بیوگرافی شبنم قربانی

شبنم قربانی,بیوگرافی شبنم قربانی,زندگینامه شبنم قربانی

زندگی‌نامه و عکسها های شبنم قربانی

شبنم قربانی هنرمند جوان سینما و تلویزیون در سریال ملکه گدایان در ايفاي نقش سارا به ایفای ايفاي نقش پرداخته هست. شبنم قربانی همچنین سریال لحظه گرگ و میش و  فیلم کویر امروز را در مدرک هنری خود دارد.

چکیده از سرگذشت شبنم قربانی

نام اصلی: شبنم قربانی

زمان تولد: دهه 60

مکان تولد: تهران

حوزه تلاش: بازیگری تئاتر و تلویزیون

زندگی‌نامه شبنم قربانی

شبنم قربانی زاده دهه 60 هنرمند تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته شاخه بازیگری می باشد  که کارش را در زمینه بازیگری با تئاتر آغاز کرده و از آن جمله در نمایش « یک مساوی چهار» روی صحنه رفته هست، اما برای اولین بار با ایفای ايفاي نقش مهندس حریرچی در سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1396 داخل قاب تلویزیون شد و به عنوان هنرمند محبوبیت یافت.

شبنم قربانی هنوز مجرد هست و ازدواج نکرده هست. متاسفانه از زندگی خصوصی و تحصیلی او اطلاعاتی در معرض نیست.

مدرک هنری شبنم قربانی

زندگینامه شبنم قربانی,عکس های شبنم قربانی,شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش

شبنم قربانی بازیگری را از تئاتر ابتدا کرده هست

شبنم قربانی بازیگری را از تئاتر ابتدا کرده هست و در نمایش های “یک مساوی چهار” و ” سایکوسیس ۴:۴۸” به روی صحنه رفته هست.

اولین تجربه بازیگری شبنم قربانی در مقابل دوربین بازی در سریال “لحظه گرگ و میش” در سال 1396 و به کارگردانی کارگردان خوش نام تلویزیون همایون اسعدیان بود.

شبنم قربانی در میانه این سریال داخل سریال شد و ايفاي نقش دختری به نام مهندس حریرچی را بازی می کرد که یکی از شخصیت اصلی یعنی هادی با بازی حسام محمودی به او علاقه مند بود.

حسام محمودی فرید هنرمند ايفاي نقش هادی دلبسته دختری به نام سیما بود اما بعد از برگشت از جبهه و بریدن دستش زندگی اش با بحران عاطفی روبرو شد و سیما حتی حاضر به عیادت از او هم نبود و بعد از آن به خارج از کشور سفر کرد. بعد از دو سال سیما پشیمان از گذشته به پیگیری هادی آمد اما دست رد هادی سرانجام ماجرای عاشقانه آن دو بود.

هادی بعد از سلامت نسبی شرایط زندگی اش مشغول کار در یک دفتر مهندسی شد که مهندس حریرچی یا همان شبنم قربانی در آن کار میکرد و ارتباط این دو هر روز صمیمی تر از قبل شد و این اخبار از برقراری روابط احساسی میان آنها میداد.

عکس های شبنم قربانی,تصاویر شبنم قربانی,شبنم قربانی در فیلم کویر امروز

شبنم قربانی در سال 1398 با شهاب حسینی در فیلم «کویر امروز» هم‌بازی شد

شبنم قربانی در سال 1398 با شهاب حسینی در فیلم «کویر امروز» به کارگردانی پشتیبان رمضان هم‌بازی شد و تجربه موفقی را برای خود رقم زد. فیلم کویر امروز دومین تجربه بازیگری شبنم قربانی هست که در کشور فنلاند فیلمبرداری شد، قصه پسر 13 ساله‌ای به نام «رامین» هست که به همراه خانواده‌اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده‌اند و چند روز پیش از آغاز سال تحصیلات در کشور فنلاند، تقاضای‌شان از سوی این کشور رد می‌شود. شهاب حسینی ايفاي نقش پدر و شبنم قربانی ايفاي نقش مادر خانواده را ایفا کردند.

سارا در سریال ملکه گدایان سومین ايفاي نقش تصویری هست که شبنم قربانی آن را بازی کرده هست. نکته ای که باید در مدرک قربانی به آن توجه داشت این هست که او انتخاب های هوشمندانه ای دار و اگرچه لیست کارهایش بلندبالا نیست اما حضور در فیلم و سریال هایی را قبول کرده که حرفی برای گفتن دارند و می توانند نظر مخاطبان را جلب کنند.

سریال ملکه گدایان محصول سال 99 توسط حسین سهیلی متولد کارگردانی شده هست و درامی اجتماعی را به نمایش می گذارد که هنرپیشه های چون باران کوثری و رویا نونهالی و پانته آ بهرام، رضا بهبودی، آرمان درویش ، الهام شعبانی، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق نیز در ان ايفاي نقش آفرینی کرده اند.

تصاویر شبنم قربانی,فیلم های شبنم قربانی,شبنم قربانی در ملکه گدایان

شبنم قربانی در ملکه گدایان در ايفاي نقش سارا

حسین سهیلی متولد کارگردان با زمینه تلویزیون و سینما که ساخت تاثیر موفقی چون سریال مانکن را در مدرک ی خود دارد این بار پیگیری یک سوژه ی جدید در میدان ی شبکه نمایش خانگی رفته و سکانس هایی از این سریال در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده هست.

قصه سریال ملکه گدایان : البرز شیمیدان، خودش و مادرش خورشید اهل آلمان هستند و پدرش خسرو در ایران زندگی می‌کند. البرز با دختری که نامش سارا هست و در ایران زندگی می‌کند و برای درس خواندن به آلمان آمده، با البرز آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. البرز قرار هست در ترکیه با نامزدش سارا ازدواج کند. همه چیز برای یک مراسم به یادماندنی آماده هست که اخبار می‌رسد پدر البرز به کما رفته‌هست. البرز با گذشته‌ای مبهم، از برگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز برگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور هست که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار بسیار مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد … .

سریال ها و فیلم های شبنم قربانی

 لحظه گرگ و میش (1396) کویر امروز (1398) ملکه گدایان (1399)

گالری تصاویر شبنم قربانی

شبنم قربانی کیست,شبنم قربانی بازیگر,بیوگرافی شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش

شبنم قربانی هنرمند تئاتر یک مساوی چهار

شبنم قربانی در ملکه گدایان,شبنم قربانی کیست,زندگینامه شبنم قربانی

جدیدترین تصاویر اینستاگرام شبنم قربانی

عکس های شبنم قربانی,تصاویر شبنم قربانی,فیلم های شبنم قربانی

شبنم قربانی زاده دهه شصت هست

عکس های شبنم قربانی,تصاویر شبنم قربانی,فیلم های شبنم قربانی

عکسها شبنم قربانی به همراه لاله مرزبان

شبنم قربانی بازیگر,بیوگرافی شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش,شبنم قربانی

سارا در سریال ملکه گدایان سومین ايفاي نقش تصویری هست که شبنم قربانی آن را بازی کرده هست

شبنم قربانی,بیوگرافی شبنم قربانی,اینستاگرام شبنم قربانی

شبنم قربانی حضور در فیلم و سریال هایی را قبول کرده که حرفی برای گفتن دارند