بیوگرافی علیرام نورایی

علیرام نورایی,بیوگرافی علیرام نورایی,عکس های علیرام نورایی

علیرام نورایی بازگر ایرانی، پس از چند سال تلاش در تئاتر با فیلم گرگ و میش شناخته شد، همچنین آشکار جذاب و استایل او در شهرتش بی‌تاثیر نبوده میباشد. در ادامه زندگی‌نامه علیرام نورایی را به همراه مصاحبه و عکسها‌های جذاب او و همسرش را دنبال کنید.

زندگی‌نامه علیرام نورایی

نام کامل: علیرام نورایی

زمان تولد: 18 فروردین 1356

مکان تولد: تهران

شغل: بازیگری

زمینه تلاش: تئاتر، سینما و تلویزیون

سال های تلاش: 1375 تا اکنون

علیرام نورایی,بیوگرافی علیرام نورایی,اینستاگرام علیرام نورایی

عکسها‌های علیرام نورایی

علیرام نورایی، هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، زاده 18 فروردین 1356 در تهران  میباشد.

تحصیلی علیرام نورایی

علیرام نورایی دانش آموخته شاخه رایانه در مقطع لیسانس از دانشگاه مجاهدت میباشد.

تلاش شغل‌ای علیرام نورایی در زمینه ورزش

علیرام نورایی در زمینه ورزشهای رزمی نیز تلاش دارد. او مربی ورزش پارکور در قاره کهن میباشد.

ازدواج و بچه دار شدن علیرام نورایی

علیرام نورایی متاهل میباشد و چند سالی میباشد که با صبا تاجیک که در زمینه مدلینگ تلاش دارد ازدواج کرده میباشد. او در این باره می‌گوید: سه سال میباشد متاهل شده ام و زندگی خیلی خوبی دارم. امیدوارم چشم نخوریم. (می خندد) همسرم هنرمند نیستند اما هنر سینما را دوست دارند.

در مورد پیشنهادهایم با ایشان گفت‌وگو می کنم و در قبول نقش بازي كردن ها از مشورت های ایشان استفاده می کنم. در حال حاضر آینده زندگی خصوصی ام را به سمت پدر شدن پیش می برم و با همسرم تصمیم گرفتیم تا این خانواده کوچک رو به یک خانواده سه نفره تبدیل کنیم.

علیرام نورایی,همسر علیرام نورایی,صبا تاجیک

علیرام نورایی و همسرش

ورود علیرام نورایی به میدان هنر

علیرام نورایی از سال ۱۳۷۵ تلاش خود را در زمینه تئاتر ابتدا کرد و در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش بازي كردن در فیلم «گرگ و میش» برای اولین بار در سینما حضور یافت. از دیگر تلاش‌های نورایی در سال‌های آغازین ورودش به میدان هنر می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد.

بازی علیرام نورایی در سریال آسپرین

علیرام نورایی در سریال آسپرین به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرهاد نجفی به ایفای نقش بازي كردن پرداخته میباشد. پخش این سریال در سال 1395 و از شبکه نمایش خانگی بوده میباشد. آسپرین قصه یک پزشکی میباشد که قصد دارد بر روی یکی از بیماران مرد خود آزمایش‌های عجیبی و غریبی انجام دهد.

اما نتایج آزمایش‌ها چیزی خارج از اندیشیدن پزشک روی می‌دهد و اوضاع بیمار از کنترلش خارج می‌شود و سبب می‌شود سریال به شرایط پیچیده و معمایی سوق پیدا کند. علیرام نورایی در این سریال با بازیگرانی همچون مجید صالحی، همایون ارشادی، شقایق فراهانی، فرخ نعمتی، زیبا بروفه همبازی شده میباشد.

علیرام نورایی با بازی در سریال ماتادور توانست به خوبی شناخته شود. از دیگر تجربه‌های علیرام نورایی در زمینه بازیگری می‌توان به فیلم‌های پول کثیف، جابربن حیان، احتمالا برای شما هم اتفاق بیفتد، قلاده‌های طلا و… اشاره داشت

علیرام نورایی,بیوگرافی علیرام نورایی,عکس های علیرام نورایی

تصاویر اینستاگرام علیرام نورایی

علیرام نورایی هنرمند نقش بازي كردن خان دایی در سریال “از یادها رفته”

علیرام نورایی در سریال «از یادها رفته» به نویسندگی عباس نعمتی، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی و کارگردانی بهرام بهرامیان به ایفای نقش بازي كردن پرداخته میباشد. پخش این سریال در رمضان 98 از شبکه یک سیما میباشد.

سریال تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی میباشد. علیرام نورایی در این سریال نقش بازي كردن شخصیتی به نام ابراهیم گوهرشاد را که خان دایی یک خانواده میباشد ایفا می‌کند که انسان انصاف طلبی میباشد که علیه آزار مبارزه می‌کند و به دلیل همین مبارزه به زندان افتاده میباشد و بعد از ازادی از زندان برای پیگیری وضعیت خواهرزاده‌اش به تهران می‌آید.

نورایی در این سریال با بازیگرانی همچون حسین یاری، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، هلیا امامی، رسول نجفیان، حبیب دهقان نسب همبازی شده میباشد.

گزیده‌ای از گفت‌وگو‌های علیرام نورایی

علیرام نورایی,بیوگرافی علیرام نورایی,علیرام نورایی عکس

علیرام نورایی در کنار کامران تفتی

در عرض 10 لحظه زندگی‌ام عوض شد

علیرام نورایی: شاخه تحصیلات ام نرم افزار رایانه بود. در سال ۷۵ در حیاط دانشگاه دو تا خانم به سمت من آمدند و من هم از روی بازیگوشی‌های آن سن و سال توجه ام جلب شد. آنها به من پیشنهاد بازی در تئاتر دادند و ۱۰ لحظه‌ بعدش همه اتفاقات زندگی من عوض شد و مسیر زندگیم دگرگونی کرد و پس از بازی در تئاترهای دانشجویی و سرانجام نامه بچه های دانشگاه، سال ۷۹ با سریال شب آفتابی به تلویزیون معرفی شدم و تا امروز در ۷۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی‌ و دام فیلم بازی کرده ام.

تئاتر برای بچه‌ پولدار هاست

نورایی درباره‌ی ادامه ندادن فعالیتش در زمینه تئاتر می‌گوید: تئاتر برای بچه‌ پولدار هاست، چون واقعا پولی در تئاتر نیست و یک نفر با پایان هزینه‌های خودش بازی می کند و شغل تئاتر در آن برهه زمانی پول نداشت.

بازی علیرام نورایی در نقش بازي كردن‌های اکشن و اتفاق‌ای که او را تا پای مرگ کشاند

علیرام نورایی: بشخصه بیشتر آثار جدی را دوست دارم و نقش بازي كردن های جدی برایم جذاب تر میباشد بخصوص دلداده نقش بازي كردن های منفی هستم. این نقش بازي كردن ها خیلی جای کار دارند و زیاد چالش برانگیزند و می توانند تاثیرگزار از نقش بازي كردن های مثبت باشند چون در سینمای ما کلا نقش بازي كردن های مثبت خیلی کلیشه ای جمله میشوند و برای مخاطب جذابیت ندارند اما نقش بازي كردن های منفی ابعاد پیچیده تری دارند و دست هنرمند را برای ایفای نقش بازي كردن باز می گذارند.

علیرام نورایی: بازی در نقش بازي كردن های اکشن همان قدر که جذاب میباشد می تواند خطرآفرین هم باشد. من هم چون معمولا در این نقش بازي كردن ها آشکار می شوم حوادث مختلفی را تجربه کرده ام، مثلا در سریال آسپیرین در یکصحنه آسان که نیاز به بدلکار هم نداشت گرفتار صدمه دیدگی شدم و کارم به بیمارستان کشید.

در این سکانس تکان خاصی وجود نداشت به جز یک درگیری آسان و توی سر و صورت زدن اما در این صحنه و در همان درگیری آسان من با سر به زمین خوردم و پیشانی ام به یک سنگ اصابت کرد ؛ بنابراین بیهوش شدم. وقتی این اتفاق افتاد تقریبا 5 لحظه کاملا بیهوش بودم و بعد از آن بچه های گروه من را به بیمارستان رساندند و حدود 2 ساعت هم در حالت گیجی به سر بردم. یک هفته هم به خاطر آن اتفاق سردرد و گردن درد شدید داشتم و بخشی از پوست پیشانی ام هم کنده شد و حسابی شکل و قیافه ام به هم ریخت.

به دلیل پتانسیل گریم صورتم و یا هر چیز دیگری پیشنهاد نقش بازي كردن‌های تاریخی به من بیشتر میباشد. خودم هم این نوع نقش بازي كردن ها را به دلیل اینکه از زندگی روزمره دورم می‌کند، بیشتر دوست دارم. اما اولین اولویت انتخابم بازی نقش بازي كردن های اکشن میباشد که در ایران ساخته​ نمی شود.

علیرام نورایی,بیوگرافی علیرام نورایی,زن علیرام نورایی

عکسها علیرام نورایی و همسرش صبا تاجیک

حواشی جنجالی علیرام نورایی

علیرام نورایی: در یک مقطع زمانی وقتی در قلاده های طلا فیلم با موضوع فتنه ۸۸ بازی کردم، سیبل انتقادات شدم. این تاثیر فیلمی بود که در نهایت یک آشتی ملی را نشان می داد، ولی متاسفانه ندیده قضاوت کردند و مورد کم محبتی از سمت همکاران قرار گرفتم.

او ادامه داد: من یک بازیگرم و علم و سواد سیاست ندارم، اما من را با بازی در آن فیلم به حواشی سیاست رساندند و هنوز هم انتقادها به گوشم می رسد و دردناک میباشد.

کتک خوردن از دست باران کوثری

علیرام نورایی درباره کتک خوردن از باران کوثری بعد از بازی در «قلاده های طلا» گفت: اینگونه نبود قصه و احتمالا عده ای دوست داشتن اینگونه القا کنند، البته با گروهی که در کنار او بودند به صورت لفظی درگیر شدیم این اتفاق به قدری کدر میباشد که تنها حال بشر را بر هم می زند.

ما مثلا کار هنری می کنیم و اینگونه رو در روی یکدیگر قرار گرفتن تنها برای اینکه اختلاف عقیده داریم، کار زشتی میباشد. البته از برچسب هایی مشابه وطن فروش را به من زده اند. البته در آن زمانه هجمه زیادی علیه من در فضای مجازی ایجاد شد البته من در این اجتماع زندگی می کنم و واقعا عکسها العمل افراد در اجتماع آن عکسها العمل هایی نبود که برخی در اینستاگرامم انجام می دادند.

نورایی گفت: در پارک شهر هم رو دررویی اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به درگیری فیزیکی شد ولی من در آن درگیری کتک نخوردم.

ماجرای سوء قصد

عصر روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵٫۱۵ اطراف منزلم در شهرک اکباتان توسط یک خودروی لندکروز مدل او‌ ایکس مورد سوء قصد قرار گرفتم به لطف خدا در این اتفاق شکستگی نداشتم تنها کمی گرفتار کوفتگی شده‌ ام.

فیلم‌شناسی علیرام نورایی

سینمایی

۱۳۹۵- امپراطور جهنم (پرویز شیخ طادی)

۱۳۹۴- جشن تولد (عباس لاجوردی)

۱۳۹۴- بی خوابی اسب‌ها (شهرام اسدزاده)

۱۳۹۳- یتیم‌منزل ایران (ابوالقاسم طالبی)

۱۳۹۰- استرداد(علی غفاری)

۱۳۹۰- هشتمین روز هفته (امیر سائلی)

۱۳۹۰- قلاده‌های طلا (ابوالقاسم طالبی)

۱۳۸۹- گلوگاه شیطان (حمید بهمنی)

۱۳۸۷- نفوذی (احمد کاوری،مهدی فیوضی)

۱۳۸۵- گرگ و میش (فیلم ۱۳۸۵) (قاسم جعفری)

۱۳۸۳- بازنده (قاسم جعفری)

تلویزیون

۱۳۹۶- از یادها رفته (بهرام بهرامیان)

۱۳۹۶- دزد روح (احمد معظمی)

۱۳۹۶- محکومین (سید جمال سید حاتمی و حسین قناعت)

۱۳۹۳- بزم آخر (سجاد شهریاری)

۱۳۹۳- جاده چالوس (احمد معظمی)

۱۳۹۲- ماتادور (فرهاد نجفی)

۱۳۹۲- هوش سیاه(فصل دوم) (مسعود آب پرور)

۱۳۸۹- یک روز قبل (راستگو کرمیار)

۱۳۸۹- قفسی برای پرواز (یوسف سیدمهدوی)

۱۳۸۹- عملیات ۱۲۵ (محمدرضا آهنج)

۱۳۸۸- مردان زمان ساز (محمود معظمی)

۱۳۸۷- احتمالا برای شما هم اتفاق بیفتد (محمود معظمی)

۱۳۸۶- شب مهتاب (شهرام باباپور)

۱۳۸۵- ازنفس‌افتاده (قاسم جعفری)

۱۳۸۵- جابربن‌حیان (جواد افشار)

۱۳۸۳- پول کثیف (جواد افشار)

۱۳۸۳- کمکم کن (قاسم جعفری)

۱۳۸۲- مسافری از هند (قاسم جعفری)

۱۳۸۱- آخرین آواز ققنوس (مسعود تکاور)

۱۳۸۰- شب آفتابی (قاسم جعفری)

دام فیلم

– بله (محمد آهنگر)

– ساعت به وقت صفر (احمد معظمی)

– نامه (حسین حکمت جو)

– کارد و پنیر (محمود معظمی)

– یکی از میان ما (حمید بهمنی)

– خط باریک (شفیع آقامحمدیان)

– گروگان (محمدرضا آهنج)

– راهی دلداده (اکبر منصور فلاح)

– خواب برفی (محمدرضا کرمیار)

– حضور (مسعود تکاور)

– بی سرانجام (کاوه سجادی حسینی)

– شب مهتابی

– خواهران اندوه

– رفقای خوب (آرش معیریان)

– راهی به ملکوت (کریم سربخش)

نمایش خانگی

۱۳۹۴- آسپرین (فرهاد نجفی)

سریال اینترنتی

۱۳۹۱- سریال اینترنتی نفوذ (آرش تیمورنژاد) *اولین سریال اینترنتی