بیوگرافی اما استون بازیگر آمریکایی

جدیدترین فیلمهای اما استون, اما استون فرندز, زندگینامه اما استون

زندگی‌نامه کامل اما استون از کودکی تا به امروز

اما استون زاده 6 نوامبر 1988 میلادی در ایالت آریزونا واقع در ایالات متحده آمریکا میباشد. این چهره یکی از هنرمندان خوش ذوق هالیوودی به شمار می رود که در فیلم های متعددی اعم از مرد عنکبوتی، دنیای مالکوم، مثل آب خوردن، لا لا لند، سرزمین زامبی ها، سیاه برمن و خانواده کرود ها به ایفای بازي کردن نقش پرداخته میباشد.

خلاصه از زندگی‌نامه اما استون

نام اصلی: امیلی جین استون

زمان تولد: 6 نوامبر 1988

مکان تولد: شهر اسکاتزدل در ایالت آریزونا واقع در ایالات متحده آمریکا

وضعیت تأهل: متأهل

پیشه یا شغل : هنرمند

زندگی‌نامه کامل اما استون

اما استون فیلم, اما استون و همسرش, اما استون

بازی اما استون در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی 1 و 2

اما استون متولد ی 6 نوامبر 1988 در شهر اسکاتزدل واقع در ایالت آریزونا در آمریکا می باشد. پدر اما استون، جفری چارلز استون نام داشت و در فضا مدیر عامل اجرایی یک شرکت پیمان کاری عمومی مشغول تلاش بود. مادر او نیز کریستا جین استون نام دارد.

تبار اما استون به انگلیسی، آلمانی، اسکاتلندی و ایرلندی اختصاص دارد. او در دوران نوزادی به کولیک گرفتار شده میباشد. گریه های دائمی اما استون سبب شد تا پرده های صوتی او تقویت گردند.

اما استون در دوران نوجوانی، در مجتمع تفریحی کم لبک اقامت داشت. زین پس در مرکز ایالت آریزونا آمریکا به نام فیتنبکس، داخل دبیرستان کاتولیک دخترانه زیویر شد. حدود یک ترم پس از شرکت در دبیرستان، تحصیل را برای دسترسی به رویای بازیگری رها کرد.

بازي کردن نقش های برجسته اما استون در فضا بازیگری حاوی فیلم سینمایی مرد عنکبوتی 1 و 2، فیلم کمدین سیاه برمن، لا لا لند، مجنون، مثل آب خوردن، سرزمین زامبی ها و خانواده کرود ها می شود.

امیلی جین استون در راستای ثبت نام در انجمن هنرمندان متوجه حضور یک هنرمند با عنوان “امیلی استون” شد. زین پس استون تصمیم گرفت یک عنوان را برای خود انتخاب کند. او به سبب علاقه ای که به گروه اسپایس گرلز و امام پانتون داشت، عنوان اما استون را برگزید.

اما استون در قالب مجری در برنامه ی پخش زنده شنبه شب حضور یافته میباشد. علاوه بر این، در فیلم های کمدین متعددی اعم از دوستی با مزایا، کمدین جنسی، مجنون وار، احمقانه ، عشق به ایفای بازي کردن نقش پرداخته میباشد.

این چهره برای بازی در فیلم های پر بازدید اعم از مرد عنکبوتی حیرت انگیز در بازي کردن نقش گوئن استیسی، بردمن و انیمیشن خانواده کرود ها نامزد و برنده جوایزی نظیر پاداش انجمن هنرمندان فیلم، پاداش گزینش منتقدان فیلم، بفتا و گلدن گلوب شده میباشد.

ابتدا تلاش اما استون

زندگینامه اما استون عکس, اما استون فیلم, اما استون و همسرش

اما استون در فیلم سرزمین زامبی ها نیز ایفای بازي کردن نقش داشته میباشد

اما استون از همان دوران کودکی به ایفای بازي کردن نقش در قاب تلویزیون علاقه مند بود. او در سن 11 سالگی، با ایفای بازي کردن نقش در نمایش “باد در درختان بید” در بازي کردن نقش شنگ، تجربه بازیگری را کسب کرد. زین پس در بازي کردن نقش هایی کوتاه، در بخش هایی از شانزده نمایش نامه هنرنمایی کرد.

اما استون در سال 2004 میلادی برای اولین بار به صورت جدی در فیلم ” خانواده پارتریج” به ایفای بازي کردن نقش در قاب صدا و سیما پرداخت.

عنوان اولین بازي کردن نقش شغل ای اما استون به ایفای بازي کردن نقش در فیلم کمدین “خیلی بد” محصول سال 2007 میلادی اختصاص دارد. او به سبب ایفای بازي کردن نقش در فیلم سینمایی خیلی بد پیروز به دریافت پاداش جوان هالیوود برای چهره جدید شد.

برجسته ترین بازي کردن نقش اما استون با ایفای بازي کردن نقش در فیلم کمدین مثل آب خوردن به دست آمد. اما استون در فیلم “مثل آب خوردن” بازي کردن نقش اصلی فیلم را در قالب یک دختر به نام الیو بر عهده داشت.

اما استون در راستای ایفای بازي کردن نقش در فیلم مثل آب خوردن، تحت کارگردانی ویل گلوک با هنرمندان برجسته هالیوودی اعم از  لیزا کودرو، جولیت گولیا، پن بدجلی، توماس هادن چرچ، کم جیجاندت، مالکوم مک داول، پاتریسیا کلارکسون و استنلی توچی همکاری کرده میباشد.

اما استون به سبب هنرنمایی در فیلم مثل آب خوردن نامزد دریافت پاداش گلدن گلوب بهترین هنرمند زن فیلم کمدین و پاداش ستاره نو ظهور بفتا شد.

اما استون، در سال 2012 برای هنر نمایی در فیلم مرد عنکبوتی حیرت انگیز در بازي کردن نقش گوئن استیسی دعوت شد. بیشترین درآمد سالانه این چهره معادل 757 میلیون دلار میباشد.

یکی دیگر از بازي کردن نقش های برجسته اما استون به فیلم لا لا لند اختصاص دارد. اما استون در سال 2016 در فیلم “لا لا لند” به کارگردانی دیمین شزل در بازي کردن نقش میا دولان به ایفای بازي کردن نقش پرداخته میباشد.

او به سبب هنر نمایی در فیلم لا لا لند بالا ترین امتیاز را در پایگاه اینترنتی راتن تومینتوس کسب کرد و برنده پاداش گلدن گلوب بهترین هنرمند زن فیلم کمدین، پاداش بفتای بهترین هنرمند بازي کردن نقش اول زن و برنده پاداش اسکار بهترین هنرمند بازي کردن نقش اول زن شد.

تلاش های اما استون پس از بهره‌مندی در لا لا لند، کاهش پیدا کرد. او در سال 2017 به ایفای بازي کردن نقش در فیلم “نبرد دو جنس” پرداخت. محتوای این فیلم حاکی از یک قصه واقعی مسابقه تنیس دارد که میان تنیس بازان شغل ای اعم از بابی ریگگس و بیلی جین کینگ رخ داده میباشد.

وضعیت تأهل و ازدواج اما استون

اما استون و همسرش, اما استون بازیگر, اما استون

اما استون و دیو مک کری

اما استون در سال 2010 در مرحله های پیش تولید فیلم مرد عنکبوتی حیرت انگیز، با یک هنرمند بریتانیایی و آمریکایی به نام “اندرو راسل گارفیلد” آشنا شد. رابطه پنهانی دو هنرمند سرشناس آمریکایی تا سال 2015  تداوم یافت.

اما استون پس از جدایی از اندرو گارفیلد، با کارگردان برنامه پخش زنده شنبه شب، به نام دیو مک کری داخل رابطه عاشقانه شد. اما استون با دیو مک کری در سال 2019 نامزد شدند.

ثمره ی عشق اما استون و دیو مک کری یک دختر میباشد که در مارس 2021 چشم به جهان گشوده میباشد.

علاقه مندی های اما استون

جدیدترین فیلمهای اما استون, اما استون فرندز, زندگینامه اما استون

عکس ها اما استون

مادر اما استون از بیماری سرطان سینه سه گانه منفی رنج می برد. بیماری او در سال 2008 درمان شد. اما استون و مادرش به نشانه شادی از درمان، یک تصویر از پاهای پرنده را خالکوبی کردند.

اما استون به تحقیق درباره سرطان علاقه مند میباشد. او در سال 2011 در پروسه یک کلیپ که در همکاری با بنیاد خیریه در مساوی سرطان طرح‌ریزی شده بود، حضور پیدا کرد. هدف اما از شرکت در کلیپ، جمع آوری پول برای تحقیق درباره سرطان بوده میباشد.

این چهره در سال های 2012 الی 2014 برای مبارزه با سرطان در زنان اقداماتی را به عنوان میزبان در برنامه تلویزیونی انجام داده میباشد.

یکی از بازیگرانی که در سال 2018، داخل جنبش دیگر بس میباشد، ملحق شد اما استون بود. جنبش “دیگر بس میباشد” با حضور 300 هنرمند تشکیل شد که در راستای تبعیض جنسیتی و محکوم کردن آزردن و ظلم جنسی زنان اقداماتی شکل گرفت.

اما استون بازیگر, اما استون, عکس اما استون

عکس ها های اما استون

آلبوم عکس ها های اما استون

اما استون, عکس اما استون, عکس های اما استون

تصویر اما استون

فیلمهای اما استون, اما استون فرندز, زندگینامه اما استون

اما استون هنرمند

 عکس اما استون, عکس های اما استون, بیوگرافی اما استون

عکس ها اینستاگرام اما استون

زندگینامه اما استون عکس, اما استون فیلم, اما استون و همسرش

اما استون هنرمند

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …