بیوگرافی آسنا کسکینجی بازیگر ترکیه ای

آسنا کسکینجی بازیگر ترک, بازیگر ترکیه ای, زندگی نامه آسنا کسکینجی

زندگی‌نامه آسنا کسکینجی هنرمند ترک با عکسها و ناگفته ها

آسنا کسکینجی زاده 20 سپتامبر 2001 در استانبول ترکیه می باشد. او یکی از هنرمندان زن محبوب در سینمای جهان به شمار می رود که تلاش بازیگری را از سن سه سالگی ابتدا کرده می باشد. از سری ايفاي نقش های برجسته ی آسنا کسکینجی می توان به عروسک پارچه ای، درخت گلابی وحشی، داستان یک عشق، موی عربی و معصومیت اشاره کرد.

چکیده از زندگی‌نامه آسنا کسکینجی

نام اصلی: ریحان آسنا کسکینجی

زمان تولد: 29 شهریور 1380

موقعیت تولد: استانبول واقع در ترکیه

پیشه یا شغل: هنرمند فیلم های تبلیغاتی و تلویزیون

آسنا کسکینجی, بیوگرافی آسنا کسکینجی, عکس های آسنا کسکینجی

عکسها خردسالی آسنا کسکینجی در کنار ابراهیم تاتلیس

زندگی‌نامه کامل آسنا کسکینجی

آسنا کسکینجی متولد ی 29 شهریور 1380 می باشد. این چهره آسوده تحصیل شاخه ی تئاتر از دبیرستان هنر های زیبای معمار سینان می باشد. او همچنین به تحصیل در دانشگاه کنسرواتور دولتی واقع در استانبول در شاخه ی علوم اجتماعی و بازیگری پرداخته می باشد.

آسنا کسکینجی به عنوان هنرپیشه ی شغل ای و  پر نبوغ  شناخته شده می باشد که تلاش بازیگری را به عنوان هنرمند کودک ابتدا کرده می باشد.

پدر و مادر آسنا کسکینجی، گورای و عایشه نام دارند.

آسنا کسکینجی در فیلم های تلویزیونی متعددی اعم از معصومیت، عالیه، عروسک پارچه ای، موی عربی، درخت گلابی وحشی، پلیس دزد، رفیق راهم و داستان یک عشق به ایفای ايفاي نقش پرداخته می باشد.

 بیوگرافی آسنا کسکینجی, عکس های آسنا کسکینجی, آسنا کسکینجی بازیگر

عکسها های آسنا کسکینجی

ابتدا تلاش آسنا کسکینجی

آسنا کسکینجی در سال 1383 با حضور در فیلم های تبلیغاتی در برند های مختلف داخل زمینه ی بازیگری شد.

این چهره با برند های متعددی نظیر Pınar Sosis، Sana Margarin، Ford Focus و Defans- Eczacibasi به عنوان هنرمند تبلیغاتی به همکاری پرداخته می باشد.

آسنا کسکینجی در سال 2004 میلادی تلاش بازیگری در قاب تلویزیون را با ایفای ايفاي نقش در سریال “عالیه” به صورت جدی ابتدا کرد. این چهره حدود یک سال بعد، به عنوان هنرمند سریال “پلیس دزد” در ايفاي نقش کیراز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی عایشه‌گل جوشکن

آسنا کسکینجی در سال 2007 میلادی با حضور در فیلم “عروسک پارچه ای” با ژانری کمدین در میان مخاطبان صدا و سینما به معروفیت رسید. او به عنوان ايفاي نقش اول و شخصیت اصلی قصه در ايفاي نقش یامور در قاب تلویزیون آشکار شد.

آسنا کسکینجی به سبب هنر نمایی در سریال ی تلویزیونی عروسک پارچه ای مجال همکاری با هنرمندان سرشناس ترک تبار اعم از اویا آیدوغان، اویم آکین و تان ساغتورک را کسب کرد.

ايفاي نقش شغل ای آسنا کسکینجی به ایفای ايفاي نقش در سریال “معصومیت” اختصاص دارد. این سریال در سال 2021 میلادی به کارگردانی عمور آتای تولید شده می باشد.

آسنا کسکینجی در راستای ساخت سریال معصومیت به همکاری با هنرمندان برجسته ای اعم از دنیز چاکیر، مهمت اصلان توغ، هولیا آوشار، تولگا گولچ و ایلایدا علیشان پرداخته می باشد. او در این سریال ايفاي نقش هانده هانجی را بر عهده دارد که با ژانری درام در خصوص زنگی خصوصی یک دختر نوجوان ساخته شده می باشد.

آسنا کسکینجی در 101 بخت در سریال ی حیرت انگیز “BEZ BEBEK” حضور یافته می باشد. او همچنین در جشنواره ی فیلم کن در فیلم “AHLAT AGACI” به کارگردانی نوری بیلگه جیلان شرکت کرده می باشد.

عکس بچگی آسنا کسکینجی, آسنا کسکینجی, بیوگرافی آسنا کسکینجی

عکسها های اینستاگرام آسنا کسکینجی

وضعیت تأهل و ازدواج آسنا کسکینجی

متأسفانه از وضعیت تأهل و ازدواج آسنا کسکینجی اطلاعات دقیق و معتبری در معرض نیست.

شواهد مبنی بر آن می باشد که این چهره با ییئیت اجه یاشار رابطه ی عاشقانه دارد. با این وجود تا اکنون اخبار رابطه ی آسنا با ییئیت از جانب طرفین مورد تأکید قرار نگرفته می باشد.

آسنا کسکینجی, بیوگرافی آسنا کسکینجی, عکس های آسنا کسکینجی

آسنا کسکینجی به ایفای ايفاي نقش در ايفاي نقش های منفی علاقه مند می باشد

علاقه مندی های آسنا کسکینجی

آسنا کسکینجی در زمینه ی بازیگری به ایفای ايفاي نقش در ايفاي نقش های منفی به تندی علاقه مند می باشد. او بر این باور می باشد که بازی در ايفاي نقش های منفی شخص را به چالش دعوت می کند و در کنار جذابیت، هیجان انگیز می باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی عایشه‌گل جوشکن

آسنا کسکینجی یکی از طرفداران نوری بیلگه جیلان می باشد. نوری بیلگه جیلان عکاس و کارگردان ترکیه می باشد که در زمینه ی بازیگری نیز تلاش می کند.

آسنا کسکینجی در سال 2018 میلادی در راستای فیلم برداری و ایفای ايفاي نقش در فیلم “درخت گلابی وحشی” مشغول همکاری با کارگردان مورد قبول خود شد. او در خصوص همکاری با آقای نوری بیلگه عنوان کرد:

“من از سال ها قبل آرزوی همکاری با نوری بیلگه را در ذهنم پرورش می دادم، اما هیچ گاه گمان نمی کردم در این سن کم پیروز به بازی در کنار آقای بیلگه شوم. زمانی که به عنوان هنرمند فیلم درخت گلابی وحشی انتخاب شدم، خیلی سرشاد بودم و با دست هایی لرزان داخل صحنه ی فیلم برداری می شدم.”

آسنا کسکینجی بازیگر ترک, بازیگر ترکیه ای, زندگی نامه آسنا کسکینجی

آسنا کسکینجی به نویسندگی علاقه مند می باشد

آسنا کسکینجی همانند سایر هنرمندان برجسته ی سینما از راه پیج اینستاگرام با طرفداران در ارتباط می باشد.

این چهره در اوقات آسودگی روزمره به نگارش مطالب مشغول می باشد و به نوشتن مطالب و رویداد های روزمره در قالب کتاب علاقه دارد.

او با انتشار پستی در برگ ی خصوصی اینستاگرام عنوان کرد:

“من افسرده شدم،

اما عزیزم،

من دوست دارم لباس هایی با رنگ روشن بپوشم،

و چیزهای  زرق و برق دار دوست دارم،

من به همه چیز میخندم،

و لبخند میزنم در اکثر مواقع،

اما عزیز من باور کن مرا

ذهن من در حال کشتن من می باشد.”

گفت و گو با آسنا کسکینجی

آسنا کسکینجی یکی از هنرمندان ترک تبار شغل ای در جهان به شمار می رود که از کودکی در این زمینه مشغول تلاش بوده می باشد.

گفت و گو هایی به سبب هنرنمایی های بی زمینه و درخشان این چهره در قالب صدا و سیما صورت گرفته می باشد که در ادامه بخشی از این گفت و گو ها را شرح می کنیم.

” به نظر من برنامه ریزی در امور مختلف به تندی حائز اهمیت می باشد. من در گام اول خیال پردازی می کنم، سپس برای آمدن به هدف قدم به قدم روند برنامه ریزی را انجام می دهم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی عایشه‌گل جوشکن

خدا را شاکر هستم که تا اکنون پیروز به شرکت در پروژه های مشهور شده ام. در واقع من موفقیتم در بازیگری را مدیون اساتید و مادرم هستم که همواره پشتیبان و پشتیبان من هستند.

حضور در سینما آرزوی قلبی من می باشد. بی شک حضور من در زمینه ی بازیگری تلویزیون بیانگر علاقه ی من به این شغل می باشد اما سینما برایم هیجان انگیز و جذاب تر از سریال و فیلم های تلویزیونی می باشد.

من تا اکنون هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام، عمل های زیبایی من وقتی در شکم مادرم بودم، انجام شده می باشد. در واقع موهای قرمز رنگ، حالت لب، بینی و شکل صورتم از همان بدو تولد این گونه بوده می باشد.

من خیلی خوش شانسم. در کنار خوش شانسی نیز به سعی برای آمدن به اهداف عقیده دارم. سعی می کنم با محدود کردن خوش گذرانی با دوستانم در منزل مشغول انجام کارهایم باشم.”

آسنا کسکینجی, بیوگرافی آسنا کسکینجی, عکس های آسنا کسکینجی

زیبایی صورت آسنا کسکینجی طبیعی و بدون عمل زیبایی می باشد

فیلم شناسی آسنا کسکینجی

سریال تلویزیونی آسنا کسکینجی

عالیه (2004)  Hirsiz Polis (2005 الی 2006)
 O Kadin (2007) (آن زن) Parmakliklar Ardinda (2007)
 عروسک پارچه ای (2007 الی 2010) رفیق راهم (2008)
عشق تصادف ها را دوست دارد (2010) Kostebekgiller (2012)
داستان یک عشق (2013) Kostebekgiller: Perili Orman (2015)
Kostebekgiller 2: Golgenin Tilsimi (2015)  درخت گلابی وحشی (2018)
 موی عربی (2019) Keman Ağıtlari (2020)
 معصومیت (2021) —-

عکسها های آسنا کسکینجی

عکس بچگی آسنا کسکینجی, آسنا کسکینجی, بیوگرافی آسنا کسکینجی

آسنا کسکینجی در فیلم داستان یک عشق بازی کرده می باشد

 عکس های آسنا کسکینجی, آسنا کسکینجی بازیگر, آسنا کسکینجی و همسرش

آسنا کسکینجی در فیلم درخت گلابی وحشی ایفای ايفاي نقش داشته می باشد