بیوگرافی فریبا کامران

فریبا کامران بازیگر سریال بیداری, عکس های فریبا کامران, زندگی نامه فریبا کامران

زندگی‌نامه فریبا کامران و همسرش + زندگی خصوصی هنری

فریبا کامران، یکی از هنرمندان خبره و محبوب سینما و تلویزیون ایران هست. این هنرمند، در فیلم های مختلفی بازی کرده هست و توانسته هست که نقش بازي كردن خود را در پایان این فیلم ها، به بهترین شکل ممکن ایفا کند. فریبا کامران تغییرناپذیر کرده هست که می تواند نقش بازي كردن های سخت را به خوبی ایفا کند. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا درباره این هنرمند، اطلاعات بیشتری به شما بدهیم.

چکیده از زندگی‌نامه فریبا کامران

نام کامل: فریبا کامران

زمان تولد: سال 1346 شمسی

موقعیت تولد: تهران

وضعیت تأهل: متاهل

پیشه: هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون

زندگی‌نامه کامل فریبا کامران

افتخارات فریبا کامران, فریبا کامران و همسرش, فعالیت حرفه ای فریبا کامران

فریبا کامران در فیلم فصل آلوچه های سبز

فریبا کامران، در سال 1346 در پایتخت ایران، یعنی تهران، به دنیا آمده هست. بر طبق گفته خود فریبا کامران، مادر او با تلاش فریبا کامران در شاخه های هنری اعراض می کرد، و سعی می کرد که او را در مسیر پزشکی قرار دهد.

فریبا کامران در شاخه ی علوم تجربی از دبیرستان دانش آموخته شد، اما در زمان دبیرستان، بیشتر زمانه خود را صرف کار های هنری و نقاشی می کرد. نقاشی، یکی از عامل هایی بود که سبب شد فریبا کامران، به شاخه های هنری علاقه ی شدیدی نشان دهد و بخواهد که در این زمینه پیشرفت های بیشتری کند.

فریبا کامران، برخلاف خواسته ی مادرش، مسیر خود را تحول داد و در نهایت داخل شاخه ی هنر های نمایشی در دانشگاه تهران شد. فریبا کامران، مدرک لیسانس خود را در شاخه ی هنر های تجسمی از دانشگاه تهران دریافت کرد، و پس از آن به مترجمی زبان فرانسه روی آورد.

یکی از اخلاقیات فریبا کامران، احتیاط او در زمینه های مختلف از جمله زندگی هست. او از زمان جوانی همیشه مراقب خودش بوده و حتی در هر ماشینی سوار نمی شود.

ابتدا تلاش پیشه ای فریبا کامران

اینستاگرام فریبا کامران, فیلم های فریبا کامران, فریبا کامران

سینمایی جاده ی عشق نقطه ی عطفی در زندگی هنری فریبا کامران بود

فریبا کامران، در سال 1366 توانست در دانشگاه تهران قبول شود و پس از آن تلاش های تئاتر خود را ابتدا کند. پس از ایفای نقش بازي كردن فریبا کامران در چند تئاتر، در سال 1372، او توانست در فیلم سینمایی جاده عشق نقش بازي كردن ایفا کند. فریبا کامران، توانست در اولین تجربه بازی خود در فیلم های سینمایی، استعداد های خود را به تهیه کنندگان و کارگردان ها نشان دهد.

کیفیت ایفای نقش بازي كردن فریبا کامران در فیلم سینمایی جاده عشق، در حدی بالا بود که توانست دو سال بعد از بازی در این فیلم، در سریال همسایه ها نقش بازي كردن دریافت کند و اولین تلاش خود را در زمینه تلویزیون تجربه کند.

فریبا کامران توانست در همان سال های آغازین تلاش خود در زمینه ی سینما و تلویزیون، به یکی از محبوب ترین هنرمندان تبدیل شود و در پروژه های سینمایی و تلویزیونی بیشتری تلاش کند.

حوادث پیش آمده برای فریبا کامران

افتخارات فریبا کامران, فریبا کامران و همسرش, فعالیت حرفه ای فریبا کامران

فریبا کامران چندبار در حوادث مختلف از مرگ بطورحتم نجات یافته هست

فریبا کامران، تا اکنون چندین بار توانسته هست از مرگ بطورحتم نجات پیدا کند. به گفته ی فریبا کامران، هنگامی که در حال رانندگی با ماشین بوده هست، یک کامیون که از جاده فرعی به جاده اصلی می آمد، نزدیک بود که با او برخورد کند. هنگامی که فریبا کامران علت بی دقتی راننده کامیون را پرسید، او گفت که حواسش نبوده هست پوزش طلبید. فریبا کامران احتمال می داد که راننده گرفتار خواب آلودگی بوده هست.

فریبا کامران، در زمان کودکی خود گرفتار دیفتری شده هست. دیفتری یک بیماری عفونی و باکتریایی مربوط به دستگاه تنفسی هست. در این بیماری، غشایی کاذب در حنجره و یا حلق ایجاد می شود که می تواند فرایند نفس کشیدن را با مشکل مواجه کند. این بیماری می تواند خیلی کشنده باشد. به گفته خود فریبا کامران، هنگامی که او حتی به مدرسه نمی رفت، این بیماری سبب شد که نفس کشیدن او مختل شود و حس خفگی کند.

پزشکان می گفتند که اگر فریبا کامران پنج لحظه دیرتر به بیمارستان می رسید، گرفتار خفگی و مرگ می شد.

چند سال پس از پیشامد دیفتری که برای فریبا کامران به وجود آمد، همراه خانواده اش به دریا رفت. فریبا کامران در آن زمانه شنا بلد نبود و به همین خاطر از تیوب استفاده می کرد.

هنگامی که او در حال بازی کردن در آب بود، موج بزرگی سبب عقب تر رفتن فریبا کامران و خالی شدن زیر پای او شد. هنگامی که خانواده این صحنه را دیدند، متوجه نشدند که او به کمک نیاز دارد و گمان کردند که در حال بازی کردن هست. اما چندی بعد متوجه شدند که چه تصادفاً افتاده هست و برای نجات او شتافتند.

به گفته خود فریبا کامران، هنگامی که موج سبب سوا شدن پاهای او از زمین شد، سبب شد که او برای بازگشتن دست و پا بزند و در همان جا شنا یاد بگیرد.

زندگی خصوصی فریبا کامران

بیوگرافی فریبا کامران, تصاویر فریبا کامران, افتخارات فریبا کامران

عکس ها های فریبا کامران

فریبا کامران، ازدواج کرده هست و صاحب یک دختر جوان هست. فریبا کامران یک شغل دیگر نیز در کنار بازیگری دارد. او در اقبال اداری یک بانک مشغول به کار هست.

دیدگاه فریبا کامران نسبت به بازیگری

فریبا کامران عقیده دارد که یک هنرمند پیشه ای نیست. دلیل حرف او این هست که معتقد هست فردی یک هنرمند پیشه ای شناخته می شود که بتواند مخارج زندگی خودش را از این راه به دست بیاورد. اما فردی که نمی تواند تنها از راه بازیگری نیاز های خودش را تأمین کند، یک هنرمند پیشه ای نیست.

فریبا کامران هر نقشی که به او پیشنهاد می شود را بازی نمی کند. به گفته خود فریبا کامران، تجربه او در زمینه تئاتر خیلی بیشتر هست و هیچ اصراری ندارد که به هر قیمتی شده هست نقشی به او پیشنهاد شود.

افتخارات فریبا کامران

عکس های فریبا کامران, زندگی نامه فریبا کامران, اینستاگرام فریبا کامران

فریبا کامران هنرمند ایرانی

فریبا کامران توانسته هست نامزد دریافت پاداش جشنواره فیلم فجر در نوزدهمین و بیست و یکمین دوران ی آن شود.

آثار فریبا کامران

فریبا کامران، در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی نقش بازي كردن ایفا کرده هست که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

آثار سینمایی فریبا کامران

کاناپه (۱۳۹۵)  نگار (۱۳۹۴)
ما در بهشت (۱۳۹۳) زیر آب (۱۳۸۸)
ارتفاع 6/45 (۱۳۸۵) باغ‌های کندلوس (۱۳۸۳)
 چند تار مو (۱۳۸۲) قالی باد (۱۳۸۱)
 از کنار هم می‌گذریم (۱۳۷۹) گل طلایی (فیلم کوتاه ۱۳۷۸)
سمفونی فرشتگان (فیلم کوتاه ۱۳۷۷) جاده عشق (۱۳۷۲)
سقفی که بود (فیلم کوتاه ۱۳۷۰)

آثار تلویزیونی فریبا کامران

87 متر (١٣٩٨)  بیداری (۱۳۸۶)
 یک مشت پر عقاب (۱۳۸۶) خراش (فیلم تلویزیونی ١٣٨۵)
 شب لطیف هست (ویدیویی ۱۳۸۰) فرزند (داستانی تلویزیونی ۱۳۷۸)
پهلوانان نمی‌میرند (۱۳۷۶) همسایه ها (سریال تلویزیونی ۱۳۷۲)

آلبوم تصاویر فریبا کامران

تصاویر فریبا کامران, افتخارات فریبا کامران, فریبا کامران و همسرش

تصاویر فریبا کامران

فریبا کامران بازیگر سریال بیداری, عکس های فریبا کامران, زندگی نامه فریبا کامران

فریبا کامران به همراه مادر و دخترش

فریبا کامران, بیوگرافی فریبا کامران, تصاویر فریبا کامران

نقش بازي كردن آفرینی فریبا کامران در فیلم های سینمایی و تلویزیونی

فریبا کامران بازیگر سریال بیداری, عکس های فریبا کامران, زندگی نامه فریبا کامران

عکس ها های جدید فریبا کامران