بیوگرافی رویا حسینی بازیگر ایرانی

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,عکس های رویا حسینی

 زندگی‌نامه رویا حسینی + تصاویر

رویا حسینی هنرمند جوان ایرانی هست که به واسطه بازی در سریال کلبه ای در مه در بازي کردن نقش می جان همه او را می شناسند. بازي کردن نقش او در این سریال در مقابل بازي کردن نقش دامون با بازی حسام محمودی بود.

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,تصاویر رویا حسینی

رویا حسینی به عکاسی نیز مشغول هست

خلاصه ای از زندگی‌نامه رویا حسینی:

نام: رویا

نام خانوادگی: حسینی

زمان تولد: مرداد 1371

موقعیت تولد: تهران

پیشه: هنرمند و عکاس

وضعیت تأهل: مجرد

زندگی‌نامه رویا حسینی

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,رویا حسینی بازیگر

یکی دیگر از علایق هنری رویا حسینی موسیقی هست

رویا حسینی زاده مرداد ماه سال 1371 در شهر تهران می باشد. او تحصیلی خود را در شاخه ی تئاتر به اتمام رساند. او در زمان دانشجویی با سختی هایی مواجه شد اما در نهایت پیروز شد به پیشه ی مورد علاقه اش یعنی بازیگری داخل شود و خود را به عنوان یک هنرمند پیروز به دیگران معرفی کند.

رویا از هنرمندان بی حاشیه ی سینما هست و دارای شخصیتی ایده آل گرا هست.

ورود به دنیای بازیگری

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,بازی رویا حسینی در سریال ها

رویا حسینی در سریال کلبه ای در مه بازي کردن نقش می جان را بازی کرد

زمانی که رویا داخل دانشگاه شد و شاخه بازیگری را انتخاب کرد برای داخل شدن به پیشه مورد علاقه اش بینهایت فعالیت کرد. به گفته ی خودش بعد از دانش آموخته شدن، یکی از مهم ترین اولویت های زندگی سینما و مخصوصا بازیگری بود. اما وقتی داخل این فضا شد، چه فضای تئاتر و چه سینما، کمی دوری گرفت. چون با عشق داخل این جریان شد و اوایل در جاهای مختلف برای تست می رفت و ممکن بود بازتاب درست نگیرد  و تأیید نشود و این امر برایش صدمه دهنده بود.

خیلی از نسل های جوان این احساس را درک می کنند که وقتی جایی تست می دادند و می گفتند با شما ارتباط می گیریم این حرف یک شوخی شده هست. قرار گرفتن در چنین موقعیتی کمی سخت بود.

او می گوید وقتی مردم از فضای دانشگاه بیرون می آید اندیشه می کند که می تواند دنیا را پیروزی کند اما من دوری گرفتم و تصمیم گرفتم از دوری دورتر نگاه کنم و خردمندانه جلو بروم و در این امر پیروز هم شدم.

او بعد از دانش آموخته شدن از دانشگاه مشغول کارهای دیگری می شود اما همچنان به بازیگری و پیشه مورد علاقه اش و کسب آوازه در آن سن و سال اندیشه می کند زیرا با این کار احساس و حال خوبی پیدا می کرد. او با اکران روز های نارنجی بیشتر به احساس قدیمی نزدیک می شود و این بار مصمم تر پیش می رود.

علایق رویا حسینی

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,جدیدترین عکس رویا حسینی

رویا حسینی به همراه برادرش پشتیبان حقوق حیوانات هستند

رویا علاوه بر پرکاری در صحنه ی سینما به عکاسی نیز علاقه ی زیادی دارد. او به حیوانات نیز علاقمند هست. او یک سریال از عکس ها های مختلف از حیوانات منتشر کرده  هست. برادر او نیز مشابه خودش پشتیبان حیوانات هست.

رویا علاوه بر بازیگری در سینما در تئاتر نیز پرکاری دارد و در چند نمایش به روی صحنه رفته هست.

او دلباخته موسیقی هست و به گفته خودش یک شخص ایده آل گراست. او همیشه به خودش سخت می گیرد تا به بهترین ها برسد و بهترین ها را ارائه دهد. او معتقد هست که تفاوتی ندارد که یک هنرمند در یک سریال بازی می کند یا در یک فیلم سینمایی، چیزی که مهم هست هنرمند باید بهترین خود را ارائه دهد.

او علاقه دارد با هنرمندان و کارگردانان بزرگ کار کند و دوباره کار کردن با اصغر فرهادی را تجربه کند.

سریال کلبه ای در مه

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,زندگینامه رویا حسینی

رویا حسینی با ایفای بازي کردن نقش در سریال کلبه ای در مه به خوبی آوازه یافت

سریال کلبه ای در مه یک سریال تلویزیونی تاریخی و عاشقانه هست که مبارزات و دلاوری های مردم گیلان را روایت می کند. رویا در این سریال در بازي کردن نقش می جان بازی می کند. در این سریال برزو خان دلباخته می جان می شود اما او به دامون علاقمند هست.

این سریال تلویزیونی در سال 99 به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی تولید شد.

می جان یک دختر روستایی بینهایت سخت کوش و جسوری هست.

این سریال روایتگر ماجراهای اوایل زمان انقلاب هست. این سریال به گفته یکی از هنرمندان آن، یک سریال ویژه هست و دلیل آن نیز نیاز به طرح‌ریزی لباس و صحنه مطابق با روزگار رویداد می باشد. این سریال مشابه خیلی از سریال هایی که امروزه ساخته می شود و در یک آپارتمان کار انجام می شود نیست.

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,عکس های رویا حسینی

رویا حسینی علاقه مند به همکاری با اصغر فرهادی هست

رویا در مورد حضورش در این سریال می گوید: دلیل انتخاب بازي کردن نقش می جان این بود که این کاراکتر با وجود پایان ویژگی هایی که یک دختر روستایی دارد، در شرایط سخت تصمیم های منطقی می گیرد. او به عنوان نماینده قشری از اجتماع، در یک زمانی زندگی می کند که رویداد های تاریخی در زندگی خصوصی او اثر می گذارد. می جان شخصیت مناسبی بود تا بتوانم از زبان آن قشر و چالش هایش حرف بزنم.

تجربه سینما و کار با اصغر فرهادی

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی

فیلم روزهای نارنجی از جمله تجربه های مهم بازیگری رویا حسینی هست

قبل از تجربه ی بازی در سریال کلبه ای در مه، مهم ترین تجربه ی او بازی در دو فیلم “روز های نارنجی” و “خلق نمی کنم” می باشد.

اما مهمترین تجربه این هنرمند، بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی بود که هر چند در این فیلم بازي کردن نقش بینهایت کوتاهی داشت اما به گفته ایشان تجربه خوبی بود.

او می گوید قبل از حضورش در این فیلم، در یک فیلم کوتاه با فیلم نامه نویسی اصغر فرهادی بازی کرده بود و بعد ها ایشان برای حضور در فیلم جدایی نادر از سیمین با او ارتباط گرفت. وقتی رویا دوباره آقای فرهادی را ملاقات می کند، با استقبال او مواجه می شود و مشابه یک پیشه ای با او کردار می کند.

او درمورد کردار بینهایت درست این کارگردان پیشه ای و نحوه کردار صحیحش با یک هنرمند کم تجربه می گوید و عنوان می کند که باز هم علاقمند به همکاری و بازی در کارهای ایشان می باشد.

روزهای نارنجی

رویا حسینی,زندگینامه رویا حسینی,عکس های رویا حسینی

رویا حسینی در فیلم روزهای نارنجی تجربه ی همکاری با هدیه تهرانی را داشته هست

فیلم سینمایی روز های نارنجی در سال 96 و به کارگردانی و نویسندگی آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان تولید شد. نام این فیلم در ابتدا “واسطه” بود اما بعدا به روزهای نارنجی تحول نام یافت.

این فیلم پیروز به دریافت نامزدی برای بهترین فیلم های بین المللی فیلم زوریخ و سائو پائولو شود و در سال 97 نیز پیروز به دریافت سه پاداش بهترین فیلم، پاداش کلیسای جهانی و پاداش فیبرشی در جشنواره فیلم مانهایم آلمان شد.

در این فیلم بازی هدیه تهرانی نیز با سرنوشت ویژه هیئت داوران جشنواره مواجه شد.

در این فیلم بازیگرانی مشابه هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری ، لیلی فرهاد پور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب به ایفای بازي کردن نقش پرداختند.

این فیلم برای رویا حسینی به گفته خودش یک کار بینهایت جذاب بود و یک سری کاراکتر معمولی اما جذاب داشت. او از آقای لاهوتی به خاطر دادن این بازي کردن نقش به او تشکر می کند.

ورق اینستاگرام رویا حسینی

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,جدیدترین عکس از رویا حسینی

رویا حسینی در فیلم منزل امن هست نیز بازي کردن نقش آفرینی داشته هست

ورق قانونی اینستاگرام رویا حسینی با نشانی royahosseini.okay در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرکار هست. رویا در پیج خود عکس ها های خصوصی و خانوادگی و همچنین عکس ها های زیبایی از طبیعت و کار های عکاسی خودش را به اشتراک گذاشته هست.

فیلم شناسی رویا حسینی

اگر چه رویا حسینی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی نکرده هست و کار های کمی در زمینه هنری اش دارد اما آثاری که در آن ها ایفای بازي کردن نقش کرده هست همگی جزو فیلم های درخشان و جنجالی و مهم و پر حاشیه بوده هست. او در کنار افرادی همچون اصغر فرهادی و کارگردانان معروف ایرانی همکاری کرده هست و سرگذشت کاری خشنودی بخشی دارد. در زیر لیست آثاری که در آنها ایفای بازي کردن نقش کرده هست را ارائه می دهیم:

 منزل امن هست  جدایی نادر از سیمین  خلق نمی کنیم
 شماره 17 سهیلا حال خوب سریال کلبه ای درمه