بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی


آن ماری سلامه,بیوگرافی آن ماری سلامه,عکس های آن ماری سلامه

آن ماری سلامه هنرمند لبنانی هنرمند هست که بازیگری را از موسسه هنری و با تئاتر آغاز کردم . آن ماری سلامه در اولین تجربه بازیگری برای سینمای ایران در فیلم آوازهای سرزمین من که محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی جلوی دوربین رفت.

زندگی‌نامه آن ماری سلامه:
آن ماری سلامه زاده 1990 در روستای فاریا، کشور لبنان لبنان، هنرمند هست. آن ماری سلامه دانش آموخته فوق لیسانس هنرهای نمایشی و تحصیل کرده موسسه هنرهای زیبای لبنان می باشد.

آن ماری سلامه با استعداد ذاتی خود در بازیگری توانست در آثار تاریخی و مدرن از راه نقش داشتن های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی، ژاپنی، سوری، مصری و ایرانی کار کند. او بازیگری را از موسسه هنری و با تئاتر آغاز کرده هست.

سپس بصورت جدی تلاش او بعنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان ابتدا شد، آن ماری سلامه با فیلم Galata Omri شناخته شده و در فیلم ریشه در نقش داشتن هانادی دختر مورد تجاوز شده بینهایت درخشید.

آن ماری سلامه در اولین تجربه بازیگری برای سینمای ایران در فیلم آوازهای سرزمین من که محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی جلوی دوربین رفت و حوالی پاییز دومین تجربه این هنرمند برای بازی در فیلم های ایرانی هست.

آن ماری سلامه,بیوگرافی آن ماری سلامه,عکس های آن ماری سلامهآن ماری سلامه هنرمند لبنانی

چالش یادگیری زبان پارسی برای آن ماری سلامه
آن ماری سلامه در گفتگوی تصویری خود در اشاره به گفت‌وگو کردن با زبان پارسی گفت: زبان پارسی زبان مادری من نیست. پس از انتخاب برای بازی در این نقش داشتن و سفر به ایران، از صفر آغاز کردم و چیزی به جز سلام و علیک نمی دانستم. بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می گرفتم که جمله پارسی را به من بگویند و من پس از آنها ازسرگیری و احساساتم را به آن افزایش می کردم. علی رغم این مشکلات با پیشرفت فیلمبرداری، کم کم زبان پارسی برای من آسان تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت بردم. اما مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود.

چالش خیلی بزرگی بود و سختی ها آغاز شد، چون از سر صحنه که برمی گشتم می بایست سکانس های فردا را حفظ و تمرین می کردم. اما برخی اوقات، بدلیل آنکه سر صحنه یکباره تصمیم گرفته می شد که یک سکانس که قبلا تمرین نکرده بودم را ضبط کنند، کار برای من سخت تر می شد.

تصویر های آن ماری سلامه:

آن ماری سلامه,بیوگرافی آن ماری سلامه,عکس های آن ماری سلامه تصویر های آن ماری سلامه
آن ماری سلامه,بیوگرافی آن ماری سلامه,عکس های آن ماری سلامه تصویر های آن ماری سلامه هنرمند لبنانی
آن ماری سلامه,بیوگرافی آن ماری سلامه,عکس های آن ماری سلامه تصویر آن ماری سلامه
آن ماری سلامه,بیوگرافی آن ماری سلامه,عکس های آن ماری سلامه بازی آن ماری سلامه در سریال حوالی پاییز





مطلب پیشنهادی



سمیرا حسن پور زاده 16 آذر 1363 در تهران، هنرمند هست. سمیرا حسن پور دانش …