بیوگرافی دینا هاشمی

بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر, دینا هاشمی در احضار, زندگی نامه ی دینا هاشمی

زندگی‌نامه دینا هاشمی هنرمند

دینا هاشمی، هنرمند جوان تئاتر و تلویزیون که با ایفای نقش بازي كردن در فیلم احضار به آوازه رسید، یکی از دانشجویان، دانشگاه سوره در شاخه تئاتر میباشد. در ادامه به اختصار در مورد زندگی نامه این هنرمند گفت‌وگو خواهیم کرد.

خلاصه ای از زندگی‌نامه دینا هاشمی

نام کامل : دینا هاشمی

زمان تولد : 21 فروردین 1370

مکان تولد : تهران

شغل : هنرمند تئاتر و تلویزیون

زندگی‌نامه دینا هاشمی 

دینا هاشمی, بیوگرافی دینا هاشمی, زندگی نامه دینا هاشمی,

تصویر دینا هاشمی

دینا هاشمی هنرمند تلویزیون و تئاتر در سال 1370 در تهران زاده شد. او از همان کودکی به بازیگری علاقه داشته میباشد و تحصیلاتش را در ادامه این علاقه اش در دانشگاه سوره تهران در شاخه تئاتر به سرانجام رساند.

این هنرمند جوان که مدتی از شناخته شدنش نگذشته میباشد ، در فیلم تلویزیونی احضار به خوبی ایفای نقش بازي كردن کرد و میان مردم و کارگردانان به خوبی آوازه یافت.

دینا هاشمی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. او در چند نمایش در تئاتر برای خود در مدرک اش ثبت کرده که بهترین آن ها نمایش “قتل در جایگاه 35 درجه شمالی” و “قلب کاغذی شمعدانی های زمین” بود.

همچنین دینا هاشمی برای اولین بار در یک فیلم کوتاه به نام “یک کلمه هم حرف نزن” به کارگردانی مهدی اسبقی مقابل دوربین بازی کرد.

و پایان بعد از گذشت مدتی ، او با ایفای نقش بازي كردن در فیلم تلویزیونی احضار ، برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی حضور یافت.

یکی از نقاط قوت اجرای نقش بازي كردن در این فیلم همکاری با بازیگرانی همچون نسرین نکیسا ، علی دهکردی و افسانه چهره آزاد بود. قطعا این همکاری برای این هنرمند مثمر ثمر بوده میباشد.

 

وضعیت تاهل و ازدواج دینا هاشمی 

سن دینا هاشمی, عکس های دینا هاشمی, دینا هاشمی

عکسها های دینا هاشمی

با اینکه تا اکنون مصاحبه ای از این هنرمند در وبسایت ها و پایگاه های خبری ، بخش نشده میباشد ، ظاهرا این هنرمند مجرد میباشد.

ویژگی های مثبت دینا هاشمی

دینا زیاد به ادبیات علاقه دارد. علاقه او به این زمینه سبب شده میباشد تا او چندین کتاب در رابطه با ادبیات کلاسیک بخواند. و این ویژگی او را نسبت به همسالانش برجسته کرده میباشد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت دینا هاشمی، انرژی و جنب و جوش او برای آمدن به اهدافش میباشد. این هنرمند با ایفای نقش بازي كردن در سریال احضار توانست اولین گام موثر برای تبدیل شدن به یک هنرمند پیروز را بردارد.

همچنین جالب میباشد بدانید این هنرمند با تصاویری که از مادرش منتشر کرده میباشد ، رابطه ی خوب خود با خانواده اش نشان داده میباشد.

تلاش در شبکه های اجتماعی

زندگی نامه دینا هاشمی, تصویر اینستاگرامی دینا هاشمی, دینا هاشمی و همسرش

تصویر اینستاگرامی دینا هاشمی

دینا هاشمی نیز مشابه سایر هنرمندان از راه برگ اینستاگرامش با مخاطبان و طرفداران خود ارتباط پابرجا می کند و تصاویر و ویدئو های خود را از این راه منتشر می کند.

دینا هاشمی و نازنین هاشمی، نسبتی با یکدیگر دارند؟

زیاد از مخاطبان سریال احضار گمان می کنند این دو هنرمند  ( دینا هاشمی و نازنین هاشمی ) که همزمان در یک فیلم بازی می کنند و هر دوی آن ها فامیلی مشابهی دارند، با یکدیگر خواهر هستند در صورتی که این مورد توسط هیچکدام از ان ها تایید نشده و تنها تشابه فامیلی دارند.

آلبوم تصاویر دینا هاشمی

بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر, دینا هاشمی در احضار, زندگی نامه ی دینا هاشمی

دینا هاشمی در فیلم کوتاه یک کلمه هم حرف نزن

بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر, دینا هاشمی در احضار, زندگی نامه ی دینا هاشمی

تصویر تولد کودکی دینا هاشمی به همراه مادرش

زندگی نامه ی دینا هاشمی, سن دینا هاشمی, عکس های دینا هاشمی

گریم دینا هاشمی برای ایفای نقش بازي كردن در فیلم قتل در جایگاه 35 درجه شمالی

دینا هاشمی, بیوگرافی دینا هاشمی, زندگی نامه دینا هاشمی

تصویر دینا هاشمی به همراه همگی از دوستانش