بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن هالیوود

کیت وینسلت,بیوگرافی کیت وینسلت,زندگینامه کیت وینسلت

زندگی‌نامه و تصویر های کیت وینسلت

کیت وینسلت یکی از پیروز ترین زنان هنرمند هالیوود میباشد که با نقش داشتن آفرینی در فیلم پرفروش تایتانیک به آوازه جهانی رسید. کیت وینسلت برنده یک پاداش اسکار و چندین پاداش گلدن گلوب و بفتا میباشد.

چکیده از بیوگرافی کیت وینسلت:

نام اصلی: کیت الیزابت وینسلت

زمان تولد: اکتبر 1975

مکان تولد: ریدینگ بریتانیا

حوزه تلاش: بازیگری و خوانندگی

زندگی‌نامه کیت وینسلت

کیت الیزابت وینسلت (Kate Winslet) هنرمند فیلم پرفروش تایتانیک در اکتبر سال 1975 در ریدینگ، برکشایر کانتی در بریتانیا چشم به جهان گشود. کیت وینسلت هنرمند مطرح هالیوود و برنده یک پاداش اسکار و چندین پاداش گلدن گلوب و بفتا بوده میباشد.

کیت وینسلت اصالتا بریتانیایی میباشد. مادرش سالی بریجز و پدرش جان وینسلت هنرمندان کمتر شناخته شده بودند که علاوه بر بازیگری به طور پاره وقت نیز کار میکردند. مادر کیت پیشخدمت و پدرش سازنده استخر بود.

کیت وینسلت دومین فرزند از چهار فرزند خانواده میباشد و دو خواهر به نام‌های انا و بث و یک برادر به نام جاش دارد. پدربزرگ و مادربزرگ کیت نیز یک مرکز تئاتر را اداره می کردند و همین الهام بخش کیت در مسیر بازیگری بود.

کیت وینسلت در میان نمایشنامه‌های تئاتر بزرگ شد. او از سن 5 سالگی بر روی صحنه تئاتر رفت و از سن 11 سالگی نیز در تئاتر مدرسه ایفا میکرد. او در سنین نوجوانی پس از بازی در نمایش پترپن در نقش داشتن وندی اولین توفیق خود را کسب نمود. کیت کار خود را با همین اجراهای کوچک و حتی بازی در تبلیغات تلویزیونی ابتدا کرد.

مدرک هنری و فیلم های کیت وینسلت

بیوگرافی کیت وینسلت,زندگینامه کیت وینسلت,کیت وینسلت در تایتانیک

کیت وینسلت هنرمند نقش داشتن رز در تایتانیک

کیت وینسلت در سال ۱۹۹۱ و در سن ۱۶ سالگی به طور جدی پیشه سینمایی خود را ابتدا کرد. اولین حضور جدی کیت در مقابل دوربین سریال فصل تاریک بود که موضوع علمی تخیلی و نقشی کوتاه داشت. پس از آن کیت وینسلت در سال 1994 برای فیلم موجودات آسمانی اولین نقش داشتن بلند خود در سینما را ایفا کرد و توانست پاداش منتقدین فیلم لندن را دریافت کند.

کیت وینسلت در سال 1995 در فیلم اقتباسی از رمان جین آستین با نام “عقل و حس” حضور پیدا کرد.

این فیلم سبب شد که وینسلت در سن ۲۱ سالگی سه پاداش دریافت کند که یکی از آن‌ها پاداش بافتا بود. او همچنین برای اولین بار در گرایش «هنرمند نقش داشتن مکمل زن» نامزد پاداش اسکار شد.

در سال 1998 اقبال با او یار بود و کیت وینسلت توانست یک شبه با بازی در فیلم پرفروش تایتانیک ستاره هالیوود شود. کیت در تایتانیک در نقش داشتن رز معشوقه لئوناردو دی کاپریو حضور پیدا کرد و نقش داشتن برای دومین بار نامزد پاداش اسکار برای بهترین هنرمند زن  شد.

زندگینامه کیت وینسلت,عکسهای کیت وینسلت,تصاویر کیت وینسلت

کیت وینسلت در سن ۱۶ سالگی به طور جدی پیشه سینمایی خود را ابتدا کرد

کیت از همان لحظه به بازیگری تبدیل شد که می‌توانست هر پروژه‌ای را که می‌خواست انتخاب کند.

کیت وینسلت در سال 2000 تجربه بازی در یک فیلم تاریخی با نام “قلم پرها” را داشت که تحسین منتقدین را به دنبال داشت.

او در سال ۲۰۰۰ در فیلم تاریخی “قلم پرها” (Quills) آشکار شد که به آخرین روزهای سال‌های زندگی مارکی دو ساد می‌پردازد. این هنرمند در نقش داشتن خدمه بیمارستان روانی از مارکی مراقبت می‌کند. منتقدین نقش داشتن آفرینی او را تحسین کردند.

کیت وینسلت بار دیگر در سال 2001 برای ایفای نقش داشتن در فیلم آیریس نامزد پاداش گلدن گلوب و اسکار شد.

حضور در ملودرام “درخشش همیشگی یک ذهن پاک” (Everlasting Sunshine of the Spotless Thoughts) سبب شد کیت برای چهارمین بار و در گرایش «بهترین هنرمند زن» نامزد اسکار شود. او در این فیلم کمدین در مقابل جیم کری قرار گرفت که در یک نقش داشتن جدی حضور پیدا می‌کرد.

از دیگر فیلم های مطرح کیت وینسلت “در جستجوی نورلند” در سال 2004 میباشد که نقش داشتن مقابل جانی دپ را برعهده داشته میباشد.

کیت وینسلت برای پنجمین بار در سال 2007 و در فیلم فرزندان کوچک نامزد پاداش اسکار شد ولی این بار هم دستش به مجسمه اسکار نرسید.

کیت وینسلت در فیلم های دیگری از جمله “تعطیلات”، “جاده انقلابی” و “کتابخوان” نیز حضور پررنگ و موفقی داشت و پایان توانست در سال 2008 برای فیلم “ کتاب‌خوان”، در حالیکه برای ششمین بار نامزد دریافت اسکار شده بود، پاداش اسکار بهترین هنرمند زن را دریافت کند.

از دیگر توفیق های این ستاره جوان هالیوود دریافت منزلت شوالیه گری از دستان ملکه بریتانیا برای بازی در فیلم “روز کارگر” میباشد.

در مارس ۲۰۱۴، ستاره این هنرمند در خیابان مشاهیر هالیوود به او اهدا شد. منتقد مشهور سینما، جان فوت، کیت وینسلت را در کنار مریل استریپ بهترین هنرمند زن دانسته و معتقد میباشد که هیچ نقشی وجود ندارد که کیت از پس آن برنیاید.

زندگی خصوصی کیت وینسلت

تصاویر کیت وینسلت،فیلمهای کیت وینسلت،کیت وینسلت و همسرش

کیت وینسلت تا اکنون سه بار ازدواج کرده میباشد و سه فرزند دارد

کیت وینسلت تا اکنون سه بار ازدواج کرده میباشد و سه فرزند دارد. او  در سن 16 سالگی زمانی که تازه پا به میدان بازیگری گذاشته بود با استیون تردرا هنرمند و نویسنده 28 ساله داخل رابطه جدی شد. رابطه آن ها 4 سال طول کشید و تردرا به دلیل بیماری سرطان استخوان رحلت.

در نوامبر 1998 کیت وینسلت با جیم تریپلتون کارگردان ازدواج کرد که حاصل آن یک دختر به نام میا بود. این زوج پس از یک سال از هم سوا شدند.

کیت در سال 2003 با سام مندس کارگردان ازدواج کرد و پسرشان الفی وینسلت مندس چشم به جهان گشود. این دو به مدت 7 سال با هم زندگی کردند و سپس در سال 2010 از هم سوا شدند.

کیت در سال ۲۰۱۱ با ند راکنرول، میلیونر بریتانیایی که ۳ سال از خودش کوچک‌تر میباشد، ازدواج کرد و  در دسامبر ۲۰۱۳ پسر آن‌ها بئر بلیز وینسلت چشم به جهان گشود. این خانواده هم اکنون در بریتانیا زندگی می کنند.

علایق و کارهای بشردوستانه کیت وینسلت:

قد و وزن کیت وینسلت,فیلم تعطیلات کیت وینسلت,نام پسر کیت وینسلت

کیت وینسلت گوینده و روایتگر برنامه های مستند و کتاب های کودکان هم میباشد

کیت وینسلت علاوه بر بازیگری، گوینده و روایتگر برنامه های مستند و کتاب های کودکان هم بوده میباشد و در سال ۲۰۰۰ برنده پاداش بهترین آلبوم شنیداری کودکان برای روایت به قصه گو گوش کن شد.

وینسلت به خوانندگی نیز علاقه دارد و در بعضی از موسیقی های جمله فیلم هایش همکاری کرده میباشد. او همچنین یک تک آهنگ به نام “چه می شد اگر” منتشر کرده میباشد که در میان تک آهنگ ها شهرت زیادی پیدا کرد.

کیت وینسلت تا حدودی گیاهخوار معروف و پشتیبان حقوق حیوانات میباشد. او حتی با برخی از رستوران‌ها به دلیل قرار دادن غذای “جگر چرب” در منویشان مبارزه کرده میباشد.

کیت وینسلت از جمله افرادی است که سعی می کند معیارهای زیبایی در هالیوود را تبدیل دهد و معتقد میباشد زنان باید به هر شکل که هستند خودشان را دوست داشته باشند و هیچ گاه زیر بار رژیم های سنگین و عمل های عمل زیبایی نروند.

او فتوشاپ کردن تصاویرش در مجلات را ممنوع کرده و حتی در اکران فیلم تایتانیک، برخلاف نظر عوامل فیلم، با یک لباس باز و با وزن ۹۰ کیلو حاضر شد. کیت برای اینکه بتواند در پیشه بازیگری ماندگار شود برخلاف میل باطنی اش مجبور شد رفته رفته وزن خود را کاهش دهد تا هنرمندان جدید جای او را نگیرند. او در یک مصاحبه گفت از خودش بیزار میباشد که مجبور شده برای گرفتن نقش داشتن خودش را لاغر کند. در حال حاضر کیت وینسلت با قد ۱۶۹ سانتی متر ۶۵ کیلوگرم وزن دارد.

وینسلت یک پرکار خیریه در زمینه ی اوتیسم هم است. او در سال ۲۰۱۱ برنده پاداش یو دونا برای بهترین کار انسان‌دوستانه شد.

کیت وینسلت مدتی مدل لوازم آرایشی و بهداشتی منزل عطر لانکوم و همچنین سفیر لطافت شرکت سازنده ساعت سوئیسی لونژین بود. هم‌چنین وینسلت در چندی از کمپین‌های تبلیغاتی هر دو مارک حضور پیدا کرد.

دارایی وینسلت تا اکنون حدود 90 میلیون دلار تخمین زده شده میباشد.

لیست فیلم های کیت وینسلت:

 احساس و آلرژی (1995) تایتانیک (1997) آیریس (2001)
 درخشش همیشگی یک ذهن پاک (2004) بچه های کوچک (2006) همه مردان پادشاه (2006)
 جاده انقلابی (2008) کتابخوان (2008) کشتار (2011)
 میلدرد پیرس (2011) روز کارگر (2013) کوه میان ما (2017)
 آمونیت (2020)

آلبوم تصاویر کیت وینسلت:

جوایز کیت وینسلت,کیت وینسلت در تایتانیک,بیوگرافی کیت وینسلت

کیت وینسلت برای فیلم کتابخوان برنده پاداش اسکار شد

کیت وینسلت در تایتانیک,بیوگرافی کیت وینسلت,تصاویر کیت وینسلت

کیت وینسلت یک پرکار خیریه در زمینه ی اوتیسم هم است

تصاویر کیت وینسلت,قد و وزن کیت وینسلت,فیلم تعطیلات کیت وینسلت

کیت وینسلت در سعی میباشد معیارهای زیبایی در هالیوود را تبدیل دهد

جوایز کیت وینسلت,کیت وینسلت,عکسهای کیت وینسلت

جدیدترین تصویر های کیت وینسلت در اینستاگرام

عکسهای کیت وینسلت,فیلمهای کیت وینسلت,کیت وینسلت و همسرش

کیت وینسلت در کنار بازیگری به خوانندگی نیز علاقه دارد