اینستاگرام در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profiles را برای کاربران معرفی کرد که برای مشاغل طراحی شده و در را برای استفاده تجاری اینستاگرام باز می کند. مطمئناً محبوب خواهد بود، اما ممکن است هنوز اکانت اینستاگرام خود را بازاریابی نکنید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد و نحوه ایجاد یک پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. نمایه کسب و کار اینستاگرام چیست؟ بدون شک در مورد بازاریابی اینستاگرام این عبارت را شنیده اید و حتماً اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن دارید. حتماً صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده اید، از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه با صاحب صفحه تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن به Google Maps می روید و مکان فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، می توانید ویژگی های هیجان انگیز و مفیدی را دریافت کنید که به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک می کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. شما می توانید به راحتی اکانت خود را به یک پروفایل تجاری تغییر دهید، به جای آن، چگونه یک پروفایل تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram از شما می خواهد که به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل شوید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک خود به یک نمایه تجاری اینستاگرام نیاز دارید). یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید. تنها کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دستورالعملهای ویدیویی دارد که به شما نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را به صورت گام به گام نشان میدهد: اگر میخواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید، به تنظیمات بروید و در قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به حساب شخصی خود تغییر دهید. برای تایید روی تغییر کلیک کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. اطلاعات اینستاگرام را دریافت کنید: کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند کجا هستند؟ درست؟ تحلیل و بررسی. آنها از شخص ثالث (غیر رایگان) استفاده کردند. اما اکنون حسابهای تجاری اینستاگرام دادههای آماری جامعتری به نام بازدید از پست ارائه میدهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان به راحتی می توانند شما را به عنوان یک کسب و کار شناسایی کنند. این عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان می دهد: تعداد فالوورها، تعداد پست ها، برداشت ها، کلیک روی وب سایت ها و کلیک روی ایمیل ها. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد. 2.ویژگی افزودن دکمه تماس برای حسابهای دارای نمایههای تجاری مفید است، اما میتوانید دکمه تماس را نیز به نمایه خود اضافه کنید.وقتی شخصی روی دکمه کلیک می کند، می توانید برای او ایمیل بفرستید، با شما تماس بگیرد یا نقشه ای برای نشان دادن موقعیت مکانی خود ارائه دهید. حرفه شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که حرفه خود را انتخاب کنید. بنابراین اگر اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از چیزهای آزاردهنده اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، این تنها لینکی است که می توان از آن استفاده کرد. پیوند در پروفایل شما است، اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم و یک گزینه مفید برای برخی از حساب های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است.با این حال، همه نمی توانند از قابلیت افزودن لینک به استوری های اینستاگرام استفاده کنندشما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. محتوای حساس بهعنوان صاحب حساب کسبوکار، میتوانید خود را با محتوای مارک در پستهایتان برند کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برند شما را با تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای پرچمدار، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. میتوانید از دکمه جابهجایی برای روشن کردن «درخواست اثبات» استفاده کنید. میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که از آن میتوانید محتوا را بدون تأیید در حساب خود آپلود کنید.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.