بیوگرافی مائده محمدی بازیگر و مدل ایرانی

تصاویر مائده محمدی, آثار مائده محمدی, فیلم های مائده محمدی

زندگی‌نامه مائده محمدی + زندگی خصوصی و هنری مدل ایرانی

مائده محمدی، یکی از جوان ترین و زیبا ترین مدل های ایرانی می باشد که در پیام های بازرگانی بسیاری حضور داشته می باشد و در صدا و سیما مشغول پرکاری می باشد. مائده محمدی، به تازگی در زمینه ی بازیگری نیز پرکاری هایی داشته می باشد و به عنوان یک هنرمند نیز شناخته می شود. در ادامه ی این مطلب، با ما همراه باشید تا درباره ی این مدل زیبا و زندگی خصوصی اش بیشتر بدانید.

خلاصه از زندگی‌نامه مائده محمدی

نام و نام خانوادگی: مائده محمدی

زمان تولد: 1372

موقعیت تولد: تهران

وضعیت تاهل: متأهل

پیشه: مدلینگ، بازیگری، ورزش

زندگی‌نامه کامل مائده محمدی

بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی, مائده محمدی و همسرش

مائده محمدی زیبا ترین مدل ایرانی معرفی شده می باشد

مائده محمدی، یکی از معروف ترین و محبوب ترین مدل های ایرانی می باشد که در پیام های بازرگانی بینهایت زیادی بازی کرده می باشد. مائده محمدی، به تازگی پا به فضا سینما نیز گذاشته می باشد و به عنوان هنرمند نیز در بعضی از فیلم ها ایفای بازي کردن نقش کرده می باشد.

مائده محمدی، زاده سال 1372 در تهران می باشد. او به دلیل اینکه در زمینه های ورزشی پرکاری می کند و به عنوان یک ورزشکار پیشه ای نیز شناخته می شود، از بدن زیبایی نیز بهره‌مند می باشد. به گفته برخی از افراد، مائده محمدی، زیبا ترین مدل ایرانی می باشد.

شرکت ال جی، یکی از بزرگترین شرکت های ساخت لوازم خانگی و الکترونیک در جهان می باشد که محصولات آن در ایران نیز به فروش می رسند و از شهرت بالایی بهره‌مند می باشد. شرکت ال جی، در یکی از تبلیغات خودش، از مائده محمدی به عنوان مدل استفاده کرد. این مورد، نشان می دهد که مائده محمدی، مدل بینهایت موفقی می باشد و پتانسیل های بالایی دارد.

 

زمینه های پرکاری مائده محمدی

صفحه اینستاگرام مائده محمدی, مائده محمدی, بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ

عکس ها های مائده محمدی

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم، مائده محمدی در زمینه مدلینگ، به صورت پیشه ای پرکاری می کند. البته او به تازگی داخل پیشه بازیگری نیز شده می باشد.

یکی از پیشه های مائده محمدی که ممکن می باشد برخی از افراد درباره آن هیچ اطلاعی نداشته باشند، ورزش می باشد. مائده محمدی، در زمینه بدنسازی نیز پرکاری می کند. پرکاری مائده محمدی در زمینه بدنسازی، در حدی می باشد که حتی به عنوان مربی بدنسازی هم در حال پرکاری می باشد.

بسیاری از افرادی که در زمینه مدلینگ پرکاری می کنند، اشاره کرده اند که یکی از دلیل‌ها زیبایی بدن مائده محمدی، پرکاری او در زمینه بدنسازی می باشد.

زندگی خصوصی مائده محمدی

تصاویر مائده محمدی, آثار مائده محمدی, فیلم های مائده محمدی

تصویر مائده محمدی و همسرش سامان نایبی

مائده محمدی، چندین سال می باشد که ازدواج کرده می باشد و با همسر خود، زندگی موفقی دارد. نام همسر مائده محمدی، سامان نایبی می باشد. احتمالا نام سامان نایبی برای برخی از افراد بینهایت آشنا به نظر برسد. سامان نایبی نیز مشابه مائده محمدی، در زمینه مدلینگ پرکاری می کند و در تبلیغات تلویزیونی زیادی بازی کرده می باشد.

سامان نایبی و مائده محمدی، در زمینه کاری با یکدیگر آشنا شدند، و رابطه آنها در نهایت به ازدواج ختم شد. شهرت این زوج مدل، بینهایت بالا رفته می باشد، و توانسته اند طرفداران زیادی پیدا کنند. آنها عاشقانه با یکدیگر زندگی می کنند. مائده محمدی و سامان نایبی، هنوز صاحب فرزند نشده اند.

مائده محمدی و سامان نایبی، در چندین تیزر تبلیغاتی در کنار یکدیگر حضور داشته اند.

عمل عمل مائده محمدی

مائده محمدی، چهره بینهایت زیبا و دلنشینی دارد که او را برای مدلینگ ویژه کرده می باشد. احتمالا برای برخی از شما این سوال به وجود آمده باشد که آیا مائده محمدی بدون عمل عمل انقدر زیبا می باشد، یا اینکه عمل عمل زیبایی انجام داده می باشد؟ مائده محمدی، برخی عمل عمل زیبایی صورت داشته می باشد و عملکرد این عمل ها، صورت زیبایی می باشد که می توانید آن را در ورقه اینستاگرام این مدل و هنرمند مشاهده کنید.

گفته می شود که این مدل از لنز نیز استفاده می کند، اما به نظر می رسد که این مورد، شایعه ای بیش نباشد. به گفته ی برخی از منابع، رنگ چشم های مائده محمدی، کاملا طبیعی می باشد و از لنز استفاده نمی کند. زیبایی صورت مائده محمدی، به همراه خوش شکل بودن بدن او، سبب شده اند که مائده به عنوان یکی از بهترین مدل های ایرانی شناخته شده باشد.

ورقه اینستاگرام مائده محمدی

مائده محمدی، در اینستاگرام نیز پرکاری دارد. البته پرکاری مائده محمدی در رسانه اینستاگرام، بینهایت زیاد نیست و حواشی ندارد. مائده محمدی، در ورقه اینستاگرام خود معمولا عکس ها های خودش را به اشتراک می گذارد.

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، مائده محمدی و همسرش، از شهرت بالایی بهره‌مند هستند و فالور های مائده محمدی در اینستاگرام، به چندین هزار نفر می رسد که به عنوان یک مدل و هنرمند کم تجربه، مقدار بالایی می باشد.

مائده محمدی در پست های خودش، بدون حاشیه سخن می گوید. به طور کلی، مائده محمدی و همسرش، سامان نایبی، در حاشیه به سر نمی برند و در عملکرد، حاشیه خاصی در مورد آنها وجود ندارد.

یکی از پست های اینستاگرامی مائده محمدی، در مورد برخورد درست با سگ ها می باشد. این پست، یک تیزر می باشد که مائده محمدی و چندی دیگر از مدل ها در آن حضور دارند. در این تیزر، اهمیت سگ ها برای افراد یاد آوری می شود و هدف این می باشد که با سگ ها به درستی برخورد شود. این تیزر، سبب شده می باشد که مائده محمدی طرفداران بینهایت بیشتری پیدا کند. بیشتر این طرفداران، فعالان حقوق حیوانات هستند.

بازی مائده محمدی در سریال مانکن

 مائده محمدی, بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی

عکس ها مائده محمدی

اولین پرکاری مائده محمدی در زمینه بازیگری، سریال مانکن بود. سریال مانکن، در شبکه خانگی پخش شد و یکی از پر طرفدار ترین سریال های شبکه خانگی بود که مائده محمدی در آن، به ایفای بازي کردن نقش پرداخت. البته ایفای بازي کردن نقش مائده محمدی در سریال مانکن، در دو سکانس کوتاه بود.

هنرمندان دیگری که در سریال مانکن بازی کرده اند، نازنین بیاتی، امیر حسین آرمان، رضا توکلی، الهام پاوه نژاد، نفیسه روشن، فرزاد فرزین و … هستند. فرزاد فرزین، یکی از محبوب ترین خوانندگان ایرانی می باشد که در سریال مانکن، هم به ایفای بازي کردن نقش پرداخته می باشد، و هم در تیزر اولین سریال مانکن، خوانندگی کرده می باشد.

حواشی مائده محمدی

زندگی نامه مائده محمدی, مائده محمدی و همسرش, عکس های مائده محمدی

مائده محمدی اخیرا داخل فضا ی سینما شده می باشد

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، مائده محمدی، یکی از مدل های محبوب اما بدون حاشیه می باشد. تنها حواشی که در مورد مائده محمدی وجود دارد، عمل های عمل او می باشد که توسط افراد زیادی دنبال نمی شوند.

آثار مائده محمدی

پخش خانگی

• سریال مانکن (1397)

آلبوم تصاویر مائده محمدی

مائده محمدی, بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی

اولین پرکاری پیشه ای مائده محمدی در سریال مانکن بود

بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی, مائده محمدی و همسرش

عکس ها های اینستاگرام مائده محمدی

مائده محمدی, بیوگرافی مائده محمدی مدلینگ, زندگی نامه مائده محمدی

عکس ها های جدید مائده محمدی

آثار مائده محمدی, فیلم های مائده محمدی, صفحه اینستاگرام مائده محمدی, مائده محمدی

پرکاری مائده محمدی در تولید تیزرهای تبلیغاتی