بیوگرافی کایلی جنر

کایلی جنر,بیوگرافی کایلی جنر,زندگینامه کایلی جنر

زندگی‌نامه و عکسها های کایلی جنر

کایلی جنر هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه های اجتماعی هست. او خواهر ناتنی کیم کارداشیان هست و جزو 25 نوجوان تاثیر گذار دنیا معرفی شده هست.

چکیده سرگذشت کایلی جنر (Kylie Jenner):

نام اصلی: کایلی کریستین جنر

زمان تولد: 10 آگوست 1997

موقعیت تولد: لس آنجلس آمریکا

حوزه تلاش: هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه های اجتماعی

زندگی‌نامه کایلی جنر

کایلی جنر با نام کامل کایلی کریستن جنر (به انگلیسی (Kylie Jenner) زاده ۱۰ آگوست ۱۹۹۷ در لس انجلس آمریکا هست. او مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی هست.

پدرش کیتلین جنر (بروس جنر) برنده بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و مادرش کریس جنر هنرمند آمریکایی هستند.

کایلی خواهر کوچکتر کندال جنر هست، از جهت مادرش سه خواهر ناتنی به نام های کورتنی، کلویی و کیم کارداشیان و یک برادر به نام راب کارداشیان دارد. از جهت پدرش سه برادر ناتنی به نام های برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یک خواهر ناتنی به نام کیسی جنر دارد.

کایلی جنر در سال 2015 با مدرک دیپلم از دبیرستان لورل اسپرینگز آسوده‌ التحصیل شد. او در مدرسه از اعضای گروه دختران چیرلیدر بوده هست.

کایلی جنر در سال 2015 در سریال تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها همراه با مادر، خواهر و پدر و خواهرها و برادر ناتنی‌اش درخشید. همچنین او تلاش خود را در شبکه‌های اجتماعی از سال ۲۰۱۵ ابتدا کرد و در سال 2014 مجله تایمز کایلی و کندال جنر را جزو 25 نوجوان تاثیرگذار دنیا معرفی کرد.

زندگی خصوصی کایلی جنر

زندگینامه کایلی جنر,کایلی جنر و همسرش,کایلی جنر و دخترش

کایلی جنر و دخترش استورمی وبستر

در فوریه سال ۲۰۱۵  کایلی جنر عمارت مجللی به ارزش ۲٬۷۰۰٬۰۰۰ دلار در کالیفرنیا خرید و بعد از تولد ۱۸ سالگی به آنجا نقل مکان کرد.

مدتی اخبار هایی درباره ی رابطه ی کایلی جنر و جاستین بیبر به گوش می رسید اما در سال ۲۰۱۴ کایلی جنر با تایگا خواننده رپ آمریکایی دوست شد و به دلیل اختلاف سنی بین کایلی و تایگا خیلی مورد انتقاد شدید قرار گرفت پایان این دو در سال ۲۰۱۷ از هم سوا شدند.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه کیم کارداشیان

در سال ۲۰۱۷ کایلی جنر با خواننده رپ تراویس اسکات نامزد شد. حاصل این رابطه یک فرزند دختر به نام استورمی وبستر هست که در سال ۲۰۱۸ زاده شد.

کایلی جنر یک کلکسیونر ماشین هست، او یک گریخته اسپایدر، لندرور، مرسدس مایباخ، چندین مرسدس بنز کلاس جی، چند رولز رویس و لامبورگینی آوانتادور در پارکینگ منزل خود دارد.

ثروت و کسب و کار کایلی جنر

عکس کایلی جنر,تصاویر کایلی جنر,حقایقی درباره کایلی جنر

کایلی جنر صاحب برند لوازم آرایشی کایلی و کیت های لب هست

کایلی جنر صاحب دو برند لاک ناخن به نام‌های Put on One thing Spar-kylie و Rainbow within the S-kylie هست. او در نوامبر ۲۰۱۳ از هر کدام از این برندها ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورده هست.

در سال ۲۰۱۸ او یک شرکت خرده فروشی محصولات زیبایی به نام اولتا را راه اندازی کرد که در عرض ۶ هفته بیش از ۵۵ میلیون دالر فروش داشت. گفته می شود که این شرکت بیش از ۹۰۰ میلیون دلار از ثروت کایلی جنر را حاوی می شود.

کایلی جنر همچنین از شهرتش برای راه اندازی برند لوازم آرایشی خودش استفاده کرد و اکنون مالک برند لوازم آرایشی کایلی هست. رژلب‌های برند لوازم آرایش او طرفداران زیادی دارند. وقتی برای اولین بار از کیت رژ لب و خط لب برند کایلی رونمایی شد، پایان موجودی این برند در چند لحظه فروخته شد.

در دو سال قبل کایلی جنر توانسته هست چیزی حدود ۳۶۰ میلیون دلار از راه برند لوازم آرایش خود درآمد کسب کند. برند لوازم آرایش کایلی چیزی حدود ۸۰۰ میلیون دلار بها گذاری شده هست.

در سال ۲۰۱۵ او تصمیم گرفت اپلیکیشنی در حوزه سبک زندگی راه اندازی کند که ارزیابی می‌شد از این کسب و کار سود زیادی نصیب کایلی جنر شود.

در فوریه ۲۰۱۳، او با نام تجاری لباس «پکسان» (PacSun) و همراه با خواهرش کندال، برند «کندال و کایلی» (Kendall & Kylie) را بنیان‌گذاری کرد.

در ژوئیه ۲۰۱۳ خواهران جنر سهامدار جواهرات Pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه ۲۰۱۴ جزو سهامداران برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Lady شدند.

کایلی جنر همچنین از اکتبر ۲۰۱۴  سهام دار Bellami Hair (که برند محصولات اکستنشن مو و برس می‌باشد) و Nip+Fab (مراقبت از پوست) می‌باشد.

علاوه بر این کایلی جنر از برنامه های تلویزیونی و تبلیغات هم ۶۰ میلیون دلار درآمد داشته هست. او هم مشابه خواهرانش توانست طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند، که این شمار تنها در اینستاگرام چیزی حدود ۱۲۹ میلیون نفر هستند!

در سال ۲۰۱۸ کایلی جنر در توئیتی اعلام کرد که از علاقه‌اش به استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت کاسته شده هست و همین توئیت کافی بود تا سهام شرکت مادر اسنپ چت در روز بعد ۶٫۱ درصد سقوط کند و در کل ۳٫۱ میلیارد دلار از بها این شرکت کاسته شود.

کایلی جنر و همسرش,تراویس اسکات و کایلی جنر,میلیاردر جهان

کایلی جنر جوان ترین میلیاردر خود ساخته جهان

در سال ۲۰۱۹، مجله فوربز اعلام کرد که کایلی جنر، دختر ۲۱ ساله آمریکایی که بها دارایی‌های او به یک میلیارد دلار رسیده، رکورد جوانترین میلیاردر خودساخته جهان را شکست. قبل از کایلی جنر، مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک در سن ۲۳ سالگی رکورددار جوانترین میلیاردر جهان بود.

پس از انتشار این نسخه از مجله فوربز بسیاری از این مجله انتقاد کردند زیرا به عقیده آن‌ها کایلی جنر در یک خانواده مشهور و ثروتمند بزرگ شده هست و به همین دلیل نمی‌توان به او لقب «ثروتمند خودساخته» داد.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه کیم کارداشیان

در مقابل این انتقادها برخی نیز از او دفاع می‌کنند و معتقد هستند که بااینکه او کسب و کار خود را پشتوانه مالی ابتدا کرده ولی بهره‌مندی برند آرایشی او به دلیل هوش و ذکاوت خودش هست.

کایلی جنر در مصاحبه با مجله فوربز گفته هست که در حال حاضر روی برند آرایشی کایلی تمرکز دارد و قصد دارد کسب و کار خود را در سطح جهانی گسترش دهد و فروشگاه‌های این برند را در کشورهای مختلف افتتاح کند.

کایلی جنر و تلاش در خیریه های مختلف:

کایلی جنر,بیوگرافی کایلی جنر,اینستاگرام کایلی جنر

کایلی جنر در اینستاگرام 129 میلیون فالوور دارد

کایلی جنر در سال ۲۰۱۳ با به مزایده گذاشتن لباس‌های قدیمی در وبگاه ای‌بی به کودکان بیمارستان لس‌آنجلس کمک کرد. خواهران جنر و کارداشیان‌ها از این راه ۲۷٬۶۸۲٫۹۶ دلار آمریکا گردآوردن کردند و به کودکان بیمارستان اهدا کردند.

در زمان ۱۰ نوامبر ۲۰۱۳، کایلی جنر به همراه بقیه اعضای خانواده اش در بنیاد خیریهٔ فروش حیاط شرکت کردند و درآمد حاصل را به کودکان گرسنه اختصاص دادند.

در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۴، کایلی به همراه خواهرانش کلویی و کندال و لیل تویست (رپر آمریکایی) به خیریهٔ بازی بولینگ پیوستند. او همچنین در مراسم بنیاد خیریهٔ رابین هود شرکت و بیش از یک میلیون دلار گردآوردن کرد.

خواهران جنر در خیریهٔ مشهور کیک‌بال در گلندیل کالیفرنیا به همراه کریس براون (خوانندهٔ آمریکایی) شرکت کردند.

آلبوم تصاویر کایلی جنر:

بیوگرافی کایلی جنر,زندگینامه کایلی جنر,اینستاگرام کایلی جنر

تصاویر کایلی جنر در اینستاگرام

زندگینامه کایلی جنر,حقایقی درباره کایلی جنر,کایلی جنر و همسرش

کایلی جنر یکی از تاثیرگذارترین افراد در بین جوانان

کایلی جنر,کیم کارداشیان,بیوگرافی کایلی جنر

کایلی جنر خواهر ناتنی کیم کارداشیان

حقایقی درباره کایلی جنر,خصوصیات اخلاقی کایلی جنر,عکس کایلی جنر

جدیدترین تصاویر کایلی جنر

بیوگرافی کایلی جنر,خصوصیات اخلاقی کایلی جنر,تصاویر کایلی جنر

کایلی جنر در اینستاگرام 129 میلیون فالوور دارد