بیوگرافی بیاینا محمودی

بیاینا محمودی, بیوگرافی بیاینا محمودی, نقش شارلوت در گاندو 2

دوستی با بیاینا محمودی + تصاویر

بیاینا محمودی هنرمند ايفاي نقش شارلوت در سریال گاندو 2، زاده دهه ی 70 می باشد. بیاینا محمودی از تبارهای اهل ایران هست. او در گرایش مترجمی انگلیسی، تحصیل کرده هست. او تحصیلی خود به عنوان هنرمند در کلاس های بازیگری آزاد گذرانده هست.

چکیده زندگی‌نامه بیاینا محمودی:

نام اصلی: بیاینا محمودی

مکان تولد: ایران

پیشه یا پیشه: هنرپیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون

زندگی‌نامه بیاینا محمودی:

بیاینا محمودی هنرمند ايفاي نقش شارلوت در سریال گاندو 2، زاده دهه ی 70 می باشد. بیاینا محمودی از تبارهای اهل ایران هست. این هنرمند ارمنی و دین آن مسیحی هست، در ایران زاده شده هست و همه ی خانواده اش ارمنستانی هستند. فامیلی آن ایرانی هست در قدیم و در دوران ثبت اسامی، به دلیل سخت بود زبان ارمنی برای پارسی زبانان، مجبور شدند آن را تحول بدهند.

او در گرایش مترجمی انگلیسی، تحصیل کرده هست.  او تحصیلی خود به عنوان هنرمند در کلاس های بازیگری آزاد گذرانده هست. او استاد زبان انگلیسی می باشد. و توانایی کامل به زبان انگلیسی دارد. در چند تئاتر مشابه آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی بینم، سرانجام بازی و آندورا بازی کرده هست. و پس از سال ها حضور در تئاتر ایفای ايفاي نقش شارلوت در سریال گاندو 2 به آوازه رسید.

بیاینا محمودی در ادامه در نمایش «بازی استریندبرگ» در مراسم اهدای چهارمین نشان آکادمی سمندریان و بزرگداشت هما روستا حضور داشت. سپس بازی در نمایش «آندورا»، «سرانجام بازی» و «قطار» را هم تجربه کرد.

بازی بیاینا محمودی در تئاتر

بیاینا محمودی در ادامه در نمایش «بازی استریندبرگ» در مراسم اهدای چهارمین نشان آکادمی سمندریان و بزرگداشت هما روستا حضور داشت. سپس بازی در نمایش «آندورا»، «سرانجام بازی» و «قطار» را هم تجربه کرد.

بازی بیاینا محمودی در تصویر یا همان تلویزیون

او برای اولین بار در سال 1399 در فیلم کوتاه «تردید» به نویسندگی و کارگردانی تئو مارگوسی اولین بار در جلوی دوربین ایفای ايفاي نقش کرد.

بیاینا محمودی در مورد تجربه ی حضور خود در تئاتر و اینکه چند سال هست که در این پیشه پرکاری می کند گفته هست: بازیگری را از سال 1394 و از آموزشگاه سمندریان ابتدا کرده هست. در همان سال هم برای اولین بار با کار «خاطرات هنرمند ايفاي نقش دوم» ساخته ی آقای افشین زمانی  در سالن سنگلج به روی صحنه رفته و داخل تئاتر شد. از آن به بعد هم کار تئاتر نسبت به تلویزیون و تصویر برایش در اولویت بود و معتقد هست که واقعا هیچ لذتی بالاتر از حضور روی صحنه تئاتر نیست.

بازیگر نقش شارلوت در گاندو 2, تصاویر بیاینا محمودی, بازیگر نقش شارلوت در گاندو کیست

ايفاي نقش شارلوت در گاندو2 کیست

بیاینا چگونه شارلوت شد؟

بیاینا محمودی در پاسخ به چگونگی انتخابش در گاندو گفته هست: انتخاب شدنش برای ايفاي نقش شارلوت در گاندو هم از آنجایی شکل گرفت که چند نفر از دوستانی که کار او را در تئاتر دیده بودند، او به آقای جواد افشار معرفی کردند و بر همین اساس از دفتر ایشان با او ارتباط گرفته شد و او هم رفت.

این هنرپیشه در پاسخ به اینکه آیا ایفای ايفاي نقش جاسوس آن هم در تلویزیون که قطعا در ذهن های عموم به یاد می ماند، برایش مهم بود؟ یا اصلا دوست داشته که با چنین نقشی در صحنه آشکار شود توضیح داشت: حقیقیت این هست که دوست نداشتم در اولین کار تلویزیونی ام به عنوان یک جاسوس در تلویزیون دیده و شناخته بشوم. در واقع، از روز اولی که داخل تئاتر شدم، از ایفای ايفاي نقش خارجی گریخته بودم و دست برقضا هم همیشه برای من چنین پیشنهادهایی برای ایفای ايفاي نقش در سریال یا فیلم های سینمایی بود. همان روز اول هم به آقای جواد افشار گفتم که این همان نقشی هست که من یک سن از آن گریخته هستم.

بازی بدون حجاب بیاینا محمودی

از همان ابتدا که برای قرارداد این کار رفتم، در مورد اینکه باید بدون حجاب بازی کنم گفت‌وگو شد! البته که این مسئله برای من چالش خاصی نداشت. با این حال احتمالا برای خیلی از مردم سوال باشد که چطور من به عنوان یک ایرانی اجازه دارم بدون حجاب جلوی دوربین آشکار شوم؟ باید بگویم که قانونی وجود دارد که یک اقلیت در فضا‌های خارج از کشور می تواند بدون حجاب جلوی دوربین برود.

من به واسطه ی اینکه می توانم بدون حجاب مقابل دوربین بروم این نگرانی را دارم که تنها برای ايفاي نقش های خارجی با من ارتباط گرفته شود. به اصلاح این امکان بازی من بدون حجاب، یک ویژگی یا مزیت برای کارگردان ها باشد و من را صرفا به خاطر همین امتیاز استفاده کنند.

بازی های بیاینا محمودی در تئاتر و تلویزیون, همسر بیاینا محمودی کیست, بازی بدون حجاب بیاینا محمودی

بیاینا محمودی هنرمند ايفاي نقش شارلوت در سریال گاندو2

همسر بیاینا محمودی کیست؟

با توجه به آوازه کم این هنرمند و مدرک کوتاه او اطلاعات خصوصی زیادی راجع به او و خانواده اش در معرض نمی باشد. بیاینا محمودی تا کنون راجع به همسر خود حرفی نزده هست و وضعیت تاهل او نامشخص هست.

بازی های بیاینا محمودی در تئاتر و تلویزیون :

– نمایش خاطرات هنرپیشه ايفاي نقش دوم

– نمایش استرینبرگ

– نمایش آندورا

– نمایش سرانجام بازی

– نمایش در انتظار نمایش

– نمایش سیاوش و سودابه

– نمایش آرش

– فیلم کوتاه تردید

– سریال گاند

عکس ها های بیاینا محمودی

درباره بیاینا محمودی, بیاینا محمودی کیست, شارلوت در گاندو2 کیست

تصاویر بیاینا محمودی هنرمند ايفاي نقش شارلوت

بازیگر نقش شارلوت در گاندو 2, تصاویر بیاینا محمودی, بازیگر نقش شارلوت در گاندو کیست

تصاویر بیاینا محمودی

علت بازی بدون حجاب بیاینا محمودی, بیاینا چگونه شارلوت شد, آشنایی با بیاینا محمودی

آندورا با کارگردانی افشین زمانی

همسر بیاینا محمودی کیست, بازی بدون حجاب بیاینا محمودی, علت بازی بدون حجاب بیاینا محمودی

تصاویر اینستاگرام بیاینا محمودی

بازیگر نقش شارلوت در گاندو کیست, بازی های بیاینا محمودی در تئاتر و تلویزیون, همسر بیاینا محمودی کیست

بازی استریندبرگ مراسم اهدای چهارمین نشان اکادمی

تصاویر بیاینا محمودی, بازیگر نقش شارلوت در گاندو کیست, بازی های بیاینا محمودی در تئاتر و تلویزیون

تصاویر بیاینا محمودی در کنار فرزاد حسنی و مهدی سلوکی

بیاینا محمودی,نقش شارلوت در گاندو 2,

بیاینا محمودی در سریال گاندو 2