بیوگرافی آوا دارویت، بازیگر

آوا دارویت,بیوگرافی آوا دارویت,عکس های آوا دارویت

آوا دارویت هنرمند جوان سینما و تلویزیون ایران میباشد که از مهمترین آثار او می توان به سریال های “معمای شاه” و “است و نیست” و فیلم های سینمایی “اسکی باز” و “تمرینی برای انجام” اشاره داشت.

چکیده‌ای از زندگی‌نامه آوا دارویت

نام کامل: آوا دارویت (Ava Daroit)

زمان تولد: 1372

مکان تولد: ایتالیا

پیشه: بازیگری

زمینه تلاش: سینما و تلویزیون

آوا دارویت,بیوگرافی آوا دارویت,عکس های آوا دارویت

زندگی‌نامه آوا دارویت

خانواده آوا دارویت

آوا دارویت هنرمند سینما و تلویزیون زاده ۲2 شهریور ماه سال ۱۳۷۲ در ایتالیا از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی میباشد و دارای یک برادر به نام آرمان میباشد. پدر آوا پیترو دارویت(pietro Daroit) ناظر ارشد کارخانه و مادرش منظر دارویت(Manzar Daroit) مهندس معمار (آرشیتکت) میباشد.

زندگی در ایتالیا و برگشت به ایران

آوا دارویت زمان کودکی خود را در ایتالیا سپری کرده میباشد و تا سن ۷ سالگی به همراه خانواده اش اهل ایتالیا بود، بعد از برگشت به ایران به شهر میانه در استان آذربایجان شرقی رفته و زمان آغازین خود را در آنجا گذراند. او هم اکنون در شهر تهران زندگی می کند.

 

آوا دارویت و مادرش

گرایش تحصیلات آوا دارویت

آوا دارویت در حال تحصیل در گرایش روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی می‌باشد.

ورود آوا دارویت به صحنه هنر با بازی در سریالی مطرح

آوا دارویت تلاش هنری‌اش را با حضور در کلاس‌های بازیگری ابتدا کرد و برای اولین بار در سریال “معمای شاه” به ایفای نقش بازي كردن پرداخت. هر چند که نقش بازي كردن آوا دارویت در معمای شاه جزء نقش بازي كردن های اصلی و مهم فیلم نبود اما حضور در پروژه ای که بزرگان و اساتیدی از بازیگری را در خود داشته باشد قطعا برای هنرمند جوان، با انگیزه و با استعدادی همچون آوا تاثیرات به سزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شاهرخ فروتنیان

آوا دارویت,بیوگرافی آوا دارویت,عکس های آوا دارویت

استایل آوا دارویت

سریال است و نیست سکوی پرتابی برای آوا دارویت

آوا دارویت در سریال است و نیست با بازی در نقش بازي كردن باران به خوبی در میان مردم شناخته شد. سریال «است و نیست» یک ملودرام اجتماعی میباشد که قصه آن روایت طمع و سوداگری از یک سو و زلالی و دوستی از سویی دیگر میباشد. قصهِ قرار گرفتن آدمی بر سر دو راهی خطیر انتخاب.

آوا دارویت در سریال است و نیست در کنار بازیگرانی همچون  فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری و نازنین کریمی به ایفای نقش بازي كردن پرداخته میباشد.

آوا دارویت,آوا دارویت عکس,اینستاگرام آوا دارویت

تصاویر اینستاگرام آوا دارویت

آوا دارویت در جشنواره یونان

فیلم سینمایی «اسکی باز» در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم المپیای یونان شرکت کرده و آوا دارویت، هنرمند فیلم، به‌عنوان نماینده این تاثیر در یونان روی قالی قرمز حضور یافت.

او همچنین در فیلم‌هایی نظیر؛ «تمرینی برای انجام» محمدعلی سجادی ،«نفس‌های آرام» میثم هاشمی و «چهارشنبه خون به پا می‌شود» حماسه پارسا، به نقش بازي كردن‌آفرینی پرداخته‌ست.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …