بیوگرافی مهتاب اکبری

مهتاب اکبری,بیوگرافی مهتاب اکبری, زندگینامه مهتاب اکبری

مهتاب اکبری یکی از هنرمندان جوان سینمای کشور ایران می باشد. خانم مهتاب اکبری  در شهر تهران در یک خانواده چهار نفری زاده شد.

زندگی‌نامه مهتاب اکبری
مهتاب اکبری از جمله شخصیت های هنری سینمای ایران بوده که در دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۹ در تهران زاده شده هست. مدرک این هنرمند، لیسانس تئاتر هست که دانش آموخته  از دانشگاه سوره گرایش کارگردانی می باشد. تئاتر آغاز کار تلاش های هنری مهتاب اکبری به حساب آمده که بعد از گذشت چندین سال و به دست آوردن تجربه های قابل توجهی توانسته در تلویزیون ایران حضور داشته باشد.

مهتاب اکبری در شهر تهران در یک خانواده چهار نفری زاده شد که علاقه اش به بازیگری و هنر سبب شد تا خانم اکبری در سال ۸۹  به دنبال شاخه بازیگری داخل دانشگاه سوره شود. این هنرمند تلاش های جدی خود را با انجام کارها و تئاتر های دانشجویی از دانشگاه سوره ابتدا نمود. و به گفته خود باور نکردنی هست که در اولین سال های بازیگری خود در تلویزیون سینمای ایران راه پیدا کند.

مهتاب اکبری,بیوگرافی مهتاب اکبری,تصاویر مهتاب اکبری

تصویرها های مهتاب اکبری

دوران ورود مهتاب اکبری به تلویزیون
مهتاب اکبری در سال ۱۳۹۳ با مدرک لیسانس از دانشگاه سوره دانش آموخته شد و توانست پس از گذشت چند ماه در کلاس های هومن سیدی به قصد گذراندن دوران های بازیگری حضور داشته باشد. خانم مهتاب اکبری به مدت ۳ ماه در این کلاس ها فنون بازیگری را آموخته و سپس در سال ۹۶ به وسیله ی یکی از آشنایانش برای دادن تست در یکی از سریال های همایون اسعدیان حاضر شد، این کارگردان برجسته کشورمان با تست گرفتن از خانم اکبری آن را به عنوان یکی از هنرمندان سریال گرگ و میش انتخاب نمود و مهتاب اکبری در مدت دوران کوتاهی به تلویزیون سینمای ایران راه پیدا نمود.

مهتاب اکبری,عکس های اینستاگرام مهتاب اکبری,تصاویر مهتاب اکبری

تصاویر مهتاب اکبری

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی دیبا زاهدی

مهتاب اکبری در سریال گرگ و میش در چهره سوگند ايفاي نقش خود را بازی می کند. در واقع ماجرای سریال گرگ و میش در موضوع خانواده ای هست که دختری با نام یاسمن داشته و در طول یک دهه یعنی از سال ۶۰ تا سال های معاصر زندگی این خانواده به تصویر کشیده می شود. در سریال گرگ و میش سوگند دردسرهای زیادی را برای خانواده خود ایجاد نموده که خانم مهتاب اکبری با هنرمندی زیبا و بی نظیرش توانسته با اولین حضورش در سینمای ایران به خوبی ايفاي نقش سوگند را در این سریال پر تماشاگر ایفاء نماید.

ازدواج خانم اکبری
این خانم هنرمند همچنان مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده هست.

مهتاب اکبری,تصاویر مهتاب اکبری,عکس های اینستاگرام مهتاب اکبری

تصویرها های جدید مهتاب اکبری

هدف از بازیگری
مهتاب اکبری همانند دیگر هنرمندان برجسته کشور ایران آرزوی بهره‌مندی و پیشرفت در فضا هنر را دارد و ایشان شرح کردند که پایان سختی های پشت سر گذاشته در طول ۸ سال بها همکاری با کارگردان ماهری چون آقای همایون اسعدیان را دارد. اگر چه خانم مهتاب اکبری هیچگاه اندیشه نمی کرد به این زودی ستاره ای از هنرمندان سینمای ایران گردد اما همیشه آرزو داشته تا در کوتاهترین دوران ممکن خود را به تلویزیون و هنر ایران معرفی نماید از این رو با سعی های بی وقفه و شرکت در کلاس های بازیگری در زمانی باورنکردنی توانست توجه کارگردان مشهوری چون همایون اسعدیان را به سمت خود جلب کرده و در تلویزیون ایران هنرنمایی کند.

مهتاب اکبری,زندگی نامه مهتاب اکبری,عکس های اینستاگرام مهتاب اکبری

تصاویر جدید مهتاب اکبری

البته این هنرمند محبوب آثار نمایشی بیشماری با هم دوران ای ها و هم دانشگاهی های خود دارد اما امروزه مفتخر هست که در کنار بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، لیلا بلوکات ، شهره سلطانی و….ایفای ايفاي نقش کرده و توانسته در کنار چنین هنرمندان مشهور و محبوبی خود را به فضا هنر معرفی نماید.

مهتاب اکبری,بیوگرافی مهتاب اکبری,تصاویر مهتاب اکبری

مهتاب اکبری در پشت صحنه سریال گرگ و میش

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهدی میامی

ویژگی های اخلاقی خانم اکبری
مهتاب اکبری از جمله هنرمندان نوظهور و جدید برشمرده شده که در مدت دوران کوتاهی توانسته جلوی لنز دوربین خبرنگاران حاضر شود اما  در برداشت اولیه ای که می توان از شخصیت او فهمید این بوده که خانم اکبری خیلی مثبت اندیش و مهربان هست و علاقه چندانی به حاضر شدن در حواشی ها را ندارد. مهتاب اکبری در صفحات مجازی و پست های اینستاگرامی خود از تساوی جنسی گفت‌وگو کرده و اذعان دارد که مردان و زنان در اجتماع می بایست یک امتیاز داشته باشند. ایشان شرح کرده اند همان گونه که زنان در زندگی به مردان وابسته هستند مردان نیز به زنان اجتماع وابسته می باشند.

که با توجه به پست های اینستاگرامی خانم اکبری می توان چنین برداشت کرد که مهتاب اکبری ترویج شاد زیستن و ایجاد فرهنگ شادی را در میان مردم یک ملت خواستار هست. این مهتاب اکبری طبیعت های بکر و کویر را بهترین مکان برای سرگرمی و گردشگری می داند. این هنرمند برجسته بهره‌مندی خود را مدیون پشتیبانی های پدر و مادر و همچنین همکاری و مشاوره های کلاس های هومن سیدی دانسته و مفتخر هست که با داشتن سن کم و داشتن تجربه ی اندک توانسته همپای هنرمندان مشهوری در سریال گرگ و میش ایفای ايفاي نقش داشته باشد.

مهتاب اکبری,تصاویر مهتاب اکبری,بیوگرافی مهتاب اکبری

تصاویر جدید مهتاب اکبری

کارگردان شناخته شده کشورمان آقای همایون اسعدیان مهتاب اکبری را یکی از هنرمندان معروف و سرشناس نسل های آینده دانسته و امیدوار هست تا در فیلم ها و سریال های بیشماری ایفای ايفاي نقش داشته باشد. اگر چه خانم اکبری از کودکی علاقه زیادی به شرکت در تئاتر ها و حضور در سینماها را داشته هست اما اوج آمدن به آرزوهایش را در روزهایی شرح کرده که بعد از تست بازیگری از جهت آقای همایون اسعدیان برای هنرمند تلویزیونی انتخاب شده هست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آیچا آیشین توران

این هنرمند جوان توانسته در مدت دوران کمی خود را به علاقمندان تلویزیون و هنر معرفی کرده و جایگاه خود را برای گام های بعدی استوار کند. مهتاب اکبری بر این باور بوده که برای پایه ریزی بهره‌مندی های بیشمار در آینده لازم هست از زمان نوجوانی و جوانی برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته و برای انجام و آمدن به اهداف خود سعی های قابل توجهی انجام داد. البته حیطه ی کار بازیگری از جمله مشاغلی هست که مباحثه علاقه و هنرمندی در آن تاثیر بسیاری داشته و همکاری با کارگردان مهم و برجسته در محقق شدن آرزوها خیلی حائز اهمیت هست.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …