بیوگرافی مهدی میامی

مهدی میامی,بیوگرافی مهدی میامی,عکس های مهدی میامی

عکسها ها و زندگی‌نامه مهدی میامی

مهدی میامی بازي در تئاتر را از سال 1342 و حضور جلوی دوربین با فیلم کوتاه « زندگی بهتر» به کارگردانی« اسدالله نیک نژاد» ابتدا بکار کرد.

خلاصه از زندگی‌نامه مهدی میامی

ولادت: ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۳۲

موقعیت تولد: تهران

موقعیت زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

شغل: هنرمند

سال های پرکاری: در زمینه تئاتر از سال ۱۳۵۰ و در زمینه سینما۱۳۶۰- اکنون

مدرک تحصیلات: دانش آموخته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران

زندگی‌نامه مهدی میامی

مهدی میامی متولد 26 اردیبهشت ماه سال 1332 در تهران، هنرمند میباشد. دانش آموخته لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران میباشد پرکاری خویش را با تئاتر پیش از انقلاب ابتدا کرد و الان هنرپیشه سینما و تلویزیون میباشد. دو برادر داشته که یکی از آن ها را سالها قبل از دست داده میباشد.

مهدی میامی,بیوگرافی مهدی میامی,تصاویر مهدی میامی

عکسها های مهدی میامی

مهدی میامی از نوجوانی در تئاتر پرکاری داشته و یکی از مؤسسین گروه تئاتر کوچ میباشد. بازي در تئاتر را از سال 1342 و حضور جلوی دوربین با فیلم کوتاه « زندگی بهتر» به کارگردانی« اسدالله نیک نژاد» و بازي در سینما را سال 1352 با ايفاي نقش کوتاهی در« قیامت عشق» به کارگردانی« هوشنگ حسامی» ابتدا بکار کرد.

او علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان چند فیلم سینمایی و هنرمند نمایش مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین بهرام بیضایی هم بوده میباشد.

مهدی میامی,زندگینامه مهدی میامی,تصاویر مهدی میامی

عکسها قدیمی مهدی میامی در کنار برادرانش

ازدواج مهدی میامی

مهدی میامی از ازدواج نخست خود صاحب دو فرزند به نام های یاشار و مهیار میباشد ، ایشان برای بار دوم 30 دی ماه 1387 با دختر جوانی به نام آهو کاظمی ازدواج کرد. خانم کاظمی دانش آموخته ادبیات نمایشی میباشد.

بخشی از مصاحبه با مهدی میامی

در این سالها حضورتان در سینما به مراتب بیش از تلویزیون بوده میباشد، چرا؟

دلیل خاصی نداشته میباشد. چراكه همیشه قصدم این بوده كه به یك چهره خاص چه در سینما و تلویزیون و چه در تئاتر تبدیل نشوم. چون می خواستم در همه زمینه ها تجربه هایی را كه باید به دست آورم. در سینما هم حضور بیشتری داشتم چون پیشنهاداتم در این زمینه بیشتر از تلویزیون بود.

تا به حال ايفاي نقش دلخواهتان را در تلویزیون بازي كرده اید؟

خیر. البته از حضورم در سریال تلویزیونی های شهریار و ولایت عشق خیلی راضی بودم، ولی در كل هنوز به آن ايفاي نقش دلخواهم در این زمینه نرسیده ام.

مهدی میامی,بیوگرافی مهدی میامی,عکس های مهدی میامی

تصاویر مهدی میامی

این ايفاي نقش دلخواه برای شما چه شرایطی دارد كه هنوز آنرا تجربه نكرده اید؟

باور كنید كه خودم هم اندیشه دقیقی نسبت به آن ندارم. ايفاي نقش دلخواه برای من مثل نقشی میباشد كه به عنوان مانند در فیلم« گزل» داشتم، ولی در تلویزیون كمتر می شود چنين ايفاي نقش هایی را بازي كرد. چراكه اغلب ايفاي نقش ها در سریال تلویزیونی های تلویزیونی معمولی و یكنواخت هستند.

مهدی میامی,مصاحبه با مهدی میامی,گفتگو با مهدی میامی

مهدی میامی در کنار پسرانش

از تجربه های همكاری تان با كمال تبریزی بگویید.

به نظرم تبریزی جزء اندک كارگردان هایی میباشد كه سبب شكوفاتر شدن هنرپیشه می شود و در عین حال اجازه خلاقیت را هم به او می دهد. در واقع هنرپیشه را در موقعیتی قرار می دهد كه باید.

مهدی میامی,سن مهدی میامی,تصاویر با مهدی میامی

مهدی میامی

شما علاوه بر بازیگری در پشت صحنه هم پرکاری دارید. از دستیاری گرفته تا بازیگردانی و انتخاب هنرپیشه این تجربه ها چه قدر روی بازي هایتان تاثیرگذار میباشد؟

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی چارلی چاپلین

به هر حال بی تاثیر نیست. ولی رابطه مستقیم هم ندارد. تنها این مجال را به من می دهد كه بتوانم بعنوان هنرپیشه، كارگردان و عوامل ديگر بهتر و بیشتر بشناسم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …