نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم ویدیوهای عالی همچنین فرصت‌های تجاری عالی هستند. فیلم‌هایی مثل «آواتار» و «شوالیه تاریکی» نمونه‌های خارجی، «اخراجی سیمین» و سریال «جدایی نادر» نمونه‌های داخلی این گونه فیلم‌ها هستند. امروزه برای یک فیلم غیرعادی نیست که میلیاردها دلار درآمد داشته باشد. در ایران بیشتر فیلم ها ساخته فیلمسازان بزرگی چون مهرجویی، کیمیایی، کیارستمی است. آنها بیش از چند صد میلیون نسخه می فروشند. اما آیا تا به حال فکر کرده ایم که این فیلم ها چگونه به فروش می رسند؟ چگونه بینندگان را تشویق می کنید فیلمی را که هنوز ندیده اند تماشا کنند؟ پاسخ این سوالات را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تبلیغات. اگر فیلمی اکران نشود، ممکن است هرگز آن را نبینید. حالا اون فیلم رو اسکورسیزی یا جوجه خیابونی شما ساخته! یکی از موثرترین روش ها برای بازاریابی فیلم. در این پست، نحوه جلب توجه، علاقه و سوق دادن مردم به سینما را خواهید آموخت 1) جلب توجه 1.1) چشم رهگذران را بدزدید این ساده ترین فرمولی است که هر طراح خوب باید بداند.توجه یعنی جلب توجه و علاقه، د از میل، الف از عمل و واکنش است.این فرمول اساس هزاران کمپین تبلیغاتی بوده است. مهمترین مرحله در این فرمول اولین قدم است که توجه رهگذران را جلب کرده و آنها را به نگاه تشویق می کند. برای جلب توجه رهگذران نیازی به استفاده از تصاویر تحریک آمیز و پر زرق و برق ندارید. با این حال، این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که چرا هالیوود به چنین فیلم هایی روی می آورد! طراحان می توانند از تصاویر بازیگران فیلم استفاده کنند و یا از بخشی از حال و هوای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و …) در داخل آگهی استفاده کنند تا آن را برای بیننده قابل درک کنند. برخی از پوسترهای کلاسیک از نظر طراحی ظریف یا نمادین نیستند. اما آنها در جلب توجه بسیار خوب هستند. استفاده از پس زمینه های متحرک و جذاب، نماهای سر و گردن بازیگران فیلم و نورپردازی از جمله راهکارهایی است که رهگذران را برای دقایقی به بیلبورد نگاه کرده و موضوع (وجه اخلاقی و دراماتیک فیلم) را نشان می دهد. . . آنها از تصاویر بدون استفاده از روایت استفاده می کنند.حال، این تصویر می تواند نمای نزدیک از یک بازیگر ترسناک یا چکمه های یک جنگجو از یک فیلم (به معنای استفاده از تصویر یک شی در فیلم که به نوعی موضوع فیلم را نشان می دهد) یا یک گرافیک ساده (مثلاً تبلیغات کوچک – این (به یادداشت مراجعه کنید)) می تواند تأثیر، توجه و علاقه را به یکباره ایجاد کند.بدن جنیفر نمونه بارز تبلیغات نمادین است. تقلید عجیب (!) یک تبلیغ TrueBlood. در این تبلیغ از جذابیت جنسی، فضا و تضادهای فراوان برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. این تبلیغات به شما ایده ای درباره محتوای فیلم می دهد. این فیلم به طور گسترده ای برای بینندگان و طرفداران ژانر ترسناک به فروش می رسد. همه چیز درباره تصاویر است 2) ایجاد علاقه 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم ممکن است با فیلمی مواجه شوید که از تصاویر نمادین و انتزاعی استفاده می کند که با فیلم سازگاری ندارند. به عنوان مثال، اگر فیلم شما یک درام یا هیجان انگیز سنگین است که نمی توان آن را با نمادگرایی توضیح داد، ایده خوبی است که از تصویری استفاده کنید که به بیننده ایده ای از داستان فیلم بدهد. پوسترها بیننده را در وسط یکی از صحنه های فیلم قرار می دهند و باعث ایجاد تنش و انگیزه برای تماشای فیلم در بیننده می شود.یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم به تبلیغی با عکس‌هایی از او که در حال حل یک مشکل چسبناک بزرگ است نگاه می‌کند و احساس می‌کند باید فیلم را ببیند تا بفهمد چه اتفاقی می‌افتد و تبلیغ اصلی اینندو از این رویکرد استفاده می‌کند.بعد از دیدن تصویر بالا، بیننده چیز زیادی از فیلم را متوجه نمی شود. درک کنید که این فیلم جنبه واقعی یا حتی روانی دارد. شاید گرمایش زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر باشد. در واقع گرافیست عمدا بیننده را گیج می کند. زیرا تنها راه فرار از این وسواس، حضور در مقابل گیشه است. این نوع طراحی بهترین روش برای طراحی تبلیغات فیلم های داستانی و روانشناسی است. به دست آوردن چنین دانشی دشوار است، اما می توان به راحتی با تمرین به دست آورد. شما می توانید هر تبلیغ فیلمی را که می خواهید طراحی کنید. برخی از دانش آموزان فقط زمانی عمل می کنند که پول در میان باشد! ابتدا تمرین کنید، بعدا راهنمایی بگیرید، کار خوب انجام دهید و در نهایت انتظار پول داشته باشید. در عین حال این تمرینات مجموعه ای از نمونه های زیبا و خلاقانه را برای شما ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که استفاده از نمادها و رنگ های ساده از دل فیلم می تواند معجزه کند.نام کیارستمی به تنهایی کافی است تا هوادارانش را به فکر فیلم جدیدش بیاندازد! اما در مورد گوش دادن عادی برای من چطور؟ من اصلاً کیارستمی را نمی شناسم یا سبک کیارستمی را دوست ندارم، چگونه خودم را متقاعد کنم که فیلم را ببینم؟ هیچ طرفدار یا طرفدار گرافیست نباید وجود داشته باشدهمیشه باید به خاطر داشته باشید که احتمالاً هیچ کس جیمز کامرون را نمی شناسد، بنابراین سعی کنید چیزی را در تبلیغ فیلم او قرار دهید که مردم را جذب فیلم کند. اگر بتوانید آنها را در یک ویدیو (غیر طرفدار) قرار دهید، آن را ساخته اید. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ تریلر Inglourious Basterds را در بالا ببینید. این فیلم توسط یکی از مشهورترین فیلمسازان جهان و هنر هفتم ساخته شده است اما در پرومو چیزی از کارگردان بزرگ نگفته است. زیرا طرفداران تارانتینو به خوبی می دانند که این فیلم ساخته شده است. برای او. از طرفی طرفداران جدید کمتر به داستان این کارگردان علاقه دارند، پس چرا این تبلیغ تارانتینو را توضیح می دهد؟ طرفداران قدیمی که می دانند این محصول تارانتینو است، فیلم را تماشا خواهند کرد، بنابراین در اینجا باید به طرفداران و بینندگان جدیدی که هرگز نام تارانتینو را نشنیده اند، پاسخ دهیم. عموماً مردم عادی بیشتر با بازیگران ارتباط دارند تا تهیه کننده ها و کارگردانان.بنابراین کشیدن یکی از بازیگران اصلی فیلم یا نوشتن نام او با حروف بزرگ جلوه تبلیغاتی بیشتری داردالبته به یاد داشته باشید که قرار دادن تصاویر بازیگران در تبلیغات فیلم تنها یکی از راه های جلب توجه است. اما این روش استراتژی تبلیغاتی تقریباً تمامی تبلیغات فیلم در ایران است. این موضوع تا جایی پیش رفته که سایت عفراوی در مورد این آگهی ها مطلبی دارد و نویسنده آن ها را به عنوان آگهی اصلی درج می کند! چون تبلیغات فیلم های ایرانی از دید نویسنده فقط عکس بازیگران بود. 2.3) سبک: ظاهری که مناسب فیلم باشد چه در حال فروش یک فیلم هنری باشید یا یک فیلم پرفروش، سبک مهم است. برخی از به یاد ماندنی ترین تبلیغات فیلم به جرأت از سبک هنری فانتزی استفاده کرده اند. چیزی که این تبلیغات را از رقابت هنری جدا می کند هنر آنهاست (حس کنایه. منظورم تبلیغاتی است که فقط هنرمندان آن را درک می کنند نه افراد معمولی) و بی اثر بودن آنها این است که سبک تبلیغ با خود فیلم همخوانی دارد. شما تبلیغات تماشاگر بالا هستید. این یک نمونه معمولی از استفاده موفق از فناوری است. این طراح با استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ های سرد پس زمینه برای ایجاد سبکی کمیک توجه علاقه مندان به کتاب را به خود جلب کرد.همچنین، این پوستر درست است زیرا از همان نوع تصویرسازی فیلم استفاده می کند (یعنی نه برای نشان دادن مفهوم فیلم، بلکه کتاب).سازگاری آن به قدری خوب است که می توان از این تبلیغ حتی بر روی جلد دی وی دی و سایر مواد تبلیغاتی استفاده کرد. 3) نکات کلیدی 3.1) تمایل همیشگی به سایر قالب های تبلیغاتی در نهایت پس از اکران فیلم با شکست بزرگی مواجه خواهد شد. مشکل تغییر اندازه جلد DVD فیلم. بسیاری از تولیدات از تبلیغات تبلیغاتی و همچنین دی وی دی های خود استفاده می کنند. با این حال، در فیلم‌های گران‌قیمت و پرهزینه، این تبلیغات همچنان به‌عنوان هنر جلد DVD استفاده می‌شوند، به این معنی که برجسته‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی، عناوین و تصاویر باید در مینی دی‌وی‌دی‌ها درست مانند تبلیغات بزرگ و بیلبوردها ظاهر شوند. ژوراسیک با این نقطه مطابقت دارد و در برش های بزرگ و کوچک دیده می شود. تبلیغات شما برای مدت طولانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، بنابراین باید واضح و اندازه مناسب باشند. علاوه بر این، کاور توانایی جلب توجه و هدایت روند علاقه را نیز دارد. 3.2) درک مطلب اگر مجموعه‌ای از فیلم‌ها وجود دارند که این را نشان می‌دهند، اینها مجموعه‌هایی هستند که به طور مداوم در صدر قرار می‌گیرند.باکس آفیس من دلیل خوبی برای این دارمآنها جزو پرفروش ترین فیلم های این مجموعه هستند. درست مثل سریال هری پاتر. از فیلم‌هایی که در معاملات و جشنواره‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند تا فیلم‌های تجاری، تعداد بسیار کمی می‌توانند فروش خوبی مانند این مجموعه را تضمین کنند. به همین دلیل معمولاً تبلیغات فیلم های سریالی شماره گذاری می شوند. اول اینکه سریال مربوطه. . معمولا Kanai عنوان بزرگ و تصویری دارد که به سرعت روی پوستر قابل درک است که نمونه کاملی از تبلیغات سریال پدرخوانده است. هر سه با استفاده از سبک طراحی و موفقیت تجاری فیلم های قبلی برای جلب توجه بینندگان به بازار عرضه شدند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …