بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو بازیگر آمریکایی‌

لئوناردو دی کاپریو,بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو,عکس لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو هنرمند و تهیه کننده مشهور آمریکایی می باشد که پیشه بازیگری اش را از زمان کودکی ابتدا کرده می باشد. لئوناردو دی کاپریو کار خود را با حضور در تبلیغات تلویزیونی ابتدا کرد.

چکیده از زندگی‌نامه لئوناردو دی کاپریو
نام اصلی: لئوناردو ویلهلم دی کاپریو
زمینه تلاش: هنرمند، تهیه کننده
زمان تولد: ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ ‏
سال های تلاش: ۱۹۸۹–اکنون

لئوناردو دی کاپریو,بیوگرافی کامل لئوناردو دی کاپریو,تصاویر لئوناردو دی کاپریو

تصاویر لئوناردو دی کاپریو

زندگی‌نامه لئوناردو دی کاپریو
لئوناردو ویلهلم دی کاپریو (Leonardo Wilhelm DiCaprio) هنرپیشه و تهیه کنندهٔ آمریکایی می باشد. لئوناردو ویلهلم دی کاپریو در یازدهم نوامبر سال ۱۹۷۴ در شهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا دیده به جهان گشود . پدر او جورج دی کاپریو، نویسنده ی کتاب های کمیک، ریشه ای ایتالیایی- آلمانی دارد و مادرش ایرملین ایندربرکن هم از نسل ژرمن هاست. البته لئو به خاطر مادربزگ مادریش، خود را یک نیمه روسی نیز می داند.

لئوناردو دی کاپریو,بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو,تاریخ تولد لئوناردو دی کاپریو

تصویرها های جدید لئوناردو دی کاپریو

مادر و پدر لئوناردو دی کاپریو زمانی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشینی با نام ایکو پارک که موسوم به زاغه های هالیوود می باشد زندگی کرد و بزرگ شد. او بازیگری را در ۵ سالگی با بازي در سریال تلویزیونی رامپر روم ابتدا کرد ولی به دلیل رفتارش از پروژه اخراج شد و پس از آن تصمیم گرفت تا تحصیلاتش را به طور جدی ابتدا کند و به مدرسه جان مارشال پیوست.

لئوناردو دی کاپریو,زندگینامه لئوناردو دی کاپریو,عکس کودکی لئوناردو دی کاپریو

تصویرها کودکی لئوناردو دی کاپریو به همراه پدر و مادرش

در ابتدا زمان کارش مدیر آژانس و مدیر برنامه هایش به او گوش زد کردند که نام« لئوناردو»بیش از اندازه غیر انگلیسی و خارجی می باشد و او باید نامش را به لنی ویلیامز تبدیل دهد ولی لئوناردو نپذیرفت و با بازي در فیلم زندگی این پسر در سال ۱۹۹۳ داخل سینما شد.

لئوناردو دی کاپریو,فیلم های لئوناردو دی کاپریو,عکس های کودکی لئوناردو دی کاپریو

تصویرها زمان نوجوانی لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو به خاطربه دلیل ايفاي نقش آفرینی در فیلم های معروف و پیروز هالیوود مشابه دار و دسته های نیویورکی، تلقین، تایتانیک، جزیره شاتر و گرگ وال استریت محبوبیت بسياري کسب نموده می باشد. او تا اکنون ۶ بار نامزد دریافت پاداشٔ اسکار شده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم بازگشته پیروز به کسب پاداش بهترین هنرمند ايفاي نقش اول مرد شد.   لئوناردو دی کاپریودر سپتامبر ۲۰۱۴ به سمت سفیر آرامش سازمان ملل هم‌پیمان و نماینده این سازمان در امور تغییرات جوی برگزیده شد.

لئوناردو دی کاپریو,بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو,عکسهای لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو و برد پیت

روابط عاشقانه  لئوناردو دی کاپریو
لئوناردو دی کاپریو از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ با ژیزل بوندشن سوپر مدل برزیلی و از آن پس تا سال ۲۰۱۰ با بار رافائلی مدل اسرائیلی روابط عاشقانه داشته می باشد.دی کاپریو در طی دو سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ با دو مدل دیگر به ترتیب با بلیک لایولی و ارین هیثرتون رابطه داشته می باشد. دی کاپریو در سال ۲۰۱۴ رابطه ای به مدت چند ماه بایک مدل آلمانی به نام تونی گارن داشت و پس از آن شایعاتی مبنی بر رابطه او با خواننده مشهور باربادوسی یعنی ریانا برسر زبان ها افتاد که هیچ گاه رنگ واقعیت نگرفت.

لئوناردو دی کاپریو,فیلم های لئوناردو دی کاپریو,همسر لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو و کاملیا مورن

لئوناردو دی کاپریو چند سالی می باشد با کاملیا مورن که یک مدل می باشد رابطه عاطفی دارد، این طولانی‌ترین رابطه لئوناردو می‌باشد، رابطه‌های او پیش از این زود به سرانجام می‌رسیدند، تا جایی که به او لقب معروف‌ترین مجرد هالیوود داده شده بود.

نکاتی خواندنی درباره لئوناردو  دی کاپریو
√ مادرش پس از مشاهده آثار هنری لئوناردو داوینچی نام” لئوناردو” را برای پسرش انتخاب کرد.
√  لئوناردو دی کاپریو دارای یک برادر ناتنی به نامAdam Farrar می باشد.

√ لئوناردو دی کاپریو قادر به گفت‌وگو کردن به زبان آلمانی می باشد.

√ لئوناردو دی کاپریو در سال 1993 با ایفای ايفاي نقش یک معلول ذهنی در فیلم چه چیزی گیلبرت گریب را می خورد کاندیدای اسکار ايفاي نقش مکمل مرد در 19 سالگی شد.

√ لئوناردو دی کاپریو یکی از فعالان محیط زیست می باشد، به ندرت در مصاحبه ها شرکت می کند و تنها برای گفت‌وگو در مورد حقوق بشر و محیط زیست در رسانه حضور پیدا می کند.

√ رابرت دنیرو، جک نیکلسون و مریل استریپ هنرمندان موردعلاقه اش هستند.

√ دی کاپریو تا کنون نامزد دریافت ۱۶۱ پاداش و برنده ۵۴ پاداش شده می باشد. پاداش اسکار، پاداش گلدن گلوب، جوایز فیلم بفتا و پاداش انجمن هنرمندان فیلم از مهترین آن هاست.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …