متن زیبا و آموزنده

متن های زیبا و جالب, متن های زیبا و با معنی

جمله های زیبا

اکثر مردم اندیشه می‌کنند که در قله‌ی پیروزی جای زیادی وجود ندارد، آن‌ها قله‌ای مشابه اورست را اندیشیدن می‌کنند که گاهی تنها چند نفر می‌توانند آن را پیروزی کنند. پیامی که می‌خواهم به همه‌ی شما بدهم این می باشد که در این بالا برای همه‌ی افراد مصمم به پیروز شدن جای کافی وجود دارد. مارگارت تاچر

متن های زیبا,متن های زیبا و کوتاه

جمله های زیبا و کوتاه

از درون که زلال باشی، خداوند نوری میبخشد آنچنان که ندانی، و مردم دوستت  ميدارند از جایی که ندانی و نیازهایت از جایی برآورده شود که ندانی چه شد. پاک نیت کسیست که برای همه، بدون استثنا خیر بخواهد، چون میداند سعادت دیگران از خوشی او نمیکاهد و بی نیازی آنها از ثروت او کم نمیکند و سلامت آنها عافیت و استراحت او را سلب نخواهد کرد. پس، چه زیباست که همیشه نیک اندیش و خیرخواه باشید.

متن های زیبا,متن های زیبا و کوتاه

جمله های زیبا و کوتاه

هدف بازی زندگی اینست که آدمی به روشنی خیر وصلاح خود را ببیند وهر چه تصویر شر را از ذهن بزداید.برای آمدن به این هدف باید با مشاهده خیر ونیکی بر ذهن نیمه هشیار تاثیر گذارد.

مردی هوشمند وموفق با خواندن متن ای بروی دیوار اتاقی که آویخته بود یک‌دفعه همه هراس هایش از میان رفت.مضمون آن تابلو این بود ؛چرا نگران باشیم ؟احتمالا هرگز پیش نیاید”

این کلمات چنان بر ذهن نیمه هشیار او ايفاي نقش بست که اکنون معتقد می باشد که تنها خیر ونیکی می تواند به زندگیش راه یابد از این رو جز نیکی وخیر نیز پیش نمی آید.

متن های زیبا,متن های زیبا و کوتاه

جمله های زیبا و دلنشین

بیشتر بخوانید:  سخـنان حکیـمانه بـزرگان

بیزاری بر یکا 1 اندام های بدن تاثیر می گزاردچون وقتی بیزاری میورزید اعضای بدن خود را به فعالیتی منفی وا میدارید.وتاوان آن را به صورت روماتیسم،آرتروز،کشش…. دردناک،والتهاب اعصاب وهزاران مرض دیگر پس می دهید زیرا اندیشه های اسیدی در خون اسید تولید میکنند.

پس دست از بیزاری  به خاطر خودتان بکشید واوضاع وافرادوشرایط را به خدا بسپارید

متن های زیبا,متن های زیبا و کوتاه

جمله های زیبا و اندوهمند

ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ …!!ﮔﺎﻫـــــﯽ ﺑﺎ ﮐﺴانی ﺳﺎﺧﺘﻪ! ﮔﺎﻫــــــــﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ …!! ﮔﺎﻫــــــــــﯽ ﺑﺨﺸﯿﺪﻩ؛ ﮔﺎﻫـــــــــــﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ …!! ﮔﺎﻫـــــــــــــﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ!ﮔﺎﻫـــــــــــــــﯽ ﺩﺭ ﺗﻨـــــــﻬﺎﯾﯽ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ …!! ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻝ؛ﺯﻣﺎﻧﺶ ﺭﺳــــــﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﮕــــــــﻮﯾﻢ : ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻤــــــــﺎﻡ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺩﺭﺱ ” ﺁﻣﻮﺧــــــــﺘﻪ ﺍﻡ “…!!

ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺧﻮﺷﺤـــــﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ …!! ﺷﺎﯾﺪﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﻢ …! اﻣﺎ ﺻﺎﺩﻗﻢ ..ﻣـــــــــــــﻦ ﺧﻮﺩﻡ

ﻫﺴﺘﻢ …!! ﻭ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ..

متن های زیبا,متن های زیبا و کوتاه

جمله های زیبا در مورد زندگی

بازنده کسی می باشد که در انتظار معجزه می ماند…تا کسی از راه برسد و آرزوهایش را برآورده کند،باور کن همه بدنبال آمدن به آرزوهای خودشان هستند،با یکجا نشستن به جایی نمی رسی،پس تصمیم بگیر در دسته ی برنده ها باشی…خودت معجزه زندگی خودت باش!

محدودیت های ذهنی ات را کنار بگذار،باورهای نیکت را تقویت کن و بسوی پیروزی گام بردار.

متن های زیبا,متن های زیبا و کوتاه

جمله های زیبا از بزرگان

زن ها می توانند در اوجِ دلتنگی لبخند بزنند، آواز بخوانند، غذای دلخواهت را تدارک ببینند ،

کودکانه با بچه ها بازی کنند ،زن ها می توانند با قلبی شکسته باز هم دوستت بدارند ، ببخشند و بخندند …تو از طرزِ آرایشِ موهایش یا رنگِ لب هایش ، لباسش یا حتی حرف هایش هرگز نمیتوانی فرض بزنی زنی که روبرویت ایستاده دلتنگ یا دلشکسته می باشد ..!

بیشتر بخوانید:  متن جالب زندگی زیباست

” زن بودن کارِ آسان ای نیست “

متن های زیبا,متن های زیبا و کوتاه

جمله های زیبا و مربی

مرهم بودن، چراغی می باشد که پیش از همه منزل خود شخص را روشن می کند.حرارتی می باشد که پیش از دستِ گیرنده، دست دهنده را گرم می کند و آواز شیرینی می باشد که ابتدا دل خود شخص را آکنده از شادی می کند. وقتی بتوانی 1 آرام بخش پیشه ای شوی، خودت تسکین می یابی. وقتی بدانی چگونه تسلای درد باشی، از دردت نوعی وسیله قدرت می سازی و نیرومند می شوی. وقتی تسلای درد بودن را بلد باشی، ” خدا ” را یافته ای و هرگز تنها نخواهی بود…

منبع: خوی وب و بیتوته

مطلب پیشنهادی

دلنوشته تنهایی

دلنوشته های تنهایی 9 راهِ پس دارم 9 پیش ! به تنهایی خود آویزانم . …