بیوگرافی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند (زاده ۲۰ دی ۱۳۵۶ در شیراز) هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر ایران هست.

حدیث فولادوند
نام اصلی : حدیث فولادوند
زمینه پرکاری :  هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر
تولد : ۲۰ دی ۱۳۵۶
موقعیت تولد : شیراز
موقعیت زندگی: تهران
پیشه : بازیگری
سال‌های پرکاری : از ۱۳۷۸ تا اکنون
همسر  : رامبد شکرابی 
مدرک تحصیلات : کاردانی معماری

تصاویر حدیث فولادوند, عکس های حدیث فولادوند

 حدیث فولادوند هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر

حدیث فولادوند (زاده ۲۰ دی ۱۳۵۶ در شیراز) هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر ایران هست.

زندگی هنری حدیث فولادوند
حدیث فولادوند پرکاری هنری را از کودکی ابتدا کرد، در 12 سالگی زیر نظر گلاب جمعه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. او برای اولین بار ايفاي نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های نجس به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری پیروز می‌دید 1 سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌متولد هنرنمایی کرد.

همچنین درخشش فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی سریال گمگشته ابتدا شد. او هم‌چنین در سریال‌های تلویزیونی سال‌های خاکستری، دیوار شیشه‌ای، معصومیت از دست رفته بازی کرده‌هست. او علاوه بر آن در نمایش مده آ نیز ايفاي نقش‌آفرینی نموده‌هست. حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ به ازدواج رامبد شکرابی درآمد.

در حال حاضر حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می‌کنند. آنها 1 بوتیک لباس‌های مجلسی زنانه هم در این شهر دارند.

حدیث فولادوند تا کنون بازی‌های قابل قبولی ارائه داده و سبب مطرح شدن او بین مخاطبان تلویزیون و سینما شده‌هست. فولادوند در اوایل بازیگری در سینما بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی آشکار می‌شد و داشت به ستارهٔ آن روزها تبدیل می‌شد. با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما، بر سر زبان‌ها افتاد. اما با بازی در فیلم شاخه گلی برای عروس مسیر بازیگری را تبدیل داد و در فیلمهای کمدین دیگری مثل کلاهی برای باران، چشمک، افراطی‌ها، داماد خجالت زده، دزدان خیابان جردن حضور پیدا کرد. گویا خودش زمینه طنز را ترجیح داد. اما در تلویزیون روند گذشته را ادامه داد و در فیلمهای تلویزیونی و دام فیلم‌های زیادی که مظمون اجتماعی داشتند ایفای ايفاي نقش کرد. فولادوند در آثار داود میرباقری همیشه خوش درخشید. اولین همکاری‌اش با میرباقری در مسافر ری بود. ايفاي نقش کوتاهی را داشت. در ايفاي نقش دختری به نام ستاره بود. در سریال معصومیت ازدست‌رفته و با بازی در ايفاي نقش رباب که ايفاي نقش‌های اصلی و محوری سریال بود، بار دیگر در تلویزیون درخشید. بازی روان و باورپذیری در این سریال داشت که در ذهن مخاطبان خواد ماند. در پروژه مختارنامه هم با بازی در ايفاي نقش راحله همسر ابراهیم ابن مالک اشتر نخعی، بار دیگر جلوی دوربین میرباقری رفت. او هم اکنون در فیلم جدیدش «تتل و راز صندوقچه» بازی می‌کند که عکسهای منتشرشده از گریم عجیبش در این فیلم گواه این هست که فیلم در ژانر کودک می‌باشد.

زندگینامه،بیوگرافی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند  زاده ۲۰ دی ۱۳۵۶ در شیراز

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی انگین اکیورک

  حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در بسیاری از فیلمها مشترک هستند و همبازی بودند. ازدواج این زوج هنری، در فضای مجازی و اینترنت، خبرساز شد و در بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌ها از ازدواج ناگهانی این 2 هنرمند مطرح حرف زده می‌شد. فولادوند فیلم دزدان خیابان جردن را در نوبت اکران دارد که بزودی اکران می‌شود.

برخی بازی فولادوند در فیلم هدف اصلی را بی‌قدرت میدانند و از او انتقاد کردند. در کل فیلم هدف اصلی نتوانست مخاطبان را راضی نگهدارد و ضعیفی تنها به بازی هنرمندان نبود. بلکه فیلمنامه و کارگردانی هم به این امر مربوط می‌شد.

تصاویر حدیث فولادوند و همسرش, عکس های حدیث فولادوند و رامبد شکر آبی

 حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکر آبی

قسمتی ار گفتگو با حدیث فولادوند و همسرش رامبد رامبد شکرابی

آقای شکرآبی! حدیث فولادوند چه ویژگی‌هایی داشت که او را به عنوان شریک زندگی‌تان انتخاب کردید؟

همان‌طور که حدیث گفت عشق و علاقه‌ای که بین ما وجود داشت و شناختی که از یکدیگر به دست آورده بودیم سبب شد به انتخاب یکدیگر پاسخ مثبت بدهیم. البته بعد از قصه عشق و علاقه به درک اخلاقی رسیدیم و فهمیدیم که می‌توانیم با هم زیر 1 سقف زندگی کنیم و مشکلات را با یکدیگر حل و فصل کنیم. همه این نکات سبب ازدواج من و حدیث شد.

به نظر شما حدیث فولادوند همسر آرام و صبوری هست؟
بله. صددرصد همین‌طور هست. بالاخره زندگی با رامبد شکرآبی صبوری بسیاری می‌خواهد [می‌خندد]. من سریال‌ای از صفات خوب را در حدیث دیدم. صفاتی که مکمل شخصیت من خواهد بود. اگرچه نمی‌توان هر ویژگی اخلاقی را تک‌به‌تک توضیح داد، اما در کلیت من و حدیث کامل‌کننده یکدیگر هستیم، اما بیشتر از همه اینها شکیبایی و راستگویی حدیث دوست‌داشتنی هست.

فولادوند: البته من کلا شخصیت آرامی دارم، اما بعضی وقت‌ها به‌تندی بازیگوشی‌هایم اوج می‌گیرد و مدام حرف می‌زنم.

وقتی از خانواده هنرمندان در مورد مشکلات و دغدغه‌های زندگی‌شان می‌پرسیم آنها خشنودی کاملی از وضعیت زندگی خود ندارند، الان شما که هر 2 در این زمینه پرکار هستید چقدر با این مشکلات دست ‌و‌‌ پنجه نرم می‌کنید؟
فولادوند: چون من و رامبد همکار هستیم فشار‌های کاری یکدیگر را به ‌خوبی درک می‌کنیم. برخی اوقات رامبد فیلمنامه‌ای را می‌خواند و آن را دوست ندارد و گرفتار چالش می‌شود یا سر کار از چیزی ناراحت می‌شود. من هم دقیقا چون این احساسات را تجربه کرده‌ام، می‌دانم که او چه می‌گوید و کاملا او را درک می‌کنم. در ابتدا سعی می‌کنم او را آرام کنم، چون طبق شناختی که از او دارم می‌دانم که باید اول از همه استراحت داشته باشد تا بتواند براحتی و درست تصمیم بگیرد.

شکرآبی: بله چون هیچ آدمی نمی‌تواند در اوقات‌تلخی تصمیم بگیرد. به نظر من مهم‌ترین اتفاق در ازدواج ما درک بوده هست. چون هر 2 در 1 شغل پرکاری می‌کنیم براحتی مشکلات کاری یکدیگر را درک می‌کنیم؛ در صورتی که اگر یکی از ما در این شغل پرکاری نداشت، احتمالا قدری این درک کردن سخت‌تر می‌شد، اما در حال حاضر هر 2 ما با این روند کار دوستی کامل داریم و اندیشه می‌کنم در زندگی مشترک این امر زیاد مهم هست؛ چراکه احتمالا به خاطر این کار شب‌ها دیر به منزل بروم یا در شهرستان بازی داشته باشم و مسائلی از این قبیل… .

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آتنه فقیه نصیری

چرا شما را بیشتر در ايفاي نقش‌های منفی یا در ايفاي نقش 1 شخص مایوس و دلسرد می‌بینیم؟
شکرآبی: البته من هم در ايفاي نقش‌های مثبت و هم منفی کار کرده‌ام، اما اصولا ايفاي نقش‌هایی که به من پیشنهاد شده و من بیشتر با آنها ارتباط پابرجا کرده‌ام و از آنها خوشم آمده مردم‌های خوبی بوده‌اند که مورد آزار قرار گرفته‌اند و عصیان کرده‌اند و به جایی رسیده‌اند که باید فریاد بزنند و حقشان را به روش خود ـ که اشتباه هست ـ بگیرند.

فولادوند: البته ايفاي نقش‌های منفی‌ای داشته که بعدا متنبه شده و در آخر مردم خوبی شده هست.

شکرآبی: البته مردم هم در پذیرش و درک هر شخصیتی از هنرمند زیاد فهمیده برخورد می‌کنند و متوجه هستند که ايفاي نقش 1 هنرمند متعلق به خود هنرمند نیست.

 حس شما بعد از ازدواج از این که همسرتان در کاری با شما همبازی هست، چیست.
فولادوند: البته در نوع بازی و حسی که من در ايفاي نقش دارم نمی‌توان گفت تاثیر دارد، اما وقتی اندیشه می‌کنم که همسرم در موقعیت کارم کنار من هست، آسوده‌تر بازی می‌کنم و حس امنیت بسیاری دارم. به شرح دیگر می‌توان گفت هوایم را در موقعیت کارم دارد و من این حالت را دوست دارم.

تا به حال با یکدیگر دعوا هم کرده‌اید؟
شکرآبی: 9 به آن صورت. ممکن هست بین ما اختلافی پیش بیاید و قطعا این اختلافات در میان اغلب زن ‌و ‌شوهرها وجود دارد؛ چون من تجربه ازدواج را تنها 1 بار داشته‌ام [می‌خندد]. نمی‌خواهم خودمان را چشم بزنم یا از خودمان تشریح و تحسین کنم، اما مساله‌ای که وجود دارد و دوستان و نزدیکان می‌گویند این هست که ازدواج ما را اتفاق خوبی می‌دانند. این را هم در نظر بگیرید که ما تازه اول راهیم. من دوستانی را می‌بینم که بعد از 20 سال زندگی مشترک از هم سوا شده‌اند.

فولادوند: رامبد در همه حال سعی می‌کند رعایت مرا بکند و من هم تا جایی که امکان داشته باشد رعایت حال او را می‌کنم [می‌خندد]، اما اگر بخواهم جدی بگویم رامبد نیمه گمشده زندگی من بود که به او رسیدم.

تصاویر حدیث فولادوند و همسرش, عکس های حدیث فولادوند و رامبد شکر آبی

 حدیث فولادوند و رامبد شکر آبی

در منزل خشمگین هم می‌شوید؟
شکرآبی: در منزل… .

بگذارید خانم فولادوند بگوید.

فولادوند: هیچ ‌وقت ندیده‌ام که رامبد خیلی خشمگین بشود. من دیر خشمگین می شوم اما اگر بشوم خیلی بد خشمگین می‌شوم.

منتقد کارهای یکدیگر هم هستید؟
فولادوند: بله زیاد.

شکرآبی: زندگی شغل‌ای ما از زندگی خصوصی‌مان جدا‌کردن شده هست. در انتخاب کارهایمان از یکدیگر راهنمایی می‌گیریم و زور و اجبار در زندگی‌مان معنایی ندارد که اگر من شریک زندگی توام باید این کار را انجام دهی و یا من دلم نمی‌خواهد که چنین و چنان کنی… هیچ ‌وقت به این شکل نبوده هست. ما در همه چیز شریک زندگی هم هستیم و این شریک بودن شناخت‌ ‌ما را نسبت به هم بیشتر می‌کند.

پس تشریح شما از زندگی مشترک هم همین هست.
شکرآبی: بله. البته من به استراحت بعد از ازدواج هم خیلی عقیده دارم. خیلی‌ها به من گفتند که بازیگوشی‌هایت کم شده هست. در حال حاضر آرام‌تر قدم برمی‌دارم تا قبل از ازدواج که به سرعت روی پنجه راه می‌رفتم. پس از ازدواج دیگر سر به هوا نیستم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهه فرشچی

فولادوند: من اندیشه می‌کنم اتفاق خوبی که بعد از ازدواج برایم افتاده این هست که قبلا هر کاری که دوست داشتیم انجام می‌دادیم، اما الان اول اندیشه می‌کنیم بعد مشورت و بعد آن کاری را که دوست داریم انجام می‌دهیم؛ با این اختلاف که تفکری در پس این کار نهفته هست. رامبد هم همیشه برآورد و تجربه‌های خودش را از کاری به من می‌گوید، اما در نهایت تشخیص آخر با خود من هست.

شکرآبی: به خاطر خیلی از مسائل. آب و هوای معتدل، عدم ترافیک، بهار زیبا، پاییز و زمستان زیاد خوب و… ما اهل شمال نیستیم، اما مردم آنجا نیز ما را به‌خوبی پذیرفته‌اند. از مزیت‌های دیگر این شهر مسیر زیاد نزدیک آن به تهران هست.

 تصاویرجدید حدیث فولادوند,حدیث فولادوند  حدیث فولادوند

طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرابی:

حدیث فولادوند از همسرش رامبد شکرآبی بعد از 11 سال زندگی مشترک سوا شد. این زوج هنری در سال ۸۹ با هم ازدواج کردند.

فیلم هایی که حدیث فولادوند در آنها به ایفای ايفاي نقش پرداخته هست

فیلم سینمایی

سال فیلم سینمایی کارگردان
۱۳۸۹ داماد خجالت زده آرش معیریان
۱۳۸۹ دزدان خیابان جردن وحید اسلامی
۱۳۸۸ افراطی‌ها (فیلم) جهانگیر جهانگیری
۱۳۸۶ چشمک (فیلم) جهانگیر جهانگیری
۱۳۸۶ شب حورا شهاب ملت خواه
۱۳۸۵ کلاهی برای باران مسعود نوابی
۱۳۸۴ گاهی واقعی رامین لباسچی
۱۳۸۴ هدف اصلی قدرت‌الله آشتی‌میرزایی
۱۳۸۳ شاخه گلی برای عروس قدرت‌الله آشتی‌میرزایی
۱۳۸۲ آقا (فیلم) امید بهکار
۱۳۸۲ تب (فیلم) رضا کریمی
۱۳۸۲ فریاد در شب کریم رجبی
۱۳۸۲ کما (فیلم) آرش معیریان
۱۳۸۱ رز زرد (فیلم) داریوش فرهنگ
۱۳۸۰ هم کلاس (فیلم ۱۳۸۰) سعید خورشیدیان
۱۳۸۰ غزل (فیلم ۱۳۸۰) محمدرضا زهتابی
۱۳۷۹ مسافر ری سید داود میرباقری
۱۳۷۹ مارال (فیلم) مهدی صباغ‌متولد
۱۳۷۸ دست‌های نجس (فیلم) سیروس الوند

   سریال تلویزیونی

سال سریال تلویزیونی کارگردان
۱۳۹۲ معمای شاه محمدرضا ورزی
۱۳۸۵ مختارنامه (سریال تلویزیونی) داوود میرباقری
۱۳۸۴ گارد ساحلی (سریال تلویزیونی) محسن شاه‌محمدی
۱۳۸۳ شب عقرب مسعود آب پرور
۱۳۸۱ معصومیت از دست رفته داوود میرباقری
۱۳۸۰ گمگشته رامبد جوان
۱۳۸۰ دیوار شیشه‌ای
۱۳۷۸ سال‌های خاکستری  

زندگینامه،بیوگرافی حدیث فولادوند

تصاویر حدیث فولادوند

  دام فیلم    

سال دام فیلم کارگردان
۱۳۹۱ بازی اقبال سعید عباسی
۱۳۹۰ پسر آسمانی رضا قهرمانی
۱۳۸۹ تصادف ممنوع حجت ذیجودی
۱۳۸۸ خاطره مهدی برقعی
۱۳۸۸ انتظار حامد غلامی
۱۳۸۸ شمارش معکوس محسن ربیعی
۱۳۸۸ راه احمد رضائیان
۱۳۸۸ کارد و پنیر محمود معظمی
۱۳۸۸ ماهرخ حمیدرضا حافظی
۱۳۸۸ غریبه‌ای در شهر جهانگیر جهانگیری
۱۳۸۷ ساعت سوخته مجتبی اسدی‌پور
۱۳۸۶ بوی گندم
۱۳۸۶ حنابندان قدرت‌الله آشتی‌میرزایی
۱۳۸۶ میراث (فیلم ۱۳۸۶) حسین زینعلی
۱۳۸۶ برگشت علی غفاری
۱۳۸۶ بن‌بست رضا شالچی
۱۳۸۶ جستجو علی درخشی
۱۳۸۶ گوشه نشینان سیروس مقدم
۱۳۸۵ عطر نفت علی بیابانی
۱۳۸۵ سایه‌های سرد مرتضی افضلی
۱۳۸۵ بوی گل سربی مهدی علمی‌نیا
۱۳۸۵ مسلخ عشق محمد نصیری
۱۳۸۴ عروس کوهستان یوسف سیدمهدوی
۱۳۸۰ ستاره خاموش محسن شاه محمدی

 تصاویرجدید حدیث فولادوند,حدیث فولادوند

تصویر های حدیث فولادوند

منبع: خوی وب و بیتوته

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …