بیوگرافی سرنای ساریکایا بازیگر ترک


  تصاویر سرنای ساریکای

تصویرها های سرنای ساریکایا هنرمند و مدل ترک

سرنای ساریکایا (به ترکی استانبولی: Serenay Sarıkaya) (متولدٔ ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱)، هنرمند  پیشه‌ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر باکفایتٔ ترکیه در سال ۲۰۱۰ می‌باشد.
سرنای در سن ۱۵ سالگی در یک رقابت زیبایی شرکت کرد و پاداش ویژه ای دریافت کرد.

 

نام اصلی سرنای ساریکایا
زمینه تلاش      هنرمند
تولد     ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱ ‏- آنکارا، ترکیه
موقعیت زندگی موقعیت زندگی
ملیت     ترکیه ای
سال‌های تلاش     ۲۰۰۵ تا کنون

زندگی‌نامه سرنای ساریکایا:

سرنای ساریکایا (به ترکی استانبولی: Serenay Sarıkaya) (متولدٔ ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱)، هنرمند ترک و صاحب جایگاه دوم دختر باکفایتٔ ترکیه در سال ۲۰۱۰ می‌باشد. او در ایران با بازی در نقش داشتن یشیم در سریال سن گل لاله که از جم تی‌او پخش شد شناخته شد.

سرنای در سن ۱۵ سالگی در یک رقابت زیبایی شرکت کرد و پاداش ویژه ای دریافت کرد. او کارش را با بازی در بخش کوچکی در فیلم Şaşkın ابتدا کرد و بعد از آن در فیلم Plajda ایفای نقش داشتن کرد. محبوبیت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت. در همان سال او در سریال تلویزیونی دیگری نیز ایفای نقش داشتن کرد. اولین نقش داشتن اصلی او در سریال باغ لیمو رقم خورد. سپس در سریال Adanali بازی و شهرت بیشتری کسب کرد.

سرنای در مسابقه 2010 Miss Turkey دوم شد. بازی در سریال عمرگل‌لاله و جزرومد سبب شناخته شدن او در سطح جهانی شد. او با بازی در این دو سریال، دو تندیس پروانه طلایی کسب کرد که معتبرترین پاداش برای یک هنرمند اهل ترکیه می‌باشد. علاوه بر بازیگری، سرنای چهره تبلیغاتی برندهای معروف ترکیه ای هست. او در سال ۲۰۱۴ بهترین هنرمند زن شناخته شد و توسط جی‌کیو تندیس دریافت کرد.

   سرنای ساریکای،بیوگرافی سرنای ساریکای

 سرنای ساریکایا هنرمند و مدل ترک

زندگی خصوصی سرنای ساریکایا
سرنای تا هفت سالگی با پدر و مادر خود در آنتالیا اقامت داشت اما بعد از جدایی آنها، با مادرش زندگی کرد. او طی مصاحبه ای دربارهٔ نیاز به پدر و اهمیت یک پدر از دیدگاه دخترش سخن گفته هست. از ورزش‌های مورد علاقهٔ سرنای، می‌توان به والیبال و تنیس اشاره کرد.



مطلب پیشنهادی

نیلوفر هوشمند زاده اسفند ماه سال ۱۳۶۷ می باشد نیلوفر هوشمند بازیگری را از زمان …





مطلب پیشنهادی



بیوگرافی هنرمندان سلن سویدر در ۲۶ دسامبر ۱۹۸۶ در …