بیوگرافی کیران هایندز بازیگر ایرلندی

تصاویر کیران هایندز, فیلم های کیران هایندز, کیران هایندز بازیگر

زندگی‌نامه و تصویرها‌های کیران هایندز هنرمند ایرلندی

کیران هایندز زاده 9 فبریه سال 1953 هنرمند ایرلندی میباشد ، اصالتاً بلفاست ، ایرلند شمالی میباشد. هندز ، بازیگری با شخصیت های همه کاره ، ايفاي نقش هایی از شخصیت های شرور تا قهرمان بازی کرده میباشد و در فیلم های سینمایی از جمله مجموع همه اضطراب ها ، جاده به هلاکت، مونیخ، خون وجود خواهد داشت، هری پاتر و یادگاران مرگ – اقبال 2، تینکر بازی کرده میباشد.

چکیده از زندگی‌نامه کیران هایندز

نام و نام خانوادگی: کیران هایندز

زمان تولد: 9 فوریه 1953

موقعیت تولد: بلفاست ایرلند

پیشه: هنرمند

وضعیت تأهل: متأهل

زندگی‌نامه کلی کیران هایندز

کیران هایندز بازیگر, همسر کیران هایندز, فرزندان کیران هایندز

تصویرها زمان جوانی کیران هندز

کیران هایندز هنرمند باسابقه ایرلندی میباشد. او در طول چهار دهه پرکاری پیشه ای خود ، بیش از صد اعتبار سینمایی و تلویزیونی جمع آوری کرده میباشد. هندز که اهل بلفاست بود ، در خانواده ای کاتولیک بزرگ شد و علاقه اولیه ای به رقص پیدا کرد.

او در ابتدا پیشه ای را در زمینه حقوق دنبال کرد تا اینکه توجه خود به سمت بازیگری دگرگونی پیدا کرد. او پس از تحصیل این هنر در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک پیشه ای خود را روی صحنه ابتدا کرد.

اولین نمایشنامه او در سال 1976 در تئاتر شهروندان گلاسکو به نام سیندرلا بود. در سال 1977 ، او اولین نمایش خود را در قسمتی از سریال تلویزیونی تاریخی “خارج از گذشته” انجام داد. او اولین نمایش خود را در فیلم ماجراجویی فانتزی “Excalibur” در سال 1981 انجام داد.

در سالهای بعد ، هندز تصویری به یاد ماندنی از شخصیت های مختلف را در هر سه رسانه هنرهای نمایشی جمله میباشد. او برنده جوایز متعددی از جمله پاداش پیشرفت شغلی در جشنواره بین المللی فیلم دوبلین 2010 و دو پاداش Behind the Voice Actors در سال 2014 به عنوان بخشی از گروه آوازی در فیلم انیمیشن 2013 “یخ زده” شده میباشد.

زمان کودکی و اوایل زندگی کیران هایندز

عکس های کیران هایندز, زندگی نامه کیران هایندز, کیران هایندز و همسرش

کیران هایندز در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک دانش آموخته شد

کیران هایندز زاده 9 فوریه 1953 در بلفاست، ایرلند شمالی، پسر هنرمند غیرحرفه‌ای مویا کیران هایندز و دکتر و آموزگار مدرسه، جری کیران هایندز میباشد. او چهار خواهر دارد: کایتریونا ، برونا ، جراردین و مویا. این خانواده کاتولیک بودند و در شمال بلفاست اهل بودند.

هندز در سنین جوانی ابتدا به یادگیری رقص کرد. او در مدرسه آغازین خانواده مقدس و کالج سنت ملاچی تحصیل کرد. در ابتدا، او می خواست پیشه حقوقی را دنبال کند و در دانشگاه کوئینز بلفاست ثبت نام کرد. با این حال، او بعداً متقاعد شد که پیشه واقعی او در زندگی بازیگری میباشد. او بعداً برای تحصیل در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک ، از تحصیل در ملکه کوین صرف نظر کرد ، جایی که در سال 1975 دانش آموخته شد.

پرکاری کیران هایندز در تئاتر

فرزندان کیران هایندز, کیران هایندز, بیوگرافی کیران هایندز

تصویرها های جدید کیران هایندز

کیران هایندز اولین نمایش خود (سیندرلا) را در سال 1976 ایفا کرد. در اواخر دهه 1970 و اواسط 1980 ، او به طور منظم در تولیدات مختلف در تئاتر شهروندان آشکار می شد.

در سال 1987 ، او به گروه هنرمندان پیتر بروک با عنوان “مهاباراتا” در ايفاي نقش اشواتامان پیوست.

براساس حماسه سانسکریت “Mahabharata” ، نمایشنامه اصلی فرانسه در سال 1985 نه ساعت طول کشید. برای یک مینی سریال تلویزیونی به مدت شش ساعت و برای سینما و دی او دی حدود سه ساعت قرارداد بسته شد. هندز همچنین به شرکت رویال شکسپیر وابسته بوده میباشد.

 عکس های کیران هایندز, زندگی نامه کیران هایندز, کیران هایندز و همسرش

کیران هایندز در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ ایفای ايفاي نقش داشته میباشد

در سال 1999 ، برای بازی در ايفاي نقش لری در لندن و برادوی در تولیدات «نزدیکتر» پاتریک ماربر ، هندز پاداش تئاتر جهان برای بهترین فیلم اول را در نیویورک و پاداش حلقه منتقدان بیرونی را برای دستاورد ویژه دریافت کرد.

از دیگر آثار برجسته تئاتر او می توان به “بازی یالتا” (2001) ، “دریانورد” (08-2007) و “پرندگان” (2009) اشاره کرد.

پرکاری کیران هایندز در سینما و تلویزیون

فیلم های کیران هایندز, کیران هایندز بازیگر, همسر کیران هایندز

اولین تجربه ی کیران هایندز در تلویزیون در سال 1997 بود

کیران هایندز اولین حضور سینمایی خود را در فیلم “Excalibur” (1981) با فیلم درام “عروس دسامبر” (1991) ، درام عاشقانه “حلقه دوستان” (1995) و درام اروتیک فرانسوی-ایتالیایی “Il tempo dell’amore” دنبال کرد. ‘، (1999).

در فیلم جنایی 2002  ‘Highway to Perdition’، هندز فضای مشترکی را با تام هنکس ، پل نیومن ، جود لاو و جنیفر جیسون لی به اشتراک گذاشت. او در درام تاریخی «مونیخ» محصول سال 2005 استیون اسپیلبرگ ايفاي نقش سرباز سابق و نظافتچی اسرائیلی کارل را بازی کرد.

او با دانیل دی لوئیس در فیلم درام سرگذشت ای پل توماس اندرسون در سال 2007 با نام «خون خواهد بود» همکاری کرد.

تصاویر کیران هایندز, فیلم های کیران هایندز, کیران هایندز بازیگر

تصویرها کیران هایندز

در فیلم “هری پاتر و یادگاران مرگ – اقبال 2” (2011) ، هندز در مورد اببرفورت دامبلدور ، برادر آلبوس دامبلدور ، به نگارش پرداخت. او در سال 2011 در فیلم هیجان انگیز جاسوسی «جاسوس سرباز Tinker Tailor Sailier» در ايفاي نقش Roy Bland («سرباز») بازی کرد.

 فرزندان کیران هایندز, کیران هایندز, بیوگرافی کیران هایندز

کیران هایندز

در فیلم فانتزی موزیکال انیمیشنی رایانه ای دیزنی سه بعدی “Frozen” ، هندز برای ايفاي نقش پادشاه ترول گرند پابی صداگذاری کرد.

او همچنین استپن وولف را در فیلم ابرقهرمانی زنده “Justice League” (2017) صدا گذاری کرد. او قرار میباشد در فیلم کمدین “مرد لاغر” آشکار شود.

همسر کیران هایندز, فرزندان کیران هایندز, کیران هایندز

کیران هایندز هنرمند

پس از اولین حضور تلویزیونی خود در اقبال 1977 ‘Out of the Previous’ ، هندز در فیلم تلویزیونی “راهپیمایی طولانی” در 1980 آشکار شد. در مینی سریال تلویزیونی 1994 “Seaforth” ، کیران هایندز ايفاي نقش جان استیسی را بازی کرد. او در سریال تلویزیونی چهار قسمتی بی بی سی ‘Chilly Lazarus’ (1996) ايفاي نقش فیودور را بازی کرد.

بین سالهای 2005 تا 2007 ، هندز گایوس ژولیوس سزار را در 13 اقبال از سریال HBO “Rome” به تصویر کشید. کیران هایندز در بهترین بازی خود روی پرده، کاریزمای طبیعی، دلاوری و نبوغ سیاسی شخصیت را به نمایش گذاشت.

خانواده و زندگی خصوصی کیران هایندز

کیران هایندز, بیوگرافی کیران هایندز, عکس های کیران هایندز

کیران هایندز و همسرش هلن پاتاروت

کیران هایندز در سال 1987 با هلن پاتاروت هنرمند آشنا شد در حالی که هر دو آنها در گروه هنرمندان “مهاباراتا” حضور داشتند. او در این پروژه ايفاي نقش گانداری را بازی می کرد. آنها از آن زمانه با هم بوده و در پاریس اقامت دارند. در سال 1991 ، این زوج صاحب یک دختر به نام Aoife شدند.

کیران هایندز دوست لیام نیسون میباشد و در مراسم تدفین همسر نیسون، هنرمند زن ناتاشا ریچاردسون، در شمال ایالت نیویورک در سال 2009، به عنوان یک طرفدار شرکت کرد.

همسر کیران هایندز, فرزندان کیران هایندز, کیران هایندز

کیران هایندز هنرمند با زمینه و با تجربه