بیوگرافی سوفی ترنر بازیگر انگلیسی

سوفی ترنر و همسرش, فیلم های سوفی ترنر, عکس های اینستاگرام سوفی ترنر

زندگی‌نامه و تصویر های سوفی ترنر هنرمند سریال تاج و تخت

سوفی ترنر 23 ساله که بخاطر بازی تاج و تخت بینهایت معروف شده هست، توانسته آغاز اثر گذاری را در شغل بازیگری داشته باشد. همچنین ترنر در سریال ی فیلم های مردان ایکس به نام ققنوس سیاه هم بازی کرده هست.

چکیده زندگی‌نامه سوفی ترنر

نام: سوفی بلیندا ترنر

زمان تولد: 21 فوریه 1996

موقعیت تولد: نورث همپتون، انگلیس

پیشه شغل: هنرمند

سال های پرکاری: 2011 تا کنون

همسر: جو جوناس

فرزند: 1

خانواده سوفی ترنر, سوفی ترنر, بیوگرافی سوفی ترنر

تصویر های جدید سوفی ترنر

زندگی‌نامه سوفی ترنر

سوفی ترنر در سال 1996 در  شمال همپتون انگلستان زاده شد. در دو سالگی به چسترتون، وارویکشایر مهاجرت کردند و تا یازده سالگی در مدسه آغازین warwick مشغول تحصیل شد و برای تحصیلی دبیرستان به مدرسه king  رفت. سوفی سه سال بعد اعضای یکی از تئاتر های محلی یعنی Play Theatrc Firm شد.

سوفی از دوستان میسی ویلیامز هست. میسی در سریال تاج و تخت در نقش بازي كردن خواهر سوفی (اریا استارک) بازی کرده هست.

آن دو موقعی  که یکدیگر را در حین ایفای نقش بازي كردن دیدند متوجه شدند که میسی دو هفته بعد از دوستش سوفی برای نقش بازي كردن اریا استارک انتخاب شده هست.

بعد از سرانجام یافتن تولید فصل اول سریال بازی تاج و تخت خانواده ترنر  زونی را که در این سریال در کاراکتر دایرولف سانسا استارک ایفای نقش بازي كردن کرده بود به فرزند خواندگی قبول کردند.

به گفته خود سوفی او کودکی آرامی داشته  و آن دوران را به خوبی پشت سر گذاشته هست. او یک سگ دست آموز داشته که در سریال تاج و تخت از آن به عنوان یک گرگ شمالی استفاده شده بود.

خانواده سوفی ترنر

سوفی ترنر در شمال همپتون انگلستان چشم به جهان گشود. پدرش اندرو ترنر که در یکی از شرکت های توزیع پالت کار می کند و مادرش سالی که مربی یک مهد کودک هست. در دو سالگی سوفی خانواده اش تصمیم گرفتند به چسترتون نقل مکان کنند.

سوفی یک خواهر دو قلو داشت که هنگامی که به دنیا آمده فوت شده هست. او نیز دو برادر بزرگتر از خودش به نام های ویل و جیمز دارد.

قد سوفی ترنر 175 سانتی متر و وزن او 57 کیلو گرم هست.

سوفی ترنر در اواخر نوامبر 2016 با جو جوناس داخل رابطه شد و در اکتبر 2017 در حساب اینستاگرامی خود از نامزدیش با جوجوناس اخبار داد.

این اخبار سبب حیرت همه شد زیرا عدد انگشت شماری از هنرمندان در سن پایین پیکر به ازدواج میدهند.

 بیوگرافی سوفی ترنر, عکس های سوفی ترنر, سوفی ترنر بازیگر

سوفی ترنر و همسرش جو جوناس

همسر سوفی ترنر کیست؟

جو جوناس 29 ساله همسر سوفی ترنر یکی از سه برادر گروه موسیقی مشهور (برادران جوناس) هست. برادر کوچک تر او نیک جوناس سال قبل با پریانکا چوپرا هنرمند سینما ازدواج کرده هست.

جو جوناس و سوفی  در آپارتمانی در نیویورک در کنار هم زندگی میکنند.

این زوج یک سگ به نام  porky Basquiat  هم دارند که برای خود یک حساب کاربری در اینستاگرام دارد.

خانواده سوفی ترنر, سوفی ترنر, بیوگرافی سوفی ترنر

تصویر های سوفی ترنر در فیلم تاج و تخت

ابتدا شغل سوفی ترنر

سوفی ترنر اولین نقش بازي كردن آفرینی خود را در سریال تاج و تخت ابتدا کرد و به عبارتی  بازی در این سریال تلویزیونی از اولین تجربه های او در بازیگری  محسوب می شود.

میتوانیم سوفی ترنر را از خوش طالع ترین هنرمندان در نظر بگیریم چرا که در 15 سالگی برای بازی در سریال تاج و تخت در نقش بازي كردن دختر (ندا استارک) انتخاب شد و بدین ترتیب پیروز  شد تا اولین تجربه کاری خود را در سریال بزرگ و در کنار بازیگرانی معروف پشت سر بگذارد.

سوفی که بازی بینهایت خوبی در این سریال به نمایش گذاشت توانست منتقدان را راضی کند و به طرفداران خود نیز بیفزاید.

احیانا از مهم ترین علت های پیروزی سریال بازی تاج و تخت میتوان به نحوه روایت قصه آن و همچنین قهرمان پروری درست نسبت داد. همچنین بازی خوب هنرمندان در این سریال آن را به پر تماشاگر ترین سریال شبکه های کابلی آمریکا تبدیل کرده هست.

سوفی ترنر با ایفای نقش بازي كردن در سریال بازی تاج و تخت از معدود بازیگرانی هست که زنده مانده هست، زیرا اگر از  بینندگان این سریال باشید میدانید که نویسندگان این فیلم تا به اینجا عده زیادی از هنرمندان نقش بازي كردن اصلی این سریال را قتل عمومی کرده اند.

از سوی دیگر بازی خوب سوفی ترنر سبب شده نویسندگان به هر قیمتی او را تا اخر این سریال حفظ کنند.

سوفی ترنر که از زمانه پخش این سریال در نقش بازي كردن دختری 15 ساله به نام سانسا حاضر شده هست و تا اینجا در سریال ماندگار بوده هست توانسته هست نویسندگان کتاب بازی تاج و تخت را متقاعد کند که شخصیت خوبی هست و علاقه مندان زیادی دارد.

سوفی ترنر در حال حاضر در فیلمی که از او پخش شده نقشی کاملا گوناگون دارد. جسی فیلمی که محصول 2017 میباشد و در ژانر ترس‌آور و درام تولید شده هست.

سوفی ترنر با بازی گوناگون از خودش در این فیلم نشان داد که توانایی ایفای نقش بازي كردن در هر فیلمی را با هر موضوعی دارد و میتواند با هر فیلمنامه خود را وفق دهد.

عکس های سوفی ترنر, سوفی ترنر بازیگر, سوفی ترنر ستاره سریال بازی تاج و تخت

بازی سوفی ترنر در سریال تاج و تخت

بازیگری سوفی ترنر از 3 سالگی

در سال 2013 سوفی ترنر در گفت و گو با سایتی شرح کرده هست که او بازیگری را در حقیقت از سه سالگی آغاز کرده هست یعنی درست زمانی که مادرش او را به کلاس تئاتر می برده هست. علاوه بر آن سوفی ترنر گفته هست که از کودکی آرزوی هنرمند شدن را داشته هست.

 بازیگر سریال بازی تاج و تخت, خانواده سوفی ترنر, سوفی ترنر

تصویر های اینستاگرام سوفی ترنر هنرمند

تتوهای سوفی ترنر

سوفی ترنر بر روی بازوی سمت راست خود تتو یک خرگوش دارد و روی بازوی چپ خود یک تتو مثلث دارد که به گفته ی خودش در مصاحبه با سایت Refinery29   این مثلث بر اساس نظریه افلاطون هست. طبق این نظریه  روح از سه بخش عقلانی، معنوی و شهوانی تشکیل شده هست.

در ادامه سوفی ترنر میگوید بخش عقلانی، برادر بزرگم، جیمز، بخش معنوی برادر دیگرم ویله و بخش شهوانی خودم هستم. این تتو برای ما خیلی معنا دارد.

به گفته سوفی برادرش ویل هم این تتو را دارد و اگر چه قرار بوده هست جیمز هم آن را داشته باشد اما او تصمیم گرفته این کار را انجام ندهد.

پیج اینستاگرام سوفی ترنر برای نقد و بررسی سوسیس

سوفی ترنر یک حساب کاربری در اینستاگرام دارد که در آن تنها به بررسی سوسیس میپردازد. این حساب کاربری بیش از 38 هزار دنبال کننده دارد.

سوفی در سال 2018 آغاز به نقد و بررسی انواع سوسیس در این حساب کاربری اینستاگرامی خود کرد اما نزدیک به یکسال هست که دیگر پستی در آن نمی گذارد.

سوفی ترنر و همسرش, فیلم های سوفی ترنر, عکس های اینستاگرام سوفی ترنر

تصویر های جدید سوفی ترنر

دو کتاب منتشر شده با صدای سوفی ترنر

دو کتاب صوتی بنام های “دختر درون آیینه” the lady the mirror جمله لیو گراسمن و “شهر آتش بهشتی” metropolis of heavenly  جمله کسندرا کلر، با صدای سوفی ترنر منتشر شده هست.

بیوگرافی سوفی ترنر, عکس های سوفی ترنر, سوفی ترنر بازیگر

سوفی ترنر در نقش بازي كردن سانسا استارک در بازی تاج و تخت

کمک فالور های سوفی به اهدای نقش بازي كردن سانسا استارک

در سال 2017 سوفی ترنر در گفت و گو با نشریه porter شرح کرد که شبکه های اجتماعی در آمدن به نقش بازي كردن سانسا استارک به او کمک کرده اند.

او در این باره گفته هست: من و یک خانوم دیگر که در بازیگری خیلی خیلی بهتر از من است، انتخاب های نهایی این نقش بازي كردن بودیم، اما چون عدد فالورهای من بیشتر بود نقش بازي كردن را به من دادند.

و در ادامه میگوید خیلی از چیزهایی که به دست آوردم بخاطر زمانه و طالع بوده و البته یک چیز دیگر هم که از گفتنش متنفرم و آن فالور های شبکه های اجتماعی هست.

عکس های اینستاگرام سوفی ترنر, بازیگر سریال بازی تاج و تخت, خانواده سوفی ترنر

سوفی ترنر و همسرش

موهای طبیعی طلایی

اگرچه شخصیت سانسا استارک با موهای قرمزش شناخته میشود اما ترنر موهای بلوند و طلایی دارد.

 بیوگرافی سوفی ترنر, عکس های سوفی ترنر, سوفی ترنر بازیگر

تصویر های اینستاگرام سوفی ترنر

ترنر در مصاحبه ای شرح کرده: رنگ مویی که بیشتر از همه به خود واقعیم میاد طلاییه، رنگ طبیعی موهام همینه. موی قرمز حالت قدرتمند تری به من میده اما وقتی موهام طلاییه حس میکنم به خود واقعیم نزدیک ترم.