بیوگرافی محمد رسول صفری

محمد رسول صفری,بیوگرافی محمد رسول صفری,عکس های محمد رسول صفری

محمد رسول صفری، هنرمند سینما و تلویزیون

محمد رسول صفری یکی از هنرمندان پرکار زمینه هنر میباشد که با سریال تلویزیونی کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی  داخل قاب تلویزیون شد.

خلاصه از زندگی‌نامه محمد رسول صفری
نام: محمد رسول صفری
زادروز: ۱۹ دی
موقعیت تولد: قم
زمینه تلاش: سینما و تلویزیون
پیشه: هنرمند
موقعیت زندگی: تهران
وضعیت تاهل: مجرد

محمد رسول صفری,زندگینامه محمد رسول صفری,عکس های محمد رسول صفری

تصاویر محمد رسول صفری

زندگی‌نامه محمد رسول صفری
محمد رسول صفری هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در ۱۹ دی در قم دیده به جهان گشود. او دانش آموخته دیپلم بازیگری از هنرهای زیبا و لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر معماری میباشد.

محمد رسول صفری یکی از هنرمندان پرکار زمینه هنر میباشد که با سریال تلویزیونی کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی  داخل قاب تلویزیون شد. سریال های یک لحظه دیرتر، حبیب آقا، روزهای بهتر، کلاه پهلوی، برادر، کیمیا، پرستاران و هم گناه از دیگر کارهای این هنرمند جوان هستند.

محمد رسول صفری,زندگینامه محمد رسول صفری,عکس های اینستاگرام محمد رسول صفری

تصویرها های جدید محمد رسول صفری

همچنین فیلم سینمایی عطسه های نحس، اولین کار سینمایی محمد رسول صفری میباشد. فیلم های چهارشنبه در سال 1390، معجزه در سال 1393، غیر مجاز در سال 1394، پاسیو در سال 1396، سرخ پوست در سال 1397 و ایکس ری در سال 1398 از دیگر پروژه های سینمایی محمد رسول صفری به حساب می آیند.

محمد رسول صفری,مصاحبه با محمد رسول صفری,تصاویر اینستاگرام محمد رسول صفری

تصویرها کودکی محمد رسول صفری

بخشی از مصاحبه محمد رسول صفری
همیشه دلباخته سینما بودم. تحصیلاتم هم در همین گرایش میباشد. دیپلم بازیگری از هنرهای زیبا دارم و لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر معماری. سناریوی بازیگری من از دوران مدرسه و بازی درتئاتر دانش آموزی ابتدا شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فریبرز عرب نیا

من نه آشنا داشتم نه پارتی. اولین کارم را با جواد افشار انجام دادم و خودم با وقاحت به او پیشنهاد دادم که به من نقشی بدهد و او پذیرفت. این قدر وقاحت و اطمینان به نفس داشتم که خودم پیگیری کردم و داخل دنیای جدی بازیگری شدم.

دلباخته خانواده ام هستم و هر چه دارم را مدیون آن ها هستم. انسان رفیق بازي هستم و اکثر دوران های آزادم را با دوستانم می گذرانم. یکی از بهترین دوستانم هم عباس غزالی میباشد که بحق هنرمند توانمندی میباشد. دایره دوستانم محدود میباشد و اهل داخل کردن هر کسی در زندگی ام نیستم.

محمد رسول صفری,مصاحبه با محمد رسول صفری,تصاویر اینستاگرام محمد رسول صفری

تصویرها های اینستاگرام محمد رسول صفری

اولین کار جدّي ات کی بود؟ چه طور اتفاق افتاد؟
اولین کار جدّي ام« پاسخ رحمان»، یک دام فیلم بود.

بعد از چند دام فیلم و فیلم سینمایی داخل سریال کلاه پهلوی شدی که هم پروژه بزرگی بود و هم هنرمندان بزرگ زيادي داشت ولی با وجود این همه سوپر استار و هنرمند با زمینه جای خودت را باز کردی و نقشت دیده شد. درباره کلاه پهلوی گفت‌وگو کنیم. چطور آغاز شد؟
پروژه کلاه پهلوی علی رغم هنرمندان زيادي که دارد کار آسان ای بود. برای من اتفاق بزرگی بود که توانستم با مرحوم ضیاءالدین دری کار کنم. او تحصیل کرده سینما بود و عامیانه بگویم فرنگ رفته این گرایش میباشد و بازیگری را می فهمید.

من مشغول تئاتر آمادئوس بودم که برای این سریال انتخاب شدم. اول نقش بازي كردن من یک نقش بازي كردن کوتاه بود. نقش بازي كردن یک جگرکی به خودی خود نقش بازي كردن خاص و تاثیرگذاری نبود ولی من با آقای دری گفت‌وگو کردم و از او خواستم نقش بازي كردن بهتری به من بدهد. او هم به من اطمینان کرد، عباس جیگرکی تلفیقی از نقش بازي كردن اول من با عباس بود که به وجود آمد.

داخل این گرایش که شدی هدفت سوپر استار شدن بود یا هنرمند شدن؟ فرق این دو مورد را میتوان به راحتی در سینما دید. سوپراستارهایی که گیشه را از آن خود دارند ولی هیچ وقت در نقشی ندرخشیدند.
تا حدودی حق با شماست ولی ما سوپر استارهایی هم داریم که هم گیشه را دارند هم هنرمند واقعی هستند و بارها کاندیدای سیمرغ بودند یا آن را از آن خود کردند. امثال شهاب حسینی و مهدی هاشمی و … کم نداریم. من هم دوست دارم هر دو این مسائل با هم اتفاق بیفتد.

محمد رسول صفری,بیوگرافی محمد رسول صفری,عکس های خانوادگی محمد رسول صفری

محمد رسول صفری و پدربزرگش

رابطه ات با فیلم دیدن چه طور میباشد؟
دوران زيادي را صرف دیدن فیلم می کنم و گاهی بعضی فیلم ها را چند مرتبه می بینم.

از شخصیتی هم ادا می کنی؟
ادا به هیچ وجه. سعی می کنم خودم باشم. سعی می کنم خودم بازي ام را خلق کنم و درصورتی که کاری انجام بدهم محمد رسول صفری باشم. گاهی از برخی هنرمندان سرمشق می گیرم ولی به‌هیچ‌وجهً ادا نمی کنم.

محمد رسول صفری,گفتگو با محمد رسول صفری,فیلم های محمد رسول صفری

محمد رسول صفری

نقشی که خودت خيلي دوست داری بازي کنی چیست؟
دوست دارم در هر نقشی بازي کنم. اندیشه می کنم توانایی بازي در هر نقشی را دارم به طور مانند همیشه دوست دارم در نقش بازي كردن یک گاریچی در کویر ایفای نقش بازي كردن کنم. از کارهای دشوار لذت می برم.

محمد رسول صفری,بیوگرافی محمد رسول صفری,زندگینامه محمد رسول صفری

تصاویر اینستاگرام محمد رسول صفری

بین سینمای مهرجویی، کیمیایی و حاتمی کیا کدام را بیشتر دوست داری؟
البته هر ۳ اساتید سینمای ما هستند و نقش بازي كردن آفرینی در فیلم های این اساتید که نام بردید برای هر بازیگری افتخار میباشد ولی سینمای آقای کیمیایی را برای ایفای نقش بازي كردن بیشتر دوست دارم.

در سرانجام در مسیری که پیش رو داری و تقریباً ابتدای آن هم هستی چه مسیری را دنبال می کنی؟
کمال طلب هستم. دوست دارم در هر نقشی آشکار شوم و خودم را اثبات کنم. من توانایی انجام هر کاری را دارم. برایم مهم نیست اسمم کجای تیتراژ باشد یا عکسم روی جلد کارهایم باشد یا نباشد. دوست دارم به جایی برسم که قابل انکار نباشم. هنرپیشه باید خودش جایش را باز کند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …