بیوگرافی شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی,بیوگرافی شیرین اسماعیلی,عکس های شیرین اسماعیلی

زندگی‌نامه و تصویرها های شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی توانست با نقش بازي كردن آفرینی در سریال تلویزیونی « همه چیز آنجاست» ساخته شهرام شاه حسینی بیش از پیش شناخته شد.

خلاصه ای از زندگی‌نامه شیرین اسماعیلی

نام: شیرین اسماعیلی

زمان تولد: ۲۴ دی ۱۳۶۰

موقعیت تولد: تهران

وضعیت تاهل: متاهل

زندگی‌نامه شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی متولد ۲۴ دی ماه دهه ۱۳۶۰ در تهران می باشد. شیرین اسماعیلی هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون هست. اولین حضور او در تئاتر در« کافه مک انسان» به کارگردانی محمود استاد محمد بود.

شیرین اسماعیلی,بیوگرافی شیرین اسماعیلی,تصاویر شیرین اسماعیلی

تصاویر شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی توانست با نقش بازي كردن آفرینی در سریال تلویزیونی « همه چیز آنجاست» ساخته شهرام شاه حسینی، خود را بیش از پیش در تلویزیون مطرح کند.

او درباره دوستی با شهرام شاه حسینی گفت:این اشنایی به سال ۸۹ بر می گردد. هنگامی که اقای شاه حسینی برای دیدن نمایش« کافه مک ادم» آمده بودند. آن روزگار قطعاً دغدغه من بیشتر بازي در تئاتر بود، به دلیل آنکه شرایط بهتر از حال حاضر بود و متأسفانه نمی دانم به چه دلیل به مرور روزگار وضعیت معیشتی و حتی کیفی آثار تئاتر بدتر شد؟ بسياري از هنرمندان از این شرایط گله مندند و امیدوارم که این شرایط تندرستی پیدا کند.

بعد از این که آقای شاه حسینی بازي من را در این نمایش دید، پیشنهاد بازي در سریال تلویزیونی« برگشت» را با من در میان گذاشت. سریالی که پیش تولیدش ابتدا شد، ولی به دلایلی کلید نخورد و بعد از مدتی ديگر، از من برای حضور در سریال« مثل یک کابوس» دعوت کرد که متأسفانه نقشم در این سریال عوض شد و من از آقای شاه حسینی خواهش کردم که بهتر هست این نقش بازي كردن را بازي نکنم و به جای من هنرپیشه دیگری جانشین کند و پذیرفت و در نهایت « همه چیز آنجاست» اولین تجربه قانونی همکاري ما شد.

اولین تجریه نمایش خانگی شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی در سریال هم گناه در نقش بازي كردن لیدا نامزد فرهاد صبوری( مهدی پاکدل) حضور داشت و اولین سریال نمایش خانگی خود را تجربه کرد و بازي او مورد توجه مردم قرار گرفت. شیرین اسماعیلی  در این سریال در کنار هنرمندان مطرحی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مسعود رایگان، مهدی پاکدل و …. به ایفای نقش بازي كردن پرداخته هست.

شیرین اسماعیلی,بیوگرافی شیرین اسماعیلی,مادر شیرین اسماعیلی

تصویرها کودکی شیرین اسماعیلی در کنار مادرش

ازدواج شیرین اسماعیلی

در مورد ازدواج شیرین اسماعیلی هیچ منبع قانونی وجود ندارد ولی با توجه به اینستاگرام خانم هنرمند و انتشار تصویرها  و دلنوشته ها مشخص می شود ازدواج کرده هست و همسرش مهدی صباغی کارگردان تئاتر می باشد.

شیرین اسماعیلی,بیوگرافی شیرین اسماعیلی,شیرین اسماعیلی و همسرش

شیرین اسماعیلی و همسرش مهدی صباغی

فیلم های شیرین اسماعیلی

– سریال هم گناه

– هشت و نیم لحظه

– نرگس

– نیم رخ ها

– اوقات مشترک آنها

– حق سکوت

– پیدا و پوشیده

– همه چیز آنجاست

– محکومین

شیرین اسماعیلی,بیوگرافی شیرین اسماعیلی,عکس های اینستاگرام شیرین اسماعیلی

عکسهای جدید شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی,بیوگرافی شیرین اسماعیلی,عکس های شیرین اسماعیلی

تصاویر شیرین اسماعیلی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …