بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر ایرانی

 آریا دلفانی بازیگر, عکس جدید آریا دلفانی, آریا دلفانی

زندگی‌نامه آریا دلفانی هنرمند نقش بازي كردن مهران در سریال افرا

آریا دلفانی زاده فروردین ماه سال 1371 از هنرمندان جوان و پیروز ایرانی می باشد که در سریال افرا در نقش بازي كردن مهران بازی کرده می باشد. او علاوه بر بازیگری در زمینه طرح‌ریزی دکور نیز تلاش دارد. با ما همراه باشید تا با زندگی نامه این هنرمند جوان بیشتر آشنا شوید.

خلاصه از زندگی‌نامه آریا دلفانی

نام و نام خانوادگی: آریا دلفانی

زمان تولد: 17 فروردین سال 1371

پیشه: هنرمند و طرح‌ریز دکور

وضعیت تأهل: مجرد

زندگی‌نامه آریا دلفانی

همسر آریا دلفانی, اینستاگرام آریا دلفانی, آریا دلفانی بازیگر سریال افرا

عکس ها آریا دلفانی هنرمند

قطعا شما هم از بینندگان سریال افرا بوده اید و این هنرمند را با بازی در این سریال در نقش بازي كردن مهران می شناسید. آریا دلفانی در 17 فروردین سال 1371 در یکی از شهر های شمالی کشور زاده شد. او علاوه بر بازیگری در زمینه طرح‌ریزی  دکور و دستیاری کارگردان نیز تجربه تلاش داشته می باشد.

ورود آریا دلفانی به صحنه هنری

آریا دلفانی, بیوگرافی آریا دلفانی, زندگی نامه آریا دلفانی

آریا دلفانی در زمینه دستیاری کارگردانی نیز تلاش داشته می باشد

او تلاش هنری خود را با تئاتر ابتدا کرد. از جمله تلاش های هنری او مربوط به دو نمایش نامه خوانی در سال 1392 به نام های “آن هنگام که پای به منزل نهاد” و “به خاطر یک مشت پزشک نازنین” می باشد.

او علاوه بر این دو نمایش نامه در سال 1394 در دو نمایش دیگر به نام ازدواج های مرده و کالیگولا بازی کرد. او همچنین در زمینه دستیاری کارگردان نیز تجربه تلاش داشته می باشد و در تئاتری به کارگردانی امیر امیری در سال 1397 که در سالن استاد انتظامی برگزار شد او به عنوان دستیار ایشان در این تئاتر حضور داشت.

آریا دلفانی در طرح‌ریزی دکور نیز دستی دارد و از جمله تلاش های او در این زمینه می توان به هنر نمایی او در طرح‌ریزی دکور نمایش کالیگولا که در آن بازیگری هم کرده اشاره کرد.

تلاش های هنری آریا دلفانی

آریا دلفانی, بیوگرافی آریا دلفانی, زندگی نامه آریا دلفانی

اولین تجربه بازی در فیلم بلند آریا دلفانی فیلم من زهره می باشد

او ابتدا از فیلم های کوتاه ابتدا می کند. در سال 97 در فیلم بایرن مونیخ بازی کرد. کارگردانی این فیلم به عهده نگین امین متولد بوده می باشد. در این فیلم او در نقش بازي كردن شهریار ظاهری می شود و برای تماشای بازی فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا، دوستانش را به منزل دعوت می کند تا غزاله را سورپرایز کند اما او را پیدا نمی کند.

از دیگر فیلم های کوتاهی که او در آن بازی کرده می توان به فیلم دراپ اشاره کرد.

آریا دلفانی بازیگر, عکس جدید آریا دلفانی, آریا دلفانی

اولین تجربه ی سریالی آریا دلفانی سریال افرا می باشد

سپس با بازی در فیلم من زهره به کارگردانی سیامک ابراهیمی در سال 1398 اولین تجربه بازی در فیلم بلند را کسب می کند. این فیلم روایت گر قصه ساعت های پایانی زندگی یک ورزشکار قبل از مهاجرت می باشد.

بازیگرانی مشابه ملیسا ذاکری، شیرین آقا رضا کاشی، سروش طاهری، سجاد بابایی، فرانک مرادی، فریماه مسگرنیا، علیرضا شریعتی، سجاد علیخانی، ارسام غریب و یاسمین فرخ زا در این فیلم به ایفای نقش بازي كردن پرداخته اند.

بازی آریا دلفانی در سریال افرا

آریا دلفانی بازیگر, عکس جدید آریا دلفانی, آریا دلفانی

آریا دلفانی نقش بازي كردن مهران را در سریال افرا بازی کرد

سریال افرا یکی از سریال های پر تماشاگر ای می باشد که در سال جاری از تلویزیون پخش شد. این سریال یکی از کار های پیروز بهرنگ توفیقی از کارگردانان توانای کشور مان می باشد. او که قبل از این سریال، در سریال هایی مشابه آقا متولد و سریال پدر و بر سر دو راهی پیروز عمل کره بود این بار نیز با یک تاثیر پیروز بر می گردد. آقای توفیقی دانش آموخته گرایش کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد. او تلاش و کار شغل ای خود را با بازیگری ابتدا کرد.

سپس در سال 88 فیلم تلویزیونی گور به گور را کارگردانی کرد و از سال 90 داخل مسیر کارگردانی سریال های تلویزیونی شد و سریال طنز مسیر انحرافی را ساخت. سپس سریال انقلاب زیبا را کارگردانی کرد که به گفته خود این سریال نقطه عطف توفیق اوست و بسیاری از مردم او را با این سریال شناختند.

همسر آریا دلفانی, اینستاگرام آریا دلفانی, آریا دلفانی بازیگر

عکس ها جدید آریا دلفانی

آریا اولین تجربه بازیگری در سریال را با بازی در نقش بازي كردن مهران در این تاثیر ایفا می کند. او با بازی در این نقش بازي كردن بیشتر شناخته می شود.

این سریال تلویزیونی زندگی سخت و پر مشقت محیط بانان و شرایطی که با آن دست و پنجه نرم می کنند را به تصویر می کشد. در این تاثیر قصه های خانوادگی نیز روایت می شود. او در نقش بازي كردن مهران در این سریال آشکار می شود که در کار شکار غیر مجاز تلاش دارد. سریال عاشقانه ای با بن مایه محیط زیستی که بهرنگ توفیقی آن را ساخته می باشد.

آریا دلفانی در این سریال از اولین کسانی بود که به این تاثیر پیوست و در یک نقش بازي كردن اصلی هنر نمایی کرد.

آریا دلفانی, بیوگرافی آریا دلفانی, زندگی نامه آریا دلفانی

عکس ها آریا دلفانی

از جمله هنرمندان این سریال تلویزیونی می توان به مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن راستگو حسنی و … اشاره کرد.

اینستاگرام آریا دلفانی

آریا دلفانی بازیگر سریال افرا, آریا دلفانی بازیگر, عکس جدید آریا دلفانی

عکس ها اینستاگرامی آریا دلفانی

آریا دلفانی از راه رسانه اجتماعی تلگرام با مخاطبان و طرفدارنش در ارتباط می باشد و ورقه قانونی این هنرمند در معرض عموم قرار دارد. با ورود به ورقه اینستاگرام ایشان می توانید با این هنرمند جوان بیشتر آشنا شوید و از جدیدترین عکس ها ها و فیلم های او دیدن کنید.

زندگی نامه آریا دلفانی, آریا دلفانی در افرا, عکس آریا دلفانی

آریا دلفانی در زمینه طرح‌ریزی دکور نیز تلاش دارد