بیوگرافی سارینا فرهادی دختر اصغر فرهادی

سارینا فرهادی اینستا, دختر اصغر فرهادی, فیلم های سارینا فرهادی

زندگی‌نامه و عکس ها های سارینا فرهادی

سارینا فرهادی زاده 7 اردیبهشت 1377 از اصفهان می باشد. این چهره یکی از هنرمندان جوان ایرانی میباشد که تلاش بازیگری را در سن خردسالی ابتدا کرده میباشد. سارینا فرهادی به سبب ایفای ايفاي نقش در فیلم سینمایی قهرمان، در جشنواره ی فستیوال فیلم کن در کنار فرهاد اصغری و امیر جدیدی حضور پیدا کرد.

خلاصه ای از زندگی‌نامه سارینا فرهادی

نام اصلی: سارینا فرهادی

زمان تولد: 7 اردیبهشت 1377

موقعیت تولد: اصفهان

موقعیت زندگی: تهران

تحصیلی: دارای لیسانس کارگردانی

پیشه یا شغل: هنر پیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون

سارینا فرهادی, سارینا فرهادی بازیگر, بیوگرافی سارینا فرهادی

سارینا فرهادی هنرمند

زندگی‌نامه کامل سارینا فرهادی

سارینا فرهادی متولد ی 7 اردیبهشت 1377 در اصفهان می باشد. این چهره یکی از هنرمندان جوان ایرانی میباشد که در خانواده ای هنری بزرگ شد.

مادر سارینا فرهادی، پریسا اقبال آور نام دارد که یکی از کارگردانان برجسته ی ایرانی به شمار می آید. پدر او نیز، اصغر فرهادی، در زمینه ی تهیه کنندگی، کارگردانی و فیلم نامه نویسی تلاش دارد.

اصغر فرهادی زاده 17 اردیبهشت 1351 در خمینی شهر اصفهان میباشد. او تلاش سینمایی خود را در خردسالی ابتدا کرده میباشد و تا اکنون پیروز به دریافت نشان های متعددی از افتخار هنر و ادبیات شده میباشد. به طور مانند در 27 فوریه 2014، وزیر فرهنگ پاریس، به نام اورلی فیلیپیتی نشان افتخار هنر و ادبیات فرانسه را به او اهدا کرد.

از سری کار های برجسته ی اصغر فرهادی در زمینه ی هنر کارگردانی می توان به درباره ی الی در سال 1387، جدایی نادر از سیمین در سال 1389، فروشنده در سال 1394 و همه می دانند در سال 1397 اشاره کرد.

یکی از فیلم های برجسته ای که سارینا فرهادی  در آن به ایفای ايفاي نقش پرداخته میباشد، فیلم جدایی نادر از سیمین میباشد. این فیلم در سال 1389 به کارگردانی اصغر فرهادی ساخته شد.

سارینا فرهادی در فیلم جدایی نادر از سیمین در ايفاي نقش ترمه، دختر نادر و سیمین، هنر نمایی می کند. این چهره به سبب ایفای ايفاي نقش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین، کاندید بهترین هنرمند ايفاي نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره ی فیلم فجر شد.

علاوه بر این، از سوی جشنواره ی برلین در سال 2011، برنده ی خرس نقره ای در خصوص بهترین هنرمند زن مشترک با ساره بیات و لیلا حاتمی برای فیلم جدایی نادر از سیمین شد.

سارینا فرهادی, سارینا فرهادی بازیگر, بیوگرافی سارینا فرهادی

سارینا فرهادی و ساره بیات برنده ی خرس نقره ای در جشنواره ی برلین هستند

ابتدا تلاش سارینا فرهادی

سارینا فرهادی در سال 1381 با ایفای ايفاي نقش در سریال ی تلویزیونی پشت کنکوری ها در ايفاي نقش دختر رامین داخل قاب صدا و سیمای ایران شد.

این سریال ی طنز تلویزیونی به کارگردانی پریسا اقبال آور (مادر سارینا) در 35 بخت به تولید رسید. سارینا فرهادی به سبب ایفای ايفاي نقش در سریال ی پشت کنکوری ها با هنرمندان برجسته ای نظیر سیما گرجستانی، علی صادقی، محمد رضا نوروز، مرحوم سیروس گرجستانی، مریم امیر جلالی، برزو ارجمند و… همکاری کرد.

اولین تجربه ی حضور در سینمای سارینا فرهادی در فیلم چهارشنبه سوری رقم خورد. این فیلم در سال 1384 به کارگردانی اصغر فرهادی منتشر شد. سارینا در این فیلم جذاب و دیدنی ايفاي نقش دختر پانته آ بهرام را ایفا می کند.

سارینا فرهادی حدود دو سال پس از حضور در فیلم چهارشنبه سوری یعنی در سال 1386، در فیلم “دایره زنگی” به کارگردانی پریسا اقبال آور در ايفاي نقش دختر نگار فروزنده و مهران مدیری به ایفای ايفاي نقش پرداخت.

سارینا فرهادی و پدرش اصغر فرهادی, سارینا فرهادی و مادرش, سارینا فرهادی

سارینا فرهادی در فیلم پشت کنکوری ها

سارینا فرهادی در فستیوال فیلم کن فرانسه

سارینا فرهادی، در سال 1399 در فیلم سینمایی “قهرمان ” در ايفاي نقش نازنین هنر نمایی کرد. این فیلم به کارگردانی اصغر فرهادی و به تهیه کنندگی الکساندر ماله – گی تولید شده میباشد.

سارینا فرهادی در فیلم قهرمان با هنرمندان مشهوری نظر امیر جدیدی، فرشته صدرایی و محسن تنابنده همکاری می کند. محتوای فیلم در خصوص شخصیتی به نام رحیم میباشد که به سبب بدهکاری های بسیار همواره در زندان به سر می برد.

رحیم در طول دو روز مرخصی فعالیت می کند تا از شاکی پرونده، با پرداخت مبلغی از بدهی خشنودی بگیرد. همسر رحیم یک کیف با چند سکه ی پیدا شده را به رحیم می دهد تا با فروش آن ها بدهی خود را با مزدور شاکی تسویه حساب کند.

رحیم متوجه بها کم سکه ها می شود و با انتشار آگهی ای در سطح شهر، خواستار یافتن صاحب کیف طلا می شود. این تکان رحیم توجه رسانه های ملی و مجازی را به خود جلب می کند. با معروفیت یافتن رحیم در سطح رسانه ها، او فعالیت می کند تا خود را انسان خدا دوست و خوبی جلوه دهد تا  بتواند پول بدهی اش را جمع آوری کند.

فیلم “قهرمان” در 13 جولای 2021 در جشنواره ی فیلم کن در فرانسه به نمایش در آمد. این فیلم به طور مشترک با فیلم کوپه ی شماره ی 6 به کارگردانی یوهو کاسمانن پیروز به کسب پاداش ی گرانبها هیئت داوران از سوی جشنواره ی کن شد. در جشنواره ی هفتاد و چهارم، سارینا فرهادی به همراه اصغر فرهادی و امیر جدیدی بر روی قالی قرمز سالن بزرگ لومیر حضور پیدا کردند.

سارینا فرهادی, سارینا فرهادی بازیگر, بیوگرافی سارینا فرهادی

سارینا فرهادی در کنار پدرش و دیگر هنرمندان فیلم قهرمان

وضعیت تأهل و ازدواج سارینا فرهادی

متأسفانه اطلاعات دقیقی از وضعیت ازدواج سارینا فرهادی در معرض نیست. اما شواهد حاکی از وضعیت مجرد او دارند.

فیلم های سارینا فرهادی, سارینا فرهادی و پدرش اصغر فرهادی, سارینا فرهادی و مادرش

سارینا فرهادی به همراه پدرش اصغر فرهادی

گفت و گو با سارینا فرهادی

در راستای دریافت پاداش ی ايفاي نقش مکمل زن توسط سارینا فرهادی مصاحبه هایی با این هنرمند جوان صورت گرفت.

در ادامه بخشی از مصاحبه هایی را که با سارینا فرهادی صورت گرفته میباشد شرح می کنیم:

” از نظر من استعداد ماهری که در شغل ی بازیگری دارم از پدر و مادرم به من ارثیه رسیده میباشد. من مطمئنم پدرم استعداد ايفاي نقش ترمه را در وجود من دیده بود که مرا برای هنر نمایی در این ايفاي نقش انتخاب کرد. احساس می کنم پدرم می خواست کسی را انتخاب کند که در طول روز وقت خیلی زیادی را با او بگذراند و بتواند در خصوص ايفاي نقش ترمه با او گفت و گو کند.”

سارینا فرهادی و پدرش اصغر فرهادی, سارینا فرهادی و مادرش, سارینا فرهادی

سارینا فرهادی در سریال جدایی نادر از سیمین ايفاي نقش آفرینی کرده میباشد

فیلم شناسی سارینا فرهادی

فیلم های سینمایی و تلویزیونی سارینا فرهادی

دایره ی زنگی (1386)  جدایی نادر از سیمین (1389)
 قهرمان (1399) سریال ی پشت کنکوری ها (1381)
چهارشنبه سوری (1384)

آلبوم تصاویر سارینا فرهادی

سارینا فرهادی, سارینا فرهادی بازیگر, بیوگرافی سارینا فرهادی

سارینا فرهادی و پدرش اصغر فرهادی

بیوگرافی سارینا فرهادی, عکس های سارینا فرهادی, زندگی نامه سارینا فرهادی

سارینا فرهادی و مادرش

سارینا فرهادی اینستا, دختر اصغر فرهادی, فیلم های سارینا فرهادی

سارینا فرهادی در کنار ساره بیات و لیلا حاتمی