بیوگرافی درسا بختیار بازیگر

اینستاگرام درسا بختیار, نقش درسا بختیار در احضار, فیلم های درسا بختیار

زندگی هنری و خصوصی درسا بختیار هنرمند

درسا بختیاری هنرمند جوان ایرانی زاده یازدهم شهریور سال 1375 در صحنه تئاتر و سینما و تلوزیون میباشد. درسا از هنرمندان جدیدی میباشد که به تازگی داخل صحنه تئاتر و تلوزیون شده میباشد.

خلاصه از زندگی‌نامه درسا بختیار

نام : درسا بختیار

زمان تولد : 11 شهریور ماه 1375

مکان تولد : تهران

فعایت : هنرمند تئاتر ، سینما و تلویزیون

زندگی‌نامه درسا بختیار

عکس های درسا بختیار, درسا بختیار بازیگر, درسا بختیار بازیگر سریال احضار

زندگی‌نامه درسا بختیار

درسا بختیاری زاده یازدهم شهریور سال 1375 میباشد. درسا تحصیلی خود را در شاخه کارگردانی و در مقطع کارشناسی به اتمام رساند.

درسا علاقه زیادی به بازیگری داشته و فعالیتهای هنری خود را از کلاسهای بازیگری آقای هومن سیدی هنرمند و کارگردان جوان ایرانی ابتدا کرد. درسا از همان زمان دبیرستان داخل این کلاسهای بازیگری شد و تا اکنون به فعالیتهایش ادامه داده میباشد.

فیلم های درسا بختیار, عکس های اینستاگرام درسا بختیار, تصاویر درسا بختیاری

تصویر درسا بختیار

درسا بختیار در کنار این کلاس های بازیگری در زمینه تئاتر نیز پرکاری پیشه ای خود را ابتدا کرد و با کسب تجربه های انبوه به طور همزمان در چند فیلم و تئاتر ایفای نقش داشتن کرد. او علاوه بر بازیگری بعنوان دستیار کارگردان نیز پرکاری دارد. از فیلمها و سریال هایی که در آنها ایفای نقش داشتن کرده میتوان به سریال اعماق صحنه ، سریال زیر پای مادر، سریال تلوزیونی احضار و فیلم سینمایی ضربه فنی اشاره کرد.

سریال اعماق صحنه با بازی درسا بختیاری

درسا قبل از حضورش در سریال زیر پای مادر در سریالی تلوزیونی به نام اعماق صحنه به کارگردانی رضا بهشتی و در نقش داشتن آیدا ایفای نقش داشتن کرده میباشد.

این سریال راوی کننده قصه چند دانشجوی شاخه هنر میباشد که به اتفاق میخواهند از وقایع و رویدادهای روزهای انقلاب عکسها تهیه کنند. کارگردان این سریال آقای رضا بهشتی و تهیه کننده آن آقای محمد مصری میباشد. پویا امینی، امین ایمانی، درسا بختیاری و مجید جعفری نیز از هنرمندان این سریال هستند.

ورود و بازی درسا بختیار در سریال زیر پای مادر

درسا بختیار به دنبال معرفی یکی از دوستانش به فیلمساز معروف ایرانی آقای بهرنگ توفیقی توانست بعد از توفیق در تست بازیگری برای سریال زیر پای مادر ایفای نقش داشتن کند.

این سریال در ماه رمضان سال 1396 از تلوزیون پخش شد و هنرمندان معروفی همچون کامبیز دیرباز، بهناز جعفری و پریوش نظریه و بهزاد فراهانی نیز در این سریال ایفای نقش داشتن کرده اند. درسا دراین سریال در نقش داشتن ستاره بازی کرد و اولین تجربه پیشه ای خود را در تلوزیون کسب کرد.

عکس های اینستاگرام درسا بختیار, تصاویر درسا بختیاری, درسا بختیار

درسا بختیار در فیلم زیر پای مادر

باتوجه به رای و نظر مخاطبان این سریال تلوزیونی درسا توانست به خوبی در این سریال ایفای نقش داشتن کند و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

 بیوگرافی درسا بختیار, عکس های درسا بختیار, درسا بختیار بازیگر

سریال تلویزیونی زیر پای مادر

وضعیت تاهل و ازدواج درسا بختیار

درسا بختیار ازدواج نکرده و موقتا مجرد می باشد.

فیلم های درسا بختیار, عکس های اینستاگرام درسا بختیار, تصاویر درسا بختیاری

درسا بختیار

پرکاری در شبکه های اجتماعی

درسا بختیاری از راه اینستاگرام با مخاطبانش ارتباط پایدار میکند و چندین هزار نفر دنبال کننده دارد. او فعالیتش در اینستاگرام را از سال 1392 ابتدا کرده میباشد.

نقش درسا بختیار در احضار, فیلم های درسا بختیار, عکس های اینستاگرام درسا بختیار

عکسها های اینستاگرام درسا بختیار