بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر ایرانی

فیلم های مهتاب ثروتی, مهتاب ثروتی و همسرش, مهتاب ثروتی چند سال دارد

زندگی‌نامه مهتاب ثروتی هنرمند محبوب + عکس ها های جدید

مهتاب ثروتی هنرمند جوان ایرانی میباشد که در سینما و تلویزیون مشغول تلاش میباشد و به جز بازیگری در زمینه عکاسی نیز تلاش داشته میباشد. او هنرمند سریال خاتون میباشد که از شبکه نمایش پخش شد و در ايفاي نقش ماری بازی می کند.

چکیده از زندگی‌نامه مهتاب ثروتی

نام و نام خانوادگی: مهتاب ثروتی

زمان تولد: 2 بهمن 1370

مکان تولد: تهران

پیشه: هنرمند سینما و تلویزیون و عکاس

وضعیت تأهل: مجرد

زندگی‌نامه مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی بازیگر, مهتاب ثروتی, بیوگرافی مهتاب ثروتی

اولین تجربه ی بازیگری مهتاب ثروتی بازی در سریال کیمیا بوده میباشد

مهتاب ثروتی هنرمند جوان ایرانی میباشد که در سینما و تلویزیون تلاش دارد. او در 2 بهمن سال 1370 چشم به جهان گشود. تحصیلی خود را در شاخه عکاسی به اتمام رساند. مهتاب در فیلم های سینمایی همچون “هدیه”، “آخرین زمزمه” و سریال “روح الله” عکاسی کرده میباشد.

مهتاب در یک خانواده 5 نفری زندگی می کند و یک خواهر و یک برادر دارد. او برای اولین بار در سریال کیمیا و در ايفاي نقش “سلما” دختر جنوبی که دوست صمیمی کیمیا بود حضور پیدا کرد. اولین تجربه او در تلویزیون نیز مربوط به بازی اش در سریال “در جستجوی آسایش” به کارگردانی سعید سلطانی می باشد که در تابستان 1396 از شبکه تهران پخش شد.

از آثار مهم او می توان به بازی در سریال خاتون، زاده 65، پاستاریونی و حریم خصوصی اشاره کرد.

ابتدا تلاش هنری مهتاب ثروتی

بیوگرافی مهتاب ثروتی, عکس های مهتاب ثروتی, زندگی نامه مهتاب ثروتی

عکس ها های مهتاب ثروتی

بسیاری از علاقمندان به سریال های تلویزیونی، این هنرمند جوان را با سریال های کیمیا و در جستجوی آسایش می شناسند.

مهتاب بعد از دانش آموخته شدن در شاخه عکاسی داخل فضا سینما شد و حضور او در این فضا برای اولین بار در سال 1394 با بازی در فیلم زاده 65 به کارگردانی مجید توکلی رقم خورد.

یک سال بعد از بازی در این فیلم، در دو فیلم دیگر به نام های “بی نامی” و “حریم خصوصی” بازی کرد و سپس به بازی و تلاش در سینما و تلویزیون ادامه داد. او در سال های اخیر حضور فعالی در سینما داشته میباشد. در سال 1397 در فیلم “پاستاریونی” و “دختران زمستان” ایفای ايفاي نقش کرده میباشد.

در سال 98 در سه فیلم به نام های “پروا”، “جوجه تیغی” و “شیطان وجود ندارد” بازی کرد. در سال جاری (1400) نیز در فیلم “چهره به چهره” با کارگردانی بابک بهرام بیگی بازی کرد که در این فیلم با هانیه توسلی هم بازی شد.

او در فیلم های دیگری مشابه “کولبرف” و “دون ژاون” نیز بازی کرده میباشد.

بازیگری مهتاب ثروتی در تئاتر

مهتاب ثروتی بازیگر, مهتاب ثروتی, بیوگرافی مهتاب ثروتی, عکس های مهتاب ثروتی

تلاش مهتاب ثروتی در زمینه تئاتر

مهتاب علاوه بر عکاسی و بازیگری در سینما، در زمینه تئاتر نیز تلاش دارد. او اولین بار در سن 23 سالگی در یک نمایش بازی می کند و در نمایش ایران-استرالیا اولین تجربه بازیگری بر روی صحنه تئاتر را به دست می آورد. او به علت تلاش در زمینه عکاسی تا حدی با فضای بازیگری آشنا بود و همین امر سبب شد تا بازی اثر گذاری در تئاتر داشته باشد.

سریال هایی که مهتاب ثروتی در آن ایفای ايفاي نقش داشته

فیلم های مهتاب ثروتی, مهتاب ثروتی و همسرش, مهتاب ثروتی چند سال دارد

عکس ها های اینستاگرام مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی با بازی در سریال کیمیا در ايفاي نقش سلما به آوازه زیادی رسید. بعد از بازی در سریال کیمیا، در سریال های “پرستاران” و “در جستجوی آسایش” ايفاي نقش آفرینی کرد.

او سپس برای مدتی از تلاش در تلویزیون دوری گرفت و در نهایت در سال 97 به طور مجدد به ايفاي نقش آفرینی پرداخت و در سریال سرباز آشکار شد. این سریال در سال 99 از تلویزیون پخش شد اما سریال چندان موفقی نبود.

بازی مهتاب ثروتی در فیلم سینمایی کولبرف

مهتاب ثروتی اینستاگرام, مهتاب ثروتی بازیگر, مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی هنرمند

فیلم سینمایی کولبرف به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه کنندگی سید روح الله حسینی لرگانی تولید شد و برای اولین بار در جشنواره بین المللی VIZ بلغارستان حضور داشت که پیروز شد رکورد بیشترین نامزدی را از این جشنواره دریافت کند.

این فیلم در شش بخش پیروز شد  نامزدی دریافت پاداش را کسب کند که حاوی بهترین فیلم نامه (میلاد منصوری)، بهترین کارگردانی (میلاد منصوری)، بهترین فیلم (سید روح الله حسینی لرگانی)، بهترین بازیگری (زنده یاد علی انصاریان)، بهترین فیلم برداری (مهدی رضایی) و بهترین بازیگری (مهتاب ثروتی) می باشد.

فیلم کولبرف اولین فیلم بلند میلاد منصوری میباشد. منصوری پیش از این پیروز به ساخت پنج فیلم کوتاه به نام های “میم”، “شکلات”، “اگزیت”، “مستر کلینر” و “سربست” شد. او علاوه بر تولید این فیلم ها در سریال هایی مشابه “علی البدل” و “پایتخت5” نیز به عنوان دستیار کارگردان تلاش داشته میباشد.

فیلم کوتاه سربست از کار های پیروز این کارگردان می باشد که برای او دریافت عقاب طلایی جشنواره سینماتوگراف آسیا و سه پاداش کارگردانی، فیلم برداری، طرح‌ریزی صحنه و گریم را از جشنواره بین المللی و فیلم های برزیل به دنبال داشت.

از هنرمندان فیلم کولبرف می توان به حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، پیام احمدی نیا و زنده یاد علی انصاریان اشاره کرد.

مهتاب ثروتی در ايفاي نقش ماری در سریال خاتون

مهتاب ثروتی بازیگر, مهتاب ثروتی, بیوگرافی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی در سریال خانگی خاتون ايفاي نقش ماری را بازی کرد

خاتون نام سریالی میباشد با کارگردانی تینا پاکروان که از اولین آثار این بانوی کارگردان می باشد و از شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال در سه فصل و در یک فضای تاریخی روایت می شود و روایت گر داستانی در مورد یک خانواده می باشد.

در این قصه که از ابتدای شهریور سال 1320 و در زمان جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین ابتدا می شود، تقدیر یک خانواده و تحولاتی که بر تاثیر شرایط آن روزگار بر روی آنها اثر گذار بود به نمایش گذاشته می شود. زمان ایران با همه ارتفاع ها و فرود هایش در زندگی همه مردم ایران جریان دارد. این خانواده نیز تحت اثر این تحولات تاریخی قرار می گیرند.

در این سریال موسیقی دان معروف ایرانی کیهان کلهر نیز در کنار سایر عوامل سریال همکاری می کند.

مهتاب در این سریال در ايفاي نقش ماری دختر فریدون خان و دختر دایی شیرزاد آشکار می شود. ماری یک دختر دورگه از مادری آلمانی و پدری ایرانی میباشد.

در این سریال بازیگرانی مشابه افراد زیر به ایفای ايفاي نقش پرداخته اند: نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی، بهنام شرفی، علی فروتن، داریوش پیروز، مهران غفوریان، پیام دهکردی، فرخ نعمتی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش واقعیت، آیدا ماهیانی، شیرین محسنی، رضا عباسی، پیمان میرزایی، سمانه منیری، مجید گیاهچی و مرجان متقی.

بازی مهتاب ثروتی در فیلم جوجه تیغی

مهتاب ثروتی, بیوگرافی مهتاب ثروتی, عکس های مهتاب ثروتی

فیلم های مهتاب ثروتی

فیلم سینمایی جوجه تیغی کاری میباشد به کارگردانی مستانه مهاجر که یک ماجرای طنز را روایت می کند. در این ماجرا یک جوان متعصب که زندگی ناخواسته ای دارد یک پیشنهاد عجیب دریافت می کند که بر گذشته و آینده او اثر می گذارد.

مصطفی زندی و سجاد پهلوان از فیلم نامه نویسان این تاثیر می باشند و فیلم برداری آن را محمود کلاری بر عهده داشته میباشد.

از هنرمندان این فیلم پر هنرمند می توان به هنرمندانی مشابه حامد کمیلی، پانته آ بهرام، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، پژمان بازغی ، نازنین بیاتی، هادی عطایی فر، مهتاب ثروتی، آیدا ماهیانی، دشت اسداللهی، آرزو نبوت، نگار فروزنده، امید روحانی، مهراب قاسم خانی و نوشین تبریزی اشاره کرد.

این فیلم از کارهای پیروز مستانه مهاجر میباشد. او که یک تدوینگر سرشناسی میباشد این فیلم بلند سینمایی را در یک تجربه ای گوناگون در مقابل دوربین می برد. مستانه مهاجر تهیه کنندگی فیلم اسرافیل را نیز در مدرک هنری خود دارد.

اینستاگرام و برگ خصوصی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی در خاتون, مهتاب ثروتی اینستاگرام, مهتاب ثروتی بازیگر

تصاویر اینستاگرام مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی نیز مشابه بسیاری از هنرمندان در فضای مجازی تلاش دارد و با استفاده از اینستاگرام با هوادارانش ارتباط پابرجا می کند. او گاهی اوقات در پیج خود پست ها و تصاویری از زندگی خصوصی اش منتشر می کند که برای مخاطبانش جذاب می باشد.

لیست آثار مهتاب ثروتی

فیلم های سینمایی مهتاب ثروتی

 پاستاریونی شیطان وجود ندارد 1398
 دختران زمستان 1397 حریم خصوصی 1395
 بی نام 1394  –

سریال های مهتاب ثروتی

روح الله 1392 کیمیا 1392
در جستجوی آسایش 1396 سرباز 1399

فیلم های تلویزیونی

آخرین زمزمه 1392 زاده 65 1394
هدیه 1393

تئاتر

نمایش ایران استرالیا 1393 نمایش “چه می کنه این عادل فردوسی پور” 1394

مهتاب ثروتی, بیوگرافی مهتاب ثروتی, عکس های مهتاب ثروتی

عکس ها های مهتاب ثروتی