بیوگرافی بهامین تورانی


بهامین تورانی,بیوگرافی بهامین تورانی,عکس های بهامین تورانی

بهامین تورانی از مجریان مطرح کشورمان بوده که بیش تر او را به سبب انجام در شبکه شما و برنامه توپ می شناسند، او علاوه مجریگری در زمینه بازیگری نیز تلاش دارد. این مجری دهه شصتی از هنرمندان خوش تیپ و خوش پوش سینما و تلويزيون ایران به شمار مي‌ايد.

بهامین تورانی,بیوگرافی بهامین تورانی,اینستاگرام بهامین تورانی

تصاویر اینستاگرام بهامین تورانی

بهامین تورانی مجری، هنرمند و گوینده زاده ۲۵ مهر ۱۳۶۲ در شمیران تهران می باشد.

تلاش بهامین تورانی در زمينه انجام

بهامین تورانی را بیش تر باید مجری قلمداد کرد تا هنرمند. او تجربه اجراهای برجسته من جمله انجام در برنامه ورزشی توپ که پخش آن بصورت زنده از شبکه شما بوده می باشد را در مدرک هنري خود داراست.

تورانی در برنامه هایی مشابه اجرای برنمه های بانکداری و مستندهای اجتماعي و برنامه سبک زندگی و غیره بعنوان مجری در تلويزيون حضور داشته می باشد.

بهامین تورانی,بیوگرافی بهامین تورانی,عکس بهامین تورانی

بهامین تورانی، مجری برنامه ورزشی توپ

حواشی اجرای بهامین تورانی

بهامین تورانی در دوران اجرای برنامه زنده توپ در شبکه شما به علت انتقادهای سریع و جنجالی که علیه تیم ملي داشت با عکسها العمل های تندی روبرو شد. این مجری، در این برنامه، به نقد شدید از کارلوس کیروش پرداخته و جملاتی مشابه« براي من بزرگ نیستی»،« داری با رحمتی تسويه حساب خصوصی می کنی»، « منافع خاص داری»،« یکی نیست به کیروش بگوید جایگاه تو این نیست» و … ابراز داشت.

ورود بهامین تورانی به زمینه بازیگری

مجری برنامه توپ علاوه بر انجام و مجریگری، تجربه بازیگری در چند فیلم و سریال تلویزیونی را دارد. او بازگری را براي بار اول در سال 1386 و با سریال تلویزیونی کارآگاهان به کارگردانی حمید لبخنده تجربه کرد.

بهامین تورانی,بیوگرافی بهامین تورانی,مجری برنامه توپ

بهامین تورانی در کنار مادرش

بهامین تورانی هنرمند ايفاي نقش علیرضا فرمند در سریال تلویزیونی” گاندو”

بهامین تورانی به تازگی در سریال تلویزیونی گاندو حضور یافته و در این سریال پلیسی و امنیتی ایفای ايفاي نقش علیرضا فرمند و آقازاده پرداخته می باشد. او در این مجمموعه کنار هنرمندان مطرحی مشابه کامبیزدیرباز و لیلا اوتادی و وحید رهبانی هم بازی شده می باشد.

از ديگر آثار او در زمينه بازیگری میتوان به بازي در فیلم هایی مشابه« آخرین بازي»،« جامه دران» و سریال تلویزیونی« پردیس» …اشاره داشت.





مطلب پیشنهادی



نیلوفر شهیدی،هنرمند سینما و تلویزیون نیلوفر شهیدی درمورد اولین تجربه بازیگری اش می گوید؛ زمانی …