بیوگرافی سونگ سیونگ هی بازیگر کره ای

زندگی شخصی سونگ سیونگ هون, فیلم های سونگ سیونگ هون, پردرامد ترین بازیگر کره ای

زندگی‌نامه یو سئونگ هو هنرمند کره ای

سونگ سیونگ هون یک هنرمند، هنر پیشه و مدل اهل کشور کره جنوبی میباشد که تلاش خود را از سال 1995 ابتدا کرد و بینهایت سریع هم مشهور و معروف شد.از فیلم ها یا برنامه هایی که این هنرمند در آن ها ايفاي نقش داشته میباشد می توان به سریال وویس 4، شام رفیق، بلک، سومین راه عشق، تقدیر، سایمدانگ خاطرات درخشان و … اشاره کرد.

خلاصه از زندگی‌نامه سونگ سیونگ هون

نام : سونگ سیونگ هون

زمان تولد : 15 اکتبر 1976

موقعیت تولد : سئول ، کره جنوبی

نوع شغل‌ : هنرمند

ابتدا تلاش : 1995

سریال های سونگ سیونگ هی, سونگ سیونگ هی و همسرش, سونگ سیونگ هی

سونگ سیونگ هون ابتدا با کار مدلینگی ابتدا به کار کرد

زندگی‌نامه سونگ سیونگ هی

سونگ سیونگ هون یکی از هنرمندان کره جنوبی میباشد که در 15 اکتبر سال 1976 در سئول زاده شده میباشد.

سونگ در ژانر های مختلف تلوزیونی از جمله پاییز قلب من در سال 2000 ، شرق ادن در سال 2008 ، شاهزاده خانم من در سال 2011  و پخش کننده در سال 2018 به ایفای ايفاي نقش پرداخته میباشد.

عکس های سونگ سیونگ هی, سونگ سیونگ هی و همسرش, بازیگر کره جنوبی

سونگ سیونگ هون هنرمند

ابتدا شغل ی سونگ سیونگ هون

سونگ سیونگ هون کار خود را در سال 1995 به عنوان یک مدل برای شلوار جین با نام تجاری STORM ابتدا کرد. او سپس در فیلم کمدین Three Guys and Three women در سال 1996 ایفای ايفاي نقش کرد. او به زودی در کار بازیگری شناخته شد و در سریال های بسیاری بازی کرد و جوایز زیادی نیز در جشنواره ها را از آن خود کرد.

این هنرمند اولین فیلم خود را در سال 1999 به نام CALLA همراه با ستاره کیم هی سان بازی کرد. همچنین سریال شرق بهشت یکی از محبوب ترین سریال هایی میباشد که این هنرمند در آن ایفای ايفاي نقش کرده میباشد. سریالی که سونگ سیونگ هون را به اوج معروفیت خود رساند سریال autumn in my coronary heart بود که در سال 2000 پخش شد.

بعد از بازی در این سریال و تبدیل شدن به یک هالیو استار، او مشغول بازی در فیلم ها، تبلیغات بازرگانی برای کشور های آسیایی از جمله ژاپن، چین و هنگ کنگ شد.

این هنرمند در سال 2002 در فیلم کمدین Make it Massive که تاثیر کارگردان معروف Jo Ui – seok حضور پیدا کرد. همچنین ایفای ايفاي نقش این هنرمند در فیلم So Shut هم سبب شد تا این هنرمند محبوب تر از قبل شود.

فیلم های سونگ سیونگ هون, پردرامد ترین بازیگر کره ای, بیوگرافی سونگ سئونگ هیون

سونگ سیونگ هون با سریال پاییز در قلب من میباشد معروف شد

در سال 2004 سونگ  داشت خود را برای حضور در سریال Unhappy love story آماده می کرد که مشخص شد با تقلب در آزمایش پزشکی سعی در گرفتن معافیت از خدمت سربازی را داشته میباشد. در نهایت او مجبور شد در میان جنجال های بر پا شده دو سال در ارتش خدمت کند.

در سال 2008 سونگ با بازی فوق العاده در سریال شرق بهشت معروفیت خود را مضاعف كرد و توانست جوایز بسیاری را از جشنواره ها را از ان خود کند.

عکس های سونگ سیونگ هی, سونگ سیونگ هی و همسرش, بازیگر کره جنوبی

عکس ها های سونگ سیونگ هون

در سال 2011 سونگ برای اولین بار در سریال كمدی رومانتیك ایفای ايفاي نقش كرد.

خود سونگ درباره ايفاي نقش خود در سریال My Princess می گوید: من تاكنون بیشتر شخصیت هایی را بازی كرده بودم كه زندگی هایی پر از چالش و پستی و بلندی داشتند اما این سریال اولین شخصیت پولدار، شاد و روشنی بود كه من بازی می كردم و خودم پس از این بازی احساس سبک شدن دارم.

سریال های سونگ سیونگ هی, سونگ سیونگ هی و همسرش, سونگ سیونگ هی

سونگ سیونگ هون

زندگی خصوصی سونگ سیونگ هون

در سال 2015 اعلام شد که او با Liu yifei هنرمند چینی نامزد کرده میباشد. این دو در فیلم the Third approach of affection با هم همکار و هم بازی بوده اند. این دو زوج 11 سال با هم اختلاف سنی داشتند و متأسفانه بعد از 3 سال زندگی مشترک از هم سوا شدند.

کمپانی که از این هنرمند پشتیبانی می کند دلیل این جدایی را مشغله زیاد توضیح کرده میباشد.

سونگ سیونگ هون یک دوست 20 ساله بینهایت صمیمی به نام سو جی ساب دارد، همچنین لی بینگ هان هم یکی دیگر از دوستان صمیمی او میباشد. سونگ سیونگ هون را به عنوان یک شخص همه چیز پایان می شناسند که نه تنها آشکار جذابی دارد بلکه از هیکل فوق العاده ای نیز بهره‌مند میباشد. راز آشکار و هیکل او در عدم مصرف سیگار و الکل میباشد.

سونگ سیونگ هون در واقع دلداده ورزش کردن میباشد و برای این که آشکار خوب و بدن سالمی داشته باشد فعالیت بسیاری می کند. در حقیقت سونگ به عنوان یک فردی که زندگی منحصر به فردی دارد شناخته می شود.

زندگی شخصی سونگ سیونگ هون, فیلم های سونگ سیونگ هون, پردرامد ترین بازیگر کره ای

سونگ سیونگ هون

او یکی از پردرآمدترین هنرمندان کره ای میباشد. شایعاتی مبنی بر این که برای بازی در هر اقبال از سریال  East of Eden حدود 65 هزار دلار و برای بازی در سریال  My items در هر اقبال 90 هزار دلار دریافت کرده میباشد.

در آوریل 2017 در برنامه ای از سونگ به عنوان 10 سلبریتی ثروتمند نام برده شده و درایی های او را 29/3 ملیون دلار بر آورد کردند. همچنین این هنرمند در مراسم های خیریه بسیاری نیز شرکت کرده میباشد و به نیازمندانی که در آسیایی شرقی هستند کمک کرده میباشد.

آثار سونگ سیونگ هون

سونگ سیونگ هی و همسرش, سونگ سیونگ هی, بیوگرافی سونگ سئونگ هیون

سونگ سیونگ هون یکی از پردرامد ترین هنرمندان کره ای میباشد

سریال های سونگ سیونگ هی

 Wie Dae-Han Kang Ha-R
Han Moo-Gang Lee Gyeom
 Han Tae-Sang Jin Hyuk
Park Hae-Younger Lee Dong-Cheol
Yoo Min-Woo Jeong Yeong-woong
 Yoon Joon-Search engine optimisation Popcorn (SBS – 2000)
Search engine optimisation Ji-Suk

سریال های سونگ سیونگ هی, سونگ سیونگ هی و همسرش, سونگ سیونگ هی

سومین راه عشق نیز از جمله فیلم های معروف سونگ سیونگ هون می باشد

فیلم های سینمایی سونگ سیونگ هی

Kang Hyung-Sik Sung-Hwan
Lin Qi Zheng (Messenge , Jinryeong (2014
Jun-Ho Lee Younger-Choon
Kim Woo-Min Ji Eun-Sung
 Han Woo-Sung Yen
 Seong-Hwan Seon-Woo

پردرامد ترین بازیگر کره ای, سریال های سونگ سیونگ هی, سونگ سیونگ هی و همسرش

سونگ سیونگ هون هنرمند کره ای