بیوگرافی جولیا پانلی بازیگر ایتالیایی

جولیا پانلی و همسرش, زندگی نامه جولیا پانلی, عکس های جولیا پانلی

زندگی‌نامه و عکس ها های جولیا پانلی هنرمند سریال گیسو

جولیا پانلی هنرمند کاراکتر لوسیا یکی از هنرمندان نو ظهوری می باشد که نام او امروزه با پخش سریال خانگی گیسو بر سر زبان ها افتاده می باشد. این هنرمند که در ادامه به زندگی‌نامه او خواهیم پرداخت به دلیل اینکه به تازگی تلاش هنری خود را اغاز کرده می باشد، اطلاعات زیادی از او در معرض نیست.

خلاصه از زندگی‌نامه جولیا پانلی

نام اصلی : جولیا پانلی | JOLIA PANELI

زمان تولد : 15/07/1994 میلادی

مکان تولد : رم ، ایتالیا

تلاش : هنرمند

عکس های جولیا پانلی, لوسیا در سریال گیسو, تصاویر جولیا پانلی

زندگی‌نامه جولیا پانلی

جولیا پانلی در زمان 24 تیرماه 1373 در کشور ایتالیا به دنیا آمد. او فارع التحصیل گرایش هنر می باشد. او تحصیلی هنری خود را در یک کارگاه بازیگری در ایران به نام کارگاه بازیگری آوا ابتدا کرد و در همین گرایش نیز دانش آموخته شد.

کارگاه بازیگری آوا بر عهده سعید روستایی می باشد. سعید روستایی یکی از کارگردان ها و فیلم نامه نویس های مطرح ایرانی می باشد که معروف ترین فیلم های او “ابد و یک روز” و فیلم “متری شیش و نیم” می باشد.

به گفتی برخی از رسانه ها جولیا پانلی توسط رضا گلزار هنرمند سریال خانگی گیسو به کارگردان این فیلم یعنی منوچهر هادی معرفی شد. اما بعد ها این اخبار انکار شد.

جولیا پانلی, بیوگرافی جولیا پانلی, بازیگر ایتالیایی فیلم گیسو

جولیا پانلی در کنار بهاره رهنما

ابتدا تلاش جولیا پانلی 

جولیا پانلی هنرمند سریال گیسو می باشد. او در یکی از نقش بازي كردن های اصلی این سریال یعنی لوسیا ایفای نقش بازي كردن می کند. ماجرای افزایش شدن او به این سریال به دلیل کنارگیری مهناز افشار بود. مهناز افشار در فصل اول این فیلم یعنی عاشقانه ها در نقش بازي كردن اصلی گیسو ایفای نقش بازي كردن می کرد اما به دلیل حواشی مهاجرت از ایران ، امکان ایفای نقش بازي كردن این هنرمند در سریال گیسو ممکن نبود.

در فصل دوم این سریال که گیسو نام دارد خبری از کاراکتر گیسو نیست و تنها هانیه توسلی نقش بازي كردن خواهر او را بر عهده دارد.

جولیا پانلی توسط منوچهر هادی به این سریال داخل شد. او نقش بازي كردن لوسیا را بازی می کند که دختر افرا با بازیگری بهاره رهنما می باشد.

به دلیل اینکه اطلاعاتی از سرگذشت کاری او در معرض نیست ، می توان گفت این سریال اولین سریال خانگی می باشد که جولیا به صورت شغل ای در آن ایفای نقش بازي كردن می کند.

آوازه جولیا پانلی

عکس های جولیا پانلی, لوسیا در سریال گیسو, تصاویر جولیا پانلی, جولیا پانلی

جولیا پانلی بعد از گریم برای ایفای نقش بازي كردن در گیسو

همانطور که گفتیم اطلاعاتی از سرگذشت کاری او در معرض نیست و از آنجایی که موقتا مصاحبه ای با او نشده می باشد نمی توان به صورت حتمی درباره سرگذشت او گفت‌وگو کرد.

اما آوازه اصلی این هنرمند ، به دلیل بازی در فیلم گیسو می باشد. جالب می باشد بدانید این سریال در روزگار نگارش این مقاله در حال پخش می باشد و با وجود اینکه تنها چند اقبال از این سریال پخش شده می باشد اما جولیا پانلی تا به حال به خوبی توانسته می باشد آوازه کافی برای خود کسب کند و در شبکه های اجتماعی تصاویر او دست به دست شود.

وضعیت تاهل و ازدواج جولیا

متاسفانه از وضعیت تاهل این هنرمند اطلاعاتی در معرض نیست.

تلاش در شبکه های اجتماعی

با اینکه نام جولیا تا کنون به خوبی بر سر زبان ها افتاده می باشد اما با این وجود ، در این روزگار یعنی اردیبهشت سال 1400 هنوز حساب قانونی اینستاگرام از جولیا معرفی نشده می باشد. اما فن پیج های این شخصیت محبوب به سرعت در حال گسترش می باشد.

آلبوم تصاویر جولیا پانلی

تصاویر جولیا پانلی, جولیا پانلی, بیوگرافی جولیا پانلی

جولیا پانلی هنرمند نقش بازي كردن لوسیا در فیلم گیسو

 جولیا پانلی, بیوگرافی جولیا پانلی, بازیگر ایتالیایی فیلم گیسو

جولیا پانلی در کنار عوامل سریال خانگی گیسو

جولیا پانلی و همسرش, زندگی نامه جولیا پانلی, جولیا پانلی کیست

تصویر جولیا پانلی