بیوگرافی غزال نظر بازیگر

عکس غزال نظر و همسرش, بازیگر غزال نظر در احضار, تصاویر غزال نظر

زندگی خصوصی و هنری غزال نظر

غزال نظر ، هنرمند جوان ایرانی می باشد که پرکاری هنری خود را از سن 14 سالگی و در نمایش های تئاتر آغاز کرد. غزال نظر با ایفای ايفاي نقش در کنار هنرمندان مطرحی مشابه شهاب حسینی ، سریع به محبوبیت رسید. در ادامه به زندگی‌نامه این هنرمند می پردازیم.

چکیده از زندگی‌نامه غزال نظر

نام کامل غزال نظر

زمان تولد : اردیبهشت 1366

موقعیت تولد : تهران

پیشه : هنرمند تئاتر و سینما و تلویزیون

سالهای پرکاری : 1398 – تا اکنون

زندگی‌نامه غزال نظر

غزال نظر, بیوگرافی غزال نظر, بیوگرافی غزال نظر بازیگر

زندگی‌نامه غزال نظر

غزال نظر در اردیبهشت ماه 1366 در تهران زاده شد. او از همان کودکی به تئاتر علاقه داشت و در تئاتر به اجرای ايفاي نقش می پرداخت. با این وجود شاخه تحصیلات او هنر نبود. درواقع غزال دانش آموخته لیسانس شاخه حقوق می باشد که در علاوه بر بازیگری به وکالت نیز می پردازد.

آغاز بازیگری از 14 سالگی

غزال نظر بازیگری را در سن چهارده سالگی در تئاتر آغاز کرد. او در تئاتر های زیادی حضور داشته می باشد به طوری که حتی با بازیگرانی مشابه علی نصیری و شهاب حسینی هم بازی بوده می باشد.

اولین تجربه بازی در فیلم برای غزال نظر در فیلم تنگا رقم خورد. او در این فیلم در کنار بازیگرانی مشابه شهاب حسینی ، جعفر دهقان ، نیما رئیسی و سروش راستی بازی کرد.

همچنین اولین سریال تلوزیونی که غزال نظر تجربه کرد ، سریال ملکاوان بود که در سال 1398 ساخته شد. در این سریال نیز هنرمندان مطرحی مشابه داریوش فرهنگ ، کمند امیر سلیمانی و نازنین فراهانی به ایفای ايفاي نقش پرداختند.

همکاری با هنرمندان مطرح و حضور در این فیلم های سبب شد غزال نظر میان مردم شناخته تر شود. از طرفی نیز تجربیات او افزایش یابد.

غزال نظر در فیلم احضار

غزال نظر و همسرش, غزال نظر بازیگر, غزال نظر

غزال نظر در حال ایفای ايفاي نقش در فیلم تلویزیونی احضار

یکی از فیلم های تلوزیونی که در سال 1400 پخش شد فیلم احضار به کارگردانی علیرضا افخمی بود که در آن بازیگرانی همچون دینا هاشمی و نسرین نکیسا و رضا توکلی به ایفای ايفاي نقش می پداختند.

غزال نظر نیز در این فیلم حضور داشت و این فیلم یکی از اثار اخیر غزال به شمار می آید.

غزال نظر در فیلم نامقیمان ناکجا

یکی دیگر از فیلم هایی که غزال نظر در کنار شهاب حسینی به ایفای ايفاي نقش پرداخت ، فیلم نامقیمان ناکجا بود که در سال 1396 به کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی ساخته شد. این فیلم درباره کاراکتری می باشد که برای مسافرت داخل مهمان سرایی می شود و ماجراهایی از ان مهمانسرا برای او به وجود می آید.

محبوبیت غزال نظر

با اینکه حضور غزال در سریال های تلویزیونی زیاد پر رنگ نیست اما با این وجود با ايفاي نقش هایی که در سینما داشته می باشد ، منجر به محبوبیت او شده اند.

یکی از فیلم هایی که در محبوبیت این هنرمند به تندی تاثیر گذار بود ، فیلم  لابیرنت بود. جالب می باشد بدانید در این فیلم نیز غزال نظر در کنار شهاب حسینی بازی می کند.

وضعیت تاهل و ازدواج غزال نظر

بیوگرافی غزال نظر بازیگر, زندگی نامه غزال نظر, فیلم های غزال نظر

زندگی‌نامه غزال نظر هنرمند

متاسفانه اطلاعات دقیق از وضعیت تاهل این هنرمند در معرض نیست اما با این وجود به نظر می رسد او هنوز مجرد می باشد.

شباهت غزال نظر با نیکول کیدمن

نیکول کیدمن ، هنرمند آمریکایی می باشد که شباهت زیادی با غزل نظر دارد. حتی نوع پوشش غزال نیز شباهت هایی با پوشش و استایل نیکول کیدمن دارد. این امر ممکن می باشد پیشنهاد های مدل تبلیغاتی را برای او به همراه داشته باشد.

دیدگاه غزال نظر درباره همکاری با علی نصیری

“ایشان مثل یک استاد بی‌بدیل با روی گشاده بی‌دریغ تجربیاتشان را در اختیار من قرار می‌دادند و همچنین حضورشان در تمرینات یک انرژی مثبت به فضای کار داخل می‌کرد. به نظر من این نوع مجال‌های همکاری با بزرگان کمتر در طول زمان پیشه‌ای یک هنرمند به وجود می‌آید.”

گفت و گو با غزال نظر

عکس غزال نظر و همسرش, بازیگر غزال نظر در احضار, تصاویر غزال نظر

تصویر غزال نظر

در فیلم تنگنا ، تجربه بازیگری در کنار شهاب حسینی را کسب کردید ، همکاری با این هنرمند و کارگردان مطرح چه ویژگی هایی دارد؟

کارکردن با شهاب حسینی در آن دوران بهترین تجربه بازیگریم محسوب می شد. زیر شهاب حسینی علاوه بر اینکه خودش بازیگری می کرد ، کارگردان فیلم را نیز بر عهده داشت و او حضوری موثر در فیلم تنگنا داشت.

همبازی شدن با شهاب حسینی سبب شد مسائل جدید از این پیشه بیاموزم.

از طرفی هم در اعتراف ، در هر اقبال از فیلم برداری نکات و روش های جدید را یاد میگرفتم. در تئاتر خیلی مهم می باشد کارگردان ، دارای ایده و نظریه باشد.

همچنین با نمایش اعتراف مجال این را داشتم تا از نزدیک با بازی علی نصیریان آشنا شوم.

کارگردان هایی که بازیگری نیز انجام می دهند ، معمولا خودشان برای درک بهتر هنرمند ، یک دور بازی می کنند،  شیوه کار شهاب حسینی در هدایت هنرمندان چظور بود؟

شهاب حسینی درواقع با تیزهوشی هنرمند را در مسیر درستی از ایفای نقشش قرار می دهد.

شهاب حسینی برای اینکه هنرمند را به سمت نقشش هدایت کند ، چه کار هایی انجام می داد؟

اقای حسینی برای اینکار ابعاد و ویژگی های ايفاي نقش را برای هنرمند توضیح می داد تا هنرمند به آن واقف شود. درواقع او چراغ را برای هنرمند روشن می کند تا مسیر درست ایفای ايفاي نقش را انتخاب کند.

من در طول این پروژه ها از این کار بینهایت لذت می بردم

تمرینات نمایش اعتراف به چه شکل انجام می شد؟

یکی از مهم ترین بخش های تمرینات این نمایش تحلیل ايفاي نقش ها بود. درواقع در این شیوه تمرین ، کارگردان به تمرکزفکر نظرات هنرمندان را در رابطه با نقشش می شنید و با گفتن انتظاراتش ، کلیتی از ايفاي نقش برای ما هنرمندان مشخص می کرد.

ایشان هیچ وقت هنرمند را مقید به چارچوب خاصی نمی کرد.

خانم غزال نظر از جایگاه ايفاي نقش تان در نمایش اعتراف برایمان بگویید.

آنچه که اهیت داشت تصادفاً بود که در خانواده قاتل جوان رخ داد و من ايفاي نقش مادر این خانواده را بازی می کردم. به هر حال خانواده مرد جوان سرمنشا اتفاقات بعدی زندگی اش می باشد که درگیر جرم و جنایت و تبهکاران می شود.

این زن و شوهر آغاز خوبی در زندگیشان داشتند اما در ادامه با اوج و نشیب هایی همراه شدند و در دوران حال این مادر اوضاع خوبی ندارد.

در نمایش های آخریتان یعنی مافیا و اعتراف که بازی کردید و به‌طور اتفاقی نمایش های موفقی نیز هستند، سبب نمی شود در قبول کردن پیشنهاد های تئاتر بعدی گرفتار چالش در انتخاب شوید؟

راستش را بخواهید به این چالش اندیشه کرده ام و باید دانسته و با منطق کار های بعدی ام را انتخاب کنم.

واکنش مردم نسبت به ايفاي نقش شما در نمایش اعتراف چطور بود؟

آنچه که برایم جالب بود ، تحلیل هایی بود که مردم از نمایش ارائه کردند. درواقع هنگامی که این نظرات را شنیدم متوجه شدم مردم با نمایش اعتراف ارتباط خوبی استوار کرده اند و هر کس برداشت خودش را از این فیلم دارد.

فیلم های سینمایی غزال نظر

دام فیلم تنگنا – 1385 بی ‌پولی – 1386
آينه شيطان – 1395 تا ده بشمار – 1396
مقیمان ناکجا – 1396  هزارتو – 1397
 شین – 1397  يک آرايش آسان – 1399
بریدن بی‌درنگ – 1399  —

فیلم های تلویزیونی غزال نظر

سریال ملکاوان – 1398  سریال احضار – 1400

علاوه بر این موارد ایفای ايفاي نقش در یک فیلم کوتاه به نام یک آرایش آسان نیز در مدرک فیلم های غزال نظر ثبت شده می باشد.

آلبوم تصاویر غزال نظر

غزال نظر, بیوگرافی غزال نظر, بیوگرافی غزال نظر بازیگر

عکس ها های غزال نظر

عکس غزال نظر و همسرش, بازیگر غزال نظر در احضار, تصاویر غزال نظر

غزال نظر در کنار هنرمندان فیلم لابرینت

بیوگرافی غزال نظر بازیگر, زندگی نامه غزال نظر, فیلم های غزال نظر

غزال نظر در کنار استاد علی نصیری در تئاتر