بیوگرافی آتیه جاوید

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,عکس های آتیه جاوید

آتیه جاوید یکی از هنرمندان فضا سینما و تلویزیون میباشد که در سال های قبل بازي کردن نقش های متفاوتی بازی کرده میباشد. با زندگی نامه آتیه جاوید بیشتر آشنا شوید.

آتیه جاوید هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون

آتیه جاوید هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد که همه ما او را در فیلم هایی همچون روزگار قریب، زوج یا شخص، دارکوب، اینجا بدون من و ستایش 2 دیده ایم. رقیه (آتیه) جاوید در سال 1355 زاده شده میباشد و به عنوان یکی از پر سعی ترین هنرمندان سینما و تلویزیون شناخته می شود.

آتیه جاوید علاوه بر اینکه بازي کردن نقش های موفقی در سینما و تلویزیون داشته میباشد، همواره یکی از هنرمندان پیروز در زمینه تئاتر نیز می باشد. از مهم ترین بازي کردن نقش های پیروز او در تئاتر می توان به بازي کردن نقش دختر بزرگ پادشاه در تئاتر لیر شاه اشاره نمود. آتیه جاوید که در زندگی هنری خود پیروز بوده میباشد امروزه به عنوان یکی از هنرمندان سخت کوش و باسواد سینما و تلویزیون به شمار می رود. خانم جاوید مدرک کارشناسی خود در شاخه نمایش از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه تهران دریافت کرده میباشد.

زندگی‌نامه آتیه جاوید

آتیه جاوید در زمان 5 خرداد ماه 1355 زاده شد. نام کارت‌شناسایی ای او رقیه میباشد ولی با دگرگونی نام، همه علاقمندان به سینما و تلویزیون او را با نام آتیه می شناسند. خانم آتیه جاوید کار خود را با تئاتر آغاز کرد و در نمایش هایی مشابه سووشن و یک نوکر و دو ارباب اشاره نمود. ابتدا کار او در تئاتر بهره‌مندی آمیز بود و همین امر سبب شد تا از سال 1381 با بازی در سیب ترش داخل قاب تلویزیون شود. به دلیل سخت کوشی او در زمینه بازیگری، خانم جاوید در سال 1386 با بازی در سریال دکتر قریب شناخته شده تر شد. آتیه جاوید اوج سال های سعی خود در زمینه بازیگری تلویزیون را از سال 1389 تا 1391 داشت و با بازی در بازي کردن نقش های بینهایت زیادی توانست در ذهن مخاطبین نفوذ کند.

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,زندگی نامه آتیه جاوید

عکسها های  آتیه جاوید

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ستاره اسکندری

مهمترین سریال های آتیه جاوید

آتیه جاوید بازي کردن نقش های مهمی در سریال هایی بازی کرده میباشد که امروزه بیشتر در ذهن بینندگان مانده میباشد که از جمله مهمترین آنها می توان به روزگار قریب در سال 1386 اشاره نمود. همچنین این هنرمند در سال 1390 در قاب تلویزیون در سریال پایتخت 1 دیده شد. آتیه جاوید در سال 1391 نیز در سریال ستایش 2 بازی کرد. سخت کوشی و سعی او سبب شد که در کنار هنرمندان به نامی مشابه ناصر هاشمی، مهدی هاشمی، داریوش ارجمند، محسن تنابنده، ریما رامین فر و علیرضا خمسه را که از بزرگان سینما و تلویزیون می باشند را تجربه نماید.

آتیه جاوید در سال های اخیر هم سریال ها و فیلم های بینهایت زیادی بازی کرده میباشد که از مهمترین آنها می توان به گم گشتگان و دارکوب در سال 1395 اشاره نمود. این هنرمند بی حاشیه سینما و تلویزیون در کارهای تئاتر خود همچنان حاضر می شود و مشابه بیشتر هنرمندان که علاقمند به اجرای تئاتر می باشند، این پیشه را پیشه اصلی خود دانسته و دنبال می کند. از مهمترین مراسماتی که خانم جاوید دعوت شده میباشد می توان به جشنواره های فیلم فجر اشاره نمود.

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,عکس های آتیه جاوید

تصاویر  آتیه جاوید

آتیه جاوید فرزند تلویزیون، تئاتر یا سینما؟

معمولا هنرمندان بر اساس میانگین بازی در تئاتر، تلویزیون یا سینما در پیشه خود مشهور می شوند. آتیه جاوید کارش را از تئاتر آغاز کرد و به همین دلیل می توان گفت که پیشه اصلی او تئاتر می باشد. همچنین آغاز کار او از سریال بود. 63 درصد از کارهای خانم آتیه جاوید مربوط به سریال های تلویزیونی میباشد و 37 درصد از کارهای او مربوط به بازی در بازي کردن نقش های سینمایی می باشد و از این روی می توان گفت که خانم جاوید در زمینه بازیگری فیلم و سریال، فرزند تلویزیون میباشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهرنگ علوی

همچنین به دلیل آغاز کار آتیه جاوید از تئاتر و بازي کردن نقش های بینهایت زیادی که در تئاتر بازی کرده میباشد، بازی های او در تئاتر نیز مستقر شده میباشد. مهم ترین کارگردان تلویزیونی که خانم جاوید زمینه همکاری با او را داشته میباشد، سیروس مقدم می باشد.

آتیه جاوید,زندگینامه آتیه جاوید,عکس های آتیه جاوید

عکسها های  آتیه جاوید

علاقه خانم جاوید در بازیگری تئاتر به چه سمتی میباشد؟

آتیه جاوید به عنوان یکی از مهمترین هنرمندان تئاتر و افرادی که در این زمینه بازي کردن نقش های مهمی را ایفا کرده میباشد. بیشتر علاقمند به بازی در تئاتر های سنتی ایرانی را دارد و معمولا در بازي کردن نقش هایی آشکار می شود که ریشه در سنت های ایرانی داشته میباشد. همچنین آتیه جاوید در گذشته و در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری ها داشت عنوان کرد که بازی در این بازي کردن نقش ها اصلا کار آسان ای نیست و بازیگرانی که در این زمینه کار می کنند باید بتوانند در بازي کردن نقش آفرینی گوناگون باشند. خانم جاوید که کار خود را از سال 1377 در تئاتر ابتدا کرده میباشد در مهمترین سالن های تئاتر ایران بازي کردن نقش ایفا کرده میباشد و به همین زمینه کاری و تجربه ای بینهایت خوب در دنیای تئاتر دارد.

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,عکس های آتیه جاوید

آتیه جاوید

آتیه جاوید در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین بسترهایی میباشد که سلبریتی ها برای طرفداران خود راه اندازی می کنند و خانم آتیه جاوید هم مهمترین شبکه اجتماعی که حضور پرکار در آن دارد، اینستاگرام می باشد. با توجه به مقدار پست هایی که این هنرمند در ورق اینستاگرام خود دارد می توان گفت یکی از پرکار ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام می باشد. علاوه بر آن، خانم آتیه جاوید علاقه ای به حاشیه های درون شبکه های اجتماعی نداشته و بیشتر برای تعامل با مردم ورق اینستاگرام خود را راه اندازی کرده میباشد. خانم آتیه جاوید همانطور که گفته شد همواره یکی از هنرمندان بینهایت پر تلاشی میباشد که در زمینه تئاتر، تلویزیون و سینما کار می کند و بازي کردن نقش هایی که ایفا کرده میباشد بینهایت پیروز بوده اند.

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,تصاویر آتیه جاوید

عکسها های جدبد آتیه جاوید

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فرانک کلانتر

چکیده

زندگی‌نامه آتیه جاوید از لحاظ هنری نشان دهنده سخت کوشی این هنرمند می باشد. این هنرمند هم اکنون یکی از فعالان هنر در ایران بوده و می توان گفت که برای آمدن به جایگاه خود سعی زیادی کرده میباشد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …