بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,عکس های افسانه کمالیتصویرها های جدید افسانه کمالی

افسانه کمالی زاده ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ در تهران، هنرمند سینما و تلویزیون ایران هست.  افسانه کمالی در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان داخل سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان تلاش قانونی خود را در تلویزیون آغاز نمود.

خلاصه از زندگی‌نامه افسانه کمالی:

نام اصلی: افسانه کمالی انارکی
زمینه تلاش: سینما، تلویزیون
تولد: ۱۹ خرداد ۱۳۶۶
تهران، ایران
موقعیت زندگی: تهران
ملیت: ایرانی
پیشه: هنرمند

افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,عکس افسانه کمالی تصاویر افسانه کمالی

زندگی‌نامه افسانه کمالی:

افسانه کمالی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ تهران هنرمند سینما و تلویزیون ایران هست. افسانه کمالی در یک خانواده کم جمعیت ۴ نفره زندگی کرده و یک برادر کوچکتر به نام بابک دارد. او از سنین جوانی به بازیگری علاقه داشته و بخاطر تحصیل و درس نتوانسته به سوی این هنر برود که او بعد از به اتمام رساندن تحصیلی و دانشگاه به کلاس های بازیگری رفته و به دنیای هنر داخل شده است. افسانه کمالی دوران های بازیگری خود را در موسسه بازیگری مدرک گذرانده و از همین راه توانسته داخل دنیای بازیگری شود.

افسانه کمالی در دبیرستان تجربی خوانده و در سال ۸۴ از دانشگاه شهید بهشتی لیسانس زیست شناسی گرفته هست. او در سال ۹۰ درجه ۲ کنکور کارشناسی ارشد شاخه فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس هست. و اکنون دانش آموخته همین شاخه هست.

افسانه کمالی در سال ۱۳۹۳ بعد از اتمام تحصیلی کارشناسی ارشد خود در موسسه مدرک آموزش بازیگری را فرا می گیرد و در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان داخل سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان تلاش قانونی خود را در تلویزیون آغاز نمود.

منتقدان و طرفداران سینما چهره افسانه کمالی را با لیلا حاتمی شباهت میدهند که او میتواند مثل لیلا حاتمی با چهره مظلوم و آسان خودش در سینما بدرخشد.

فیلم‌شناسی افسانه کمالی:
– یک روز بخصوص (1394)

سریال تلویزیونی افسانه کمالی:
– سایه بان (1396)
– سر دلبران (1397)

تصویرها های افسانه کمالی:

افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,تصاویر افسانه کمالی افسانه کمالی و برادرش
افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,عکس های اینستاگرام افسانه کمالی بازی افسانه کمالی در سریال سر دلبران
افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,عکس جدید اینستاگرام افسانه کمالی متین سوده، افسانه کمالی و بهار ارجمند
افسانه کمالی,بیوگرافی افسانه کمالی,بازی های افسانه کمالی