بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری,بیوگرافی شادی مختاری,عکسهای شادی مختاری

شادی مختاری از جمله هنرمندان نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران هست که هنوز آثار کمی در مدرک هنری او دیده میشود اما به نظر می‌رسد آینده‌ی هنری خوبی در انتظار اوست. در این اقبال از بیتوته زندگی‌نامه شادی مختاری را به همراه مصاحبه و جدیدترین تصویر‌های او مشاهده می‌کنید.

گزیده‌ای از زندگی‌نامه شادی مختاری

نام کامل: شادی مختاری

زمان تولد: 1373

موقعیت تولد: تهران

پیشه: بازیگری

زمینه پرکاری: تئاتر، سینما و تلویزیون

شادی مختاری,بیوگرافی شادی مختاری,بازیگر نقش ندا در سریال دلدار

تصویر‌های شادی مختاری

شادی مختاری هنرمند جوان و تازه کارایرانی زاده ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران هست. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

مدرک تحصیلات شادی مختاری

شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرد.

دیگر پرکاری‌های هنری شادی مختاری

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت پیشه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده هست. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

ازدواج شادی مختاری

شادی مختاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

شادی مختاری,بیوگرافی شادی مختاری,شادی مختاری عکس

شادی مختاری، هنرمند بازي کردن نقش “ندا” در سریال دلدار

معرفی شادی مختاری به دنیای هنر

شادی مختاری پس از 3 سال گذراندن دوران‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال “سایه بان” به دنیای هنر شناسایی شد.

سایه بان یک سریال تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی هست که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌هست این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی ایفا کرده‌هست.

قصه سریال روایت زندگی دو جوان کارگر با نامهای سهراب (مجتبی پیرزاده) و سعید (محمد ولی زادگان) هست که با هم رفیق صمیمی اند و هر کدام در زندگی خانوادگی خود با مشکلات زیادی که بیشتر جنبه مالی دارد دست به گریبانند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا هاشمی

شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، امین تارخ، بهزاد فراهانی و پریوش نظریه به ایفای بازي کردن نقش پرداخت اما از کارکترهای اصلی این سریال نبود.

شادی مختاری,بیوگرافی شادی مختاری,اینستاگرام شادی مختاری

شادی مختاری

اولین تجربه سینمایی شادی مختاری

شادی مختاری در سال 1397 با بازي کردن نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی داخل صحنه سینما شد.

شادی مختاری هنرمند بازي کردن نقش ندا در سریال “دلدار”

شادی مختاری در سریال تلویزیونی “دلدار” به کارگردانی جمشید و نوید محمودی بازي کردن نقش «ندا» همسر رامین که سجاد دیرمینا این بازي کردن نقش را ایفا می کند، بازی کرده هست. پخش این سربال در ماه رمضان 98 و از شبکه دو سیما هست.

سریال دلدار روایتگر قصه زندگی یک دانشجوی نخبه به نام آرش هست که بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین کردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌کند. او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیکیشنی که در دانشگاه طرح‌ریزی کرده بود را راه‌اندازی کند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد. از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود و …

شخصیت تقریبا پیچیده ندا و چالش‌های ایفای این بازي کردن نقش می‌تواند نقطه عطفی در مدرک بازیگری این هنرپیشه باشد.

شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون مریم بوبانی، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی ایفای بازي کردن نقش می کند.

شادی مختاری,بیوگرافی شادی مختاری,عکسهای شادی مختاری

شادی مختاری در کنار دیگر هنرمندان مجکوعه دلدار

گفت‌وگو‌های شادی مختاری درباره تجربه‌اش در سریال “دلدار”

شادی مختاری، هنرمند جوان سریال “دل‌دار” درباره حضور در این سریال تلویزیونی و همکاری با برادران محمودی می‌گوید: بعد از فیلم سینمایی «هفت و نیم» که هنوز اکران نشده هست، بازی در سریال دلدار و تجربه همکاری با آقایان نوید و جمشید محمودی برای من تجربه‌ای بی‌نظیر بود. این دو کار سینمایی و تلویزیونی علیرغم ماهیت متفاوتی که دارند در یک موضوع وجه اشتراک دارند و آن یادگیری من از برادران محمودی هست. در واقع هر پلان از این دو تاثیر برای من کلاس درسی بود که این کلاس تا سکانس آخر ادامه داشت و من خیلی‌ چیزها از این دو برادر فیلمساز یاد گرفتم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بیتا فرهی

شادی مختاری درباره قصه سریال “دل‌دار” می‌گوید: قصه دل‌دار قصه به‌روزی هست و شخصیت‌ها همگی واقعی‌اند. مخاطب می‌تواند شخصیت‌های این قصه را به آسودگی اطراف خود پیدا کند. این نقطه قوت سریال هست. مسائل و مشکلاتی که انسان‌های این قصه با آن سروکار دارند هم مختص اجتماع ما نیست و تقریبا همه جوامع در قرن حاضر متناسب با فرهنگ خود آن را به شکلی تجربه می‌کنند.

شادی مختاری,بیوگرافی شادی مختاری,عکسهای شادی مختاری

زندگی‌نامه شادی مختاری

این هنرمند جوان درباره ویژگیهای شخصیتی “ندا” در قصه سریال گفت: قبول دارم که شخصین ندا چندان باب میل بیننده و مطابق با فرهنگ ما نباشد. او زنی هست که از همسرش برای مطالبه مهریه شکایت می‌کند اما همچنان در آن منزل زندگی می‌کند. گرچه در نگاه اول کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد ولی مابه ازای آن در اجتماع بسیار هست.

ندا هم به لحاظ موقعیتی و هم رفتاری فرق بسیاری با منِ دارد و همین موضوع بازی در این بازي کردن نقش را چالش‌برانگیز کرده هست. مثلا به لحاظ موقعیتی، ندا در حال تجربه یک زندگی زناشویی هست درحالی که من هنوز تاهل را تجربه نکردم. طبیعی هست که اگر من بازي کردن نقشِ یک دختر مجرد را بازی میکردم،

می‌توانستم همذات‌پنداری بیشتری با بازي کردن نقش داشته باشم ولی در جایگاه فعلی این ناممکن هست و بازی در بازي کردن نقش شخص متاهل برای من چالش خوبی بود. از طرفی دیگر ندا دارای شخصیتی برون‌گرا با رفتاری جنگنده هست که می‌خواهد به هرطریق به خواسته‌اش برسد؛ اما من انسان آرامی هستم.

سعی کردم خودم را کامل فراموش کنم و موقتا در کالبد انسان دیگری داخل شوم و همه چیز را از دریچه چشم او ببینم. البته کمک کارگردان هم در این میانه خیلی موثر بود.

نظر شادی مختاری درباره‌ی تئاتر، سینما و تلویزیون

هنرمند سریال تلویزیونی «دل‌دار» در واکنش به این سوال که دوست دارد بیشتر در چه زمینه‌ای پرکاری کند و کار خود را ادامه دهد، پاسخ داد: من الان در نقطه‌ای که هستم زیاد برای خودم مرزبندی ندارم. من تئاتر را برای آغاز بازیگری و اساسا آموزش بازیگری خیلی قبول دارم و آغاز بازیگری خودم هم از تئاتر و پرکاری‌های آن بود و معتقدم تئاتر ریشه هربازی و هنرمند هست.

به نظر من اگر بازیگری بخواهد خودش را به روزرسانی کند تا بتواند درست به بازي کردن نقش برسد باید کار در تئاتر را در مدرک خود داشته باشد. من تئاتری را که صرفا به‌خاطر چهره بودن افراد، یک هفته تمرین می‌شود و بعد می‌رود روی صحنه را نمی‌گویم، منظورم تئاتری هست که چند ماه به‌خاطر آن زحمت می‌کشند و پرکاری می‌کنند. به همین دلیل تئاتر را همیشه دوست داشته‌ام. سینما را هم که همه بازیگرها دوست دارند.

شادی مختاری هنرمند دلدار درباره بازی در تلویزیون هم توضیح داد: به‌نظرم تلویزیون همیشه مخاطب خودش را دارد و در هیچ کجای دنیا نمی‌توانیم بازي کردن نقش این رسانه را انکار کنیم. نقشی که تلویزیون در پرورش هنرمند دارد، انکار نشدنی هست. به نظرم من باید در هر سه زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون پرکاری داشته باشم تا جای پای خودم را استوار کنم و بعد از آن ببینم در کدام زمینه بهتر و پیروز‌تر هستم.

شادی مختاری,بیوگرافی شادی مختاری,عکسهای شادی مختاری

تصاویر اینستاگرام شادی مختاری