بیوگرافی سونیا سنجری و همسرش

عکس سونیا سنجری, سونیا سنجری و خواهرش, تصاویر سونیا سنجری

زندگی‌نامه و عکسهای سونیا سنجری هنرمند و همسرش

سونیا سنجری زاده سال 1365 در شیراز هست. این چهره در استان تهران سکونت دارد و از مدرک تحصیلات لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر های زیبای تهران بهره‌مند هست.  سونیا سنجری در قاب سینما، تئاتر و تلویزیون به پیشه ی بازیگری اشتغال دارد و همسر یکی از کارگردانان پر نبوغ ایرانی به نام کریم لک متولد می باشد.

خلاصه از زندگی‌نامه سونیا سنجری

نام اصلی: سونیا سنجری

زمان تولد: 1365 در شیراز

مکان زندگی: تهران

تحصیلی: لیسانس بازیگری

پیشه یا پیشه: هنرپیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون

زندگی‌نامه کامل سونیا سنجری

سونیا سنجری متولد ی 1365 هست. او در شیراز زاده شده هست و هم اکنون در استان تهران سکونت دارد. سونیا سنجری یکی از هنرمندان سینما و تئاتر پرنبوغ ایرانی به شمار می رود که دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه هنرهای زیبای تهران می باشد.

از سری بازي کردن نقش های برجسته ی سونیا سنجری می توان به ایفای بازي کردن نقش در فیلم “روتوش” در سال 1395 و به کارگردانی کاوه مظاهری اشاره کرد. او به سبب هنر نمایی در این فیلم دیدنی و جذاب پیروز به کسب عنوان بهترین هنرمند زن در جشنواره ی فیلم کوتاه تهران، بهترین هنرمند جوایز سالانه لیسبون در پرتغال و بهترین هنرمند زن در جشنواره ی منطقه ای سینمای جوان شده هست.

فیلم روتوش در بازه ی زمانی کوتاهی به سبب کسب پاداش های گوناگون، مورد تأیید و توجه آکادمی اسکار قرار گرفت. این فیلم سه مرتبه در خصوص شرکت در رقابت آکادمی اسکار در سال 2018 معرفی شده هست که در نوبه ی خود، یک رکورد و شاهکار سینمای ایران محسوب می شود.

سونیا سنجری بازیگر, سونیا سنجری, بیوگرافی سونیا سنجری

از هنرنمایی های پیروز سونیا سنجری، ایفای بازي کردن نقش در فیلم روتوش هست

ابتدا پرکاری سونیا سنجری

سونیا سنجری در سال 1388 با هنر نمایی در پیشه ی تئاتر پرکاری هنرپیشگی را ابتدا کرده هست. این چهره برای اولین بار با ایفای بازي کردن نقش در فیلم “قیچی” در قاب صدا و سیمای ایران حاضر شد.

سپس با هنر نمایی در فیلم “87 متر” به کارگردانی کیانوش عیاری، در سال 1399، در میان مخاطبان صدا و سیمای ایران مطرح شد. این چهره در فیلم 87 متر بازي کردن نقش دختری به نام سونیا را بر عهده دارد.

محتوای فیلم در خصوص درگیری و جدال های دو خانواده بر سر مالکیت منزل هست. خانواده ی علی رضا پوردانی منزلی را از خصوصی به نام فرج ناصری خریداری می کنند اما در طول اثاث کشی متوجه مالکیت شخص دیگری بر ساختمان مسکونی به نام محسن خلیلی می شوند.

سونیا سنجری در راستای تولید فیلم 87 متر پیروز به ایفای بازي کردن نقش در کنار هنرمندان پیشه ای صدا و سیما نظیر فریبا کامران، مهران رجبی، علی دهکردی، مهران رجبی، حسین سلیمانی ، محمد بحرانی، مرحوم علی انصاریان و فریده سپاه منصور شد.

سونیا سنجری علاوه بر ایفای بازي کردن نقش در تئاتر و فیلم های سینمایی در فیلم های کوتاه متعددی نیز به هنر نمایی پرداخته هست. از سری فیلم های کوتاه سونیا سنجری می توان به “سه روز قتل” به کارگردانی مسعود امینی محصول سال 1399 و “مرا رها نکن” به کارگردانی سهیلا گلستانی اشاره کرد.

عکس سونیا سنجری, سونیا سنجری و خواهرش, تصاویر سونیا سنجری

عکس ها پرتره سونیا سنجری

وضعیت تأهل و ازدواج سونیا سنجری

سونیا سنجری با یکی از کارگردانان پر استعداد ایران به نام کریم لک متولد ازدواج کرده هست. این دو زوج، در زمینه های گوناگون سینما و تئاتر به ایفای بازي کردن نقش پرداخته اند.

کریم لک متولد زاده 3 تیر 1365 در شیراز هست که در پیشه ی فیلم نامه نویسی و کارگردانی مشغول پرکاری می باشد. این چهره دارای دیپلم تئاتر از هنرستان نمایش می باشد و دانش آموخته کارگردانی تلویزیون از دانشکده ی صدا و سیما هست.

اینستاگرام سونیا سنجری, سونیا سنجری بازیگر, سونیا سنجری

کریم لک متولد همسر سونیا سنجری

کریم لک متولد در تولید فیلم های کوتاهی نظیر “صبح کنار جاده”، “اندوه ها و غریزه ها “، “فرشته زرد”، “دختری در میان اتاق”، “قمار باز”، ژیلا”، “من آبادان رفتم ” و “جنایات و مکافات” استعداد پر نبوغ خود را به نمایش گذاشته هست.

از سری فیلم های مشترک سونیا سنجری و کریم لک متولد می توان به فیلم “قیچی” اشاره کرد. در واقع این فیلم به کارگردانی و نویسندگی کریم لک متولد تولید شده هست که به عنوان اولین فیلم بلند او به شمار می رود.

سونیا سنجری در طی ساخت این فیلم به عنوان هنرمند، در کنار هنرمندان برجسته ای اعم از سروش واقعیت، عباس غزالی، محمد داوود نژاد و بهزاد دورانی به همکاری پرداخت.

فیلم قیچی در گروه هنر و تجربه ی سی و چهارمین جشنواره ی بین المللی فیلم فجر و سیزدهمین دوران ی جشن تصویر سال به اکران در آمده هست.

عکس های سونیا سنجری, سونیا سنجری و همسرش, فیلمهای سونیا سنجری

عکس ها های سونیا سنجری

علاقه مندی های سونیا سنجری

سونیا سنجری همانند سایر هنرمندان ایرانی از راه پیج خصوصی اینستاگرام با مخاطبان در ارتباط هست. این چهره به تندی به خانواده و صمیمت علاقه دارد و با انتشار عکسی با خواهرش به نام مرجان، عنوان کرد: ” مثلا ما در میان تور و پولک خفتیم و داریم با چشمانی شیشه ای دنیای مخصوص به خود را می بینیم.”

فیلم شناسی سونیا سنجری

فیلم های تلویزیونی

قیچی (1394)  روتوش (1395)
مرا رها نکن (1395) دختری در میان اتاق (1395)
کله سرخ (1395) پات (1395)
 فصل قرمز (1395) سایه فیل (1396)
برای فروش (1396) دومینو (1396)
هزار و ده شب (1397) اعلامیه فروش (1398)
سه روز و سه قتل (1399)

آلبوم عکس ها های سونیا سنجری

عکس های سونیا سنجری, سونیا سنجری و همسرش, فیلمهای سونیا سنجری

تصاویر سونیا سنجری

سونیا سنجری و خواهرش, تصاویر سونیا سنجری, اینستاگرام سونیا سنجری

سونیا سنجری در کنار خواهرش مرجان

سونیا سنجری و خواهرش, تصاویر سونیا سنجری, اینستاگرام سونیا سنجری

عکس ها سونیا سنجری