بیوگرافی بیرجه آکالای بازیگر ترکیه ای

زندگینامه بیرجه آکالای, عروسی بیرجه آکالای, عکس بیرجه آکالای و همسرش

زندگی‌نامه بیرجه آکالای هنرمند و دختر باکفایت ترکیه

بیرجه آکالای یکی از هنرمندان سرشناس ترک می باشد که توانسته می باشد لقب دختر باکفایت را به خود اختصاص دهد و در مسابقه ملکه زیبایی نیز مقام سوم را به دست آورد. بیرجه تا به الان دو ازدواج ناموفق داشته می باشد و در حال حاضر با کسی در رابطه نیست.

چکیده از زندگی‌نامه بیرجه آکالای

نام : بیرجه آکالای

زمان تولد : 19 ژوئن 1984

مکان تولد : استانبول ، ترکیه

وضعیت تأهل : سوا شده

همسر ها : مورات اونالمیش ، سارپ لونداغلو

نوع پیشه : هنرمند

ابتدا تلاش : 2006

عکس های بیرجه آکالای, عکسهای بیرجه آکالای, بیرجه آکالای

عکس ها های بیرجه آکالای

زندگی‌نامه کامل بیرجه آکالای

 بیرجه آکالای هنرمند و استاد دانشگاه تئاتر در ترکیه در 19 ژوئن 1984 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. پدر او سرکان آکالای و مادرش یاسمین ارگون هستند. بیرجه تک فرزند می باشد و خواهر برادری ندارد.

دانشگاه و تحصیلی بیرجه آکالای

بیرجه آکالای در سال 2003 تحصیلی دبیرستان خود را در شاخه ی تئاتر دبیرستان هنر های زیبایی Pera به اتمام رساند و در همان سال مشغول تحصیل در شاخه نقد و دراماتورژی تئاتر دانشگاه استانبول شد ، اما این شاخه را اتمام نرساند و در نیمه آن را رها کرد و سپس تحصیل در شاخه ی تئاتر دانشگاه هالیچ را ابتدا کرد.

بیرجه در سال 2004 و زمانی که 20 سال داشت در رقابت های دختر باکفایت ترک شرکت کرد و نفر سوم این مسابقه شد. او بعد از این مسابقه در مسابقه باکفایت اروپا شرکت کرد و تا نیمه در آن مسابقه پیش رفت ، بیرجه بعد از این مسابقات از سال 2004 تا 2007 به مدت سه سال در کانال های ویژه ، گویندگی مسابقات ورزشی را به عهده گرفت.

او همزمان با کار گویندگی و مجری ورزش در سال 2006 به دانشگاه هالسی رفت و تحصیلی ارشد خود را در شاخه تربیت بدنی ادامه داد و در سال 2010 دانش آموخته شد.

بیرجه هم اکنون استاد دانشگاه در دانشگاه هالیچ می باشد و دانشجویان زیادی را تا اکنون به بازیگرهای پیشه ای تبدیل کرد می باشد.

عکس بیرجه آکالای در حریم سلطان, بیرجه آکالای در حریم سلطان, زندگینامه بیرجه آکالای

اولین سریال پیشه ای بیرجه آکالای سریال عاصی بود

ابتدا پیشه بازیگری بیرجه آکالای

اولین سریالی که بیرجه آکالای در آن ایفای بازي کردن نقش کرد و به عنوان آغاز پیشه بازیگری اش بود می توان به سریال عاصی در سال 2007 اشاره کرد. همچنین بیرجه آکالای در سال 2009 در کنار اپره آلتوق ، بازي کردن نقش اصلی فیلم  ” شما را دوست دارم ” را بر عهده گرفت و در سال 2010 به همراه همسر سابقش مورات اونالمیش به ایفای بازي کردن نقش در سریال شمیم عشق پرداخت.

در سال 2014 بیرجه به همراه همسر سابقش سارپ لونت اوغلو ، بازي کردن نقش اصلی سریال آقا کوچولو را بر عهده گرفت. او در سال 2015 در سریال متأهل و خشمگین حاضر شد و در کنار بازیگرانی مشابه بوراک سوینج ، سارپ آککایا ، آیچا ارتوران و ابرو جوندبدوبی اوغلو به هنر نمایی پرداخت

به معروفیت آمدن بیرجه آکالای

بیرجه آکالای بعد از پیروزی در مسابقات دختر باکفایت به معروفیت دست یافت و بعد از این که در فضا بازیگری داخل شد با بازی در سریال ” بخت ” معروفیتش چندان مساوی شد. اما در ایران با بازی در سریال ” حوا ” در بازي کردن نقش خواهر حوا ، توپراک و با ایفای بازي کردن نقش در سریال شمیم عشق بیشتر شناخته شد. از دیگر سریال های پیروز او می توان به آقا کوچولو در کنار سارپ لونداغلو و در سریال عشق سیاه سفید در کنار ابراهیم چلیکول اشاره کرد.

 

بیرجه آکالای در پیشه مدلینگ

این هنرمند خوش چهره و سرشناس از سال 2014 به عنوان مدلینگ نیز آغاز به کار کرده می باشد می باشد . او ابتدا با برند jhonson و سپس با شرکت Orkid و Algie همکاری کرده می باشد.

او بیشتر در فضا تبلیغات تلویزیونی حضور دارد.

عروسی بیرجه آکالای, عکس بیرجه آکالای و همسرش, عکس های بیرجه آکالای

بیرجه آکالای و همسر سابقش مورات اونالمیش

زندگی خصوصی و ازدواج بیرجه آکالای

بیرجه آکالای اولین بار در سال 2011 وقتی 27 ساله بود با مورات اونالمیش هنرمند و همکار خود ازدواج کرد ، اما مقاومت این زندگی مشترک به یکسال نرسید و آنها از هم سوا شدند.

او برای دومین بار در سال 2014 با سارپ لونداغلو یکی دیگر از هنرمندان و همکاران خود ازدواج کرد اما بعد از سه سال در سال 2017 این ازدواج نیز به طلاق ختم شد.

دلیل جدایی بیرجه از سارپ خیانت سارپ بوده می باشد. ظاهرا سارپ چندین بار با دریا شنسوی ، هنرمند ترک دیده شده بود و همین دلیل جدایی بیرجه بوده می باشد ، بیرجه آکالای بعد از این که متوجه شده می باشد سارپ به او خیانت کرده می باشد ، نام سارپ را که بر شانه اش خالکوبی کرده بود را پاک کرده و در مصاحبه ای اعلام کرده می باشد که دیگر نام هیچ مردی را روی بدنم خالکوبی نمی کنم.

عروسی بیرجه آکالای, عکس بیرجه آکالای و همسرش, عکس های بیرجه آکالای

بیرجه آکالای و همسر سابقش سارپ لونداوغلو

بیرجه قبل از جدایی با سارپ ، در یکی از مصاحبه هایش او را معجزه زندگی اش خوانده و گفته می باشد که سارپ یک انسان زیاد خوب با قلبی پاک می باشد.

بیرجه آکالای سه ماه بعد از طلاق خود ، رابطه ای را با جان تونالی ، هنرمند ترک ابتدا کرد.

علاقه مندی های بیرجه آکالای

طبق گفته های بیرجه آکالای او 6 گربه و 1 سگ دارد و به حیوانات خیابانی زیاد علاقه مند می باشد. او به خالکوبی علاقه زیادی دارد و جمعا 7 خالکوبی روی بدنش دارد. طبق گفته های بیرجه اگر شغلش بازیگری نبود ، خالکوبی های بیشتری روی بدنش انجام می داد.

سارپ لونداوغلو خود را انسان ناامیدی خوانده و گفته می باشد ، اهل خیال و آرزو نیست. طبق گفته بیرجه او از سن 4 سالگی به مدت 13 سال رقص باله کار می کرده می باشد و بعد از صدمه دیدگی پایان امیدش را از دست داده می باشد.

او انسانی می باشد که هر روز خدا را شکر می کند و در لحظه زندگی می کند.

بیرجه به دنبال بازی در بازي کردن نقش هایی می باشد که واقعی به نظر می رسند.

او برای پاکسازی پوستش از گلاب استفاده می کند و در استفاده از سیگار ، الکل ، چربی و آرایش تمرکزفکر زیادی به هزیننه می دهد.

بیرجه آکالای, بیرجه آکالای و همسرش, بیوگرافی بیرجه آکالای

عکس ها های جدید بیرجه آکالای

درباره بیرجه آکالای

قد بیرجه 173 سانتی متر و وزن او 58 کیلو گرم می باشد.

بیشتر دوستی طرفداران بیرجه در ایران با او از سریال عشق سیاه و سفید در سال 2017 تا 2018 آغاز شد ، سریالی که در آن بیرجه به عنوان بازي کردن نقش اول بازی می کرد.

او در سریال با ابراهیم چلیکول همبازی بوده می باشد و شایعاتی در مورد رابطه عاشقانه آن دو منتشر شد ، اما با گذشت زمانه به نظر رسید که این اخبار واقعیت ندارد.

طبق سرشماری هایی که از ریتویت مربوط به هنرمندان ترکیه انجام شده می باشد ، بیرجه آکالای در رده پنجم بیشترین ریتویت ها قرار گرفته می باشد.

آلبوم تصاویر بیرجه آکالای

زندگینامه بیرجه آکالای, عروسی بیرجه آکالای, عکس بیرجه آکالای و همسرش

علاقه بیرجه آکالای به حیوانات خیابانی

عکس بیرجه آکالای و همسرش, عکس های بیرجه آکالای, عکسهای بیرجه آکالای

بیرجه آکالای با سریال عشق سیاه و سفید در ایران به معروفیت رسید

 بیرجه آکالای در حریم سلطان, زندگینامه بیرجه آکالای, عروسی بیرجه آکالای

تصاویر جدید بیرجه آکالای

زندگینامه بیرجه آکالای, عروسی بیرجه آکالای, عکس بیرجه آکالای و همسرش

بیرجه آکالای هنرمند