بیوگرافی مهمت گونسور بازیگر معروف ترکیه ای

مهمت گونسور, شاهزاده مصطفی مهمت گونسور, تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور

زندگی‌نامه مهمت گونسور؛ مدل، تهیه کننده و هنرمند ترکیه ای

مهمت گونسور، یکی از معروف ترین هنرمندان کشور ترکیه می باشد که نه تنها در این کشور، بلکه در کل جهان نیز شناخته شده می باشد. مهمت گونسور، به عنوان یکی از پیروز ترین بازیگرانی که پا به میدان فیلم سازی گذاشته، شناخته شده می باشد. برای اینکه از این هنرمند محبوب، چیز های بیشتری را بدانید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مهمت گونسور اینستا, فعالیت های مهمت گونسور, مهمت گونسور و همسرش

ایفای بازي کردن نقش مهمت گونسور در فیلم دوش

زندگی‌نامه مهمت گونسور

مهمت گونسور، زاده 8 مه 1975 میلادی می باشد و در استانبول ترکیه چشم به جهان گشود. او در یک قوم ترک تبار به نام تاتاری، چشم به جهان گشود و بالغ شد. او به همراه خواهر بزرگتر از خودش، دو فرزند خانواده گونسور هستند. نام خواهر بزرگتر او، زینب گونسور می باشد که رقصنده می باشد و شاگردان زیادی  را در حوضه رقص باله مدرن، تربیت می کند.

پدر و مادر مهمت گونسور، برخلاف فرزندانشان که در کار های هنری پرکاری می کنند، بیشتر اهل درس خواندن و کتاب بودند. نام پدر مهمت گونسور، تومن گونسور، مهندس صنایع بود. نام مادر مهمت نیز، سیبل می باشد که استاد دانشگاه بوگازیچی بود.

خانواده مهمت گونسور، به طور کلی، به عنوان یک خانواده پیروز و با استعداد شناخته می شود. خانواده مهمت گونسور، بستر مناسبی را برای او ایجاد کرد تا بتواند به پیشرفت های بزرگی که امروز کرده می باشد، دست پیدا کند. البته ناگفته نماند که زحمات این هنرمند زیبارو نیز در ترقی و پیشرفت او بی اثر نبوده می باشد.

فعالیت های مهمت گونسور, مهمت گونسور و همسرش, آثار مهمت گونسور

عکس ها های مهمت گونسور

تعلم و علایق ورزشی مهمت گونسور

مهمت، زمان دبیرستان خود را در کشور ایتالیا گذراند، و پس از اینکه از دبیرستان، دانش آموخته شد، داخل دانشگاه مارامارا شد. مهمت گونسور، در گرایش ارتباطات تحصیل کرد و پیروز به دریافت مدرک دانشگاهی شد.

مهمت گونسور، از همان زمان کودکی که چهار ساله بود، علاقه شدیدی به ورزش های تنیس، شنا و اسکی داشت.

شاهزاده مصطفی مهمت گونسور, تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور, بیوگرافی مهمت گونسور

زندگی‌نامه مهمت گونسور

ابتدا پرکاری مهمت گونسور در حوضه بازیگری

مهمت گونسور، از همان زمان کودکی در جلوی دوربین قرار گرفت. او در سن هفت سالگی، در فیلم تبلیغاتی و تجاری با نام سانا، ایفای بازي کردن نقش کرد. پس از بازی کردن در این تیزر تبلیغاتی، در سن چهارده سالگی در یک سریال محبوب ترکی به نام Okan Uysaler’s Previous Spring Mimoses ایفای بازي کردن نقش کرد و معروف تر شد.

پس از بازی در سریال Okan Uysaler’s Previous Spring Mimoses، مهمت گونسور توانست در فیلم دوش، ایفای بازي کردن نقش کند. البته به گفته رسانه ها، مهمت گونسور به کمک یکی از دوستان خود، توانست که نقشی را در فیلم دوش به دست آورد. پس از اینکه مهمت گونسور، توانست که بازي کردن نقش خود را در فیلم دوش به کارگردانی فرزان اوزپتک، که یکی از معروف ترین کارگردانان ترکیه ای می باشد، به خوبی انجام کند، تصمیم گرفت که پیشه بازیگری را به عنوان کار و پیشه اصلی خود انتخاب کند.

مهمت گونسور علاوه بر بازیگری در فیلم ها، به بازیگری در تیزر های تبلیغاتی نیز ادامه داد. معروفیت مهمت در آن هنگام، به اندازه ای بالا رفته بود که حتی شرکت کوکا کولا نیز، برای ساخت تیزر تبلیغاتی خود، از مهمت گونسور به عنوان هنرمند استفاده کرد.

بر اساس گفته های خود مهمت گونسور، کنسو دیری، هنرمند و مدل ترکیه ای، الگوی او هم در بازیگری و هم در صنعت مدلینگ بوده می باشد.

مهمت گونسور اینستا, فعالیت های مهمت گونسور, مهمت گونسور و همسرش

پرکاری مهمت گونسور در کار تبلیغاتی

پرکاری های مهمت گونسور در زمینه های دیگر

مهمت گونسور، علاوه بر اینکه در صنعت فیلم سازی، به عنوان هنرمند کار کرده می باشد و می کند، تهیه کنندگی برخی از فیلم ها را نیز بر عهده داشته می باشد و توانست که وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن در این زمینه انجام دهد.

مهمت گونسور، به عنوان مدل نیز پرکاری های بسیاری دارد. مهمت، دارای 178 سانتی متر قد و 65 کیلو گرم وزن می باشد، و زیبایی بدن و چهره او، سبب شده می باشد که مهمت به عنوان مدل در بسیاری از بنر ها و تیزر های تبلیغاتی، مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از نکات جالب در مورد این هنرمند و مدل معروف، این می باشد که تحصیلی خود در گرایش بازیگری را از سن بیست و پنج سالگی ابتدا کرده می باشد. این در حالی می باشد که مهمت گونسور از زمان کودکی در روبروی دوربین قرار گرفت و بازي کردن نقش هایی به یاد ماندنی را به جا گذاشت.

آثار مهمت گونسور, فیلم های مهمت گونسور, عکس های مهمت گونسور

عکس ها های مهمت گونسور

پرکاری مهمت گونسور در تئاتر ایتالیایی

مهمت گونسور در سال 1998 میلادی، پیشنهادی را برای بازي کردن نقش آفرینی در یک گروه تئاتر ایتالیایی دریافت کرد. مهمت برخلاف اندیشیدن بعضی ها، بازي کردن نقش آفرینی در این تئاتر را پذیرفت و توانست توانایی های خود را در زمینه تئاتر نیز شکوفا کند.

مهمت گونسور به مدت چهار سال با این گروه تئاتر ایتالیایی همکاری کرد و با آنان همسفر شد. موضوع این تئاتر ایتالیایی، همجنسگرایی و دید مردم به آن در دهه هفتاد میلادی بود.

تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور, بیوگرافی مهمت گونسور, مهمت گونسور اینستا

زندگی‌نامه مهمت گونسور

بهره‌مندی های بزرگ مهمت گونسور

مهمت گونسور در سال 1998 میلادی، در سریالی به نام پرونده پنهان، بازي کردن نقش یک کارآگاه جوان و کم تجربه را ایفا کرد. این سریال در شبکه ستاره، که یکی از شبکه های کشور ترکیه می باشد، نمایش داده شد. این سریال سبب دیده شدن و معروف تر شدن این هنرمند ترکی شد.

او سپس در سال 2000 میلادی در فیلمی به نام بازی های رویایی، ایفای بازي کردن نقش کرد.

کارگردان این فیلم یاوز اوزکان بود که فیلم های بینهایت معروفی را کارگردانی کرده بود. مهمت گونسور در این فیلم، خوش درخشید و توانست خود را در میان بهترین هنرمندان ترکی قرار دهد.

پس از آن، پیشنهاد هایی از تهیه کنندگان ایتالیایی به مهمت گونسور داده شد. مهمت گونسور راهی ایتالیا شد و در یک نمایشنامه به نام بنت، به عنوان بازي کردن نقش اصلی ایفای بازي کردن نقش کرد. این که مهمت گونسور به عنوان بازي کردن نقش اصلی برای تئاتر بنت انتخاب شد، یک امتیاز بینهایت بالا برای او حساب می شد.

مهمت گونسور پس از ایفای بازي کردن نقش در نمایشنامه بنت، توجه کارگردان های ایتالیایی را به خود جلب کرد، به طوری که پس از این نمایشنامه، در فیلم های توماسو، پاپا بونو فصل دوم و همچنین گویدا بازی کرد.

این سری فیلم ها، سبب بهره‌مندی و معروف شدن مهمت گونسور نه تنها در ترکیه، بلکه در کل جهان شدند.

فعالیت های مهمت گونسور, مهمت گونسور و همسرش, آثار مهمت گونسور

فیلم نامه ی بنت تاثیر مهمت گونسور

مهمت گونسور و همسرش

مهمت گونسور، با یک زن ایتالیایی به نام کاترین مونگ ازدواج کرد. کاترین مونگ یک کارگردان فیلم های مستند ایتالیایی می باشد.

طبق گفته مهمت گونسور، او کاترینا را برای اولین بار در صحنه فیلم برداری ملاقات کرده، و در همان لحظه دلباخته او شده می باشد. این دو نفر در سال 2006 میلادی با هم ازدواج کردند.

حاصل ازدواج این زوج هنری، سه فرزند می باشد که یکی از آنها پسر می باشد و نام او علی می باشد. نام دو دختر مهمت گونسور نیز کلوئه و مایا می باشد.

تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور, بیوگرافی مهمت گونسور, مهمت گونسور اینستا

مهمت گونسور و همسرش

آثار مهمت گونسور

مهمت گونسور، آثار زیادی را از خود به جا گذاشته می باشد که تنها مربوط به کشور ترکیه نیستند، بلکه می توان در میان آثار این هنرمند و مدل، فیلم ها و سریال های ایتالیایی و حتی آمریکایی را نیز مشاهده کرد.

در ادامه به معرفی بعضی از آثار مهمت گونسور خواهیم پرداخت.

تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور, بیوگرافی مهمت گونسور, مهمت گونسور اینستا

مهمت گونسور هنرمند و مدل

این هنرمند و مدل در تیزر های تبلیغاتی بسیاری نیز بازی کرده می باشد. در آینده انتظار می رود که پرکاری این هنرمند محبوب بیشتر هم شود.

فیلم های سینمایی مهمت گونسور

۱۹۹۷ دوش ۱۹۹۹ بازی‌های تخیل
 ۲۰۰۱ توماسو ۲۰۰۱ گویدا
 ۲۰۰۲ ایتالیایی ۲۰۰۳ ایل پاپا بونو
۲۰۰۳ او اکنون سرباز می باشد ۲۰۰۳ استرگریا
۲۰۰۴ Non ci Sarebbe Niente Da Fare ۲۰۰۵ قصه‌های استانبول
۲۰۰۷ سقوط مرده ۲۰۰۸ Se Chiudi Gli Occhi
۲۰۱۰ صدا ۲۰۱۰ Matrimoni e Altri Disastri
۲۰۱۲ عشق تصادفات را دوست دارد ۲۰۱۴ اگر فراموش کردم نجوا کن
۲۰۱۷ استانبول سرخ ۲۰۱۷ ارباب مرغ دریایی

سریال های مهمت گونسور

۱۹۸۹ شبیه‌ سازی‌های گذشته بهار ۱۹۸۹ کاهیده
۱۹۹۹ پرونده پنهان ۲۰۰۱ دون ماتئو
۲۰۰۳ عزیزم باتری ۲۰۰۴ مردم طوفان
 ۲۰۰۵-۲۰۰۶ خشخاش سفید ۲۰۰۷-۲۰۰۸ چاقوها
۲۰۱۲-۲۰۱۴ حریم سلطان ۲۰۱۷-۲۰۱۸ فی
 ۲۰۱۹-۲۰۲۰ موهبت