بیوگرافی تبسم هاشمی بازیگر

جدیدترین عکس های لو رفته تبسم هاشمی, بیوگرافی تبسم هاشمی, فیلم های تبسم هاشمی

زندگی‌نامه تبسم هاشمی به همراه تصاویر خصوصی اش

تبسم هاشمی، یکی از هنرمندان قدرتمند و خبره ایرانی در زمینه تئاتر و سینمای ایران می باشد. این هنرمند، در سریال های تلویزیونی زیادی نیز به ایفای نقش بازي كردن پرداخته می باشد. برای اینکه درباره ی زندگی شغل ای و خصوصی این هنرمند، اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و او را بیشتر بشناسید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا درباره ناگفته ها و تاثیر های این هنرمند، با شما سخن گوییم.

خلاصه از زندگی‌نامه تبسم هاشمی

نام: تبسم هاشمی حائری

زمان تولد: بیست و سوم خرداد سال 1349 شمسی

مکان تولد: تهران

وضعیت تأهل: نامشخص

شغل: هنرمند تئاتر و تلویزیون، کارگردان و…

زندگی‌نامه تبسم هاشمی

جدیدترین عکس های لو رفته تبسم هاشمی, بیوگرافی تبسم هاشمی, فیلم های تبسم هاشمی

عکس ها های جدید تبسم هاشمی

تبسم هاشمی، در یک خانواده میانه به دنیا آمد. او زاده سال 1349 شمسی می باشد و در روز بیست و سوم خرداد ماه چشم به جهان گشود. مکان تولد تبسم هاشمی، تهران بود. این هنرمند 52 ساله، در یک خانواده چهار نفره بزرگ شد.

نام پدر تبسم هاشمی، امیر هاشم هاشمی بود. متأسفانه پدر تبسم هاشمی، سالها می باشد که از دنیا رفته می باشد. نام مادر او نیز مهرنوش دارایی بود که او نیز سالها می باشد که از دنیا رفته می باشد. تبسم هاشمی، یک خواهر نیز دارد که ازدواج کرده می باشد.

عکس تبسم هاشمی, زندگی نامه تبسم هاشمی, عکس های تبسم هاشمی وهمسرش

زندگی نامه تبسم هاشمی

برخلاف انتظار بعضی ها، شغل تبسم هاشمی، یعنی بازیگری و تئاتر، ارتباطی با اولین مدرک او ندارد. اولین شاخه تحصیلات تبسم هاشمی، ترمیم آثار باستانی بود. این شاخه مربوط به بازسازی آثار باستانی و پیشگیری از نابودی آنها می باشد. تبسم هاشمی، مدرک لیسانس ترمیم آثار باستانی خود را از دانشکده میراث فرهنگی گرفت.

تبسم هاشمی، در سال 1371، داخل کلاس های بازیگری شد که مدرس آنها خانم هما روستا بود. تبسم هاشمی، با اینکه بیست و دو سال بیشتر نداشت، اما توانست درآن کلاس ها، نهایت هنر و استعداد های خود را نشان دهد، تا اینکه در سن 24 سالگی به عنوان یک هنرمند تئاتر، در تئاتری به نام هفت شهر عشق نقش بازي كردن ایفا کرد و توانست استعداد های خود را به پایان مردم و عوامل دیگر این تئاتر نشان دهد.

تبسم هاشمی، مدرک دانشگاهی دیگری نیز دارد که به شغل او مربوط می شود. او دارای مدرک لیسانس در شاخه نمایش می باشد. شاخه نمایش، گرایش های مختلفی دارد. تبسم هاشمی، در گرایش بازیگری و کارگردانی شاخه نمایش تحصیل کرده می باشد، و لیسانس خود در این شاخه را از مجاهدت دانشگاهی تهران گرفته می باشد.

یک سال پس از نقش بازي كردن آفرینی تبسم هاشمی در تئاتر هفت شهر عشق، در سال 1374، او در سریالی به نام دبیرستان خضراء نقش بازي كردن آفرینی کرد. این سریال، اولین تجربه او در مقابل دوربین بود، اما او در این سریال به اندازه ای که نیاز بود، دیده نشد. تبسم هاشمی، پس از این سریال، در سریال های دیگری مشابه برگشت به منزل نیز نقش بازي كردن آفرینی کرد، اما باز نتوانست استعداد ها و توانایی های خودش را به اهالی سینما و تلویزیون و مردم نشان دهد.

پس از گذشت سال ها، در سال 1391 تبسم هاشمی توانست که در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی، نقش بازي كردن ایفا کند و این سریال، سبب دیده شدن تبسم هاشمی شد. پس از این سریال، تبسم هاشمی به یکی از هنرمندان مطرح تبدیل شد و پیشنهاد های کاری بیشتر و بهتری دریافت کرد.

ابتدا تلاش تبسم هاشمی در زمینه سینما

فیلم های تبسم هاشمی, تبسم هاشمی بازیگر, تبسم هاشمی در لیسانسه ها

تبسم هاشمی هنرمند ایرانی

اولین تجربه تبسم هاشمی در زمینه سینما، فیلم غزال بود. این فیلم، در سال 1374 هم دوران با سریال دبیرستان خضراء ساخته شد که تبسم هاشمی، در هر دوی آنها ایفای نقش بازي كردن می کرد.

با اینکه تبسم هاشمی، در سریال های بسیاری بازی نکرده می باشد، اما توانسته می باشد به همه مستقر کند که برای نقش بازي كردن هایی که بازی کرده می باشد، بهترین گزینه بوده می باشد.

زندگی خصوصی تبسم هاشمی

متأسفانه هیچ اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی درباره زندگی خصوصی و ازدواج تبسم هاشمی موجود نیست، البته احتمال می رود که این هنرمند، مجرد باشد.

تلاش تبسم هاشمی در زمینه کارگردانی

جدیدترین عکس های لو رفته تبسم هاشمی, بیوگرافی تبسم هاشمی, فیلم های تبسم هاشمی

تلاش تبسم هاشمی در کارگردانی تئاتر

تبسم هاشمی، تجربه کارگردانی تئاتر نیز داشته می باشد. در سال 1383، تئاتری به نام زنان بی حضور مردان، توسط تبسم هاشمی کارگردانی شده می باشد.

در سال 1387، تئاتر هر روز مثل همیشه نیز به کارگردانی تبسم هاشمی، بر روی صحنه های تئاتر رفته می باشد.

تلاش های دیگر تبسم هاشمی

تبسم هاشمی، علاوه بر اینکه یک هنرمند خبره در زمینه تئاتر و تلویزیون می باشد، به عنوان یک کارمند نیز در یک شرکت مهندسی، به عنوان یک نقشه کش مشغول به تلاش می باشد. هنگامی که تبسم هاشمی، در زمینه بازیگری و یا کارگردانی مشغول تلاش نباشد، در این شرکت مهندسی  مشغول به کار می شود.

تبسم هاشمی در لیسانسه ها, تبسم هاشمی, عکسهای تبسم هاشمی

زندگی‌نامه تبسم هاشمی

علایق ورزشی تبسم هاشمی

تبسم هاشمی، از کودکی خود، در ورزش هایی مشابه بسکتبال و یا والیبال تلاش کرده می باشد. اما آنها را رها کرد و در سن 16 سالگی مشغول به یادگیری یوگا شد. یوگا یکی از ورزش هایی می باشد که امروزه از شهرت بالایی بهره‌مند می باشد و بسیاری از افراد در سراسر جهان، به ویژه بانوان، این ورزش را انجام می دهند.

به گفته خود تبسم هاشمی، ورزش یوگا، سبب می شود که تمرکزفکر او در انجام کارهایش افزایش پیدا کند، و سبب سلامت حال و نحوه برخورد او با اطرافیانش می شود. تبسم هاشمی، همچنین تأکید کرده می باشد که ورزش یوگا، سبب می شود که افراد بر روی نفس خودشان مسلط شوند و به آسایش و ثبات نسبی برسند.

آثار تبسم هاشمی

تبسم هاشمی، آثار زیاد و برجسته ای در زمینه های بازیگری، تئاتر، کارگردانی و تلویزیون دارد. در ادامه به معرفی آثار موجود از این هنرمند پیروز خواهیم پرداخت.

آثار تلویزیونی تبسم هاشمی

دبیرستان خضراء (1374)  برگشت به منزل (1375)
 صدایم کن (1379) جوانان امروز (1379)
از تو به یک اشاره (1381) رو به آسمان (1384)
 نام نویسی برای بهشت (1385) خرده ستمگران (1387)
یک لحظه دیرتر (خورشید) (1388) تا خوشبختی راهی نیست (1390)
زمانه (1391) آسمان من (1394)
لیسانسه ها (1395) پناه آخر (1398)

آثار سینمایی تبسم هاشمی

سینمایی غزال (1374) سینمایی ترانه کوچک من (1388)
 سینمایی دلتنگی های عاشقانه (1391) سینمایی تمشک (1393)

آثار تئاتر تبسم هاشمی

هفت شهر عشق یک شب کوچک
 گل های شمعدانی قصیده بلند باران
 ناخوانده سه پرده
 دنیای زن ها سریع باد خیال
خدا را هجی کن تولیدی عروس خانم
 دیوار چین خواب بی وقت حوریه
 شرق غزل قرمز + یک عالمه سفید

آلبوم تصاویر تبسم هاشمی

بیوگرافی تبسم هاشمی, فیلم های تبسم هاشمی, تبسم هاشمی بازیگر,

 تبسم هاشمی هنرمند

عکس تبسم هاشمی, زندگی نامه تبسم هاشمی, عکس های تبسم هاشمی وهمسرش

دبیرستان خضراء اولین تجربه ی تلویزیونی تبسم هشمی

جدیدترین عکس های لو رفته تبسم هاشمی, بیوگرافی تبسم هاشمی, فیلم های تبسم هاشمی

تولد تبسم هاشمی

فیلم های تبسم هاشمی, تبسم هاشمی بازیگر, تبسم هاشمی در لیسانسه ها

تصاویر جدید تبسم هاشمی