بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر جوان ایرانی

سارا حاتمی متولد, نسبت سارا حاتمی با لیلا حاتمی, فیلمهای سارا حاتمی 

سارا حاتمی هنرمند نو ظهور صدا و سیمای ایران هست

زندگی‌نامه سارا حاتمی هنرمند+ زندگی خصوصی با تصاویر جدید

سارا حاتمی زاده 1384 در تهران هست. او در میدان ی بازیگری تلاش دارد و به عنوان یک هنرمند نوظهور صدا و سیما شناخته شده هست. سارا حاتمی به سبب ایفای نقش داشتن در سریال “خراش کاری” به محبوبیت انبوه در میان مخاطبان شبکه ی خانگی دست یافته هست.

چکیده از زندگی‌نامه سارا حاتمی

نام اصلی: سارا حاتمی

زمان تولد: 1384

مکان تولد: تهران

پیشه یا تلاش: هنر پیشه ی بازیگری

همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی ، عکس سارا حاتمی 

تصاویر سارا حاتمی هنرمند

زندگی‌نامه کامل سارا حاتمی

سارا حاتمی متولد ی دهه ی 80 در تهران هست. این چهره در گرایش ی ریاضی در مقطع دبیرستان تحصیل کرده هست و در زمان دبیرستان داخل پیشه ی بازیگری شده هست که به عنوان هنرمند نوظهور صدا و سیمای ایران شناخته می شود.

تلاش برجسته ی هنری سارا حاتمی به ایفای نقش داشتن در سریال خراش کاری باز می گردد. در واقع این چهره با هنرنمایی در این سریال در میان مخاطبان نمایش خانگی به محبوبیت و معروفیت دست یافته هست.

سارا حاتمی از همان ابتدای کودکی به ایفای نقش داشتن در تئاتر و تلویزیون علاقه مند بوده هست. مادر او نقش داشتن چشمگیری در پیدا کردن استعداد نهادینه ی بازیگری در سارا داشته هست. در واقع سارا حاتمی تحت پشتیبانی های مادرش علایق بازیگری و شرکت در کلاس های بازیگری را دنبال کرده هست.

عکس سارا حاتمی, کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی 

سارا حاتمی بازیگری را با سریال خانگی خراش کاری ابتدا کرده هست

ابتدا تلاش سارا حاتمی

سارا حاتمی تلاش در میدان ی بازیگری را در سال 1398 در سن 14 سالگی با حضور در صحنه ی تئاتر ابتدا کرد. او در دوران های بازیگری آموزشگاه اشکان خطیبی شرکت کرده هست.

سارا حاتمی به واسطه ی معرفی اشکان خطیبی به یکی از کارگردانان تئاتر و فیلم نامه نویس نامدار ایران به نام “کیومرث مرادی” داخل قاب صدا و سیمای ایران شد.

او در تست های بازیگری گوناگون حضور یافت و در نهایت در راستای ایفای نقش داشتن “مائده ریز آبادی” در سریال جذاب “خراش کاری” انتخاب شد.

سریال خراش کاری با ژانری اجتماعی و خانوادگی در سال 1399 به کارگردانی محمد حسین مهدویان به تولید رسیده هست. سارا حاتمی در طول ساخت این سریال به همکاری با هنرمندان سرشناسی اعم از هانیه توسلی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، عباس جمشیدی فر، مه لقا باقری، سیاوش طهمورث، مهدی زمین پرداز، سعید چنگیزیان، کاظم هژیر آزاد و اکرم محمدی پرداخته هست.

سارا حاتمی در سریال خراش کاری نقش داشتن دختر نعمت ریز آبادی را بر عهده دارد که با پسر مالک به نام میثم در رابطه ی عاشقانه هست. ماجرای عشق سارا و میثم دارای اتفاق های تلخ و درام هست که وجه پیشه ای و جذاب سریال به شمار می رود.

محتوای سریال خراش کاری اقتباسی هست از رمان کوتاه ” بیست خراش کاری” جمله ی مترجم ، قصه نویس و فیلم نامه نویس آلمانی به نام محمود حسینی زاد که در اواسط ده ی 90 به چاپ رسیده هست.

رمان بیست خراش کاری با موضوع پدر خوانده های ثروت و قدرت و با الهام گیری از نمایشنامه ی “مکبث” تاثیر ویلیام شکسپیر گرد آوری شده هست.

سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی, سارا حاتمی بازیگر 

تصویر سارا حاتمی و مرتضی امینی در فیلم خراش کاری

وضعیت تأهل و ازدواج سارا حاتمی

سارا حاتمی مجرد هست و تا اکنون ازدواج نکرده هست.

سارا حاتمی متولد, نسبت سارا حاتمی با لیلا حاتمی, فیلمهای سارا حاتمی 

تصویر سارا حاتمی در سریال خراش کاری

علاقه مندی های سارا حاتمی

سارا حاتمی به اسب سواری به تندی علاقه مند هست. علاقه ی این چهره به اسب سواری به ایفای نقش داشتن در سریال خراش کاری باز می گردد. در واقع این چهره در طی ساخت سریال موظف بوده هست به سوار کاری با اسب بپردازد.

عدم تجربه ی سارا حاتمی در ورزش اسب سواری سبب بروز اضطراب و واهمه شده بود. اما پس از حضور سارا حاتمی به همراه مرتضی امینی تبار در کلاس های متمادی اسب سواری زمینه ی علاقه ی انبوه او به اسب فراهم شده هست.

سارا حاتمی به معجزه ی برنامه ریزی در امور مختلف عقیده دارد. او پایان ابعاد زندگی را با برنامه ریزی به سمت پیشرفت هدایت می کند. این چهره به برقراری هماهنگی میان امور به تندی اهمیت می دهد و همواره بر این باور هست که با برنامه ریزی می توان از تحمیل فشار های زندگی کم کرد.

سارا حاتمی بازیگر, عکس های سارا حاتمی بازیگر, پیج سارا حاتمی 

تصویر های جدید سارا حاتمی

برگ ی اینستاگرام سارا حاتمی

سارا حاتمی همانند سایر هنرمندان پر نبوغ در سرتاسر دنیا از راه برگ ی خصوصی اینستاگرام با مخاطبان در ارتباط هست. او با انتشار عکسی از سکانس پایانی نقش داشتن مائده در سریال خراش کاری عنوان کرد:

“مائده، تو مدتی که همراه من بودی صبوری، درد، عشق، محبت و سرخوردگی را از تو یاد گرفتم.

تو سبب شدی تا بیشتر بها زندگی را درک کنم چون من متوجه شدم آدمی از حوادث ثانیه های بعدی اخبار ندارد. پس باید قدر دان پایان لحظات زندگی باشیم.

در واقع تو سبب شدی خیلی بیشتر به وجه مثبت زندگی خصوصی ام اندیشه کنم. ما انسان ها باید هر لحظه از زندگی را دریابیم و در لحظه زندگی کنیم.

کلمات در وصف اموری که تو به من یا دادی ناتوان عمل می کنند چون تو به قلب من درس دادی.

و در نهایت خیلی ازت ممنونم که سبب شدی تا حضور در گروه پرانرژی سریال خراش کاری را تجربه کنم. از پایان کسانی  که کمک کردن و در طول فیلم برداری به من آسایش قلبی القا کردند قدردانی می کنم.

بهترین لحظات زندگی من با شما در قلبم نهادینه شد.”

فیلمهای سارا حاتمی, همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی 

تصویر های سارا حاتمی

گفت و گو با سارا حاتمی

نقش داشتن برجسته ی سارا حاتمی در میدان ی صدا و سیما به ایفای نقش داشتن در سریال خراش کاری اختصاص دارد. به بهانه ی ورود تازه ی سارا حاتمی در پیشه ی بازیگری و نقش داشتن برجسته ی آن چهره در فیلم خراش کاری گفت و گو هایی با این هنرمند نوظهور صورت گرفته هست.

در ادامه بخشی از گفت و گو های سارا حاتمی را شرح می دهیم.

گروه تولید سریال خراش کاری انرژی بینهایت خوبی داشتند. این دوستی و انرژی مثبت سبب شد تا در طی فیلم برداری به هیچ عنوان حس غریبی نداشته باشم. در میان اعضای مختلف گروه آقای جواد عزتی در نقش داشتن “مالک” بیشترین انرژی مثبت را به سایر هنرمندان انتقال می داد. آقای عزتی در پایان امور و جوانب به راهنمایی من می پرداختند.

در راستای فیلم برداری سریال خراش کاری آقای جواد عزتی رو به من گفت:

” هنر تو در فیلم خراش کاری در زمان ثبت می شود. حتی چند سال بعد اگر کسی نام تو جست و جو کند به عنوان هنرمند این سریال شناخته خواهی شد.

نام هنری تو با کیفیت کاری که انجام می دهی در ارتباط هست و در زمان هنر بازیگری به عنوان رزومه ی کاری ثبت می شود.”

بی شک من در پیشه ی بازیگری در سطحی نیستم که بخواهم در خصوص بازیگری دیگران نظر دهم. با این وجود شخصیت مائده در سریال خراش کاری را خیلی دوست دارم. بازیگری در این سریال سبب کسب تجارب من در میدان های گوناگون شد که صد در صد بازدهی مثبت داشت.

من و آقای سعید چنگیزیان با هم تمرینات مشترکی داشتیم. در واقع ما با هدف واقعی سازی نقش داشتن پدر و دختر موظف بودیم تا با هم بیشتر تمرین کنیم تا در طول بازی نقش داشتن ملموس تری ایفا کنیم.

بازیگری را دوست دارم چون اموری را که خودم از تجربه ی آن ها غافل هستم را می توانم به واسطه ی ایفای نقش داشتن های مختلف در فیلم به صورت ذهنی تجربه کنم. تجربه های مختلفی که حاوی لحظات زیبا یا حتی لحظات تلخ هستند.

در واقع بازیگری این زمینه را برای من فراهم کرده هست تا بتوانم شکل های مختلف زندگی را در قالب نقش داشتن های متغیر تجربه کنم.

تصاویر سارا حاتمی

کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی 

سارا حاتمی در پشت صحنه ی سریال خراش کاری

فیلمهای سارا حاتمی, همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی 

سارا حاتمی

کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی

تصاویر سارا حاتمی