بیوگرافی سارا مقربی بازیگر جوان ایرانی

عکس های سارا مقربی, زندگی نامه سارا مقربی, اینستاگرام سارا مقربی

زندگی‌نامه و تصویرها های جدید سارا مقربی

سارا مقربی، یکی از بازیگرانی می باشد که از سال 1397 داخل دنیای بازیگری و تئاتر شده می باشد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که سارا مقربی، یکی از بهترین هنرمندان زن تئاتر و سینمای ایران می باشد و آینده زیاد درخشانی خواهد داشت. اگر می خواهید با سارا مقربی، خانواده و پرکاری های او بیشتر آشنا شوید، در ادامه ی این مطلب، با ما همراه باشید.

خلاصه ای از زندگی‌نامه سارا مقربی

نام: سارا

نام خانوادگی: مقربی

زمان تولد: سوم  شهریور سال 1379

موقعیت تولد: تهران

وضعیت تأهل: مجرد

شغل: هنرمند سینما و تئاتر

زندگی‌نامه کامل سارا مقربی

سارا مقربی در بوتیمار, سارا مقربی, بیوگرافی سارا مقربی

سارا مقربی در کنار برادرش سیاوش

سارا مقربی، در یک خانواده چهار نفره در شهر تهران چشم به جهان گشود. سارا مقربی، کوچک ترین عضو خانواده می باشد و یک برادر بزرگ تر از خود دارد که نامش سیاوش مقربی می باشد. نام پدر سارا مقربی، حسن مقربی و نام مادر او، لیلا شهرزاد می باشد.

سارا مقربی، از همان زمان کودکی، به بازیگری علاقه داشت و دوست داشت که در این زمینه به پرکاری بپردازد. سارا مقربی، دانشجوی شاخه طرح‌ریزی لباس می باشد، اما با این حال، هم دوران به دنبال بازیگری در تئاتر و تلویزیون رفت.

ابتدا پرکاری شغل ای سارا مقربی

عکس های سارا مقربی, زندگی نامه سارا مقربی, اینستاگرام سارا مقربی

پرکاری هنری سارا مقربی در تئاتر

سارا مقربی، در سال 1397 توانست برای اولین بار، به روی صحنه تئاتر برود. سارا مقربی برای اولین بار، در تئاتر منزل برنارد البا ايفاي نقش ایفا کرد و این تئاتر، به عنوان اولین تجربه او در زمینه بازیگری تئاتر شناخته می شود. سارا مقربی، توانست با ایفای ايفاي نقش در تئاتر منزل برنارد البا، خودش را به دیگران اثبات کند.

پس از ایفای ايفاي نقش سارا مقربی در تئاتر منزل برنارد البا، کارگردانان و فعالان در زمینه تئاتر، توانستند استعداد های او را مشاهده کنند. در عملکرد، سارا مقربی پس از این تئاتر، در نمایش سوکاریس نیز به ایفای ايفاي نقش پرداخت. یکی دیگر از پرکاری های آغازین سارا مقربی، تئاتر عروسی خون لورکا بود که سبب شد معروفیت او افزایش پیدا کند.

پس از پرکاری های تئاتر سارا مقربی، او در سریال بوتیمار که محصول سال 1400 می باشد، ایفای ايفاي نقش کرد. این سریال، اولین تجربه سارا مقربی در مقابل دوربین بود و سبب شد که بیشتر دیده شود.

یکی دیگر از آثار تلویزیونی که سبب دیده شدن بیشتر سارا مقربی شد، سریال زندگی زیبا نیست بود. سارا مقربی توانست در این سریال، به بهترین شکل ممکن ايفاي نقش خود را ایفا کند. نکته جالب درباره ايفاي نقش آفرینی سارا مقربی در سریال زندگی زیبا نیست، این می باشد که شخصیت او در این سریال، هم نام خودش می باشد و سارا نام دارد.

دیدگاه سارا مقربی به بازیگری

عکس های اینستاگرام سارا مقربی, سارا مقربی در بوتیمار, سارا مقربی

سارا مقربی

طبق گفته خود سارا مقربی، او دوست دارد ايفاي نقش هایی را بازی کند که زیاد سخت و چالشی هستند. سارا مقربی، می خواهد ايفاي نقش هایی به او پیشنهاد شوند که بتواند با استفاده از آنها، زندگی مربوط به شخصیت فیلم را تجربه کند.

سارا مقربی، بر این نکته تأکید کرده می باشد که دوست دارد محبوب باشد و همه او را به عنوان یک هنرمند شغل ای و پیروز بشناسند، اما او به این دلیل داخل صنعت فیلمسازی و بازیگری نشده می باشد. بر طبق گفته های سارا مقربی، علاقه ی او به بازیگری سبب شده می باشد که او داخل این صنعت شود و بخواهد در زمینه بازیگری تئاتر و تلویزیون پرکاری کند.

سارا مقربی، به بازیگری علاقه ی زیاد زیادی دارد و این امر، سبب پیشرفت او شده می باشد. سارا مقربی گفته می باشد هدفش این می باشد که در سینمای ایران، به یک چهره ماندگار و به یاد ماندنی تبدیل شود که تا سال ها، در یاد مردم باقی بماند و فراموش نشود. او اشاره کرده می باشد که ماندگاری در هنر و سینمای ایران را به عنوان هدف اصلی خودش برگزیده می باشد و برای به بهره‌مندی رساندن آن، فعالیت می کند.

سارا مقربی، همچنین گفته می باشد که بازیگری، کار آسودگی نیست و بر خلاف اندیشیدن برخی از مردم، می تواند زیاد سخت باشد. او اشاره کرده می باشد که دوران های کاری، یکی از عواملی هستند که سبب سخت شدن شغل بازیگری می شوند. برای مانند، طبق گفته خود سارا مقربی، بعضی روزها شده می باشد که تا 24 ساعت بدون هیچگونه استراحت، مشغول کار بوده اند.

سارا مقربی، گفته می باشد که علاقه به انجام یک کار، سبب می شود که سختی های آن کار فراموش شوند. یعنی اینکه اگر فردی به بازیگری علاقه داشته باشد، سختی های کار را فراموش خواهد کرد و به بهترین نحو ممکن، کار را پیش می برد. اما اگر هنگام انجام یک کار، عشق و علاقه ای وجود نداشته باشد، حتی اگر کار زیاد آسان ای هم باشد، شخص سریعا از آن کوفته می شود و دیگر آن را ادامه نخواهد داد.

زندگی خصوصی سارا مقربی

سارا مقربی و همسرش, مشخصات سارا مقربی, سارا مقربی و همسرش

سارا مقربی در سریال بوتیمار

سارا مقربی، مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده می باشد. این در حالی می باشد که تا چندی پیش، شایعه شده بود که سارا مقربی، با علی صبوری ازدواج کرده می باشد. این شایعه، از آنجایی بر روی زبان ها افتاد که سارا مقربی و علی صبوری، در سریال بوتیمار، در کنار هم به ایفای ايفاي نقش پرداختند. اما این اطلاعات، شایعه ای بیش نیست و همانطور که اشاره کردیم، سارا مقربی هنوز ازدواج نکرده می باشد.

علایق سارا مقربی

عکس های سارا مقربی, زندگی نامه سارا مقربی, اینستاگرام سارا مقربی

تصویرها های اینستاگرام سارا مقربی

سارا مقربی، به گوش دادن موسیقی علاقه ی بسیاری دارد و گفته می باشد که هر نوع سبک موسیقی را دوست دارد. سارا مقربی، گفته می باشد که نمی تواند بسیاری از کار های خود را بدون موسیقی انجام دهد و باید قطعا قبل از آنها، یا هنگام انجام دادن کارها، مشغول گوش دادن به موسیقی دلخواهش باشد.

سارا مقربی، به ورزش نیز علاقمند می باشد. سارا مقربی علاقه زیادی به ورزش تنیس دارد و در هنگام اوقات آسودگی خود، تنیس بازی می کند. سارا مقربی گفته می باشد که به قایقرانی نیز علاقه زیادی دارد.

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، سارا مقربی در شاخه طرح‌ریزی لباس مشغول به تحصیل می باشد. او گفته می باشد هنگامی که به بازیگری مشغول نیست و سرش خلوت می باشد، طرح‌ریزی لباس انجام می دهد.

سارا مقربی گفته می باشد که علاقه ی شدیدی دارد تا در فیلم های اصغر فرهادی، به ایفای ايفاي نقش بپردازد. او همچنین دوست دارد که در کنار شخصیت هایی مشابه هدیه تهرانی، لیلا حاتمی و… به ایفای ايفاي نقش بپردازد

فیلم های سارا مقربی

• بوتیمار (1400)

• زندگی زیبا نیست (1400)

آلبوم تصاویر سارا مقربی

سارا مقربی در بوتیمار, سارا مقربی, بیوگرافی سارا مقربی

سارا مقربی هنرمند

 سارا مقربی در بوتیمار, سارا مقربی, بیوگرافی سارا مقربی

سارا مقربی

زندگی نامه سارا مقربی, اینستاگرام سارا مقربی, عکس های اینستاگرام سارا مقربی

تصاویر سارا مقربی

بیوگرافی سارا مقربی, سارا مقربی و همسرش, مشخصات سارا مقربی

تصویرها پرتره سارا مقربی