بیوگرافی رویا جاویدنیا

رویا جاویدنیا,بیوگرافی رویا جاویدنیا,زندگی نامه رویا جاوید نیا

رویا جاویدنیا از جمله هنرمندان مطرح در سینما می باشد. رویا جاویدنیا دانش آموخته شاخه سفالگری میباشد و از سال 96 در سینما معروفیت پیدا کرده میباشد.

زندگی‌نامه رویا جاویدنیا

رویا جاویدنیا یکی از هنرمندان سینما می باشد که کار خود را از سفالگری آغاز کرده میباشد. او در شاخه سفالگری تلاش کرده و اولین قدم برای بازیگری را در سال 84 برداشته میباشد و از سال 96 معروفیت بسیاری پیدا کرده میباشد. این هنرمند از جمله هنرمندان کم کار به شمار می رود و اعلام کرده که باید قصه قصه به دلش بنشیند تا در آن فیلم ایفای ايفاي نقش نماید. در ادامه توضیحات کامل تری از زندگی‌نامه رویا جاوید نیا ارائه نموده ایم:

رویا جاویدنیا,بیوگرافی رویا جاویدنیا,عکس های رویا جاوید نیا

رویا جاویدنیا

رویا جاویدنیا

خانم رویا جاویدنیا امروزه یکی از هنرمندان مطرح کشور ایران می باشد که در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال ها ایفای ايفاي نقش کرده میباشد. رویا جاویدنیا ابتدا کار خود را از تئاتر آغاز کرده میباشد و رفته رفته به درجات بالاتر رسیده میباشد. او زاده 10 مرداد سال 1344 می باشد و موقعیت تولد او تهران میباشد. امروزه نیز در شهر تهران سکونت دارد و دارای مدرک تحصیلات لیسانس در شاخه هنرهای تجسمی از شاخه سفالگری می باشد.

سال ورود رویا جاویدنیا به سینما به 41 سالگی او برمی گردد و از همان ابتدای ورود به سینما توانسته آثار برجسته ای از خود بر جای بگذارد و به همین دلیل امروزه نیز در بسیاری از فیلمنامه ها نام او مشاهده می شود. از وضعیت تاهل این هنرمند هیچگونه اطلاعاتی در دست نیست و به همین دلیل در این رابطه نباید ابراز نظر کرد.

از سفالگری تا سینما

رویا جاویدنیا همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد در شاخه سفالگری تحصیل نموده و طبق گفته های خودش به این شاخه علاقه شدید داشته میباشد و سالیان سال درگیر کار سفالگری و سرامیک بوده میباشد. این بانو روحیه ای بینهایت متواضع دارد و عقیده او بر این میباشد که این روحیه اش را مدیون خاک و شاخه ای میباشد که در آن تحصیل کرده میباشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رنی زلوگر بازیگر هالیوود

جرقه بازیگری رویا جاویدنیا نیز دقیقا به خاطر شاخه تحصیلات او بوده میباشد چرا که به دلیل سفالگری او با هنرمندان و کارگردانان متعددی معاشرت داشته میباشد و پایان در سال 83 بود که ایرج کریمی که کارگردان فیلم باغ های کندلوس بود او را برای بازی کردن دعوت نمود. اولین دعوت خانم جاویدنیا بی عاقبت ماند و به دلیل مشکلاتی این همکاری به وجود نیامد.

رویا جاویدنیا,عکس های رویا جاوید نیا,بیوگرافی رویا جاویدنیا

تصویر های رویا جاویدنیا

دیده شدن خانم جاویدنیا

خانم رویا جاویدنیا کار بازیگری خود را از سال 84 آغاز کرد و در فیلم های متعددی ايفاي نقش آفرینی کرده میباشد اما از جمله هنرمندان پر کار به شمار نمی رود و شناخته شدن وسیع او 7 سال پس از آغاز کارش بود و فیلم گس نقطه عطف کار او به شمار می رود. در سال 1391 رویا جاویدنیا در فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی ايفاي نقش ایفا نمود و حضور درخشانی در فیلم داشته میباشد. این فیلم در فستیوال رم ایتالیا به عنوان بهترین کادر هنرمندان شناخته شد و به دلیل اینکه این پاداش به دست خانم جاویدنیا داده شد سبب شهرت او در میان مردم گردید.

خانم رویا جاویدنیا تا سال 91 با اینکه در فیلم های انگشت شماری ايفاي نقش ایفا کرده بود اما اولین فیلم او که در سینما پخش شد به سال 91 بر می گردد و اولین فیلم آن( حیرانی) نام داشته میباشد. دومین فیلم او در سینما نیز راه شیری بود که در سال 93 پخش شد.

رویا جاویدنیا,تصاویر رویا جاوید نیا,زندگینامه رویا جاویدنیا

تصاویر رویا جاویدنیا در سریال دلدار

تلاش خانم جاویدنیا در فضای مجازی

رویا جاویدنیا هیچگونه فعالیتی در فضای مجازی ندارد و عقیده او بر این میباشد که فضای مجازی و برنامه های اجتماعی آن به جا استفاده نمی شود و مسمومیت هایی در آن دیده می شود. او اندیشیدن می کند که با داخل شدن به این فضا آسایش او از دست خواهد رفت و می گوید که ترجیح می دهم به هیچ وجه خود را درگیر فضای مجازی نکنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی سخنگو +تصاویر

معروفیت با سایه بان

در سال 91 خانم جاویدنیا به سینما راه پیدا کرد و در این سال دیده شد و اوج معروفیت او در سال 96 بوده میباشد. سایه بان آغاز معروفیت رویا جاویدنیا بوده میباشد و کارگردان این فیلم نوید محمودی و جمشید بوده میباشد. ايفاي نقش دیده شده این هنرمند مهشید بوده میباشد و از جمله ايفاي نقش های درخشان فیلم به شمار می رود. پس از این فیلم رویا جاویدنیا در سال 98 دوباره به روی آنتن رفت و این سریال دلدار نام داشت و در رمضان این سال دیده شد.

رویا جاویدنیا,تصاویر رویا جاوید نیا,زندگینامه رویا جاویدنیا

تصویر های رویا جاویدنیا

فیلم های بازی کرده رویا جاویدنیا

همانطور که ذکر شد خانم جاویدنیا از جمله هنرمندان کم کار به حساب می آید و در کلیه فیلم هایی که بازی کرده ايفاي نقش بسزایی داشته میباشد. از جمله مهمترین فیلم هایی که رویا جاویدنیا بازی کرده میباشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* در سال 1384 در فیلم به آهستگی

* در سال 1385 و در فیلم مینای شهر خاموش

* در سال 1387 و در فیلم شبانه روز

* در سال 1387 و در فیلم بیداری

* در سال 1389 در فیلم پوشیده

* در سال 1391 در فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی متولد

* در سال 1394 در فیلم وارونگی

* در سال 1394 در فیلم به دنیا آمدن

* در سال 1396 در فیلم در وجه حمل‌کننده

سریال های تلویزیونی خانم جاویدنیا

خانم رویا جاویدنیا در سریال های تلویزیونی توانسته توجه بسیاری را به خود جلب نماید و آثار بزرگی از او به جای مانده میباشد که هر یک از فیلم ها به روی آنتن رفته و به فیلم ماندگار تبدیل شده اند که از جمله این آثار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بیشتر بخوانید:  زندگینامه امیر رضا دلاوری

* وارنیش

* در خلوت تنهایی

* راه شیری در سال 1387 به کارگردانی رامین عباسی متولد

* در سال 1390 در فیلم وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله

* در سال 1391 در فیلم حیرانی به کارگردانی امید بنکدار

* در سال 1392 در فیلم داوران به کارگردانی احمد امینی

* در سال 1393 در فیلم خاطره شب بارانی به کارگردانی سیامک شایقی

* در سال 1396 در فیلم سایه بان به کارگردانی برادران محمودی

علت کم کاری رویا جاویدنیا

رویا جاویدنیا اعلام کرده که چند سریال به نام حیرانی و داوران کار کرده میباشد که کارهای تلویزیونی سخت می باشد و از جمله عواملی که سبب دشواری این سریال های تلویزیونی شده می توان به دوران طولانی برای ضبط و فشار کاری و حجم بالای آن اشاره نمود. او اعلام کرده که باید یک فیلم مشابه سایه بان به دلم بنشیند تا در آن فیلم بازی کنم. رویا جاویدنیا می گوید که برای انتخاب فیلم به کارگردان، قصه و مستینگ توجه خواهم کرد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …