بیوگرافی آن هاتاوی بازیگر آمریکایی

آن هاتاوی, عکس آن هاتاوی, آن هاتاوی با مادرش

آن هاتاوی؛ زندگی‌نامه هنرمند زیباروی هالیوود

آن هاتاوِی هنرمند آمریکایی می باشد نام آن هاتاوِی در سال ۲۰۱۵ در لیست پردرآمدترین هنرمندان زن بود. او تا اکنون برای هنرنمایی خود نامزد و برنده جوایز متعددی همچون پاداش اسکار، پاداش گلدن گلوب، پاداش بفتا و پاداش امی ساعات پربیننده شده‌میباشد.

خلاصه از زندگی‌نامه آن هاتاوی

نام کامل: آن جَکلین هَتوِی

زمان تولد: 12 نوامبر 1982

موقعیت تولد: بروکلین نیویورک آمریکا

پیشه: هنرمند سینما

وضعیت تأهل: متأهل

زندگی‌نامه کامل آن هاتاوی

آن هاتاوی زاده 12 نوامبر 1982 در آمریکا ، هنرمند سینما و تلویزیون میباشد. او دانش آموخته شاخه هنرهای نمایشی آمریکا می باشد و همچنین دانشجوی انصرافی شاخه علوم سیاسی میباشد. او در سن نوجوانی پرکاری خود را از خوانندگی ابتدا کرد و زمانی که 19 ساله شد، داخل میدان بازیگری شد.

آن هاتاوی تحصیلکرده آکادمی هنرهای نمایشی آمریکا و دانشجوی انصرافی علوم سیاسی از کالج می باشد، که در سن 19 سالگی داخل میدان بازیگری شد.

او با 55 کیلوگرم وزن و 173 سانتی متر قد، جوایز بسیاری از گلدن کلوب، بفتا و اسکار دریافت کرده میباشد.

 آن هاتاوی بازیگر سینما و تلوزیون, فیلم های آن هاتاوی, ان هاتاوی

آن هاتاوی هنرمند

ابتدا پرکاری آن هاتاوی

او در سال 1993 هنگامی که 11 سال سن داشت، به آکادمی هنرهای نمایشی آمریکا ملحق شد و در آن زمانه، به اولین نوجوانی تبدیل شد که در تئاتر Barrow Group بازی کرد.

ابتدا بازیگری شغل ای آن هاتاوی

او در سال 1999 برای بازی در سریال تلویزیون Get Actual جلوی دوربین رفت. همچنین آن هاتاوی در آن زمانه از افسردگی و بیقراری رنج می برد.

خانواده آن هاتاوی

آن هاتاوی زاده شهر بروکلین نیویورک می باشد و در یک خانواده کاتولیک بزرگ شده میباشد که پدرش وکیل و مادرش نیز قبلا هنرمند بوده میباشد. او دو برادر دارد که خودش فرزند دوم خانواده می باشد و به گفته والدینش، نام او را از روی نام همسر شکسپیر انتخاب کردند.

وضعیت تأهل آن هاتاوی

او در سال 2004 با خصوصی به نام رافائل فولیئری نامزد کرد. او و نامزدش در کشور های بی‌نوا برای کودکان در زمینه ی تولید واکسن خدماتی انجام دادند. اما در سال 2008 نامزدش به جرم کلاهبرداری دستگیر و راهی زندان شد.

با دستگیر شدن نامزدش او تصمیم گرفت به رابطه اش با او پایان دهد و با بازیگری به نام آدام شولمن آشنا شد. آن هاتاوی و آدام شولمن در سال 2012 در مراسمی که به سنت یهودی برگزار شد، با یکدیگر ازدواج کردند.

آن هاتاوی بازیگر سینما و تلوزیون, فیلم های آن هاتاوی, ان هاتاوی

آن هاتاوی و همسرش آدام شولمن

آنان در سال 2016 صاحب یک پسر شدند. نام پسر این دو هنرمند، جانات رزبانکس می باشد.

همچنین این دو زوج برای آزادی کردن گروه ازدواج همجنس گرایان، عکس ها عروسی خود را به فروش گذاشتند و سود حاصل از آن را به این گروه اهدا کردند.

ان هاتاوی, بیوگرافی آن هاتاوی, عکس های آن هاتاوی

عکس ها جدید آن هاتاوی

علاقه ی زمان کودکی آن هاتاوی

آن هاتاوی در زمانه کودکی به راهبه شدن علاقه زیادی داشت و همچنین به دلیل اینکه مادرش در تئاتر بازی میکرد و صحنه های بازی را می دید به بازیگری هم علاقه نشان می داد، اما خانواده اش به او اجازه نمی دادند تا داخل میدان بازیگری شود.

تحصیلی آن هاتاوی

این هنرمند هالیوودی در مدرسه Brooklyn Heights Montessori و Wyoming تحصیل کرده و در شاخه هنرهای نمایشی دانش آموخته شده میباشد و همچنین مدتی در شاخه ی علوم سیاسی به تحصیل می پرداخت که از این شاخه پس از مدتی انصراف داد.

هاتاوی در مدرسه تحصیل کرد و در آنجا به فوتبال و نمایش علاقه نشان داد.

آن هاتاوی, عکس آن هاتاوی, آن هاتاوی با مادرش

آن هاتاوی پرکاری صداپیشگی نیز انجام می دهد

ابتدا خوانندگی آن هاتاوی

آن هاتاوی در سال های 1998 و 1999 گروه کر Japanese U.S. Excessive Faculty Honors Refrain سوپرانو به خوانندگی پرداخت و همچنین در برخی نمایش ها نیز شرکت کرد. این هنرمند در سال 2004 با مک کارتنی آهنگ تیتراژ فیلم Ella Enchanted را ضبط کرد.

ترک تحصیل آن هاتاوی

آن هاتاوی به دلیل فیلم برداری در فیلم سینمایی The Princess Diarie در سال 2001، در اولین ترم از تحصیل بازماند.

او از این موضوع بینهایت پشیمان و ناراحت میباشد، چرا که دوست داشت بزرگ شدن را با هم سن و سال های خود تجربه کند.

پیروزی های اولیه آن هاتاوی

آن هاتاوی در سال 2001 با بازی در فیلم The Princess Diaries بینهایت درخشید و با نظرات تحسین آمیزی از منتقدین های سینما روبرو شد، همچنین او پاداش MTV را برای بازی در این فیلم به دست اورد.

دیگر پرکاری های آن هاتاوی

او در سال 2001 برای شخصیت Yoshioka در ورژن انگلیسی انیمه The Cat Returns صداپیشگی انجام داد. همچنین او در سال 2010 پاداش صدا گذاری را برای گویندگی انیمیشن سیپسون ها دریافت کرد. او در انیمیشن ریو در سال 2011 نیز کار گویندگی کرده میباشد.

مصدومیت شدید آن هاتاوی

آن هاتاوی با بازی در سریال تلویزیونی Get Sensible در سال 2008 به دلیل اینکه در این سریال این هنرمند باید فنون رزمی را ایفا می کرد، متأسفانه در هنگام فیلم برداری گرفتار مصدومیت در ناحیه لگن شد که 15 بخیه خورد و سبب شد تا مدتی منزل نشین شود و از ادامه پرکاری بازیگری برای مدتی بازماند.

برگزاری کنسرت پاداش نوبل و اسکار آن هاتاوی

این هنرمند به همراه دنزل واشنگتن، در سال ، 2010 اسلو، نروژ کنسرت پاداش آشتی نوبل را برگزار کرد. همچنین پس از دوماه با برگزاری هشتاد و سومین دوران جوایز اسکار عمومی، با میزبانی این هنرمند و جیمز فرانکو توانستند مورد تحسین عمومی قرار بگیرند.

بازی آن هاتاوی در فیلم بتمن

کارگردان فیلم سه گانه بتمن در آخرین اقبال خود از آن هاتاوی درخواست کرد که در این فیلم بازی کند و او پس از چند ساعت مصاحبه و به موافقت آمدن با کارگردان توانست در این فیلم بازی کند. او برای ایفای نقش بازي كردن در این فیلم باید به طور مداوم در سالن بدنسازی حضور داشته باشد و تمرین کند و به همین دلیل او بازی در این نقش بازي كردن را یکی از فیزیکی ترین تجربه های کاری خود می داند. همچنین این هنرمند در نهایت پیروز به دریافت پاداش Saturn بهترین نقش بازي كردن مکمل زن شد.

آن هاتاوی بازیگر سینما و تلوزیون, فیلم های آن هاتاوی, ان هاتاوی

آن هاتاوی بعد از بازی در فیلم بینوایان پیروز به کسب پاداش اسکار شد

دریافت پاداش اسکار آن هاتاوی

او در سال 2012 با بازی در فیلم بینوایان به عنوان نقش بازي كردن یک فاحشه مجبور شد موهای خود را کوتاه کند و همچنین درباره فحشا تحقیق کرد و تصمیم گرفت از شوهرش دور شود تا خلق و خوی خود را تبدیل بدهد.

او برای بازی در این فیلم باید 11 کیلو کم می کرد و به همین دلیل در روز کمتر از 500 کالری مصرف می کرد. او برای بازی در این فیلم سعی های بسیاری کرد و در عملکرد سعی های او به ثمر نشست و پیروز به دریافت پاداش اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد.

ویژگی های اخلاقی و اجتماعی آن هاتاوی

از ویژگی های اخلاقی این هنرمند می توان به خون گرم و صمیمی بودن او اشاره کرد. همچنین به گفته برخی از خبرنگارانی با این هنرمند در ارتباط هستند، او بینهایت مردمی و فروتن میباشد و برخلاف برخی از هنرمندان، او مغرور و ازخودراضی نیست.

البته در برخی از مراسماتی که حضور داشته میباشد کردار مغرورانه داشته که به دلیل این کردار ازاو انتقاد شده میباشد. این هنرمند در واکنش به انتقاد ها گفته میباشد که در برخی اوقات با گفت‌وگو کردن با غریبه ها گرفتار استرس می شود و نباید به چشم یک مردم همیشه کامل به او نگاه شود.

میزان ثروت آن هاتاوی

این هنرمند در مجله مالی فوربز، بار ها در لیست پر درآمد ترین هنرمند زن قرار گرفته میباشد. میزان ثروت این هنرمند هالیوودی تقریبا بالغ بر 60 میلیون دلار میباشد.

آن هاتاوی پشتیبان زنان و کودکان

او با ازدواج کودکان مخالف میباشد و به همین غرض برای مدت طولانی پرکاری هایی تحت عنوان اعراض با ازدواج کودکان انجام داد.

او به کشورهای آفریقایی سفر می کرد و از حقوق کودکان و زنان پشتیبانی می کرد. همچنین او در سال 2008 به دلیل پشتیبانی از کمپین های حقوق بشر، پیروز به کسب پاداش شد.

عکس ها های آن هاتاوی

 فیلم های آن هاتاوی, ان هاتاوی, بیوگرافی آن هاتاوی

آن هاتاوی در فیلم بتمن

عکس های آن هاتاوی, زندگی نامه ان هاتاوی , آن هاتاوی و همسرش

عکس ها های آن هاتاوی

آن هاتاوی بازیگر سینما و تلوزیون, فیلم های آن هاتاوی, ان هاتاوی

آن هاتاوی هنرمند