چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه هدف‌گیری مجدد آگهی به شما کمک می‌کند تبلیغات مشابه را به صورت آنلاین ببینید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند خودداری کنیم؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد. وقتی روی یک تبلیغ در یک موضوع خاص کلیک می کنید، تبلیغات دیگری در همان موضوع ظاهر می شوند. شما نمی توانید فرار کنید. این روش به اصطلاح تبلیغاتی عامل اصلی در هدف گذاری مجدد تبلیغات شماست. در زیر دلایل نمایش مجدد تبلیغات را توضیح می دهیم. توجه داشته باشید که اولین باری که تبلیغی را می بینید، فرض کنید که یک تبلیغ فروش بازی ویدیویی در یک وب سایت است و روی آن کلیک کنید تا برای جزئیات بیشتر به وب سایت آنها بروید. قابل اطمینان ترین چیز این است که شما نمی خواهید آن را بار اول بخرید و آن صفحه را ترک کنید. موضوع این است که بعد از آن همه تبلیغاتی که برای آن بازی می بینید از همان سایت یا تبلیغات مشابه می آیند. به این نوع تبلیغات در فارسی بازاریابی مجدد می گویند رزومه چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد نوعی تبلیغات است که مشتریان را تغییر مسیر می دهد.بازاریابی مجدد زمانی اتفاق می افتد که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید، اما کاری را که شرکت می خواهد انجام ندهید.به عنوان مثال، اگر هدف تبلیغ کننده فروش بازی به شما باشد، اگر از وب سایت بازدید می کنید اما خرید نمی کنید، تبلیغ کننده شما را به عنوان یک مشتری بالقوه می بیند که پتانسیل تبدیل شدن به یک مشتری واقعی را دارد. گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب زمانی که از یک وب سایت مقصد بازدید می کنید، اطلاعات مرورگر شما در سرورهای وب سایت تبلیغ کننده ذخیره می شود تا تبلیغات محصول مورد نظر به شما نمایش داده شود. بنابراین احساس می کنید تبلیغات شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کنندگان همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش محصول یا هر شیء تبلیغاتی انتخاب می‌کنند تا تبلیغ فقط برای این دسته از افراد نمایش داده شود. برای مثال، یک تبلیغ‌کننده ممکن است بخواهد یک محصول بازی ویدیویی را برای افراد 15 تا 25 ساله که موضوع بازی را دنبال می‌کنند، عرضه کند.نمایش دهید، بنابراین وقتی تبلیغی را می‌بینید، با آنچه قبلاً دیده‌اید مطابقت ندارددر تبلیغات هدفمند، شرکت‌های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس‌بوک از تاریخچه جستجو و کوکی‌های شما استفاده می‌کنند تا تبلیغاتی را به شما نشان دهند که با شخصیت شما مطابقت دارد. به عبارت دیگر چرا تبلیغ کنندگان از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ طراحی مجدد تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ نرخ تبدیل بالاتری از بازدیدکنندگان به مشتریان خواهد داشت. بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک می دانند، در حالی که دیگران آن را آزاردهنده می دانند. کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را ترسناک یا آزاردهنده می دانند زیرا به اطلاعات شخصی و گزارشات مربوط به جستجوها و عملکرد شما متکی هستند. با این حال، چنین اطلاعیه هایی برای اهداف یادآوری انجام می شود. برای مثال به شما یادآوری می‌کند که می‌خواهید یک بازی ویدیویی بخرید و شما را تشویق می‌کند تا برای اقدام به سایت مقصد برگردید. همانند خرید، چون می خواهید محصولی را بخرید یا به آن محصول علاقه مند هستید، به عنوان یک مشتری بالقوه در نظر گرفته می شوید که می تواند به یک مشتری واقعی تبدیل شود و خواهد شد، بنابراین این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات مشابه موثرتر هستند.همین امر در مورد تبلیغات هدفمند نیز صدق می کند، زیرا از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند و ممکن است آن را آزاردهنده یا تهاجم به حریم خصوصی خود بدانید. روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مقابله با تبلیغات مشابه یا طراحی مجدد، استفاده از VPN است.با این حال، ممکن است ذخیره کوکی ها را توسط بسیاری از وب سایت ها غیرفعال کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره می کنید نیز ممکن است به سرقت برود و از طرف دیگر، بسیاری از وب سایت ها اجازه استفاده غیرمجاز از کوکی ها را نمی دهند. شایان ذکر است که با استفاده از این روش نمی توانید تبلیغات تکراری را حذف کنید، اما می توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و کوکی های خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این 3 دسته است: تاریخچه مرور، کوکی ها و کش. این ممکن است تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کند، اما توجه داشته باشید که هر اطلاعاتی که ذخیره کرده‌اید، مانند نام‌های کاربری و گذرواژه‌ها نیز حذف خواهند شد. اشتراک گذاری اطلاعات کمتر همانطور که در بالا اشاره شد، شبکه های اجتماعی نیز از این نوع تبلیغات استفاده می کنند و نکته جالب این است که شبکه های اجتماعی به دلیل داشتن اطلاعات بیشتر در مورد شما، هدفمندتر هستند.با این حال، اگر می‌خواهید از تبلیغات مجدد در رسانه‌های اجتماعی جلوگیری کنید، می‌توانید بسیاری از فیلدهای ثبت نام غیر ضروری را خالی بگذارید.3. از سرویس تغییر VPN یا IP استفاده کنید. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کند. وقتی از VPN استفاده می کنید، تنظیم کوکی ها برای وب سایت ها دشوارتر می شود زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت ها نمی دانند به کدام IP تبلیغات را ارسال کنند. مسدود کننده های تبلیغاتی را می توان نصب کرد. سعی کنید تبلیغات را با برنامه‌های افزودنی مرورگر یا نرم‌افزار نصب شده روی رایانه‌تان مسدود کنید. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها همه تبلیغات را به سمت شما هدایت کنند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. از یک مرورگر خصوصی استفاده کنید برخی از مرورگرها هستند که سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نمی کنند. مثلا Brave Browser یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که مرورگر گوگل کروم یک محصول گوگل است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کندمی توانید از یک پنجره خصوصی یا رمز عبور در مرورگر خود استفاده کنید تا کوکی ها و سابقه مرور شما ذخیره نشود. استفاده از موتور جستجوی شخصی گوگل معروف ترین و پرطرفدارترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل ارائه خدمات تبلیغاتی در قالب گوگل ادز، از سابقه جستجوی شما برای تبلیغات استفاده می کند. با این حال، می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از موتور جستجوی خود استفاده کنید. یکی از موتورهای جستجویی که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد DuckDuckGo است. رد کردن ذخیره‌سازی کوکی‌ها در بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی، پیامی را مشاهده می‌کنید که تأیید می‌کند کوکی‌ها را ذخیره کرده‌اند. در صورت امکان به بررسی ادامه دهید و چکیده ها و عبارات پایانی را تایید نکنید. اگر می خواهید از مرور بدون تبلیغات آزاردهنده لذت ببرید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. استفاده از تکنیک‌های بالا ذخیره کوکی‌ها و سابقه مرور وب‌سایت‌ها را سخت‌تر می‌کند تا بتوانید با خیال راحت به بازدید از آنها ادامه دهید.امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشدمنبع: سایت خوی

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …