بیوگرافی المیرا دهقان

المیرا دهقان,بیوگرافی المیرا دهقان,عکس های المیرا دهقان

المیرا دهقان بایگر تئاتر و تلویزیون زاده سال 1373 هست. اولین سریالی که در آن ایفای نقش داشتن کرد سریال همه چیز آنجاست شهرام شاه حسینی بود.

زندگی‌نامه المیرا دهقان:
المیرا دهقان بایگر تئاتر و تلویزیون زاده سال 1373 هست.

المیرا دهقانی دارای مدرک فوق‌ لیسانس صنایع غذایی هست و بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی ابتدا کرده هست. او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی‌متولد همکاری کرد. المیرا دهقانی در خانواده 5 نفره زندگی می کند و علاوه بر پدر و مادر دو خواهر هم دارد. رابطه صمیمی او با اعضای خانواده‌اش از تصویر‌هایی که این هنرپیشه جوان منتشر کرده کاملا مشهود هست.

المیرا دهقان,بیوگرافی المیرا دهقان,عکس های المیرا دهقان

تصاویر المیرا دهقان

اولین سریالی که المیـرا دهقانی در ان نقش داشتن افرینی کرد سریال همه چیز انجاست، به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود. المیـرا دهقانی همچنین در سریال هشت و نیم لحظه، شهرام شاه حسینی بازی کرده هست. در سریال هشت و نیم لحظه او ایفاگر نقش داشتن مریم مادر احسان (سام درخشانی)  هست. المیرا دهقانی در هشت و نیم لحظه در نقش داشتن یک زن پیر و گرفتار به بیماری جذام آشکار شد.

المیرا دهقان,بیوگرافی المیرا دهقان,عکس المیرا دهقان

بازی المیرا دهقان در سریال هشت و نیم لحظه

المیرا دهقانی در گفت‌و‌گو در مورد جریان انتشار این تصویر چنین توضیح داد: «آقای شاه‌حسینی چندان تمایلی نداشتند عکسی از من با گریم، پیش از نمایش بخش‌های مربوط به بازی‌ام در سریال منتشر شود و با اینکه هیچ‌گاه دلیل این موضوع را از او نخواستم، اما به نظرم هدف ایشان آن بود که انتشار تصویر من با گریم ذهنیت مخاطب را بهم نریزید.»

او ادامه داد: «من در این سریال در نقش داشتن زنی جذامی و مسن‌تر از خودم بازی کرده بودم. اندیشه می‌کنم آقای شاه‌حسینی نمی‌خواستند با انتشار تصویر من قبل از پخش سریال برای مخاطب ذهنیت ساخته شود و اختلاف سنی خود من و نقش داشتن روشن شود تا به این ترتیب در تاثیرگذاری و باروپذیری نقش داشتن خدشه‌ای داخل نشود.»

المیرا دهقانی گفت: «اما نمی‌دانم به چه ترتیب بود که تصویر من با گریم در فضای مجازی انتشار پیدا کرد. نکته در اینجا بود که حتی نام من به عنوان صاحب تصویر هم مطرح نشد و تصویر به نام هنرمند دیگری که اغلب خانم مهناز افشار نامیده شد در فضای مجازی منتشر شد. من این مساله را ناشی از بازیگوشی‌های فضای مجازی می‌دانم.»

المیرا دهقانی همچنین در سریال پرستاران ایفای نقش داشتن کرده هست.

المیرا دهقان,بیوگرافی المیرا دهقان,عکس المیرا دهقان

تصویر جدید المیرا دهقان

المیرا دهقانی از سوی برندهای مطرح برای مدلینگ هم پیشنهاداتی داشته هست ولی قبول نکرده هست. او این کار را برای بازیگری تئاتر مضر می‌داند.

المیرا بیشتر وقت خود را صرف خواندن کتاب می کند و می‌گوید این کتاب خواندن هست که کمک می‌کند او بتواند هنرپیشه بهتری شود و آسوده‌تر شخصیت‌ها را درک کند.

ورزش کردن و داشتن هیکلی روی شکل هم از اولویت‌های اوست. بازیگری تائتر سبب شده تا المیرا به داشتن بدنی انعطاف‌یافته و روی شکل خلق کند. تغذیه‌ گیاهی و ورزش جزئی سوا نشدنی از زندگی المیرا هست.

المیرا در مصاحبه‌ای گفته‌بود موقتا قصد ازدواج ندارد و تمرکزش روی درس و کار هست و پیشرفت در هنرپیشگی و پیمودن پله‌های ترقی در این کار برایش مهمترین اولویت زندگی‌اش هست.

المیرا دهقان,بیوگرافی المیرا دهقان,عکس المیرا دهقان

بازی المیرا دهقان در سریال گرگ و میش

المیرا دهقان,بیوگرافی المیرا دهقان,عکس المیرا دهقان

پدر و مادر المیرا دهقان

المیرا دهقان,بیوگرافی المیرا دهقان,عکس المیرا دهقان

بازی المیرا دهقان در تئاتر