بیوگرافی آرمان درویش کارگردان و بازیگر

آرمان درویش,بیوگرافی آرمان درویش,زندگینامه آرمان درویش

زندگی‌نامه و تصویر های آرمان درویش

آرمان درویش کارگردان و هنرمند خوش چهره سینما و تلویزیون ایران تلاش بازیگری خود را با فیلم چهارشنبه در کنار شهاب حسینی ابتدا کرده میباشد. آرمان درویش بیش از هر چیز علاقه مند به فیلم سازی و کارگرانی میباشد تا بازیگری.

چکیده از بیوگرافی آرمان درویش

نام اصلی: آرمان درویش

زمان تولد: 29 مرداد 1366

مکان تولد: ملایر

حوزه تلاش: کارگردانی و بازیگری

زندگی‌نامه آرمان درویش

آرمان درویش هنرمند و کارگردان جوان سینما و تلویزیون ایران در 29 مرداد سال 1366 در ملایر به دنیا آمده میباشد. او دانش‌آموخته شاخه‌ کارگردانی از دانشگاه سوره می‌باشد.

آرمان درویش در خانواده ای هنرمند و هنردوست به دنیا آمده میباشد. او یک برادر کوچکتر به نام آیت درویش دارد. مادر آرمان درویش خانم شهناز نصرتی برای اولین بار در فیلم پسرکشی در مقابل پسرش به ایفای ايفاي نقش پرداخت.

آرمان درویش از کشف های بازیگری شهاب حسینی بوده میباشد و به واسطه او داخل شغل بازیگری شده میباشد.

آرمان درویش بیش از بازیگری دغدغه فیلم سازی و کارگردانی دارد. او دوست دارد آفرینشگر تاثیر باشد و به تازگی مشغول کار بر روی فیلم کوتاه خودش میباشد که فیلم نامه آن را نیز خودش متن میباشد.

ابتدا تلاش بازیگری آرمان درویش

آرمان درویش کیست,آرمان درویش و شهاب حسینی,زندگینامه آرمان درویش

آرمان درویش تلاش خود را سال 1394 با فیلم «چهارشنبه» ابتدا کرد

ابتدا تلاش بازیگری آرمان درویش در سال 1394 و با فیلم “چهارشنبه” به کارگردانی سروش محمدزاده بوده میباشد. او در این فیلم در کنار شهاب حسینی ایفای ايفاي نقش میکند و در ايفاي نقش طاهر برادر شهاب حسینی بازی میکند.

ابتدا ايفاي نقش طاهر به هنرمند دیگری سپرده شده بود ولی به دلیل برخی از مشکلات آن شخص از بازی کناره گیری میکند و شهاب حسینی به دلیل شناختی که از آرمان درویش داشته میباشد او را به کارگردان معرفی میکند.

آرمان درویش با بازی در فیلم چهارشنبه مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در نظرسنجی مجله‌ی فیلم بعد از نوید محمدزاده برای بازی در «ابد و یک روز»، به‌عنوان بهترین هنرمند ايفاي نقش مکمل مرد، بیش‌ترین رای را آورد.

یکی دیگر از کارهای مطرح آرمان درویش ، فیلم «کمدین انسانی» میباشد که در این فیلم نیز ايفاي نقش اصلی بود. این فیلم بر پایه‌ی قصه و بازی هنرمندان میباشد و کمتر دیالوگ دارد.

آرمان درویش می‌گوید: “«کمدین انسانی» برگشت سینمای ایران به قصه‌گویی میباشد، نه شرح یک رخ داد و یا یک سوژه نیست که برای طولانی‌تر شدن کشش بدهند و کوفته کننده باشد. این فیلم چندین قصه را مطرح می‌کند که همه در نهایت به یک مضمون مشترک می‌رسند.” او برای دو سکانس در این فیلم، 6 ماه تمرین بوکس کرد تا زمانی که توی رینگ می‌رود، مخاطب احساس کند که او واقعا یک بوکسور میباشد.

او برای بازی در فیلم «کمدین انسانی» ساخته‌‌ی محمدهادی کریمی برنده‌ پاداش‌ بهترین هنرمند مرد از جشنواره‌ی تامیل نروژ شد.

آرمان درویش در مصاحبه ای در مورد فیلم کمدین انسانی گفته میباشد: “کمدین انسانی ” فیلم‌نامه خوب و منسجمی داشت. از آنجایی‌که ايفاي نقش بینهایت متفاوتی بود که باید هم نقاش می‌ بود، هم بوکسور، هم یک نظامی و باید نسبت به همه این فنون دوستی می‌ داشتم برایم جذاب بود.

از سوی دیگر تصادفاً که در فیلم برای این کاراکتر می‌افتد این میباشد که یک خاصیت فیزیکی به او افزایش می‌شود و وجهی دیگر از این شخص را طی یک بازه زمانی از ۲۰ سالگی تا ۴۰ سالگی می‌بینیم که  جالب میباشد.

زندگینامه آرمان درویش, تصاویر آرمان درویش,آرمان درویش در ملکه گدایان

آرمان درویش در سریال ملکه گدایان

از دیگر ايفاي نقش آفرینی های آرمان درویش میتوان به فیلم “پشت دیوار سکوت” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی اشاره کرد. به گفته خودش وقتی برای اولین بار با مسعود جعفری جوزانی کارگردان خوب کشورمان گفت‌وگو کرد بدون آنکه فیلم نامه را بخواند بازی در این فیلم را پذیرفته میباشد و برایش تنها در کنار جعفری جوزانی بودن مهم بووده میباشد. از نظر آرمان درویش در کنار جوزانی کار کردن لذت بسیاری دارد، چرا که  او بی‌ نهایت بادانش میباشد و کنار او بودن هرلحظه آموزش میباشد.

آرمان درویش در سال 1396 در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و ايفاي نقش اصلی را ایفا کرد که این دومین کارش بود که برای شهاب حسینی بازی می‌کرد.

آرمان درویش در سال 1398 در فیلم (پسر کشی) ساخته محمدهادی کریمی به ایفای ايفاي نقش پرداخت. بازی در این فیلم سبب دیده شدن و محبوبیت او شد. گفتنی میباشد او در فیلم (پسر کشی) درر مقابل مادرخانمش خانم ژاله صامتی و مادرش شهناز نصرتی ایفای ايفاي نقش کرده میباشد.

فیلم پسرکشی دوازدهمین تجربه بازیگری در سینما برای آرمان درویش بود و همچنین اولین تجربه بازیگری مادرش شهناز نصزتی بود. در این فیلم هنرمندان مطرحی مشابه ژاله صامتی، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، گلوریا هاردی و لیلا اوتادی به ایفای ايفاي نقش پرداختند.

عکس های آرمان درویش,فیلم های آرمان درویش,آرمان درویش در پسرکشی

فیلم پسرکشی دوازدهمین تجربه بازیگری در سینما برای آرمان درویش بود

ناگفته نماند که  آرمان درویش به تازگی در سریال “ملکه گدایان ” به کارگردانی حسین سهیلی متولد در شبکه نمایش خانگی در ايفاي نقش اصلی (البرز شمس) بازی کرده میباشد.

باران کوثری, رویا نونهالی, سولماز غنی, فرزاد فرزین، ارمان درویش، شبنم قربانی، محمدرضا غفاری، پانته آ بهرام، الهام کردا، امین بهبودی، یسنا میر تهماسب، بهشاد شریفیان، علی اوجی هنرمندان سریال ملکه گدایان را تشکیل داده اند.

ازدواج و زندگی خصوصی آرمان درویش

تصاویر آرمان درویش,عکس های آرمان درویش,آرمان درویش و همسرش

آرمان درویش و همسرش یاس سنجری فرزند خانم ژاله صامتی

آرمان درویش متاهل میباشد و در سال 1398 با یاس سنجری دختر خانم ژاله صامتی (هنرمند) و آقای ایرج سنجری (دوبلور و یازیگر) ازدواج کرده میباشد. یاس سنجری همسر آرمان درویش در زمینه منشی صحنه تئاتر تلاش میکند.

آرمان درویش از بازیگری تا کارگردانی

آرمان درویش اینستاگرام,آرمان درویش,بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش بیش از هر چیز علاقه‌مند به فیلم‌سازی میباشد تا بازیگری

آرمان درویش بیش از هر چیز علاقه‌مند به فیلم‌سازی میباشد تا بازیگری؛ او در مصاحبه ای درباره تلاش‌های جدید خود گفت:

دوستان من می‌دانند که نگاه من فیلم‌ سازی میباشد. کسانی که از بیرون می‌بینند اندیشه می‌کنند که من صرفا آمده‌ام تا بازیگری کنم. درحالی‌که این‌گونه نیست بازیگری برای من راهی میباشد برای ورود به سینمای شغل‌ای و اینکه بتوانم درنهایت به‌عنوان فیلم‌ساز تلاش داشته باشم.

از نگاه من هنرمند هر کاری که انجام دهد بازهم آفرینشگر کامل یک تاثیر نیست و تنها انجام کننده ذهن کسی میباشد که می‌خواهد تصویر شود. من می‌خواهم خودم آفرینشگر تاثیر باشم. صمیمانه این میباشد که علاقه زیادی به بازیگری ندارم و صرفاً بازی می‌کنم تا فضا باز شود برای ساخت فیلم و ذهنیتی نسبت به بازیگری نداشتم و ندارم.

مشغول کار روی فیلم خودم هستم و از آنجایی‌که قصد دارم فیلم کوتاهی بسازم، موقتاً مشغول فراهم کردن شرایط ساخت فیلم هستم. فیلم‌نامه این کار را خودم نوشتم و هنوز نام نهایی برای آن انتخاب نکردم.

فیلم کاملاً سورئال میباشد و چون کار بینهایت سختی میباشد و فضای عجیب‌وغریبی دارد، شهری نیست. در این فیلم کاراکتری دارم که خاصیت فیزیکی دارد و چهره ندارد، علاوه بر او سه هنرمند دیگر هم هستند که دوستان به من لطف دارند و به ایفای ايفاي نقش می‌پردازند.

فیلم های آرمان درویش

 چهارشنبه (1394) کمدین انسانی (1395) پشت دیوار سکوت  (1397)
 مقیمان ناکجا (1396) پسرکشی (1398) ملکه گدایان (1399)

آلبوم تصاویر آرمان درویش

آرمان درویش کیست,آرمان درویش و شهاب حسینی,آرمان درویش در ملکه گدایان

آرمان درویش در ملکه گدایان در ايفاي نقش اصلی البرز شمس

آرمان درویش کیست,آرمان درویش و شهاب حسینی,آرمان درویش در فیلم چهارشنبه

آرمان درویش در پسرکشی در کنار مادرش بازی کرده میباشد

آرمان درویش کیست,بیوگرافی آرمان درویش,عکس های آرمان درویش

جدیدترین تصاویر آرمان درویش در اینستاگرام

آرمان درویش ,بیوگرافی آرمان درویش,تصاویر آرمان درویش

ارمان درویش از کشف های بازیگری شهاب حسینی میباشد