بیوگرافی سجاد دیرمینا

سجاد دیرمینا,بیوگرافی سجاد دیرمینا,بازیگر نقش رامین در سریال دلدار

سجاد دیرمینا هنرمند سینما و تلویزیون ایران هست که از مهم‌ترین آثار سجاد دیرمینا می‌توان به بازی در سریال‌های سایه بان و دلدار اشاره کرد. در این بخش از بیتوته زندگی‌نامه سجاد دیرمینا را به همراه تصویرها‌های او دنبال کنید.

گزیده‌ای از زندگی‌نامه سجاد دیرمینا

نام کامل: سجاد دیرمینا

زمان تولد: 1364

پیشه: بازیگری

زمینه پرکاری: تئاتر، سینما و تلویزیون

سجاد دیرمینا,بیوگرافی سجاد دیرمینا,عکس های سجاد دیرمینا

تصویرها‌های سجاد دیرمینا

سجاد دیرمینا هنرمند ایرانی در سال ۱۳۶۴ در آستانه  واقع در استان گیلان به دنیا آمده هست. سجاد دیرمینا از جمله هنرمندانی هست که در هر سه زمینه تئاتر و تلویزیون و سینما پرکاری داشته هست اما بیشترین آثارش در سریالهای تلویزیونی و تئاتر خلاصه می شود.

سجاد دیرمینا,بیوگرافی سجاد دیرمینا,عکس های سجاد دیرمینا

سجاد دیرمینا

تحصیلی سجاد دیرمینا

سجاد دیرمینا دانش آموخته گرایش ادبیات و زبان پارسی می باشد.

ازدواج سجاد دیرمینا

این هنرمند و هنرمند متاهل هست و چندی پیش ازدواج کرده و دارای یک فرزند دختر می باشد.

سجاد دیرمینا,بیوگرافی سجاد دیرمینا,اینستاگرام سجاد دیرمینا

سجاد دیرمینا در سریال عمودی‌ها

ورود سجاد دیرمینا به فضا هنر

سجاد دیرمینا بازیگری را از نوجوانی با کار در تئاتر ابتدا کرده و تا اکنون چندین نمایش را روی صحنه انجام کرده یکی از ستاره ها و هنرمندان پرکار و با زمینه تئاتر می باشد.

از سال ۱۳۸۱ داخل فضا بازیگری و در نمایش هایی چون فریادها و نجواهای دختر ترسا، خواستگاری سه و نیلوفرهای آبی و ….ایفای نقش بازي كردن کرده هست.

سجاد دیرمینا سال 1388 در سینمایی “میان ماندن و رفتن” به کارگردانی بهروز شعیبی بازی کرد و همکاری با هنرمندانی همچون محمود جعفری، فریبا جدیکار، گلاره عباسی و ساعد سهیلی را تجربه کرد.

سجاد دیرمینا در سال 1396 با بازی در 2 سریال تلویزیون، سایه بان به کارگردانی جمشید محمودی و سریال عمودی‌ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی خود را به مردم معرفی کرد.

سجاد دیرمینا,بیوگرافی سجاد دیرمینا,سجاد دیرمینا اینستاگرام

سجاد دیرمینا، هنرمند تئاتر،سینما و تلویزیون

سجاد دیرمینا در سریال “سایه‌بان”

سجاد دیرمینا سال 1396 سریال سایه بان به ایفای نقش بازي كردن پرداخت. او در این سریال با جمشید محمودی همکاری داشته هست. سجاد دیرمینا توانست با بازی در سریال سایه بان تجربه موفقی برای مدرک‌ی هنری خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی‌فر، محمدرضا غفاری و محمد ولی زادگان بر تجارب او افزود.

بازی سجاد دیرمینا در سریال “سایبر”

سجاد دیرمینا سال 1395 در سریال سایبر بازی کرده هست. سجاد دیرمینا این‌بار با احمد معظمی یعنی کارگردان سریال سایبر و هنرمندانی چون روح‌الله کمانی، قاسم زارع، نیلوفر شهیدی و شهروز ابراهیمی همکاری داشت.

سجاد دیرمینا,بیوگرافی سجاد دیرمینا,سجاد دیرمینا عکس

سجاد دیرمینا با گریم گوناگون

سجاد دیرمینا هنرمند نقش بازي كردن رامین در سریال “دلدار”

سجاد دیرمینا در سریال دلدار به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی به ایفای نقش بازي كردن پرداخت. پخش این سریال در ماه رمضان 98 و از شبکه دو سیما هست.

دل‌دار ملودرامیست اجتماعی که در بستر عواطف و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند از قبیل ازدواج، شغل و انتخاب‌های گوناگون اتفاق می‌افتد و سجاد دیرمینا در نقش بازي كردن رامین برادر رونا و همسر ندا در این سریال بازی می کند.

سجاد دیرمینا در این سریال با بازیگرانی همچون بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، پریوش نظریه، محمدرضا غفاری و الناز حبیبی همبازی شده هست.

سجاد دیرمینا,بیوگرافی سجاد دیرمینا,بازیگران سریال دلدار

سجاد دیرمینا در کنار دیگر هنرمندان سریال “دلدار”

فیلم شناسی سجاد دیرمینا

سریال‌های تلویزیونی

1398- دلدار

۱۳۹۷- امروز و زندگی کن

۱۳۹۶- سایه بان

۱۳۹۶- سریال عمودی‌ ها

۱۳۹۵- سایبر

سینمایی

۱۳۸۸- فیلم میان ماندن و رفتن

سجاد دیرمینا,بیوگرافی سجاد دیرمینا,سجاد دیرمینا عکس