بیوگرافی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی,بیوگرافی سحر ولدبیگی,عکس های سحر ولدبیگی

زندگی‌نامه سحر ولد بیگی + جدیدترین تصاویر اینستاگرامی اش

سحر ولدبیگی (متولد ۱ تیر۱۳۵۶، تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران هست. سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح هنرمند مطرح کشور و  دختر مسعود ولدبیگی چهره پرداز و هنرمند می باشد.

سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر ۱۳۵۵، تهران) هنرمند سینما و تلویزیون ایران هست. او دختر مسعود ولدبیگی هست. او دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس هست. سحر ولدبیگی یک دوران بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند سریال تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

سحر ولدبیگی,بیوگرافی سحر ولدبیگی,تصاویر سحر ولدبیگی تصاویر جدید از سحر ولدبیگی

مصاحبه با سحر ولدبیگی و نیما فلاح:
چطور به این عاقبت رسیدید که زوج مناسبی برای یکدیگر هستید؟
 سحر ولد بیگی: درواقع سر سریال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدیم. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی بردیم و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟ اولین کار مشترک مان بعد از نامزدی، سریال «دختران » بود.

نیما فلاح: زمان نامزدی بینهایت مهم هست. شما را آماده می کند تا به جهت مقابل خود نزدیک تر شوید، خلق و خوی همدیگر را بشناسید تا بعد از ازدواج وقتی قرار هست در کنار هم زیر یک سقف پا بگذارید، با شناخت کامل تر و دقیق تری آماده پذیرش مسئولیت های جدید باشید.

سحر ولدبیگی: من هم با نیما موافق هستم. زمان نامزدی زمانی هست که نه تنها خودتان بلکه خانواده های هر دو جهت هم بیشتر با هم آشنا می شوند، هم عروس و داماد از خانواده جهت مقابل شناخت بهتری پیدا می کنند و این معاشرت ها و نشست های دورهمی سبب می شود، ذره ذره همدیگر را بشناسید. درواقع در همان دورهمی ها و معاشرت های کنار خانواده به طرز استدلال و نوع نگرش هم پی می برید و متوجه می شوید. این مردم مناسب شما است یا خیر؟ البته این را هم بگویم که همه چیز در مورد شناخت همدیگر به زمان نامزدی ختم نمی شود و شما بعد از رفتن زیر یک سقف و تشکیل زندگی مشترک هم با اتفاقات و شرایطی رو به رو می شوید که سبب شناخت بیشتر و بهتر می شود. اما آن شناخت اولیه به شما این امکان را می دهد که تحلیل های بهتر و درست تری از همسرتان در زمانه های مختلف داشته باشید. مثلا اگر شما بدانید چه چیزهایی سبب دلخوری همسرتان می شود وقتی در طول ازدواج تصادفی افتاد که همسرتان آزرده شد، ویژگی های او را می دانید و این به شما کمک می کند تا رنجش و دلخوری بیشتر نشود.

سحر ولدبیگی,عکس های سحر ولدبیگی,تصاویر سحر ولدبیگی عکسها سحر ولدبیگی و نیما فلاح

شما خشمگین هم می شوید؟
سحر ولدبیگی: البته خیلی خیلی خیلی کم پیش می آید که نیما خشمگین شود!

نیما فلاح: راستش گاهی مردم سعی می کند مسائل را درون خودش بریزد و عنوان نکند و به خودش می گوید چه لزومی دارد این را به همسرم بگویم!؟ اما واقعیت امر این هست که وقتی شما ماجرا را با همسرتان در میان می گذارید، دونفری به آن اندیشه می کنید و به جای درون خودتان ریختن، از همفکری همسرتان برای پیداکردن راه حل استفاده می کنید.

سحر ولدبیگی: من معتقدم باید به همسرتان به چشم یک دوست نگاه کنید و در کنار همسر بودن، بهترین دوست هم نیز باشید. گاهی احتمالا همسرتان شما را قضاوت کند اما شما به دوستی نیاز دارید که بدون قضاوت، پای حرف های شما بنشیند. در این حالت شما مطمئن هستید که او گوشی شنواست که در آن لحظه یا حتی بعدها نمی خواهد شما را سرزنش کند.

نیما فلاح: من قبلا همه چیز را در خودم نگه می داشتم و برای خودم تحلیل می کردم، اما به مرور از سحر، حاضرجوابی را یاد گرفتم. اوایل می گفتم این که سحر در همان لحظه چیزی را که به ذهنش می رسید را عنوان می کند، می تواند سبب ایجاد مشکل شود اما بعد دیدم این احساس همان لحظه هست که عنوان می شود. اگرچه اکنون هم مردم حاضرجوابی نیستم اما چیزی را در خودم نگه نمی دارم

معمولا سر چه مسائلی با یکدیگر جروبحث می کنید؟
سحر ولدبیگی: راستش ما جروبحث نمی کنیم. تنها ممکن هست در مواردی از هم آزرده شویم!

نیما فلاح: جروبحث که نه، اما مذاکره می کنیم، آن هم با این توضیح که صدای مان از یک پیکر خاص بالاتر نمی رود!

سحر ولدبیگی: نیما همیشه می گوید، دوری من و تو یک وجب هست، صدایت را به اندازه همین یک وجب بالا ببر…! یادم است سال ها پیش زمانی که ازدواج نکرده بودم و نیما را نمی شناختم، با دیدن سریال «منزل سبز» و مرحوم شکیبایی در آن کار، همیشه این بخش از دیالوگ ها برایم جالب بود که ایشان می گفت «در منزل ما قهر وجود ندارد». من و نیما هم، همیشه در هر موردی که لازم باشد حرف می زنیم و اگر چیزی آزرده و آزردن مان کرده، به آرامی درباره آن مذاکره می کنیم، ممکن هست به عاقبت برسد و ممکن هست نظرات مان آنقدر گوناگون باشد که در آن روز به عاقبت نرسیم که در این حالت می گذاریم دو روز بگذرد و بعد از این که ماجرا را برای خودمان تحلیل کردیم، می بینیم که نظرمان عوض شده و جهت مقابل مان درست می گفته هست.

نیما فلاح: من هم به همین عاقبت رسیده ام. البته نه این که بعد از آن مدت حس کنم الزاما آنچه را ابتدا گفته بودم، اشتباه هست، بلکه متوجه می شوم در آن لحظه جهت مقابلم را با سلایق و نظراتش نادیده می گرفتم. ضمن این که عموم مذاکره های ما، یا مسائلی که سبب بشود به خاطرشان مذاکره کنیم، یا درباره خصوصی ثالث هست یا درباره کارمان. به ندرت پیش می آید درباره چیزی از خودمان مذاکره کنیم.

سحر ولدبیگی: آنقدر همدیگر را شناخته ایم که به آسودگی متوجه می شویم چه چیزی سبب ناراحتی جهت مقابل مان شده هست. آن شکل مذاکره ها برای ۵ سال اول زندگی مان بود و به مرور آن را به جایی رساندیم که دیگر چیزی از «خودمان» سبب ناراحتی مان نمی شود. مثلا وقتی من متوجه شدم که چه چیزها و کارهایی سبب ناراحتی نیما می شود، پایان آنها را از لیست رفتاری خودم حذف کردم، چون قرار نیست که او را آزردن کنم.

سحر ولدبیگی,عکس های سحر ولدبیگی,عکس سحر ولدبیگی سحر ولد بیگی و همسرش

آیا تفریحی مشترکی دارید که در اوقات آسودگی به آن بپردازید؟
سحر ولدبیگی: سریال می بینیم، سفر می رویم، دلداده پیک نیک هستیم، به گل و گیاه های مان می رسیم، گیم بازی می کنیم، آشپزی مشترک انجام می دهیم و اصلا همه کارهای مان از آنجا که با هم مشترک هست، شکل تفریحی به خودش می گیرد. مثلا وقتی با هم به فروشگاه شهروند می رویم، تنها به عنوان وظیفه خرید منزل به آن نگاه نمی کنیم، از همان جلوی درب، دو تا آبمیوه می گیریم و آغاز به خوردن می کنیم و راه می افتیم، جلوی هر بخشی می ایستیم، نگاه می کنیم و بررسی می کنیم که به آن نیاز داریم یا نه؟ یعنی آن ساعت از زندگی مان را هم ضمن خرید، پیک‌نیک می کنیم.

سحر ولدبیگی,عکس های سحر ولدبیگی و نیما فلاح,عکس سحر ولدبیگی جدیدترین عکسها های سحر ولدبیگی و نیما فلاح

آثار سحر ولدبیگی:

سریال تلویزیونی سحر ولدبیگی:
– دورهمی (مهران مدیری – ۱۳۹۶)
– آرماندو     (احسان عبدی پور- ۱۳۹۶)
– قرعه     (برزو نیک نژاد – ۱۳۹۴)
– در حاشیه    (مهران مدیری – ۱۳۹۳)
– باغ سرهنگ    (فلورا سام – ۱۳۹۲)
– آب‌پریا     (مرضیه رشید)
– مسیر انحرافی     (بهرنگ توفیقی – ۱۳۹۱)
– دارا و ندار     (مسعود ده‌نمکی – ۱۳۸۸)
– گمشده (راما قویدل – ۱۳۸۸)
– ماه عسل    ( شاهد احمدلو )
– غیر محرمانه     (مسعود رسام – ۱۳۸۷ )
بلندگوهای افسانه‌ای     (محمد رحمانیان)
– چارخونه     (سروش راستی – ۱۳۸۶)
– زندگی به شرط خنده     ( مهدی مظلومی – ۸۵–۱۳۸۴)
– نقطه چین     (مهران مدیری – ۸۳–۱۳۸۲  )
– رانت‌خوار کوچک     (حسین سهیلی‌متولد – ۱۳۸۲ )
– پاورچین     (مهران مدیری – ۸۲–۱۳۸۱ )
– پشت کنکوری‌ها     ( پریسا اقبال‌آور – ۱۳۸۱)
– دختران (۱۳۸۰)
– پسرخاله‌ها ( ۱۳۷۹)
– عروسکی قلیدون ( ۱۳۷۸)
– قصه‌های شهرک
– ب مثل بهار  (۱۳۷۷)
– سلام زندگی ( ۱۳۷۵)

فیلم سینمایی سحر ولدبیگی:
– مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۳)
– شهر موشها ۲ (۱۳۹۳)
– یک گریخته از بگبو (۱۳۹۰)
– خاله سوسکه (۱۳۸۸)
– اگه می تونی منو بکش (۱۳۸۶)
– اگه می‌تونی منو بگیر (۱۳۸۵)
– قلقلک (۱۳۸۴)
– ازدواج غیابی (۱۳۷۹)

ویدیویی خانگی سحر ولدبیگی:
– دامادی به نام صفر (۱۳۸۹)
– رالی ایرانی (۱۳۹۱)
– شوخی کردم مهران مدیری (۱۳۹۲)
– سیگنال موجود هست مهدی مظلومی (۱۳۹۴)
– عطسه مهران مدیری (۱۳۹۴)

دام فیلم سحر ولدبیگی:
– من پلیس نیستم (۱۳۹۰)
– چشماتو ببند (۱۳۸۹)
– کادوی در به در (۱۳۸۸)
– فرشته نزدیک هست (۱۳۸۸)
– سکه‌های طالع (۱۳۸۸)
– قاتلین پیرمرد (۱۳۸۷)

سایر آثار سحر ولد بیگی:
– هدف اصلی (سینمایی)
– ازدواج محرمانه
– اگه می تونی منو بکش (۱۳۸۶)

تصاویر عاشقانه سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سحر ولدبیگی,عکس های سحر ولدبیگی و نیما فلاح,تصاویر سحر ولدبیگیعکسها های اینستاگرام سحر ولدبیگی و نیما فلاح
سحر ولدبیگی,بیوگرافی سحر ولدبیگی و نیما فلاح,تصاویر سحر ولدبیگی عکسها های جدید سحر ولدبیگی و نیما فلاح
سحر ولدبیگی,عکس های سحر ولدبیگی و نیما فلاح,تصاویر سحر ولدبیگی عکسها های عاشقانه سحر ولد بیگی و همسرش
سحر ولدبیگی,عکس های سحر ولدبیگی و نیما فلاح,تصاویر عاشقانه سحر ولدبیگی تصاویر سحر ولدبیگی و نیما فلاح