بیوگرافی جنیفر لوپز

بیوگرافی جنیفر لوپز,جنیفر لوپز,جنیفر لوپز اهل کجاست

جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو(J- lo) خواننده،رقصنده، هنرمند، صداپیشه، تهیه کننده، نویسنده و طرح‌ریز مد آمریکایی میباشد.

خلاصه ای از “زندگی‌نامه جنیفر لوپز”:

زمان تولد: ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ ‏
مکان سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
شغل: هنرمند، نویسنده ، رقصنده، طرح‌ریز مد، تهیه‌کننده، خواننده،  ترانه‌سرا
سال‌های پرکاری: ۱۹۸۶–تا اکنون

همسر(ها): اوجانی نوآ، کریس جاد، مارک آنتونی، الکس رودریگز

فرزندان: ۲ (دوقلوی دختر و پسر)
سبک خوانندگی: آر اَند بی، پاپ، لاتین، هیپ هاپ

 

بیوگرافی جنیفر لوپز,جنیفر لوپز,بیوگرافی جنیفر لوپز بازیگر

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ چشم به جهان گشود

بیوگرافی جنیفر لوپز,جنیفر لوپز اهل کدام کشور است,عکس های جنیفرلوپز

تصاویر جنیفر لوپز

زندگی‌نامه جنیفر لوپز
جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ چشم به جهان گشود. جنیفر لوپز  دارای دو خواهر میباشد، خواهر کوچک ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول میباشد. او یک خواهر بزرگتر به نام لسلی هم دارد. پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار میکرد که بعدها بعنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می شود و مادر جنیفر لوپز هم مربی مهدکودک بود.

بیوگرافی جنیفر لوپز,خلاصه زندگی نامه جنیفر لوپز,عکسهای جنیفرلوپز

جدیدترین تصاویر جنیفر لوپز

زمانیکه جنیفر به دنیا می آید خانوادهٔ آنها در یک آپارتمان کوچک زندگی می کردند که مدتی بعد با پس انداز کردن پول، پیروز به خرید منزل ای بزرگتر و دو طبقه میشوند که یک گام بزرگ برای خانواده ای با وضعیت مالی بی‌قدرت بود. جنیفر لوپز در پنج سالگی ابتدا به شرکت در کلاس های خوانندگی و رقص کرد. دو سال بعد و در هفت سالگی از سوی مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می کند.

بیوگرافی جنیفر لوپز,خلاصه زندگی نامه جنیفر لوپز,پدر جنیفرلوپز

جنیفر لوپز و پدرش

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رنی زلوگر بازیگر هالیوود

والدین جنیفر لوپز تأکید بسياري بر اخلاق مداری در کار داشته و پیوسته فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب می کردند. همچنين برای این که فرزندانشان در زمینه های کاری خود گرفتار مشکلی نشوند، با تشویق آنها به اجرای خوانندگی و رقص در در مساوی یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آنها کمکی شایان توجه کردند. جنیفر تحصیلی دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به اتمام رسانید.

بیوگرافی جنیفر لوپز,زندگینامه جنیفر لوپز,عکس خواهران جنیفرلوپز

جنیفر لوپز به همراه خواهرانش لسلی و لیندا لوپز

بیوگرافی جنیفر لوپز,زندگینامه جنیفر لوپز,عکس خواهران جنیفرلوپز

تصاویر خانوادگی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در آخرین سال دبیرستان متوجه شد که برای ساخت یک فیلم  به دنبال هنرمندان نوجوان میگردند. جنیفر در سرانجام پیروز شد ايفاي نقش کوتاهی در این فیلم بگیرد. این فیلم که دختر کوچکم نام داشت در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و یکی از فیلم های درجه پائین، با بودجه کم بود. پس از اتمام فیلم برداری جنیفر لوپز تصمیم گرفت به یک ستاره سینمایی تبدیل شود. جنیفر برای راضی کردن والدینش سعی زیاد کرد و با وجود این که به تازگی در کالج باروک ثبت نام نموده بود، بعد از سپری کردن تنها یک ترم، تصمیم به انصراف از تحصیل گرفت.

بیوگرافی جنیفر لوپز,تاریخ تولد جنیفر لوپز,عکس مادر جنیفرلوپز

جنیفر لوپز و مادرش

اولین ايفاي نقش اساسی جنیفر لوپز در فیلم« در رنگ های زنده»( محصول ۱۹۹۱) رقم خورد و چندی بعد نیز اولین فیلم سینمایی که در آن ايفاي نقش اول را داشت، با نام سلنا به ایفا ايفاي نقش پرداخت. این فیلم در مورد هنرمندی آمریکایی به نام سلنا ساخته شده بود. فیلم بعدی اش که بر معروفیت او افزود، خارج از دید بود که بابت بازي در آن دستمزدی معادل یک میلیون دلار گرفت. جنیفر لوپز با این درآمد یک میلیون دلاری تبدیل به اولین هنرپیشه زن لاتین تبار زمان سینما شد که تا آن سال این چنین حقوق بالایی را برای بازیگری دریافت نموده بود. جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۹ پرکاری در دنیای موسیقی را ابتدا کرد و اولین آلبوم خود با نام آن د سیکس را روانه بازار نمود.

بیوگرافی جنیفر لوپز,تاریخ تولد جنیفر لوپز,عکس های جنیفر لوپز

جنیفر لوپز به همراه خواهرش لیندا

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی زیبا بروفه

عرضه آلبوم دوم لوپز ( جی، لو) همزمان بود با اکران فیلم طرح‌ریز مراسم ازدواج، هردوی این آثار در زمره بهترین ها قرار گرفت و جنیفر لوپز اولین زن در زمان شد که همزمان فیلم و آلبومی پرفروش از او عرضه شد که هر دو در بالاترین مقام قرار گرفتند.

روابط و همسران جنیفر لوپز

اوجانی نوآ

اولین ازدواج جنیفر لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. جنیفر لوپز، نوآ را اولین بار زمانی که نوآ بعنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار میکرد ملاقات کرد. این دو پس از مدتی و در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند.

بیوگرافی جنیفر لوپز,تاریخ تولد جنیفر لوپز,تصاویر جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و کاسپر اسمارت

کریس جاد
کریس جاد و جنیفر لوپز در سال 2000 با هم آشنا شدند. کریس را برای حضور در یکی از ویدیو کلیپ های جنیفر با نام« Love Don’t Value A Factor» استخدام شد. آن ها بعد از یک سال دوستی در سال 2001 با هم نامزد کردند ولی یک سال بعد از هم سوا شدند

مارک آنتونی
جنیفر لوپز با “مارک آنتونی” خواننده معروف آمریکایی در سال 2004 میلادی ازدواج کرد و حاصل ازدواج آن ها یک دختر و پسر دوقلو بود، بعد از تولد فرزندانش جنیفر لوپز با دریافت مبلغ ۶ میلیون دلار اجازه داد تا تصویر او و دوقلوهایش در مجله پیپل چاپ شود. پایان در ۱۵ جولای ۲۰۱۱ پس از ۷سال زندگی مشترک، جنیفر و مارک آنتونی از هم سوا شدند.

بیوگرافی جنیفر لوپز,تاریخ تولد جنیفر لوپز,مارک آنتونی و جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و مارک آنتونی

الکس رودریگز
جنیفر و  الکس رودریگز ستاره بیسبال، یکدیگر را در یک مسابقه بیسبال ملاقات کردند. آنها پس از ۲ سال دوستی، در ۹ مارس 2019 با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی جنیفر لوپز,تاریخ تولد جنیفر لوپز,عکس های ازدواج جنیفر لوپز

 جنیفر و  الکس رودریگز

بیوگرافی جنیفر لوپز,بیوگرافی جنیفرلوپز,عکس های جنیفر لوپز

 عکسها فرزندان جنیفر لوپز

بیوگرافی جنیفرلوپز,جنیفر لوپز,عکس های جنیفر لوپز

 عکسها های جدید جنیفر لوپز

بیوگرافی جنیفرلوپز,جنیفر لوپز,عکس های جنیفر لوپز و همسرش

 جنیفر و  همسرش الکس رودریگز

بیوگرافی جنیفرلوپز,جنیفر لوپز,عکس های خانوادگی جنیفر لوپز

جنیفر و  الکس رودریگز به همراه فرزندانشان

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر غفارمنش

دانستنیهایی جالب درباره جنیفر لوپز

روابط عاشقانه

جنیفر لوپز تا اکنون روابط نسبتاً گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته‌میباشد.

گوگل ایمجز
در مراسم پاداش گرمی سال ۲۰۰۰ جنیفر لوپز لباسی را با طرح‌ریزی ورساچه پوشید که سبب ایجاد جستجوی تصاویر گوگل شد. اریک اشمیت ( مدیر سابق اجرایی شرکت گوگل)  گفت که بعد از آن مراسم، شمار جستجوها برای دیدن جنیفر لوپز با آن عکسها آنقدر زیاد شد که گوگل به اندیشه توسعه جستجوگر تصاویر خود افتاد.

بیوگرافی جنیفر لوپز,تاریخ تولد جنیفر لوپز,زندگینامه جنیفر لوپز

 جنیفر لوپز به همراه دختران الکس رودریگز

افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
جنیفر لوپز بهمراه پیت بول و کلودیا لیت خواننده برزیلی در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ترانه ما یکی هستیم را سرودند.

داوری در مسابقه جهان رقص
جنیفر لوپز یکی از داوران مسابقه جهان رقص میباشد. این مسابقه از شبکه ان بی سی آمریکا پخش می شود و از سال ۲۰۱۷ برگزار میشود.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …